Ылғалды оттегі беру

Спазмофилия - гипокальциемиялық синдром-бала организмінде фосфор және кальций азайып денесінің құрысып-тырысуға бейімділікпен сипатталатын ауру. Көбіне 2 жасқа дейінгі балаларда, әсіресе көктем кезінде және бала рахитке байланысты Д витаминін алып жүргенде кездеседі.

Клиникалық айқындалуының 2 формасы бар:

1.Ларингоспазм-дауыс желбезектерінің тырысып дыбыс саңлауының тарылуы. Бала қиналып, шумен дем алады, реңінде қорқыныш, терлеп кетеді, есінен танып бірнеше секундтан соң шумен дем алады.

2.Эклампсия-баланың барлық бұлшықеттерінің құрысып-тырысуы, аузынан көбік шығып, бала есінен айрылады.

Емі:

І. Ларингоспазм кезінде:

1. Таза ауа жеткізу.

2. Салқын су шашу, құйрығынан ұру.

3. Ылғалды оттегі беру.

Жағдайы жақсарғаннан соң кальций препаратын беру.

ІІ. Эклампсия кезінде:

Сабырлы жағдай жасау.

Баланы жұмсақ жерге жатқызып басын, қол-аяғын жарақаттанудан сақтау, басын бұру.

Ылғалды оттегі беру.

Құрысып-тырысуға қарсы дәрілерді егу: реланиум, валиум, седуксен, ГОМК, дроперидол.

Спазмофилияның алдын-алуы рахиттың алдын-алуымен қатар өткізіледі.



Ұқсас жұмыстар

Топырақтың маңызды бөлігі - органикалық заттар
Топырақтың грануметриялық құрамы
Топырақ ерекшелігі
Пневмонияның клиникалық көрінісі
Спазмофилия
Ыстық сумен қамтамасыздандыру және төтенше жағдайларда сумен қамтамасыздандыру сұрақтары
Топырақтың қасиеттері
Серозды домбығып қабыну
Жұқпалы аурулар туралы түсінік және олардын алдын алу шаралары. карантин және бақылау
Күкірт қышқылының халық шаруашылығындағы маңызы
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Қазіргі кездегі қазақстандағы білім беру жүйесіндегі проблемалар
Несиелік қатынас субъектілері қарыз беруші және қарыз алушы
Суда еріген оттегіні анықтау
ХХ ғасыр басындағы тарихи білім беру
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер
ҚР «Білім беру туралы» заңына
гуманистік тәрбие беру