Қазақстанның тарихи тамырлары

Дүнитеану
3 сынып

Аптасына: 1 сағат
Барлығы : 34 сағат


Ортақ тақырып
Бөлім
Бағадарлама бөлімшелері
Оқу мақстаты
Сағат саны
Мерзімі
1

Тірі табиғат

Елімнің табиғаты
2.2 Климат және ауа-райы
3.2.2.1 Жер климатының негізгі түрлерінің сипаттамаларын анықтау
1

2.3 Табиғи жағдайлар және олардың әсері
3.2.3.1 адамдардың табиғи жағдайларға байланысты орналасуын талдау (рельеф, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары)
1

2.2 Климат және ауа-райы
2.3 Табиғи жағдайлар және олардың әсері
1.4 Денсаулық пен қауіпсіздік
3.2.2.2 ауа-райы қолайсыз жағдайларда өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыру
3.2.3.2 геологиялық және табиғи-климаттық апаттар туындаған жағдайдағы өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыру
3.1.4.3 түрлі дереккөздер негізінде табиғи ортадағы қауіп-қатерлерді анықтау және бағалау
3.1.4.4 табиғи ортадағы өзінің қауіпсіздігін жоспарлау
1

2.

Жақсыдан үйрен, жаманан жирен
Мен және қоғам
Тарих беттерінен

1.1 Менің отбасым
3.5 Қазақстан тарихы: тәуелсіздік, мемлекеттілік және патриотизм
3.1.1.3 өз отбасының құндылықтарын анықтау
3.3.5.2 тұлғаның, отбасының, қоғам мен мемлекеттің дамуындағы еңбектің рөлін түсіндіру
1

1.2 Мектеп және мектеп қоғамдастығы
3.1.2.3 қоғамда өзін-өзі ұстау әдеп нормаларын түсіндіру
1

3.1.2.4 өз тәжірибесінен мысал келтіре отырып, адамдар арасындағы достықтың маңыздылығын дәлелдеу
3.1.2.2 түрлі көзқарастар жағдайында сыныпта ұжымдық шешімді қабылдау жолдарын түсіндіру
1

1.1 Менің отбасым
3.1.1.4 өз шығындарын жоспарлау және негіздеу
3.1.1.5 өз шығындарын оңтайландыру жолдарын ұсыну
1

1.2 Мектеп және мектеп қоғамдастығы
3.1.2.1 сыныптың өзін-өзі басқару ережелерін түсіндіру және өз нұсқасын ұсыну
1

1.5 Құқық және міндет
3.1.5.1 Қазақстан Республикасының Конституциясының маңызын түсіндіру
1

3.
Уақыт
Мен және қоғам

1.1 Менің отбасым
3.1.1.1 отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіру
3.1.1.2 әулет шежіресін құрастыру
1

1.4 Денсаулық пен қауіпсіздік
3.1.4.2 спорт түрлерін топтастыру, спорттың қандай да бір түрімен айналысу үшін қажетті негізгі және өзінің қабілеттерін анықтау
1

1.6 Мерекелер
3.1.6.1 зерттеулер негізінде Қазақстан халықтарының ұлттық мерекелерін шығармашылық түрде ұсыну
1

Тарих беттерінен

3.1 Ежелгі мәдениеттер мен өркениеттер

3.2 Қазақстанның тарихи тамырлары

2.2 Климат және ауа-райы
3.3.1.1 көшпелі және отырықшы өмір салтының ерекшеліктерін түсіндіру
3.3.1.2 тарих және мәдениет ескерткіштерін сақтау маңыздылығын түсіндіру
3.3.2.1 түрлі материалдарды зерделеу арқылы түркілердің өмір салтын анықтау 3.2.2.2 ауа райы мен климаттың қолайсыз жағдайларында өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыру
1

4.

4. Сәулет өнері
Елімнің табиғаты
2.3 Табиғи жағдайлар және олардың әсері
1.3 Менің атамекенім
2.4 Туризм
3.2.3.1 адамдардың табиғи жағдайларға байланысты орналасуын талдау (рельеф, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары)
3.1.3.1 елді мекендерді түрлі белгілері бойынша ажырату (тип, көлемі, қызметі)
3.1.3.2 қала мен ауылдың байланысын зерттеу, мысалдар келтіру
3.2.1.2 масштаб пен шартты белгілерді пайдалана отырып, жергілікті жердің жоспарын құру
1

2.4 Туризм
3.2.4.1 Қазақстанның барынша тартымды туристік нысандарының рейтингін жасау
1

2.1 Жергілікті жерде бағдарлану
3.2.1.1 астрономиялық белгілер бойынша көкжиек бағыттарын анықтау
1

5.

Өнер
Мен және қоғам
Тарих беттерінен

1.1 Менің отбасым
3.1.1.3 өз әулетінің құндылықтарын анықтау
1

1.4 Денсаулық пен қауіпсіздік
3.5 Қазақстан тарихы: тәуелсіздік, мемлекеттілік және патриотизм
3.1.4.1 тұрмыстық құралдарды пайдалану ережелерін графикалық түрде көрсету
1

3.3.5.1 Қазақстанның бейресми рәміздерінің мәнін түсіндіру (Алтын адам, Бәйтерек монументі, Мәңгілік ел қақпасы)
1

3.5 Қазақстан тарихы: тәуелсіздік, мемлекеттілік және патриотизм
3.3.5.1 Қазақстанның бейресми рәміздерінің мәнін түсіндіру (Алтын адам, Бәйтерек монументі, Мәңгілік ел қақпасы)
1

3.2 Қазақстанның тарихи тамырлары
3.1 Ежелгі мәдениеттер мен өркениеттер
3.3.2.1 түрлі материалдарды зерделеу арқылы түркілердің өмір салтын анықтау 3.3.1.2 тарих және мәдениет ескерткіштерін сақтау маңыздылығын түсіндіру
1

6
6. Атақты тұлғалар
Тарих беттерінен

3.2 Қазақстанның тарихи тамырлары
3.3 Қазақстан тарихындағы маңызды оқиғалар
3.3.2.1 на основе изучения различных материалов определять образ жизни тюрков 3.3.3.1 объяснять причины образования Казахского ханства
1

3.4 Көрнекті тарихи тұлғалар және мәдениет қайраткерлері
3.3.4.1 на исторических примерах объясняет роль ханов, батыров, биев
1

3.3.4.1 на исторических примерах объясняет роль ханов, батыров, биев
1

3.3.4.2 на исторических примерах представлять в творческой форме роль борцов за независимость казахского народа

1

3.3.4.2 на исторических примерах представлять в творческой форме роль борцов за независимость казахского народа
1

7.

Су – тіршілік көзі
Елімнің табиғаты
2.2 Климат және ауа-райы
2.3 Табиғи жағдайлар және олардың әсері
3.2.2.1 Жер климатының негізгі түрлерінің сипаттамаларын анықтау
3.2.3.1 адамдардың табиғи жағдайларға байланысты орналасуын талдау (рельеф, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары))
1

2.4 Туризм
3.2.4.1 Қазақстанның барынша тартымды туристік нысандарының рейтингін жасау
1

2.2 Климат және ауа-райы
2.3 Табиғи жағдайлар және олардың әсері
3.2.2.2 ауа-райы қолайсыз жағдайларда өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыру
3.2.3.2 геологиялық және табиғи-климаттық апаттар туындаған жағдайдағы өзін өзі ұстау ережелерін құрастыру
1

1.4 Денсаулық пен қауіпсіздік
3.1.4.3 түрлі дереккөздер негізінде табиғи ортадағы қауіп-қатерлерді анықтау және бағалау
3.1.4.4 өзінің табиғи ортадағы қауіпсіздігін жоспарлау
1

8.
8. Демалыс мәдениеті. Мерекелер
Мен және қоғам
1.1 Менің отбасым
3.1.1.3 өз әулетінің құндылықтарын анықтау 3.1.1.4 өз шығындарын жоспарлау және негіздеу
3.1.1.5 өз шығындарын оңтайландыру жолдарын ұсыну
1

1.2 Мектеп және мектеп қоғамдастығы

3.1.2.3 қоғамда өзін өзі ұстау әдеп нормаларын түсіндіру
1

1.6 Мерекелер
3.1.6.1 зерттеулер негізінде Қазақстан халықтарының ұлттық мерекелерін шығармашылық түрде ұсыну
1

1.4 Денсаулық пен қауіпсіздік
3.1.4.2 спорт түрлерін топтастыру, спорттың қандай да бір түрімен айналысу үшін қажетті негізгі және өзінің қабілеттерін анықтау
1



Ұқсас жұмыстар

Дүниетану пәнінің жұмыс бағдарламасы
Дүниетану пәнінің мазмұнын ұйымдастыру
Дүниетану пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы
Президенттік билік
Мемлекет алдындағы моральдық міндеттемелері
Дін философиясы мен тиялогияның ара қатнасы.
Ислам және қазақтардың әдет - ғұрыптары
Папротник тәрізділер
Әлкей Марғұлан туралы мағлұматтар
Дене шынықтыру және спорт туралы
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
Қазақстанның ұлттық экологиялық проблемалары
Индустриалды-инновациялық даму жолында Қазақстанның нақты секторын тиімді инвестициялаудың қаржылық механизмі
Талдықорған өңіріндегі тарихи – археологиялық туризмді дамыту мүмкіндіктері
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Қазақстанның коммерциялық банктердің валюталық операциялары және олардың дамуы «Альфа-банк» Еншілес Банк» АҚ
1995 ж. ҚАЗАҚСТАННЫҢ БАНКТІК ЖҮЙЕСІН РЕФОРМАЛАУ БАҒДАРЛАМАСЫ
ҚАЗАҚСТАННЫҢ АРХЕОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУ ТАРИХЫ
Қазақстанның аграрлық өнеркәсіп кешені және машина жасау өнеркәсібі
ХХ ғасыр басындағы тарихи білім беру