Кейіпкерлер бейнесі

Қазақ әдебиеті пәні бойынша
күнтізбелік-тақырыптық жоспар
5-сынып
жылына 68 с, аптасына 2 c.
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері
Тақырыптар Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны
Оқу мақсаты
Cағат саны
1-тоқсан 16 сағат
1. Таза, мінсіз асыл сөз
Керқұла атты Кендебай ертегісі. Кендебай – елінің тұрмысын жақсартқан ұл.
әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(5.ТЖ1.)

Керқұла атты Кендебай ертегісі. Кендебайдың ерліктері
көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. (5.ТЖ3)

Керқұла атты Кендебай ертегісі. Керқұла атты Кендебай ертегісінің құрылымдық сипаты
әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу (5.АИ1.)

Керқұла атты Кендебай ертегісі. Керқұла атты Кендебай ертегісінің көркемдік ерекшелігі
шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау (АИ3)

Керқұла атты Кендебай ертегісі. Керқұла атты Кендебай ертегісінің маңызы
кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау (5.БС2. );

Қобыланды батыр жыры. Алғашқы сын
Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттай алады. (ТЖ1)

Қобыланды батыр жыры. Кейіпкерлер бейнесі
ТЖ3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.
АИ1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу

Қобыланды батыр жыры. Әйелдер бейнесі
ТЖ3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу
БС2.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау
АИ4. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу

Қобыланды батыр жыры. Тұлпарлар бейнесі
ТЖ3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу
АИ1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.

Қобыланды батыр жыры. Жыршы
ТЖ4.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту

Қобыланды батыр жыры. Жыршы
ТЖ4.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту

Қобыланды батыр жыры. Тарих және жыр
БС1.Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау

Қобыланды батыр жыры. Кейіпкер және шынайы өмір
БС2Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

Асанқайғының жерге айтқан сыны аңызы
әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5.ТЖ2.)

Асанқайғының жерге айтқан сыны аңызы. Дала данышпаны
эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау(5.АИ2)
кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау(5.БС2)

Асанқайғының жерге айтқан сыны аңызы. Сөз тапқанға қолқа жоқ
Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау (5.АИ3)

Асанқайғының жерге айтқан сыны аңызы. Асан атаға хат
Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу (5.АИ4)

Асанқайғының жерге айтқан сыны аңызы. Туған жерің – Жерұйығың
шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау (5.БС1)

Тоқсандық жиынтық бағалау

1
2-тоқсан 16сағат
2. Тәрбиенің қайнар бұлағы
Дулат Бабатайұлы О, Ақтан жас, Ақтан жас өлеңі. Жетімдік
ТЖ2. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

Дулат Бабатайұлы О, Ақтан жас, Ақтан жас өлеңі. Не жетім?
АИ1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.

Дулат Бабатайұлы О, Ақтан жас, Ақтан жас өлеңі. Көркем сөз
АИ3. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау

Дулат Бабатайұлы О, Ақтан жас, Ақтан жас өлеңі
ТЖ4. Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту

Дулат Бабатайұлы О, Ақтан жас, Ақтан жас өлеңі. Авторға хат
АИ4. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу

Ыбырай Алтынсарин Қыпшақ Сейітқұл. Сейітқұл – еңбек адамы
әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.(5.ТЖ2)

Ы.Алтынсарин Қыпшақ Сейітқұл. Сейітқұл – ел қамқоршысы
шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау; (5.БС1)
көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту. (5.ТЖ4 )

Ы.Алтынсарин Қыпшақ Сейітқұл.Қыпшақ Сейітқұл – кәсіпкерлік әліппесі
эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (5.АИ2.);
кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау (5.БС2.)

Ы.Алтынсарин Қыпшақ Сейітқұл . Сейітқұл – заманынан озып туған адам
кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау ( БС2.);
шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.(.БС3.)

Ы.Алтынсарин Атымтай жомарт. Жомарттық – қайырымдылық тамшысы
әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(5.ТЖ1).

Ы.Алтынсарин Атымтай Жомарт . Жомарттық пен сараңдық
әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.(5.АИ1)

Ы.Алтынсарин Дүние қалай етсең табылады. Өмірді өзгерткен кеңес
көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. (5.ТЖ3.)

Ы.Алтынсарин Дүние қалай етсең табылады. Адал еңбекпен дүние табудың үлгісі
Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау ( 5.БС1);
Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.(5.АИ3)

Ы.Алтынсарин Дүние қалай етсең табылады . Кәсібінен нәсіп тапқан
көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу (5.АИ4).

Тоқсандық жиынтық бағалау

1
3-тоқсан 20 сағат
3. Адамгершілік - асыл қасиет
Ахмет Байтұрсынұлы Адамдық диқаншысы өлеңі
әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5 ТЖ2)

Ахмет Байтұрсынұлы Адамдық диқаншысы өлеңі. Ұлтының ұлы ұстазы
эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (5 АИ2)

Ахмет Байтұрсынұлы Егіннің бастары мысалы
Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау (5 ТЖ1)

Ахмет Байтұрсынұлы Егіннің бастары мысалы. Әке өсиеті
Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу (5 ТЖ3)

Ахмет Байтұрсынұлы Егіннің бастары мысалы. Ахмет атаға хат
Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап, авторға хат, өлең жазу
(5 АИ4)

Бердібек СоқпақбаевМенің атым Қожа повесінен үзінді
әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5. ТЖ2)

Бердібек СоқпақбаевМенің атым Қожа повесінен үзінді. Лагерьге жолдама
әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау
(5. ТЖ1)

Бердібек Соқпақбаев Менің атым Қожа повесінен үзінді. Алғашқы таныстық
әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5. ТЖ2)
шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау (5. АИ3)

Бердібек Соқпақбаев Менің атым Қожа повесінен үзінді. Дайындықсыз келген бір күн
көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу (5. ТЖ3);
кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау(5. БС2)

Бердібек Соқпақбаев Менің атым Қожа повесінен үзінді. Бақаның әлегі
әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5. ТЖ2);
әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау (5. ТЖ1)
1

Бердібек Соқпақбаев Менің атым Қожа повесінен үзінді. Сәйбек қарттың әңгімесі
әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(5. ТЖ1)

Бердібек Соқпақбаев Менің атым Қожа повесінен үзінді. Түбінде адам болатын бала
көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту (5. ТЖ4);
әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(ТЖ1

Бердібек Соқпақбаев Менің атым Қожа повесінен үзінді. Сенім арту
көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу(5. ТЖ3);
әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу(5. АИ1)

Бердібек Соқпақбаев Менің атым Қожа повесінен үзінді. Құпия кеңес
әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау(5. ТЖ2);
эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау(5. АИ2);
оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу(5. БС4)

Марат Қабанбаев Бауыр әңгімесі. Үміт
әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. (ТЖ2)

Марат Қабанбаев Бауыр әңгімесі
әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. (ТЖ2)
Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу (ТЖ3)

Марат Қабанбаев Бауыр әңгімесі
эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау(АИ2)

Марат Қабанбаев Бауыр әңгімесі. Арман
әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу. (АИ1)
шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. (БС3)

Марат Қабанбай Бауыр әңгімесі. Шынайы өмір
кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау (БС2)
көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу (АИ4)

Марат Қабанбаев Бауыр әңгімесі. Оқырман
Оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу (БС4)

Тоқсандық жиынтық бағалау

1
4-тоқсан 16 сағат
4. Отбасы құндылықтары
Тынымбай Нұрмағанбетов Анасын сағынған бала. Танысу
әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау(5. ТЖ2)

Тынымбай Нұрмағанбетов
Анасын сағынған бала.Уәде
әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(5. ТЖ1);
кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау(БС2)

Тынымбай Нұрмағанбетов Анасын сағынған бала.Бақытты сәт

Тынымбай Нұрмағанбетов Анасын сағынған бала.Бақытты сәт
әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау(5. ТЖ2);көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту (ТЖ4)

Тынымбай Нұрмағанбетов
Анасын сағынған бала. Сағыныш
көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу(5. ТЖ3);
шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау(5. АИ3)

Тынымбай Нұрмағанбетов Анасын сағынған бала. Алданған арман
әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау(5. ТЖ2);
шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (5.БС3)

Нұрдәулет Ақыш Нағыз әже қайда?". Келіңдер, ертегі айтып берейін
әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. (5.ТЖ1)

Нұрдәулет Ақыш Нағыз әже қайда?. Әжеге барайық
әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5.ТЖ2.)

Нұрдәулет Ақыш Нағыз әже қайда?. Қонақта
эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау. (5.АИ2.)

Нұрдәулет Ақыш Нағыз әже қайда?. Ажардың әжесі
көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту ( 5.ТЖ4.);
көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу (5.АИ4.).

Нұрдәулет Ақыш Нағыз әже қайда?. Шіркін, менің әжем!
шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау. (5.БС1.)

Нұрдәулет Ақыш Нағыз әже қайда?. Әжені аңсау
көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту ( 5.ТЖ4.);
кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау (5.БС2.).

Джек Лондон Мексика ұлы әңгімесі
Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. (ТЖ1)
Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (ТЖ2)

Джек Лондон Мексика ұлы әңгімесі
Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (АИ2)
Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (ТЖ2)

Джек Лондон Мексика ұлы әңгімесі
Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу (АИ1)
Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (ТЖ2)

Джек Лондон Мексика ұлы әңгімесі
Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу. (АИ1)
Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. (ТЖ2)

Джек Лондон Мексика ұлы әңгімесі

Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. (БС3)

Тоқсандық жиынтық бағалау

1



Ұқсас жұмыстар

Қазақстандық теле арнадаларынғы анимациялық фильмдер
Көркем шығарма және кейіпкер тілі
Төрт деп қой
Әкім Тарази повестеріндегі кейіпкерлердің адамгершілік әлемі
Эпикалық шығармаларды оқыту
Шәкәрім Құдайбердіұлының Әділ - Мария романының зерттелуі
Тұлғалық бағдарлы оқыту жүйесіндегі сабақтар
Қазақ халық ертегілерінің кейіпкерлері
Эпикалық жанр туралы түсінік
Көркем мәтіндегі жалқы есімдердің семантизациясы
Мырқымбай бейнесі
Режимнің шынайы бет - бейнесін көргенде
Мәтіннің кейіпкерлерін ата
Арманымның бейнесі атты жыр жинағының авторы
Шығармадағы кейіпкерлер
Кейіпкер бейнесі
Қазақстан халқының көп ұлттылығы менің ойымда киіз үй бейнесінде көрініс тапты
Қалқаман - Мамыр поэмасындағы Мамыр бейнесі
Ұлпан - бүкіл аналардың жиынтық бейнесі тәріздес кесек полотно
Автор бейнесі көркем мәтін категориясы ретінде