Анасына шараның мақсаты мен өткізу ретін түсіндіру

Зәрді Зимницкий әдісі бойынша жинау

Мақсаты:Бүйректің қызметін анықтау: күндізгі, түнгі, тәуліктік диурез, 8 порцияның әр қайсысының мөлшерін және тығыздығын анықтау..

Көрсеткіші: бүйрек аурулары

Кері көрсеткіші: жоқ

Керекті құралдар:

· 8-10 қағаз жапсырылған таза құрғақ шыны ыдыс.

Іс-әрекет алгоритмі:

1. Анасына шараның мақсаты мен өткізу ретін түсіндіру.Рұқсат алу.

2. Пациентке міндетті түрде зәрді тәулік бойы (24 сағат) жинайтынын түсіндіру: әр 3 сағат сайын, оның ішінде түнде де.

3. Баланың сұйықтықты қабылдау тәртібі, тамақтану тәртібі бұрынғысынан өзгермеу керек.

4. Таңертең сағат 6-да бала кіші дәретке отырғызылады, және төгіледі.

5. Сол күннің таңертеңгі сағат 6-дан келесі күннің таңертеңгі сағат 6-ға дейін зәрді 8 банкаға жинайды: зәрге отыру жиілігіне байланысты әр банкаға зәрге отырады немесе бірнеше рет отырады, бірақ тек 3 сағат бойы.

6. Егер сол уақыт аралығында бала дәретке отырмаса банка бос қалады.

7. Егер 3 сағат көлемінде банка зәрге толып қалса, нөмірленбеген банка алынады да бала соған зәрге отырады (мейірбике оның сыртына несінші банкаға қосымша екенін жазады).

8. Келесі күні барлық банкалар зертханаға жіберіледі.

9. Ерте жастағы балалардан зәр 3 сағат сайын емес, талабына сай жиналады.

Нәтижесін бағалау: Қорытынды жалпы диурез бойынша бағаланады: күндізгі диурез (23 кем емес) бен түнгі диурез (13 көп емес) қарым-қатынасы және зәрдің салыстырмалы тығыздығының өзгеруі (10 кем емес).

Ескерту: балаларда 12 сағат бойы жинауға болады.

Қолғапты шешіп қорапқа салу, қолды жуу және құрғату.

Ескерту:

1. Материалды алу және зерттеу тез арада қабылдау бөлімінде өткізіледі.

2. Таблетка болмаған жағдайда: 10 гр.натрий нитропруссид, 20 гр.аммоний сульфат, 20 гр. сусыз натрий карбонатты алып мұқият араластырып ұнтақталады.



Ұқсас жұмыстар

Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі
Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін үздіксіз педагогикалық практика арқылы даярлау
Мектептің қиын оқушыларын тәрбиелеудің теориялық негіздері
Қиын балалардың отбасындағы беріктігі
Кәмелетке толмағандардың қылмыстық жауаптылығы туралы
Балалар ұжымының жұмысын ұйымдастыру
Мектепте технология пәнін оқыту
Ағымды санитарлық қадағалау
Балаларды мектепке дайындаудағы еңбектің маңызы
Информатика бойынша сыныптан тыс жұмыстың әдістемесін зерттеу
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы