Қосылған құн салығын төлеушілер және салық салу
Мазмұны:
І КІРІСПЕ..............................................................................................................3
1 БӨЛІМ. ЖАНАМА САЛЫҚТАР ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ ТҮСІНІК
1.1. Қосылған құн салығының Қазақстан экономикасында алатын
орны.......................................................................................................................4
1.2. Қосылған құн салығының салық салудағы шетел тәжірибесі........8
1.3. Шет елдер тәжірибесінде акцизді алуды жетілдіру жолдары........9
2 БӨЛІМ. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ҚОСЫЛҒАН ҚҰН
2.1. Қосылған құн салығын төлеушілер және салық салу.....................
2.2. Салық салынатын айналым мен салық салынатын импорт
2.3. Қосылған құн салығын есептеу және төлеу тәртібі.......................19
3 БӨЛІМ. АКЦИЗДЕР
3.1. Акциздің салық салу обьектілері, ставкалары, төлеушілері.........22
3.2. Акциздің төлеу мен есептеу тәртібі ...............................................24
3.3.Акциздердің бюджет кірісіндегі орны ...........................................30
ІІІ ҚОРЫТЫНДЫ..............................................................................................32
Пайдаланылған әдебиеттер...............................................................................33
І КІРІСПЕ
Өзіме берілген жанама салықтар тақырыбы негізінде толықтыратын болсам,
Жанама салықтар – бұл баға немесе тариыке үстеме
Акциздер дегеніміз – бұл тауардың бағасына қосылатын және
Акциздер латын тілінен аударғанда «accidere» кесу деген сөзіне
1 БӨЛІМ. ЖАНАМА МСАЛЫҚТАР ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ ТҮСІНІК
1.1 Қосылған құн салығының Қазақстан экономикасында алатын орны
Нарықтық қатынастар жүйесіне ену отандық салық салу жүйесін
қажеттілігін туғызады. Механикалық еліктеу мен нарықтық экономикасы дамыған
Дүниежүзілік тәжірибеде бөлу қатынастарының эволюция процестерінде салық салу
Салық салу обьектісі ретінде көбінесе табыстарды қарастыратын модель;
Салық салу обьектісі ретінде көбінесе шығыстарды қарастыратын модель;
Табыстар мен шығыстардың қатынасы салық функциялары арасындағы тепе-теңдікті
Бұл модельдер салық салу жүйелерінің эволюциясын көрсетеді. Салық
Жанама салықтардың құрасында ең маңыздысы қосылған құн салығы
Салықты француз экономисты Лоре шығарған. Лоре қосылған құн
Салық базасын кеңейту мен өз бюджеттерін толтыру мақсатында
Қосымша құн салық салуы – жанама салықтың маңызды
Еуропалық Одақ мемлекеттерінің салық жүйесін өзгертудің негізгі
қосылған құн салығы жаңа техника арқылы салық операцияларын
ортақ нарыққа мемлекеттердің кіруіне қосылған құн салығын енгізу
тауарлар мен қызметтердің бір түріне салықтардың жеңілдікжағдайын жасау
қосыслған құн салығы бюджеттік түсіәмдерді әлдеқайда көтереді;
сонымен қатар, осы факторлардың ішінде саяси аргументтер болып
Мемлекеттердің қосылған құн салығына көшу макроэкономикалық тұрғыдағы ортақ
Салық жүйесінің есебінің тиімділігі;
Жанама салық жүйесінің түбегейлі талдауы;
Шетел мемлекеттерінден жұмыс істеу стажы бар кәсіби мамандарды
Жаңа жүйеге көшу мерзімін анықтау;
Әр сату операцияларына счет-фактура толтыру міндеттілігі;
Ақпараттар мен құжаттарды өндеуді автоматтандыру;
Қосылған құн салығын есептеуді банк функциясына тіркеу;
Кеден есебін компьютеризациялау;
Қосылған құн салығын талдау еуропалық мемлекеттердің және басқа
Қосылған құн салығының ролі сен орны біқалыпиһты емес:
Қазақстан Республикассында қосылған құн салығы 1992 жылы қаңтарында
Қазақстанда қосылған құн салығын енгізу ұсынымының қысқаруына әкеп
Қосылған құн салығының салық салудағы шетел тәжірибесі
Дамыған шетедік тәжірибеде көрсеткендей жанама салықтар бірыңғайлыққа ұмтылған,
Қосылған құн салығы – бұл салыұтың бір түрі,
Қосылған құн салығы арқылы өкімет кейбір салалардың дамуына
Қосылған құн салығын енгізу заң базасын елеулі түрде
Қосылған құн салығы оқшау алмай күллі салық жүйесі
Қосылған құн салығы салық жүйесіне енгізілуін әр түрлі
Кеңес одағы ыдырап, бұрынғы одақтас республикалар арасында экономикалық
1.3. Шет елдер тәжірибесінде акцизі алуды жетілдіру жолдары
Дамыған елдерде акциз салығын жетілдіру арнайы объективті факторлардың
Батыс экономистерінің ойы бойынша, барлық нарықтык, экономика елдеріне
Салық жүйесі салық төлеушілердің түсінуіне және салық органдарының
Жеке табысқа салық салу салықтың ауыртпашылықты әділетсіз бөлуді
Салықтың жоғарғы ставкалары экономикалық шеішмдер қабылдауға кері әсер
Салық салу кәсіпорындарыды қаражаттарды инвестициялауға және балансты экономикалық
Аталып өткен мәселелердің барлығында салық жүйесінің жетілмеуі орын
Қазақстан әлі толығымен нарықтық экономикасы дамымаған, бұның бір
Қаржы нарығында әлі де мемлекет пен оның ресурстары
Бұл сұраққа жауап беру үшін, біріншіден, Қазақстандағы және
Түрлі экономикалық жағдайларда және әртүрлі субъектілер үшін, салықтардың
Қазақстанда табыстардың едәуір бөлігі қылмыстық немесе жартылай заңды
Батыста салық жүйесі азаматтардың жеке табысына салық салуына
Ал Қазақстанға келсек, көптеген салықтық реформалар нәтижесіндегі қатардағы
Батыс елдерінің салық жүйесінің басқа да негізгі принциптерін
Егерде Қазакстан салық жүйесінің тиімділігін карастырсақ, ол келесі
Салық төлеушінің табысынан 30-40% -нен жоғары алынады, әйтпесе
Бізде салық қызметінің барлық бастысы салық төлеушіге бағытталған,
Қазақстандағы салық бақылау деңгейі салық салу жүйесінің тиімсіз
Салықтан кету тәсілі жалған құжаттар бойыпша пайда болған
Қазакстандағы салық ауыртпашылығы жөнінде айта келе, яғни батыс
Өкіншіке орай бұндай сәйкестендіру істің (жүмыстың) шын мәнісіндегі
Қазақстандағы салық жүйесі негізінен батыс елдерінің модельдерінің көшірмесі,
Біздің елімізде керісінше, салық салудың батыс әдістері қажетті
Қазақстандағы салық жүйесінің негізгі қауіпінің бірі болып, заңның
Салық жайлы Занының өте жиі өзгеруі принципі бойынша
Салықтық қатынастардың ақаулы мәселесі нормативті құжаттардың жеткілікті түрде
Көптеген анықтамалар, хаттар мен жеделхаттарды шығарудың қате тәжірибесін
Салық жүйесі -- нарықтық қатынастарының маңызды элементінің бірі
Бұл аймақтағы дамымаған еддерінің үлкен практпкалық жене теориялық
Қазақстан қоғамы таяуда мемлекеттің 2005 жылғы сыртқы және
Бүгінгі таңда Казақстаң Республикасының Президенті Н.А.Назарбаевтың Қазақстан халқына
Біріншіден, экономиканы диверсификациялауға бағытталған индустриялық -инновациялық стратегияны іске
Қазақстанды жаңа технологиялар мен жаңа экономика әлеміне енгізетін
Екіншіден, Қазақстанның шағын және орта кесіпкерлікті дамытудың түбірінен
Үшіншіден, Қазақстанда аграрлық бизнесті мемлекеттік реттеу мен қолдау
Төртіншіден, қаржы секторын одан әрі дамыту үшін қазір
Банктердің қызметі ашықтықтың ашылуы өнегес болуға тиіс. Ең
Бесіншіден, биылғы жылдан бастап, ҚР іс жүзінде әрбір
Қорытындылай айтқанда, мемлекет қаржы саясатын жетілдіруде шешімді қадам
Салық реформасын жүргізу қиындықтары, бірінде Қазақстанның экономикасы нарықтық
болмайды. Қоғамдық экономикалық қатынастарының калыптасуы жағдайындай, салық саласында
акциз салығының ставкаларына үнемі өзгерістер мен толықтырулар енгізіліп,
Бензин мен дизель отынына салынатын акциздерді бақылау үшін
Қазақстан Республикасы мен АҚШ-тың акциз салықтарының қамтылу аймақтары
Акциз салығы ешкімді де зорлап, мәжбүрлеп төлетуді талап
Қазіргі жағдайда қызмет етуші акциз салығының жүйесін түбегейлі
Бүгінгі күнде салық ауыртпаларын біршама күшейту немесе бәсеңдету
2 БӨЛІМ. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ҚОСЫЛҒАН ҚҰН
2.1. Қосылған құн салығын төлеушілер және салық салу
Салық салу объектiлерi мыналар:
1) салық салынатын айналым;
2) салық салынатын импорт қосылған құн салығын салу
Төлеушiлер мыналар:
1) Қазақстан Республикасында қосылған құн салығы бойынша есепке
жеке кәсiпкерлер;
мемлекеттiк мекемелердi қоспағанда, заңды тұлғалар;
қызметiн Қазақстан Республикасында тұрақты мекеме арқылы жүзеге асыратын
2) заңды тұлғаның қосылған құн салығын дербес төлеушiлер
Тауарлар импорты кезiнде қосылған құн салығын төлеушiлер Қазақстан
Тауарға қатысты өткiзу бойынша айналым:
1) тауарға меншiк құқығын берудi, оның iшiнде:
тауарды сатуды;
тауарды тиеп жөнелтудi, оның iшiнде басқа тауарларға (жұмыстарға,
тауар экспортын;
тауарды тегiн берудi;
жарғылық капиталға жарна төлеудi;
жұмыс берушiнiң жалдамалы қызметкерге жалақы есебiнен тауар беруiн;
2) тауарды төлем мерзiмiн ұзарту шартымен тиеп жөнелтудi
3) комиссия шарттары бойынша тауарды тиеп жөнелтудi;
4) қарызды төлемеген жағдайда кепiл берушiнiң кепiлге қойылған
5) кәсіпкерлік қызмет үшін сатып алынған тауарды қосылған
6) бiр заңды тұлғаның қосылған құн салығын дербес
7) бұрын экспорт режимiнде шығарылған тауарды керi импорт
Жұмыстарды, қызмет көрсетулерді өткізу бойынша айналым кез келген
1) мүлiктi уақытша иелiкке берудi және мүлiктi жалдау
2) санаткерлiк меншiк объектiлерiне, соның iшiнде жарғылық капиталға
3) жұмыс берушiнiң жалдамалы қызметкерге жалақы есебiнен жұмыстар
4) қосылған құн салығын дербес төлеушiлер болып табылатын
Мыналар:
1) бiрлiгiнiң құны екi айлық есептiк көрсеткiштен аспайтын
2) тапсырысшының мердігерге дайын өнімді мердігердің дайындауы, ұқсатуы,
3) қайтарылатын ыдысты тиеп жөнелту. Құны онымен жiберiлетiн
4) бұрын экспорт режимiнде шығарылған тауарды керi импорт
5) шартта белгiленген талаптар мен мерзiмдерде қайта әкелуге
6) жер қойнауын пайдаланушы жаңадан құрған және (немесе)
7) банк берген қарыздар және басқа да дебиторлық
Қосылған құн салығын төлеушiнiң тауарларды (жұмыстарды, қызмет көрсетулердi)
1) қосылған құн салығынан босатылған;
2) өткiзу орны Қазақстан Республикасы болып табылмайтын айналым
Тауарларды (жұмыстарды, қызмет көрсетулердi) өткiзу орны осы Қазақстан
Қазақстан Республикасында қосылған құн салығын төлеушi болып табылмайтын
Қазақстан Республикасының кеден заңдарына сәйкес декларациялануға тиiстi, Қазақстан
2.2. Салық салынатын айналым мен салық салынатын
Салық салынатын айналым мөлшерi, оған қосылған құн салығын
Тауарларды тегiн берiлген кезде салық салынатын айналым мөлшерi,
Аталған тауарларды өткiзу күнiне бухгалтерлiк есепте көрсетiлген тауарлардың
Кепiл берушi кепiлдiк мүлiктi (тауарды) берген кезде кепiл
Тауарды бөлiп-бөлiп төлеу шарттарымен өткiзу кезiнде салық салынатын
Yшiншi тұлға үшiн төлеуге байланысты қызметтер көрсетiлген кезде
Салық салынатын айналым мөлшерiне акцизделетiн тауарлар мен қызмет
Қосылған құн салығы бойынша есепке жатқызу көзделмеген тауарлар
Лизинг алушының негізгі қаражат ретінде алуына жататын мүлікті
1) қаржы лизингінің шартына сәйкес белгіленген лизингтік төлем
2) барлық мерзімдік лизингтік төлемдер сомасының негізінде, оларға
3) қаржы лизингі шарты бойынша алынуға жататын барлық
8-1. Лизинг алушы (сатушы) негiзгi құрал ретiнде алуға
9. Көлік экспедициясының шарты бойынша қызмет көрсету кезінде
2.3. Қосылған құн салығын есептеу және төлеу тәртібі
Салық салынатын айналым бойынша бюджетке төленуге тиiс қосылған
Ауыл шаруашылығы шикізатын қайта өңдеуді жүзеге асыратын ұйымдар
Ауыл шаруашылығы шикізатын қайта өңдеуді жүзеге асыратын ұйымдарға
1) қоғамдық тамақтану саласындағы қызметті қоспағанда, жылдық жиынтық
ет және ет өнімдерін өндіруді;
жемістер мен көкөністерді қайта өңдеуді және консервілеуді;
өсімдіктер мен жануарлар майын өндіруді;
сүтті қайта өңдеу мен ірімшік өндіруді;
ұн-жарма өнеркәсібі өнімдерін өндіруді;
жануарлар үшін дайын жемшөп өндіруді;
нан өндіруді;
балалар тағамын және диеталық тағам өнімдерін өндіруді жүзеге
2) шағын бизнес субъектілері үшін арнаулы салық режимін
3) акцизделетін өнімді өндіру, қайта өңдеу және өткізу
Есептелген қосылған құн салығына салық сомасы 70 процентке
Қосылған құн салығының ставкасы 14 процентке тең болады
Салық салынатын импорт бойынша қосылған құн салығының ставкасы
Жеке тұлғалар оңайлатылған тәртiппен өткiзетiн тауарлар импорты кезiнде
белгіленген жағдайларды қоспағанда, қосылған құн салығын төлеушінің қалауы
Егер алдыңғы тоқсан үшiн бюджетке төленуге тиiс қосылған
Ауыл шаруашылық өнiмiн өндiрушi заңды тұлғаларға арналған арнаулы
Басқа да қызмет түрлерiн жүзеге асырудан бюджетке төленуге
Қосылған құн салығын төлеушi әрбiр салық кезеңi үшiн
Ауыл шаруашылық өнiмiн өндiрушi заңды тұлғаларға арналған арнаулы
Декларациямен бiрге салық кезеңi iшiнде сатып алынған тауарлар
Қосылған құн салығын төлеушi қосылған құн салығы бойынша
Аталған жағдайларда салық төлеушi төлеуге тиiс қосылған құн
Импортталатын тауарларға қосылған құн салығын төлеу мерзiмi тәртiппен
3 БӨЛІМ. АКЦИЗДЕР
3.1. Салық салу обьектілері, ставкалары, төлеушілері
Қазақстан Республикасының аумағында өндiрiлген және Қазақстан Республикасының аумағына
Мыналар:
1) Қазақстан Республикасының аумағында акцизделетiн тауарлар шығаратын;
2) акцизделген тауарларды Қазақстан Республикасының кедендiк аумағына импорттайтын;
3) Қазақстан Республикасының аумағында бензиндi (авиациялық бензиндi қоспағанда)
4) егер Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес бұрын Қазақстан
5) Қазақстан Республикасының аумағында қызметтiң акцизделетiн түрлерiн жүзеге
Резидент емес заңды тұлғалар және олардың құрылымдық бөлiмшелерi
Мыналар:
1) спирттің барлық түрлерi;
2) алкоголь өнiмi;
3) темекi бұйымдары;
4) бензин (авиациялық бензиндi қоспағанда), дизель отыны;
5) жеңiл автомобильдер (арнайы мүгедектерге арналған, қолмен басқарылатын
6) шикi мұнай, газ конденсаты акцизделетiн тауарлар болып
Қызметтің акцизделетiн түрлерi мыналар болып табылады:
1) ойын бизнесi;
2) лотереяны ұйымдастыру мен өткiзу.
Акциз ставкаларын Қазақстан Республикасының Үкiметi бекiтедi және тауар
Алкоголь өнiмiне акциздер ставкасы онда су араластырылмаған (жүз
Спирттiң барлық түрлерiне акциз ставкалары спирттiң бұдан әрi
Алкоголь өнiмдерiн өндiру үшiн өткiзілетiн спиртке акциз ставкасы
Ойын бизнесi объектілерiне акциздiң базалық ставкасының ең жоғары
Жергiлiктi өкiлдi органдар ойын бизнесi объектiлерiне белгiленген базалық
Қазақстан Республикасының кеден заңдарына сәйкес жеке тұлғалар оңайлатылған
6. Қазақстан Республикасының кеден заңнамасына сәйкес Қазақстан Республикасының
Мыналар:
1) акциз төлеушiнiң өзi жасап шығарған және (немесе)
акцизделетiн тауарларды өткiзуi;
акцизделетiн тауарларды алыс-берiс негiзiнде ұқсатуға беруi;
алыс-берiс, оның iшiнде акцизделетiн шикiзат пен материалдарды ұқсату
жарғылық капиталға жарнасы;
заттай ақы төлеген кезде акцизделетiн тауарларды пайдалануы;
тауар өндiрушiнiң акцизделетiн тауарларды өзiнiң құрылымдық бөлiмшелерiне тиеп
тауар өндiрушiлердің жасап шығарған және (немесе) өндiрген және
2) бензиндi (авиациялық бензиндi қоспағанда) және дизель отынын
3) бензиндi (авиациялық бензиндi қоспағанда) және дизель отынын
4) тәркiленген және (немесе) иесi жоқ, мұрагерлiк құқығы
5) ойын бизнесi саласындағы қызметтi жүзеге асыруы;
6) лотереяларды ұйымдастыруы және өткiзуi;
7) акцизделетiн тауарлардың, акциз маркаларының, есепке алу-бақылау маркаларының
Мыналарға:
1) егер Қазақстан Республикасының салық кодексіне сай белгіленген
2) этил спиртiн өндiрудi және оның айналымын бақылау
тауар өндiрушiде аталған өнiмдi өндiру құқығына Қазақстан Республикасының
мемлекеттiк медицина мекемелерiне босатылса;
3.2. Акциздің төлеу мен есептеу тәртібі
Акциз сомасын есептеу белгіленген акциз ставкасын салық базасына
Ойын бизнесі бойынша акциз сомасын есептеу салық кезеңіне
Алкоголь өнімін өндірушілер базалық ставкадан төмен акцизбен сатып
Емдік және фармацевтік дәрі-дәрмек өндіру және медециналық қызмет
Төтенше оқиғалар салдарынан болған жағдайларды қоспағанда, өндірілген акцизделетін
Акциз алымы маркалары жоғалған, бүлінген кезде акциз мәлімделген
Алкоголь өнімін таңбалауға арналған акциз алымының бүлінген немесе
Маркада сауыттың (ыдыстың) көлемі белгіленбеген жағдайда акциз алымының
Акциз алымы маркалары жоғалған, бүлінген кезде мынадай жағдайларда
акциз алымы маркалары төтенше жағдайлар салдарынан бүлінсе, жоғалса;
акциз алымының бүлінген маркалары салық органдары жоюға жасалған
Қазақстан Республикасының аумағында жүзеге асырылатын бензин (авиациалық бензинді
Егер сатып алу-сату шарты бойынша сатып алушы аталған
бензин (авиациалық бензинді қоспағанда) мен дизель отынын өндіруші
бензин (авиациалық бензинді қоспағанда) мен дизель отынын одан
Бензин (авиациалық бензиңді қоспағанда) мен дизель отынын бөлшек
бензин (авиациалық бензинді қоспағанда) мен дизель отынын заңды
бензин (авиациалық бензинді коспағанда) мен дизель отынын жеке
өндірілген немесе одан әрі өткізу үшін сатып алынған
Ойын бизнесі саласындағы кызметке салық «алудың қазіргі уақытта
ойын столы;
ақшалай ұтысы бар ойын автоматы;
тотализатор кассасы;
букмекер кеңселерінің кассасы.
Лотерея ұйымдастырушысының лотерея билеттерін сатуға шығаруы лотерея бойынша
Айта кететін бір жай, лотерея ұйымдастырушысы өткізуге әзірленген
Акцизделетін тауарларды экспортқа өткізу кезінде салық салудан босатудың
экспортталатын акцизделетін тауарларды беруге шартты (келісім шартты);
акцизделетін тауарларды экспорт режимінде шығаруды жүзеге асырған кеден
Қазақстан Республикасының кеден шекарасындағы өткізу пунктінде орналасқан кеден
Салық төлеушінің Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес Қазақстан Республикасында
Қазақстан Республикасы акцизделетін тауарлар экспортын акцизден босатуды көздейтін
Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттерге акцизделееін тауарлар экспортталған
Акцизделетін тауарларды экспортқа өткізу расталмаған жағдайда, мұндай өткізуге
Акцизделетін тауарларды (спирттің барлық түрін және газ конденсаты
Салық кезеңінде акцизделетін тауарлар дайындауға нақты пайдаланылған акцизделетін
Акцизделетін алыс-беріс шикізаты мен материалдарынан дайындалған акцизделетін тауарларды
Акциздер бойынша бюджетпен ееп айырысу кезінде күнтізбелік ай
Акцизделетін ішімдік тауарлары бойынша акциздер тауар өткізілген күннен
Өзгедей акцизделетін тауарлар бойынша акциздер:
салық кезеңінің алғашқы он күнінде жасалған операциялар бойынша
салық кезеңінің екінші он күшінде жасалған операциялар бойынша
салық кезеңінің қалған күндерінде жасалған операциялар бойынша айдың
Алыс-беріс шикізаты мен материалдарынан өндірілген акцизделетін тауарлар бойынша
Қазақстан Республикасының аумағында өндірілген газ конденсатын қоса алғанда
Ойын бизнесінен алынған түсім бойынша есептелген акциз жоғарыда
Ағымдағы төлемдер бойынша акциздің төленген сомасы төлеуші есепті
Акциздің төлеу мерзімін ұзартуға болмайды.
Төлеуші салық қызметі органдарында акциздер бойынша есепке тұруға
Салық төлеуші акциз салынатын айналымға байланысты қызмет тоқтатылған
Төлеуші салық қызметінің тиісті органына әрбір есепті кезең
Акцизді төлеу мерзімі және декларацияны беру мерзімі демалыс
Акциз алымының маркаларымен таңбалауға тиіс, акцизделетін тауарларды акциздік
Құрылымдық бөлімшелері бар акциз төлеушілер құрылымдық бөлімшелерді олардың
Сонымен қатар құрылымдық бөлімше үшін төленуге тиіс акциз
Акциз есебін қүрылымдық бөлімшелер бойынша жасаған кезде акциз
Акциз төлеушілер құрылымдық бөлімшелері үшін төлеуге тиіс акциз
Ағымдағы төлемдерді қоса алғанда, құрылымдық бөлімшелер үшін акциз
Жеке қәсіпкер, ағымдағы төлемдерді қоса алғанда , акциз
Акцизделетін тауарлардың импортына салық салудың өзіндік ерекшеліктері бар,
Импортталатын тауарларға акциздер Қазақетан Республикасының кеден заңдарына кеден
Жеке түлғалардың Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен нормалар бойынша
бекіре мен қызыл балық, бекіре мен қызыл балық
сыра -- 5 литр;
спирттің барлық түрлері, арақ, шарап өнімдері, ликер арақ
темекі өнімдері, құрамында темекі бар басқа да өнімдер
бензин ( авиациалық бензиннен басқа ) - 100
дизель отыны-150 литр;
Төмендегі тізіп көрсетілген импортталатын тауарлар акцизден босатылады.
жол бойы бағытында және аралық аялдама пунктерінде халықаралық
Қазақстан Республикасының кеден шекарасы арқылы өткізгенге дейін бүліну
шетелдік дипломатиялық және оларға теңестірілген өкілдіктердің ресми пайдадануы
Қазақстан Республикасының кеден шекарасы арқылы өткізілетін, еркін айналыс
сыйымдылығы 0,1 литрден аспайтын тұтынушы ыдысына құйылған және
Бюджетке аударылуға тиіс акциздердің сомасы банк және банк
Уақтылы төленбеген салық сомасы, соның ішінде ағымдық төлемдер,
Белгіленген мерзімде жеткілікті негізсіз декларациясын табыс етпеген жеке
Декларацияда көрсетілген салық мөлшерін оның толық төленбеуіне әкеліп
Бір айдағы ағымдық төлемдер сомасының мөлшері кемітілген үшін
Есепте көрсетілген тауарларды (атқарылған жүмысты, көрсетілген қызметті) сату
Салық төлеуші салық салынатын кезең біткеннен кейін оны
3.3. Акциздердің бюджет кірісіндегі орны
Бюджеттің кірістері орталықтанған ақша қорын құру кезінде болатын
жинақталған құнды әрі қарай бөлудің обьектісі, яғни аймақтық
Нарықтық экономикаға көшуге байланысты, бюджеттің кірістері заңды және
Акциздердің 2002-2004 жылдардағы Қазақстан Республикасының мемлекеттік бюджет кіріс
Кесте 1
Акциздердің 2002--2004 жылдар аралығындағы Қазақстан Республикасының мемлекеттік бюджетіне
Атауы 2002 2002 2003 2003 2004 2004
Нақты (млн тг) Үлес салмағы (%) Нақты (млн
Табыстар
Барлығы 394773 100 544673 100 605676 100
Акциздер 18956 4,8 24774 4,5 29561 4,9
Кесте 1 көрсетіліп отырғандай, акциздердің Қазақстан Республикасының мемлекеттік
Акциз салығы үлес салмағының 2003 жылы 0,3 %
Кесте 2
Түсу болжамы орындалмаған акцизделінетін тауарлар
Акцизделетін тауарлар 2004 2004 2004 2004 2003 нақты
Жоспар (млн тг) Нақты (млн
Алкоголь өніміне акциз 9901,2 7546,9 -20354,3
Бензин мен дизель отына акциз 7608,9 6332,5 -1276,3
Акциз салығының бензин мен дизель отыны бойынша бюджетке
Сонымен қатар мұнай өңдеуші компаниялар көбінесе өз өнімдерін
Сонымен, акциз салығы кез келген жанама салық сияқты
ІІІ ҚОРЫТЫНДЫ
Пайдаланылған әдебиеттер:
Қазақстан Республикасының «Салық және бюджетке төленетін басқа да
Бухгалтер бюллетені №23, маусым 2008 жыл
Бухгалтер бююлетені №33, тамыз 2008 жыл
Бухгалтер бюллетені №20, мамыр 2008 жыл
Бухгалтер бюллетені №16, сәуір 2008 жыл
Бухгалтер бюллетені №10, наурыз 2008 жыл
Үмбеталиев А.Д., Керімбек Ғ.Е. «Салық және салық салу»
В.Г Князева Д. Г.Черника «Налоговая системы зарубежных стран»
Карагусова Г.Д. «Налоги : сущность и пракика использования»
Корпоративтік табысқа салынатын салық
Ұйымның экономикалық сипаттамасы мен салық есебінің ерекшеліктері
Салық салудың экономикалық мәні
Салық түсінігі және түрлері
Қосылған құн салығының Қазақстан Республикасының салық жүйесіндегі рөлі.
Бюджеттік есеп - айрысу есебінің түрлері
Салықтар, салық салу және мемлекеттің салық жүйесі
Қосылған құнға салынатын салықты алудың ғылыми негізделген жүйесін зеттеу, қол жеткізуге мүмкін теориялық және әдістемелік материалдардың деректерін біріктіріп қарастыру негізінде олардың оңтайлы мөлшерін анықтау
Тікелей және жанама салықтар
Тіркелген салықтың ставкасы