Кәсіби құндылықтар түсінігінің мазмұны
Кәсіби құндылықтар түсінігінің мазмұны
Мұнда Әлеуметтік жұмыс қызметі жаң мамандық ретінде 1991 жылы мамандықтар қатарына кірді. Маманның профессионды қалыптасуы - өте күрделі әрі тұлғаның проективті процессі. Маманның профессионалды қызметкерге айналуы студенттің белсенділігіне, алға ұмтылу дәрежесіне байланысты.
Маманды дйындаудағы профессионалды тәрбиелеу мәселелері.
Э.Ф. Зир тұлғаның өзіндік ұмтылуы арқылы профессионализм биігіне жетудің бес кезеңін көрсетеді.
- оптация ( латынша optatio – қалау, таңдау) тұлғаның жеке психологиялық ерекшеліктеріне байланысты мамандықты таңдауы;
- «профессионалды дайындық» - мамандығына байланысты ситуация мен тапсырмаларды шешуде теоретикалық және практикалық тәжірибе жинауға, білім қабілетке бағытталған жүйе және профессионалды дайындық.
- «профессионалды адаптация» - мамандыққа кіру, жаңа әлеуметтің ролін табу, профессионалды өзіндік анықтау, жеке профессионалды құлдылықтарға ие болу, профессионалдықты қызметті орындауға тәжірибе жинау.
- «профессионализация» - өз қызметінің квалификациялы орындау, жеке профессионалды құлдықтар мен қабілет, профессионалдықажетті білім интеграциясы, профессионалды позиция дамыту.
- «профессионалды іскерлік» – толық реализация, профессионалды қызметтің біртіндеп өзіндік қалыптасуы, негізгі интегралды психологиялық жаңа білімнің пайда болғаны.
Әлеуметтің қызметкердің ориентациясы мен қызығушылықтың пайда болған әлеуметтік жұмысына тұлғалық өзіндік жеке профессионалды құндылықтарымен қабілеті арқылы дамиды.
Осы құндылық пен қабілеттер даму үшін, рпофессионалды қызмет мына келесі тапсырмаларды шешумен байланысты:
- өз мамандығына деген қызығушылық;
- қызметтің негізгі жұмысына деген біріншілік көз – қарасы;
- болашақтағы қызметіне мотивационалды бағыт қою
- мамандықтың мен концепциясын профессионалды тұлға ретінде дамыту.
Сонымен профессионализация адам өміріндегі маңды кезең, ол маманның профессионалды өзіндік анықталуымен және профессионалды адаптациямен байланысты.
Өзіндік мамандық таңдауын анықтау үшін, әр жас өспірім мына сұрақтарға жауап бере алу керек:
- ол өз қызметінде не істегісі келеді;
- ол сәттілікке жету үшін, қызметінде жоғары дәрежеге жету үшін не істеу керек:
- ол өзіндік қызығушылықпен жақсы қасиеттер қалыптасу үшін не істей алады?
Әлеуметтік қызметтерге ерекше , әрі маңызды миссия қойылады, ол яғни бұл мамандықты таңдауда ерекше қаситке ие болу керек.
Әлеуметтік қызметкердің кәсіби құндылықтары
Философиялық құндылықтар мен идеалдар
Оқушылардың білімге құндылық бағдарын қалыптастырудың теориялық негіздері
Кәсіпкерлік мәдениет: мәні мен маңыздылығы
Этноцентризм, этноаралық үрейлену, этноаралық шиелініс және этноаралық толеранттылық
Жобалаудың теориялық негіздері
Жастар субмәдениетімен әлеуметтік жұмыстың ерекшеліктері
Бакалавриаттың білім беру бағдарламасы
Кәсіпкерлік мәдениет және этика
Өмірдің мағынасы тұлғаның жеке әрекеттерінің жемісі
Басқару процесiнiң мазмұны
Мемлекеттік бюджет жүйесінің экономикалық мазмұны
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
1930 – 1932 ж. несие реформасының мазмұны туралы
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
Отандық өнеркәсіп кәсіпорындарын қайта құрылымдаудағы машина жасау өнеркәсібінің маңызы
Қазақстанның аграрлық өнеркәсіп кешені және машина жасау өнеркәсібі
Қазіргі кезде күрделі мәселелердің бәрі кәсіби басқару
Бюджет саясатының мазмұны мен міндеттері