Крест жорықтары
Жаңартылған оқу бағдарлама негізіндегі Дүние жүзі тарихы пәні бойынша
6 сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспары
Бөлімдер
Тақырыптыр
Сағат саны
Оқу мақсаттары
I тоқсан (8 с.)
1-бөлім - Рим империясының құлауы
Кіріспе. Неліктен Батыс Рим империясы құлады?
1
6.3.1.1 – ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу;
6.3.2.1 – Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу
Рим империясы Шығыста неліктен сақталды?
1
6.3.2.3 – Византияның ішкі саясатын сипаттап, оның ұзақ өмір сүруінің себептерін анықтау және жіктеу
Түрік қағаны Истемиге 568 жылы Византия неліктен елші жіберді?
Княгиня Ольганың Константинопольге сапары Киев Русін қалай өзгертті?
1
6.3.2.4 – Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым-қатынасының мысалында қарастырып, сипаттау
2 бөлім -Феодализм
Феодалдық экономика ерекшеліктері неде?
Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан?
1
6.4.2.1 – экономикалық қатынастардың формаларын түсіндіру арқылы феодалдық шаруашылықтың ерекшеліктерін сипаттау;
6.1.1.1 – феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттау
6.1.2.1 – үстемдік етушілер мен бағыныштылардың (феодалдар мен шаруалардың) өзара қатынасын сипаттау
Ортағасырлық қоғамды қаланың сәулеті мен өнері қалай бейнелейді?
1
6.4.1.1 – қолөнер мен сауданың рөлін анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттау;
6.2.2.2 – өнердің (сәулет, сурет өнері) дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын анықтау
3-бөлім – Ислам тарихы
Исламның тарихында 610 және 1258 жылдар аралығында қандай басты оқиғалар орын алды?
1
6.3.2.5 – ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың сипатын түсіндіру
Неліктен VIII-XII ғасырды ислам мәдениетінің "алтын ғасыры" деп атайды?
1
6.2.2.1 – тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндерің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау;
6.2.2.4 – Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау;
6.2.3.1 – Шығыс ойшылдары жетістіктерінің маңызын бағалау
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ)
1
I тоқсан бойынша оқу мақсаттары
II тоқсан (8 с.)
4- бөлім - Крест жорықтары
Неліктен крест жорықтары ұйымдастырылды?
1
6.3.2.6 – картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарларын анықтау
Крест жорықтары христиандық Еуропа мен мұсылман әлемін қалай өзгертті?
1
6.3.2.6 – картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарларын анықтау
6.2.2.1 – тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндерің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау;
5- бөлім - Моңғолдар
Монғолдар әлемдік империяны қалай құрды?
Моңғолдардың жорықтары Еуразияның саяси картасын қалай өзгертті?
1
6.3.2.5 - ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау
6-бөлім
XIV ғасыр- XVI ғасырдың бірінші жартысындағы ортағасырлық еуропалық қоғам
Қара індет не себепті жылдам таралды?
1
6.2.4.1 - адам өміріндегі қоршаған орта туралы білімнің рөлін түсіндіру
Қара індет шаруалар көтерілістері мен феодалдық соғыстардың басты себебі болды ма?
1
6.3.2.2 - У.Тайлер, Г. Каль жетекшілігімен болған антифеодалдық көтерілістердің себептері мен маңызын анықтау;
6.3.1.4 - феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату
Еуропада орталықтандырылған мемлекеттер қалай құрылды?
1
6.3.1.4 - феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату
Неліктен Жанна д̓ Арк бүгінгі күнге дейін француз халқының есінде?
1
6.3.1.4 – феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ)
1
II тоқсан бойынша оқу мақсаттары
III тоқсан (10 с.)
7- бөлім Абсолютизм: Батыс пен Шығыс
XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды?
2
6.3.1.3 - феодалдық мемлекеттің даму кезеңдерін сипаттау;
6.3.1.2 - Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату;
6.3.1.6 - парламент, Бас штаттар, сейм, кортес, Боярлар Думасы ұғымдарын түсіндіру
Юнлэ мен Токугава билігі Батыс билеушілерінің билігіндей шексіз болды ма?
2
6.3.1.2 - Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату;
6.3.1.5 - саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әр түрлі елдердің билеушілерінің қызметін салыстыру
Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз билеуші монарх бола алмады?
1
6.3.1.2 - Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату;
6.3.1.5 - саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әртүрлі елдердің билеушілерінің қызметін салыстыру
8- бөлім Сауда, қолөнер және әлемді игеру
Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды?
1
6.4.1.2 - ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру
Қытайлықтар мен еуропалықтардың теңіз саяхаттарының айырмашылығы неде?
2
6.4.1.2 - ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру;
6.2.4.3 - картада XV-XVI ғасырлардағы саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық ашылулардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау
Ұлы географиялық ашулар әлемді қалай өзгертті?
1
6.2.4.3 - картадан XV-XVI ғасырлардағы саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық ашылулардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау;
6.3.2.7 - отаршылдық саясат ұғымын түсіндіру (Испания және Португалияның жаулап алуының мысалында)
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ)
1
III тоқсан бойынша оқу мақсаттары
IV тоқсан (8 с.)
9-бөлім
Қайта өрлеу дәуірі
Қайта өрлеу дәуірі өнердің дамуын қалай өзгертті?
2
6.2.2.3 - Антикалық мәдениетпен байланыс орнату арқылы Қайта өрлеу дәуірінің мәдениетін (бейнелеу, мүсін өнері) сипаттау;
6.2.3.2 - гуманистік идеялардың орта ғасырлық мәдениеттің дамуына ықпалын анықтау;
Шығыстағы Ренессанс әлемдік мәдениетті қалай байытты?
1
6.2.3.2 - гуманистік идеялардың орта ғасырлық мәдениеттің дамуына ықпалын анықтау;
6.2.2.4 - Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау
10-бөлім
Реформация
Мартин Лютердің наразылығы Еуропаны қалай өзгертті?
2
6.2.1.1 - адамның дүниетанымы мен қоғамдық өмірдегі дін рөлінің өзгеру себептерін анықтау;
6.2.1.2 - тарихи процестердің контекстінде гуманизм, реформация, протестантизм, лютеранство, кальвинизм, контр- реформация, кезуиттер ордені ұғымдарын түсіндіру
11-бөлім Ғылыми революция
Коперниктің теориясы қаншалықты бірегей болды?
2
6.2.4.2 - жаратылыстану ғылымдарының келешектегі дамуы үшін кейінгі орта ғасырлар кезеңінде Жердің құрылысы туралы жасалған ғылыми жаңалықтардың маңыздылығын анықтау;
6.2.4.1 - адам өміріндегі қоршаған орта туралы білімнің рөлін түсіндіру
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ)
1
IV тоқсан бойынша оқу мақсаттары
Жылына барлығы:
34 с.
Крест жорықтары
Крест жорықтарының салдары
Крест жорықтары тарихы
Крест жорықтарының сипаты мен алғашқы крест жорықтары
Селжұқ тайпаларының крест жорығына қатынасы
Анадолы Селжұқ мемлекеті (468-718 1075-1318)
VII-XI ғ. Оңтүстік және Батыс славяндар. Ежелгі орыстар мемлекетінің құрылуы. Киевская Русь. Крест жорықтары. Қалалардың дамуы. Крестшілердің мемлекеті
Италияндық қала - мемлекеттер дипломатиясы
Орта ғасыр саяхатшылары Христофер Колумб
ИСЛАМОФОБИЯ
Крест жорықтары ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
ӘМІР ТЕМІРДІҢ (1336 - 1405 жж) ЖАУЛАП АЛУ ЖОРЫҚТАРЫ
Крест жорықтарының мұсылман
Қазақ хандарының әскери жорықтары