Оқушы орнынан атып тұрып

Мұғалім сыныптағы зерек, бірақ сонымен қатар ішітар оқушыдан: Сен неге достарыңа көре алмаушылық етесің, олардың жасағандарын бұзып, төбелесесің де жүресің? деп сұрайды. Оқушы: Өйткені олардың менен озып кетуін қаламаймын. Мен ғана үздік, менің жасағандарым ғана ең жақсы болғанын қалаймын дейді. Мұғалім сәл ойланды да, орнынан тұрып, тақтаға бір сызық сызады. Әлгі оқушысына қарап: Мына сызықты қалай қысқартуға болады? деп сұрайды. Оқушы орнынан атып тұрып: Сызықтың жартысын өшіріп тастаймын деп жауап береді. Мұғалім бұл жауапты қабыл етпейді. Оқушы біраз ойланып, сызықтың бір бөлігін қолымен жауып: Міне қысқарды деді. Бұл жауап та қате болатын. Дұрыс жауап ала алмайтындығын түсінген мұғалім тақтаға әуелгіден де ұзынырақ сызық сызып: Енді қалай болды? деп сұрайды. Басы салбыраған оқушы: Енді қысқарды деп жауап берді. Біліктілігің мен қабілетіңді арттырып, өз сызығыңды ұзартуың, қарсыласыңның сызығын қысқартуға тырысудан әлде қайда жақсы деп оқушысына өмірдің барлық кезеңінде кәдеге жарайтын тәрбиелік сабақ берді.



Ұқсас жұмыстар

Ақиқат пен аңыз - повест
Темперамент пен мінез құлықты психогенетикалық зерттеу туралы ақпарат
Шерхан Мұртаза туралы
Мұғалім- бұл болашаққа ұмтылған адам
Мектеп бағдарламасында жай сөйлем синтаксисі тақырыбының берілуі
Негізгі мектеп оқушыларының жай сөйлем синтаксисін модульдік оқыту технологиясы арқылы меңгеруі
Жай сөлем синтаксисін оқыту әдістемесі
Амонашвилидің педагогикалық тәжірибесін бастауыш сыныптардың оқу-тәрбие роцесінде қолдану
СҮЛЕЙМЕН ҚАРАҚШЫ
Дидактикалық ойындардың оқушылар қабілеттілігін дамытудағы рөлі
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Отынды ұсатып жануға дайындау жүйесінің жылу есебі