Сәулет өнері

Әдебиеттік оқу бойынша тақырыптық-күнтізбелік жоспар
(жоба)
3 - сынып
Барлық сағат саны: 102 сағат (34 апта аптасына 3 сағаттан)

Ортақ тақырыптар
Оқу мақсаттары
Сағат саны
Мерзімі

Тыңдалым және айтылым
Оқылым
Жазылым

І тоқсан
1.Жанды табиғат

2. Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен (жарық пен қараңғы)
3.1.1.1 - шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық сұрақтар қою және жауап беру
3.2.1.1 - мәтінді дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп оқу
3.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру

3.1.2.1* - шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау
3.2.2.1 - шығарма мазмұны бойынша қолдануға (практикалық), бағалауға және шығармашылыққа негізделген сұрақтар қою және жауап беру
3.3.3.1 - шығармашылық жұмысын сурет, сценарий түрінде ұсыну

3.1.3.1 - шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау
3.2.3.1 - шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді анықтау
3.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше орфографиялық, пунктуациялық қателерді табу және түзету

3.1.4.2 - сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану
3.2.4.1 - өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін анықтау

3.1.5.1 - өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу
3.2.6.1 - кейіпкердің портретін сипатта, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау

3.2.7.1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, эпитет, кейіптеу) табу

3.2.8.2 - мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, музыка (күй), мультфильм) нұсқасымен салыстыру

3.2.9.1 - шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде беру

ІІ тоқсан
3. Уақыт

4.Сәулет өнері
3.1.1.1 - шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық сұрақтар қою және жауап беру
3.2.1.1 - шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп оқу;
3.2.1.2 - шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып,сын тұрғысынан бағалап оқу

3.1.3.1 - шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау
3.2.2.1 - қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру
3.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру

3.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану
3.2.3.1 - шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу
3.3.2.1* - шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту...), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу

3.1.5.1 - өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу
3.2.4.1 - өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін анықтау
3.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше орфографиялық, пунктуациялық қателерді табу және түзету

3.2.5.1 - көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын анықтау

3.2.6.1 - кейіпкерлердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау

3.2.7.1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, эпитет, кейіптеу) табу

3.2.8.2 - мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, музыка(күй), мультфильм) нұсқасымен салыстыру

3.2.9.1 - шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде беру

ІІІ тоқсан
5. Өнер

6. Атақты тұлғалар
3.1.2.1 - шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау
3.2.1.2 - шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып,сын тұрғысынан бағалап оқу
3.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру

3.1.3.1 - шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау
3.2.2.1 - қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру
3.3.2.1* - шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту ...), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу

3.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану
3.1.4.2 - сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану
3.2.3.1 - шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу
3.3.3.1 - шығармашылық жұмысын сурет, сценарий түрінде ұсыну

3.1.5.1 - өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу
3.2.4.1 - өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін анықтау
3.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше орфографиялық, пунктуациялық қателерді табу және түзету

3.2.5.1 - көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын анықтау

3.2.6.1 - кейіпкерлердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау

3.2.7.1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, эпитет, кейіптеу) табу

3.2.8.1 - эпизодтарды салыстыру, сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтау

3.2.9.1 - шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде беру

ІҮ тоқсан
7. Су - тіршілік көзі

8. Демалыс мәдениеті. Мерекелер
3.1.2.1* - шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау
3.2.1.2 - шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып,сын тұрғысынан бағалап оқу
3.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру

3.1.3.1 - шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау
3.2.2.1 - қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру
3.3.2.1* - шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту...), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу

3.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану;
3.1.4.2 - сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану
3.2.3.1 - шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді анықтау
3.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше орфографиялық, пунктуациялық қателерді табу және түзету

3.1.5.1 - өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу
3.2.5.1 - көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын анықтау

3.2.6.1 - кейіпкердің портртін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп тауып, бағалау

3.2.8.1 - эпизодтарды салыстыру, сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтау;
3.2.8.2 - мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, музыка (күй), мультфильм) нұсқасымен салыстыру

3.2.9.1 - шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде беру



Ұқсас жұмыстар

Сәулет өнері және дизайн
Қазақстандағы ежелгі сәулет өнерінің дамуы
Студенттердін өзіндік жұмыстарын ұйымдастыруға әдістемелік нұскау
Қоғамдық аумақтардың қоршалу элемент сызбасын жобалау барокко стилінде
Бейнелеу өнерінің теориялық негіздері
Үнді сәулеті
Мысыр өнері. Мысырдағы қашқындар
Мысыр өнері
Архитектурадағы модерн стилі
Ежелгі Грекия мен Рим мәдениеті туралы
Қазақ халқының қол өнері.
Қазақстан опера өнерінің негізін салушы сахна жұлдыздары
Сәулет өнері туралы алғашқы түсінік
Бейнелеу өнері арқылы жастардың патриоттық сезімдерін қалыптастыру
ОРМАН – ЕЛ ДӘУЛЕТІ, ЖЕР СӘУЛЕТІ
Қазақтың күйшілік өнері
Шәмші аға - қазақ өнеріндегі ұлы тұлға
Қазақ халқының мәдени құндылықтары және өнері
Шара әжем би өнерін
Қала құрылысы және сәулет ескерткіші