Ата – аналармен тұрақты байланыс орнату


Ата – аналармен жүргізілетін жұмыстағы сынып жетекшісінің негізгі міндеттері.

1. Ата – аналармен тұрақты байланыс орнату.
Ондағы мақсат: отбасы, оның мүшелерінің өзара қарым - қатынасы мәдениет деңгейін, жанұяның жеке басқа ықпалын, ата – ананың педагогикалық білім дәрежесінің жай – күйін анықтап, кеңес беріп, оларды бала тәрбиесіне ортақтастыруды көздейді.
2. Отбасы мен мектептің балаға қоятын талаптарының бірлігін қамтамасыз ету.
Ондағы мақсат: өмір сүріп отырған қоғамға белгілі бір мінез- құлық нормаларын балаға үйрету, жаттықтырудың жүйелілігін, тұрақтылығын қамтамасыз ету. Сол сыныптағы дәріс беретін мұғалімдерді ата – аналармен ортақ іске ұйымдастыру.
3. Ата – аналар ұйымын құру.
Бұл күрделі, әрі жауапкершілігі мол маңызды міндет. Бұл бағытта ата – аналар комитетін құру, оның жұмыс жоспарын жасау,оларды мектептегі қоғамдық жұмыстарға қатыстыру, атқарылатын істерге талдау жасап отыру. т.б. жұмыстарды міндеттейді.
4. Ата – аналардың педагогикалық білім дәрежесімен мәдениетін үнемі арттырып отыру.
Ол үшін ата – аналардың жаппай педагогикалық білім алуларын ұйымдастыру. Бұл бағытта баспасөз беттерінде, радио, пелагогикалық білімдер жетілдіру университеттерінде, семинарларда, ата – аналар жиналыстарында педагогикалық білімдерді насихаттау.
Сынып жетекшісі жұмысының негізгі міндеттері:
1. Сыныптағы оқушылардың талап - тілектері мен мүдделерін және олардың жеке басының ерекшеліктерін жан – жақты зеріттеп білу.;
2. Сыныптағы оқушылардың не нәрсеге бейімділігін анықтап, оларды ынтымағы жарасқан, белсенді, саналы ұжымға ұйымдастыру;
3. Сыныптағы пән мұғалімдері мен мектеп әкімшілігінің және оқушылардың ата – аналарының тәрбиелік ықпалын үйлестіру, оқушыларға міндеттейтін педагогикалық талаптардың бірлігін қамтамасыз ету.
4. Тәрбие үрдісінде мектептің, отбасы мен жұртшылықтың тығыз қарым – қатынасын қамтамасыз ету.;
5. Оқушылардың ата – аналармен үнемі байланыс жасап, отбасындағы бала тәрбиесіне байланысты педагогикалық оқу, насихат жұмыстарын жүргізу;
6. Оқущыларды тәрбиелеуде сыныптан және мектептен тыс түрлі бағытта тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру;
7. Тәрбие мен өзін - өзі тәрбиелеудің бірлігін қамтамасыз ету;
8. Тәрбие қызметінің тұтастығын, жүйелігін, тәрбиелік шаралардың бірлігін қамтамасыз ету;
9. Тәрбиенің негізгі бастауы – ұлттық тәлім – тәрбиені сынып жетекшісі қызметінің маңызды бір саласыретінде қарастыру т.б.


Ұқсас жұмыстар
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Маркетинг және қоғаммен байланыс ұқсастықтары мен айырмашылықтары
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
Монполияға қарсы реттеу және оның экономиканың тұрақты дамуындағы орны
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ


Көмек