Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау

Жаңартылған оқу бағдарлама негізіндегі Дүние жүзі тарихы пәні бойынша
7 сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспары

Бөлімдер
Тақырыптыр
Сағат саны
Оқу мақсаттары
I тоқсан (9 с.)
1 А бөлімі - Рим империясының құлауы
Кіріспе. Неліктен Батыс Рим империясы құлады

1
6.3.1.1 – ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу;
6.3.2.1 – Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу

Рим империясы Шығыста неліктен сақталды

1
6.3.2.3 – Византияның ішкі саясатын сипаттап, оның ұзақ өмір сүруінің себептерін анықтау және жіктеу

Түрік қағаны Истемиге 568 жылы Византия неліктен елші жіберді.
Княгиня Ольганың Константинопольге сапары Киев Русін қалай өзгертті.
1
6.3.2.4 – Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым-қатынасының мысалында қарастырып, сипаттау
1В бөлімі -Феодализм

Феодалдық экономика ерекшеліктері неде
1
6.4.2.1 – экономикалық қатынастардың формаларын түсіндіру арқылы феодалдық шаруашылықтың ерекшеліктерін сипаттау;
6.4.1.1 – қолөнер мен сауданың рөлін анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттау;
6.1.1.1 – феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттау

Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан
1
6.1.1.1 – феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттау;
6.1.2.1 – үстемдік етушілер мен бағыныштылардың (феодалдар мен шаруалардың) өзара қатынасын сипаттау

Ортағасырлық қоғамды қаланың сәулеті мен өнері қалай бейнелейді
1
6.4.1.1 – қолөнер мен сауданың рөлін анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттау;
6.2.2.2 – өнердің (сәулет, сурет өнері) дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын анықтау
1С бөлімі – Ислам тарихы
Исламның тарихында 610 және 1258 жылдар аралығында қандай басты оқиғалар орын алды
1
6.3.2.5 – ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың сипатын түсіндіру

Неліктен VIII-XII ғасырды ислам мәдениетінің "алтын ғасыры" деп атайды
1
6.2.2.1 – тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндерің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау;
6.2.2.4 – Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау;
6.2.3.1 – Шығыс ойшылдары жетістіктерінің маңызын бағалау
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ)
1
I тоқсан бойынша оқу мақсаттары
II тоқсан (8 с.)
2А бөлімі - Крест жорықтары
Неліктен еуропалық христиан-католиктер ислам мемлекеттеріне крест жорықтарын ұйымдастырды
1
6.3.2.6 – картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарларын анықтау

Крест жорықтары христиандық Еуропа мен мұсылман әлемін қалай өзгертті

1
6.2.2.1 – тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндерің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау;
6.3.2.6 – картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарларын анықтау
2В бөлімі - Моңғолдар

Неліктен монғолдар өз жауларын тез бағындыра алды.
Моңғолдар мен жаулап алынған халықтар бірін-бірі қаншалықты өзгертті.
1
6.3.2.5 – ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау
2С бөлімі –
XIV ғасыр- XVI ғасырдың бірінші жартысындағы ортағасырлық еуропалық қоғам
2А бөлімі - Крест жорықтары
Қара індет не себепті жылдам таралды
1
6.2.4.1 – адам өміріндегі қоршаған орта туралы білімнің рөлін түсіндіру

Қара індет Еуропаны қалай өзгертті

1
6.3.2.2 –У.Тайлер, Г. Каль жетекшілігімен болған антифеодалдық көтерілістердің себептері мен маңызын анықтау;
6.3.1.4 – феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату

Неліктен Жанна д̓ Арк бүгінгі күнге дейін француз халқының есінде
1
6.3.1.4 – феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату

Неліктен еуропалық христиан-католиктер ислам мемлекеттеріне крест жорықтарын ұйымдастырды
1
6.3.2.6 – картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарларын анықтау
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ)
1
II тоқсан бойынша оқу мақсаттары
III тоқсан (10 с.)
3А бөлімі Абсолютизм: Батыс пен Шығыс

XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды

2
6.3.1.3 – феодалдық мемлекеттің даму кезеңдерін сипаттау;
6.3.1.2 – Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату;
6.3.1.6 – парламент, Бас штаттар, сейм, кортес, Боярлар Думасы ұғымдарын түсіндіру

Юнлэ мен Токугава билігі Батыс билеушілірінің билігіндей шексіз болды ма

2
6.3.1.2 – Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырат;
6.3.1.5 – саяси биліктің ерекшеліктерін анықтауүшін әр түрлі елбилеушілерінің қызметін салыстыру

Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз билеуші монарх бола алмады

1
6.3.1.2 – Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату;
6.3.1.5 – саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әртүрлі ел билеушілерінің қызметін салыстыру
3В бөлімі. Сауда, қолөнер және әлемді игеру
Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды
1
6.4.1.2 – ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру

Теңіз саяхаттарына қытай мен еуропалық билеушілердің көзқарастары қандай болды

2
6.4.1.2 – ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру;
6.2.4.3 – картада XV-XVI ғасырлардағы саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып,Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау

Ұлы географиялық ашулардың нәтижесінде әлемде қандай өзгерістер орын алды
1
6.2.4.3 – картада XV-XVI ғасырлардағы саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып,Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау;
6.3.2.7 – отаршылдық саясат ұғымын түсіндіру (Испания және Португалияның жаулап алуының мысалында)
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ)
1
III тоқсан бойынша оқу мақсаттары
IV тоқсан (7 с.)
4А бөлімі – Қайта Өрлеу дәуірі

1300-1500 жылдар аралығында Еуропадағы өнер қалай және неліктен өзгерді
2
6.2.2.3 – Антикалық мәдениетпен байланыс орнату арқылы Қайта өрлеу дәуірінің мәдениетін (бейнелеу, мүсін өнері) сипаттау;
6.2.3.2 – гуманистік идеялардың орта ғасырлық мәдениеттің дамуына ықпалын анықтау;
6.2.2.4 – Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау

Шығыстағы Ренессанс әлемдік мәдениетті қалай байытты (Ұлықбек, Әлішер Науаи, Бабыр)
1
6.2.3.2 гуманистік идеялардың орта ғасырлық мәдениеттің дамуына ықпалын анықтау
6.2.2.4 Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау
4В бөлімі -Реформация

Мартин Лютердің Виттенберг қаласындағы наразылығы Еуропаны қалай өзгертті
1
6.2.1.1 – адамның дүниетанымы мен қоғамдық өмірдегі дін рөлінің өзгеру себептерін анықтау;
6.2.1.2 – тарихи процестердің контекстінде гуманизм, реформация, протестантизм, лютеранство, кальвинизм, контрреформация, кезуиттер ордені ұғымдарын түсіндіру
4С бөлімі -Ғылыми революция
Жердің Күнді айналатыны туралы Коперниктің теориясы қаншалықты бірегей болды
2
6.2.4.2 – жаратылыстану ғылымдарының келешектегі дамуы үшін кейінгі орта ғасырлар кезеңінде Жердің құрылысы туралы жасалған ғылыми жаңалық тардың маңыздылығын анықтау;
6.2.4.1 - адам өміріндегі қоршаған орта туралы білімнің рөлін түсіндіру
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ)
1
IV тоқсан бойынша оқу мақсаттары
Жылына барлығы:
34 с.



Ұқсас жұмыстар

Қазақстан аумағындағы Ұлы Жібек жолының тарихы
Батыс пен Шығыс әлемі
Әл-Муалим ас-Сани, Әбу Наср әл-Фараби грек ғылымы мен ислам идеясы арасындағы насихаттаушы тұлға
Мәдениет және өркениет: өзара байланысы мен ерекшелігі
Орталық Азияның ортағасырлық мәдениеті жайлы
Түркілердің рухани мәдениетін дамытудағы исламның маңыздылығы
Исламдық мәдениет әлемінің қалыптасу ерекшеліктері
Орта ғасырдағы қала мен дала
Қазіргі отандық педагогиканың ұлттық ерекшеліктері
Х–XII ғасырлардағы Қарахандар мемлекетінің мәдени мұрасы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Қазақстан жеріндегі ортағасырлық мемлекеттер. туралы
Автоматтандыруды объекттік сипаттау
Қазақстан жеріндегі ортағасырлық мемлекеттер
Сипаттау мәтінінің ерекшелігі
ТАЛАС ӨҢІРІНДЕГІ КӨНЕ ЖАЗБАЛАР - ЕЖЕЛГІ ТҮРКІ ЖАЗУ МӘДЕНИЕТІНІҢ БАСТАУЫ
Жарнама құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату
Сұлы мәдениетінің майлылығы қанша пайыз
Ортағасырлық христиан философиясы
Бақылау нәтижесінің теникасын сипаттау