Ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру

 Жаңартылған оқу бағдарлама негізіндегі Дүние жүзі тарихы пәні бойынша 5 сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспары

Бөлімдері
Тақырыптар
Сағат саны
Оқу мақсаттары
I тоқсан (9 с.)
1А бөлімі – Терімшілер-аңшылардан бастап жер иеленушілер мен мал өсірушілерге дейін
Алғашқы адам қалай пайда болды
1
5.1.1.1 – түрлі теориялар негізінде адамның пайда болуын түсіндіру;
5.1.1.2 – адамдар тобыры, ру, қауым, тайпа секілді алғашқы бірлестік формаларын және олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсіндіру

Неліктен ежелгі адамдар Ласко үңгірінің қабырғаларына сурет салған
1
5.2.2.1– ежелгі адамдардың тұрмыс салтын сипаттау үшін алғашқы қауымдық өнер ұғымын пайдалану;
5.2.1.2 – тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу

Неліктен адамдар егіншілік және мал шаруашылығымен айналыса бастады
1
5.4.1.1 – кәсіп және шаруашылық түрлерін (терімшілік, аңшылық, балық аулау, егіншілік, мал шаруашылығы, металл өңдеу, айырбас сауда) сипаттау;
5.4.1.2 – неолиттік төңкеріс ұғымын түсіндіру, оның мәнін ашу;
5.4.2.1– экономикалық ілгерілеуді түсіну үшін шаруашылықтың иемденуші және өндіруші түрлерін салыстыру
1 В бөлімі –
Өзен алқаптары өркениеттері

Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды
1
5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

Өзен алқаптарындағы өркениеттер туралы қалай біле аламыз
1
5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау;
5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру
1 С бөлімі –
Ежелгі Египет тарихы
Неліктен Египет Қара жер деп аталған
1
5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;
5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

Ежелгі Египет пирамидалары қалай салынғаны туралы қайдан білеміз.
Ежелгі Египет тұрғындарының өмірі туралы Тутанхамон мазары қандай сыр шертеді.
1
5.2.1.2 – тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу;
5.2.2.2 – Ежелгі Египет ғибадатханалары мен пирамидаларын сипаттау
5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау

Пунт жеріне перғауын Хатшепсут кемелерін не үшін жіберді
1
5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;
5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ)
1
I тоқсан бойынша оқу мақсаттары
II тоқсан (8 с.)
2 А бөлімі –
Қос дөңгелекті арбалар және империялар
Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті.
Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды.
1
5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін империя ұғымын білу және пайдалану;
5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау

Таяу және Орта Шығыстағы ежелгі империялар неліктен қуатты болды
1
5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау;
5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;
5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

Орта Азия империялары Таяу және Орта Шығыс империялары сияқты қуатты болды ма
1
5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау;
5.3.1.1 - ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау
5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау
2 В бөлімі –
Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі
Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы қалай жойылып кетті
1
5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау
5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру

Император Ашока буддизмді қабылдаса да, неліктен индуизм басым болып қала берді
1
5.1.2.3 – қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін касталық жүйе ұғымын қолдану;
5.2.1.3 – ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттау

Үндістанның Тынық мұхит пен Жерорта теңізі аралығындағы сауда орталығы ретіндегі рөлі қаншалықты маңызды болды
1
5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау;
5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау

Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды
1
5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын анықтау
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ)
1
II тоқсан бойынша оқу мақсаттары
III тоқсан (10 с.)
3 А бөлімі –
Ежелгі Қытай
Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті
1
5.2.3.1 – ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру

Терракот әскері Ежелгі Қытай туралы қандай ақпарат береді
1
5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау

Ежелгі қытайлықтар ғылыми білімдерін қалай пайдаланды
1
5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау
3 В бөлімі –
Ежелгі Грекия
Крит-микендік мәдениет туралы мифтер не айтады
1
5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру

Ежелгі афиндықтар қаншалықты еркін болды
1
5.3.1.1 – ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау;
5.3.1.2 – Афина мемлекетінде демократияның пайда болуын түсіндіру;
5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау

Ежелгі Спарта Афинадан несінем ерекшеленді

1
5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау;
5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау

Неліктен Александр Македонский скифтерді бағындыра алмады
1
5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін империя ұғымын білу және пайдалану;
5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау;
3 С бөлімі –
Ежелгі Грекия мәдениеті

Ежелгі Грек философтары мінсіз қоғамды қалай елестетті. Ежелгі Грекия өнерінде мифтер қандай көрініс тапқан.
1
5.2.3.1 – ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру
5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру

Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті
1
5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;
5.2.4.1– ежелгі қоғамның дамуындағы жазудың рөлін сипаттау;
5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ)
1
III тоқсан бойынша оқу мақсаттары
IV тоқсан (7 с.)
4 А бөлімі – Рим империясының гүлденуі

Рим ежелгі дүниенің ең қуатты империясына қалай айналды

1
5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін империя ұғымын білу және пайдалану;
5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін анықтау;
5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау

Ежелгі Рим қоғамы Рим мәдениетінде қалай көрініс тапқан
1
5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;
5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру;

Спартактың көтерілісі ежелгі Римдегі құлдықты қалай сипаттайды
1
5.1.2.2 – ежелгі дүниедегі құлдықтың ерекшеліктерін анықтау;
5.3.2.3 – Ежелгі Римдегі Спартак көтерілісін сипаттау, себептерін анықтау
4В бөлімі –
Рим дәуірлер тоғысында
4 А бөлімі – Рим империясының гүлденуі

Ұлы Константин кезінде Рим империясы қалай өзгерді

1
5.3.2.2 - басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін түсіндіру
5.2.1.1 – негізгі діни ұғымдарды (Құдай, ғибадатхана, абыз, қасиетті жазбалар, пұт) түсіндіру
5.2.1.3 – ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттау

Ежелгі дүниенің мәдени мұрасы қандай

1
5.2.2.3 – Ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру;
5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;
5.2.4.1 – ежелгі қоғамның дамуындағы жазудыңрөлін сипаттау

Рим ежелгі дүниенің ең қуатты империясына қалай айналды

1
5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін империя ұғымын білу және пайдалану;
5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін анықтау;
5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ)
1
IV тоқсан бойынша оқу мақсаттары
Барлығы жылына
34 c.



Ұқсас жұмыстар

Көркемдік білім туралы түсінік
Бейнелеу өнерінің теориялық негіздері
Тау бөктерінде
Көне дүниедегі мектеп және тәрбие, оқыту
Романдық өнердің стильдік формалары
Қазақ әдебиеттану ғылымындағы эстетика мен теория мәселелері жайлы
Ұлы ғалымның шығармалары
Ежелгі Рим сәулет өнерінің тарихын жазу
Тарихи жанр - белгілі бір оқиғалар мен тарихи кезеңдер бейнеленген көркем шығармалар
Сақ өнерінің кейбір белгілері
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Ежелгі Греция
Азия өзендеріне жалпы сипаттама
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама
Қазіргі кездегі қазақстандағы білім беру жүйесіндегі проблемалар
Несиелік қатынас субъектілері қарыз беруші және қарыз алушы