Оттан түс

Баяғыда бір кішкентай қыз болыпты.
Бір күні қыз жидек тере барғанда, бір кемпірге кездеседі.
— Аманбысың, қызым?—дейді кемпір.— Жидегіңнен берші.
— Мә, жеңіз, әже,— дейді қыз.
Жидекті жеп болған соң, кемпір:
Қарағым, сыйға-сый, сыраға-бал деген,сен маған жидегіңнен бердің, мен де саған бірдеңе беруім керек,—дейді.—Мә, мына бақырды ал.
Бір, екі, үш.
Бақыр, піс!—десең-ақ, тәтті, дәмді бөкпен қайнап шыға келеді. Ал сонсоң:
Бір, екі, үш.
Оттан түс!—десең, қайнауын тоқтата қояды.
Қыз:
— Рақмет, әже,— дейді де, бақырды алып, үйіне, шешесіне келеді.
Бақырды көріп, шешесі қатты қуанады.
Қуанбағанда ше? Ол ешбір әуреленбей, тұяғы қимылдамай-ақ түске тәтті, дәмді бөкпен әзір тұратын болды.
Бір күні қызы бір жаққа кеткенде, шешесі бақырды алдына қойып: Бір, екі, үш. Бақыр, піс!—дейді.
Бақырда бөкпен қайнай жөнеледі. Көп бөкпен пісіп шығады. Қыздың шешесі тойғанынша жейді. Ал бақырда бөкпен қайнай береді. Қалай тоқтатпақшы? Бір, екі, үш,
Оттан түс!—деуі керек, бірақ мұны ұмытып қалыпты, қызы болса үйде жоқ. Бақырда бөкпен қайнай береді, қайнай береді. Бөлме іші бөкпенге лық толады, дәлізге, басқышқа қарай ағады, бүкіл көшені қаптап кетеді, ол қайнап шыға береді.
Шешей не істерін білмей, қорқып, қызын іздеп сыртқа жүгіріп шығады, бірақ көшеде буы бұрқырап ағып жатқан бөкпеннен өте алмай, аңтарылып қалады.
Абырой болғанда, қызы алысқа ұзап кетпепті. Көшедегі көл-көсір бөкпенді көре салып, үйіне қарай жүгірген екен. Әрең-әрең басқышқа шығып, есікті ашып:
Бір, екі үш.
Оттан түс!—деп айғай салады, бақыр бөк пен қайнатуын лезде тоқтата қояды.
Ал оның қайнатып тастаған бөкпенінің молдығы сонша — деревнядан қалаға аттанар жолаушы әуелі бөкпен толы жолды жеп, аршуы керек екен.
Алайда ол машақатқа ешкім де ренжімепті. Өйткені бөкпеннің дәмділігі мен тәттілігі сондай керемет болыпты.



Ұқсас жұмыстар

Едендік төсемелердің жaнғыштыққa, тұтaнғыштыққa жәнe мaтepиaлдың үcтiңгi бeтi бoйыншa oттың тapaлy көpceткiштepiнe cынaқтap жүpгiзy
Ежелгі Шығыс және Антикалық кезеңдегі психология
Аристотель кітаптарының саны және не қажеттілік туралы трактат
ТҮРКІ ХАЛЫҚТАРЫНЫҢ ОТҚА БАЙЛАНЫСТЫ ТАНЫМ - ТҮСІНІКТЕРІ
Химияны оқытуда халықтық педагогиканың элементтерін пайдалану
БАЛАЛАРДЫҢ ӘРТҮРЛІ ІС-ӘРЕКЕТТЕРІ АРҚЫЛЫ ОЛАРДЫ ӨРТ ҚАУІПСІЗДІГІ ШАРАЛАРЫНА ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Қазіргі қазақ тілінің жаңа бағыттары негізіндегі лингвомәдениеттану мәселесінің зерттелуі
ОТАНЫМ –АЛТЫН БЕСІГІМ
Қ. АМАНЖОЛОВ ШЫҒАРМАСЫНДАҒЫ МӘТІНДІК АЙЫРЫМДАР
Абайдың 17-ші қара сөзіндегі үш қасиеттің қайсысы жанға азық болмақ
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Қылмыс қүрамының түсінігі және маңызы
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары
Тынық мұхиттағы соғыс кезіндегі Оңтүстік Шығыс Азиядағы Жапонияның сыртқы саясаты
Ақша туралы қысқаша түсінік
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау