Оқу сабақтарын ұйымдастыру түр - пішіндері
Қазіргі мектеп тәжірибесіндегі топтық, ұжымдық оқыту
Қазіргі таңда білім берудің негізгі талаптарының
Мектеп тек белгілі бір білім қорына
Көптеген әдіскерлердің еңбектерінде оқу сабақтарын ұйымдастыруды
оқушылардың ғылым негізі білімдерін жүйелі баяндауға
оқушыларда дүниетанымдық көзқарас қалыптастыру;
өз білімдерін жалпылауға және жүйелеуге дағдыландыру.
Білім беру және тәрбиелеу міндеттерінің бұл
жалпы түр-пішін;
нақты түр-пішін.
Оқу сабақтарын ұйымдастырудың жалпы түр-пішінінің бір-бірінен
Оқу сабақтарын ұйымдастырудың нақты түр-пішіндерінің
Топтық жұмыстарды ұйымдастыру.
Ұжымдық танымдық іс-әрекеттердің әртүрлі формаларын мен
Педагогикалық әдебиеттерде сабақтарда оқушылардың оқу іс-әрекеттерін
Топтық жұмыстарға жұптасып жұмыс істеуді (әр
Топтың сабақтардың құрылымының классикалық нұсқасы: шартты
кіріспе;
топтық;
қорытынды.
Сабақтың кіріспе бөлімінде мұғалім мотивті-ұйымдастырушылық мәселелерін
Топпен жұмыс жүргізудің екі түрі бар.
бірыңғай топтық жұммыс.
сараланған топтық жұмыс.
Бірыңғай топтық жұмыс барысында барлық
Топтық жұмыстарды ұйымдастыру көптеген проблемалардың шешімімен
Топтарды ұйымдастыруда мына мәселелер басшылыққа алынуы
- әрбір пән бойынша бөлек
- математика, физика, химия, шет тілі
- әдебиет, тарих, география пәндері бойынша
- оқу топтарын жинақтауда оқушылардың өзара
Әртүрлі құрамды топтарда жұмыс істеу тиімділігін
Топпен орындалатын жұмысты ұйымдастыру үшін топтарды
Топтық сабақтарды ұйымдастыруда кеңесшіні сайлау мәселесі
Осылайша танымдық мәселелерді шешуде негізінен сабақтардағы
1. Ұжымдық жұмыс принциптерімен ұйымдастырылған фронтальды
2. Ұйымдастырушылық принципі бойынша ұйымдастырылған топтық
3. Топ жұмыстарының бейнесі ретіндегі
4. Ассистенттердің, кеңесшілердің және белсенді оқу
5. Оқушылар кездесуі.
6. Білімді қоғамдық байқауы.
Сабақ жұмсалатын уақыт көлемі және
Ұжымжық оқу жұмыстарын ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық мағынасы
///////// Сабақ жүргізу нәтижесінде тәжірибе
Топтық жүйеде оқыту. Топқа бөлуді бірнеше
а) Оқушылардың білім деңгейіне қарай араластыра
ә) Білім деңгейлеріне қарай топтау. Өте
Топтау әдістерінің тиімділігі:
Оқушылардың бір-біріне жолдастық, достық қарым қатынастары
Бір-біріне бар ынта-жігерлерімен көмектесуге, үйретуге бейім
Топтық жарыстар кезінде ұйымдастырудың жөн жобаларын
Бір сабақтың үстінде берілген материалдарды толық
Бағалау жұмысын салыстармалы түрде жүйелі жүзеге
Оқушылардың өз беттерімен ізденістері туындайды, қосымша
Өз білімі мен жолдастарының білімін
Педагогика ғылымы іс-әрекетті адамның қоршаған ортаға
Іс-әрекеттің тәрбиелік құндылығы оқушылардың жас мүмкіншіліктері
Педагогика мен психология ғылымында және мектеп
Ір-әрекеттің орны, ұйымдастырылуы және өткізу уақытына
Оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекеті еңбекке және қоғамдық
Бұл үшін білім мазмұны жетілдіріледі, әр
Оқытуды мектеп жасындағылардың жетекші іс-әрекеті деп
Оқушылардың ұжымдық
Н.Крупская жеке тұлғаның қалыптасуындағы, ұжымның ынтымақтасып
Оқушылардың мектептегі және мектептен тыс саналуан
Оқушыдардың ұжымдық іс-әрекетін жүйелі ұйымдастыру олардың
Оқушылардың ұжымдық іс-әрекеттерінің құрылымы мына бөліктерді
- іс-әрекеттің мақсаты - не үшін
- іс-әрекеттің мазмұны - негізгі
- іс-әрекеттің маңызы-әлеуметтік пайдалы бағыттылығы және
- іс-әрекетті ұйымдастыру
- іс-әрекеттің технологиясы - тиімді тәсілдерді
- іс-әрекеттің қарқындылығы, көлемі,
- іс-әрекеттің қарым-қатынастығы (коммукативность) - қойылған
іс-әрекетті бақылау - критэрийлерге сипаттама,
Оқытудың тәрбиеленуші фуншиясы оқу урдісінің ұйымдастыру
Оқуды ұйымдастырудың негізгі формасы сыныптық-сабақтық жүйе.
Сонымен бірге сыныптық-сабақтық жүйенің алдымызға қойып
Екінші кемшілік - алғашқы сыныптардан кейінгіге
Жалпы мақсат болғанмен, ұжымдық жұмыс көрінбейді.
Оқушылардың білім алуға деген ынта-ықыласын оятпай
Оқуға мотивтерін қалыптастыру жолдарының маңыздыларының бірі
Ұжымдық оқу әрекеттерінің кейбір элементері: жолдасының
Өзара оқыту идеясы ұжымшылдыққа баулиды. Мұнда
Шағын топтарда дербес жұмыстарды ұйымдастыру (еңбекті
Сабақ оқытуды ұымдастырудың бірден-бір, жалғыз формасы
Оқушылардың бірігіп атқаратын жұмыстарында ұжымдағы іс-әрекет
Ұжымдық іс-әрекеттің сабақтарда және сабақтан тыс
- ұжымда бір мезгілде жұмыс жасау
- жұптасып жұмыс жасау (екі жақты
- топтасып жұмыс жасау, ұжымдықтың негізгі
- топаралық жұмыс, топаралық мақсат,
- фронталдық-ұжымдық іс-әрекет - оқу-танымдық жұмысты
- ұжымдық іс-әрекетті педагогикалық мақсаттарға пайдалану
Е.Конникова ұжымдық іс-әрекет жетістігінің үш негізгі
ол қызықтыратын болуы керек;
ол балалардың қызығуларын ескеріп, оған сүйенуі
3) әрбір оқушы оның белсенді мүшесі
психологиялық бірлік (еріктік, эмоциялық, интеллектуалдық);
дайындық бірлігі (біріккен іс-әрекеттегі әркімнің тәжірибесі);
6) іс-әрекеттің бағыттылығы.
Тәжірибелер көрсеткеніндей, танымдық міндеттерді шешуде педагогикалық
Ұжымдық танымдық іс-әрекеттің жемістілігі жөнінде В.Шаталов
Балалар мен жасөспірімдердің ұжымдық іс-әрекетін сипаттауда
Ұжымдық іс-әрекетті ұйымдастыруда балалар мен жасөспірімдердің
Ынтымақты, үйлесімді, дәл ұйымдастырылған іс-әрекет баланы
Ұжымдық оқу-танымдық іс-әрекеттің тиімділігін екі түрлі
Оқушылардың жеке тұлғалық қоғамдық бағыттылығының маңызды
Оқушылардың танымдық белсенділігінің қалыптасуына ұжымдық іс-әрекеттердің
Оқушылардың танымдық белсенділігінің деңгейін үлгеретін және
Танымдық белсенділік пен дербестікті қалыптастыру оқушының
Оқушылардың дамуындағы алғы басуы сынып жетекшісі
Оқу-танымдық іс-әрекетте оқушының даралығын дамытудың маңызды
Ұжымдық іс-әрекеттің тиімділігінің маңызды шарты -
Ұжымдық іс-әрекеттің тәрбиелік тиімділігінің қажетті шарттарының
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:
С.Маусымбаева, Ж.Сыдықова. Оқыту үрдісін жетілдіру үшін.
З.Қуандыққызы. Оқытудағы топтық, блоктық және деңгейлік
Ә.Әмірова. Ұжымдық іс-әрекеттің рөлі. /Қазақстан мектебі.
Ж.Әбиев, С.Бабаев, А.Құдиярова: Педагогика. Алматы. Дарын.
Педагогика. Абай атындағы Қазақ Ұлттық Педагогикалық
Ж.Б.Қоянбаев, Р.М.Қоянбаев. Педагогика. Алматы. 2000.
И.Ф.Харламов. Педагогика. Минск. 1998.
Г.М.Коджаспирова. Педагогика. Москва. Владос. 2003.
И.П.Подласый. Педагогика. Москва. Владос. 2003.
М.Жұмабаев. Педагогика. Алматы. Ана тілі. 1992.
С.Ерматов. Нарық жағдайындағы ұжымдық оқыту (топтық
Сухомлинский В.А. Методика воспитания коллектива.
Сухомлинский В.А. Коллективтің құдіреті күшті. Алматы.
17
Оқу сабақтарын ұйымдастыру
түр-пішіндері
Оқу сабақтарын ұйымдастырудың нақты түр-пішіні
Оқу сабақтарын ұйымдастырудың жалпы түр-пішіні
Оқыту үрдісін жетілдірудегі топтық, ұжымдық оқыту түрлетінің маңызы
ОҚУШЫЛАРДЫ ТОПТЫҚ ЖҰМЫС АРҚЫЛЫ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚҚА БАУЛУ
Ұжымдық жұмыстарды қолдана бастауыш сынып оқушыларының бірлесттікке үйрету
Қазақ тілі сабағында ұжымдық, топтық, жұптық жұмыс түрлері
Қарапайым түсініктер. Сандар номенклатурасы
Топ жұмыстары арқылы оқушы білімін тұрақтандыру
Мектепте биологияны оқытуда топтық әдісті пайдаланудың маңызы
Топтық жұмысты ұйымдастыру жолдары
Бірінші сыныпта қарапайым түсініктерді оқыту әдістемесі
Баланың логикалық ойлау қабілетін дамытудың маңызы