ҮКІМЕТТІҢ ҚҰЗЫРЕТІ


ЖОСПАР:
Кіріспе.......................2-3
1. ҮКІМЕТ АТҚАРУШЫ БИЛІКТІҢ ЖОҒАРҒЫ ОРГАНЫ...........4-5
1.1 ҮКІМЕТТІҢ ҚҰРЫЛУЫ ЖӘНЕ ҚҰРАМЫ........6-8
1.2 ҮКІМЕТТІҢ ҚҰЗЫРЕТІ............9-11
2. ҮКІМЕТТІҢ ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ.....12-14
2.1 ҮКІМЕТТІҢ НОРМА ШЫҒАРУШЫЛЫҚ ҚЫЗМЕТІ.15-19
2.2 ҮКІМЕТТІҢ СЫРТҚЫ ҚЫЗМЕТІ..........20-22
3. ҮКІМЕТТІҢ МЕМЛЕКЕТТІК БАСҚА ОРГАНДАРЫМЕН ҚАТЫНАСЫ..........23-25
Қорытынды..........26-27
Қолданылған әдебиеттер......28
Менім бұл тақырыпты таңдауымның себебі, Қазақстан Республикасының Үкіметі туралы
Үкіметтің құрылу жолы, оны кім құратының, осы органның мәртебесі,
Осы органның билігі немен шектелетіні, басқа да мемлкеттік органдармен
Ал енді курстық жұмысымның қысқаша түсіндірмесіне келсем, Үкімет бұл
Қызметіне тоқталатын болсақ, Үкімет өз қызметінде ҚР Конституциясының, Конституциялық
Үкімет Республиканың атқарушы органдарының біртұтас жүйесін, Үкімет, құрамына кіретін
Үкімет мемлекет басшысын Үкімет бағдарламаларының, Президент тапсырмасының орындалуы және
Үкіметті Премьр-Министр басқарады. Оның өкілеттігі Қазақстан Республикасының Конституциясының (67-
Үкіметтің өз аппараты болады. Бұрын ол Үкіметтің Аппараты болып
Премьр - Министрдің Кеңсесі Премьр-Министр мен Үкімет қызметінің ақпарат
Ал енді Қазақстан Республикасының Үкіметі туралы курстық жұмысыма толықтай
ҮКІМЕТ АТҚАРУШЫ БИЛІКТІҢ ЖОҒАРҒЫ ОРГАНЫ
Қазақстан Республикасының Үкіметі атқарушы органдардың жүйесін басқарады және олардың
Қазақстан Республикасының Үкіметі мемлекеттік биліктің жеке тармағы болып
Қазақстан Республикасының Конституциясына Үкімет мемлекеттің атқарушы билігінің жоғары органы
Үкімет атқарушы биліктің бірыңғай жүйесіне кіретін министрліктердің, мемлекеттік комитеттер
Үкімет атқарушы биліктің жоғарғы органы ретінде Қазақстан Республикасының
Үкімет қызметінің құқықтық негізі Конституция, заңдар, Қазақстан Республикасы Президентінің
ҮКІМЕТТІҢ ҚҰРЫЛУЫ ЖӘНЕ ҚҰРАМЫ
Үкіметті Конституцияда көзделген тәртіппен Президент құрады. Премьр-Министрдін
Республика Үкіметті Президенттің өкілеттік мерзімі шегінде жұмыс істейді және
Үкімет және оның кез келген мүшесі егер өзіне жүктелген
Парламент Үкіметке сенімсіздік білдірген кезде Конституциялда көзделген жағдайларда, егер
Конституция Үкімет құрамында болуға қатысты шектеуді көздейді. Республика Үкіметі
өкілді органның депуттары болуға;
оқутышылық, ғылыми немесе өзге шығармашылық қызметтерден басқа ақылы қызметтер
кәсіпкерлікпен шұғылдануға;
коммерциялық ұйымның басшы органының немесе байқаушы кеңесінің құрамына кіруге,
Республика Президентті Үкіметке немес Премьр-Министрді не Үкіметтің тиісті мүшелерін
ҮКІМЕТТІҢ ҚҰЗЫРЕТІ
Атқарушы биліктің жоғарғы органы ретінде Үкіметке Қазақстан Республикасы Конституциясымен
Экономика саласында Үкімет мемлекеттің экономикалық саясаттың негізгі бағыттарын, оны
Әлеуметтік салада Үкімет мемлекеттік саясаттың,мемелекеттік бағдарламаның негізгі бағыттарын әзірлейді;еңбекке
Ғылым ,техника, білім және мәдениет саласында Үкімет ғылыми-техникалық
Әкімшілік-саяси басқару саласында Үкімет консультативті-кеңесші органдарды құрып, таратады,
Заңдылық пен құқық тәртібін нығайту саласында Үкімет құқықтық
Сыртқы саясат саласында Үкімет келіссөз жүргізіп, үкіметаралық келісімдерге қол
Үкіметтің Қызметін Ұйымдастыру
Үкіметке Премьр-Министр басшылық етеді,оның өкілеттігі Республика Конституциясымен және «Қазақстан
Үкіметтің жұмысын ұйымдастырады және өзінің орыбасарлары мен Үкімет мүшелері
Президентпен, Парламентпен, Конституциялық Кеңеспен, Жоғарғы сотпен, Бас прокуратурамен, басқа
халықаралық қатынастарда Үкімет атынан сөйлейді немесе мұны Үкіметтің өкілдігіне
Республика Президентіне: Үкіметтің құрылымы мен құрамы туралы; Үкіметтің құрамына
Президенке Республиканың мемлекеттік бюджетімен қаржыландыратын барлық органдардың қызметкерлерін қаржыландырып,
Президентке Үкімет қызметінің негізгі бағыттары және оның барлық ең
Үкімет мүшелерінің,орталық және жергілікті атқарушы органдар басшыларының есебін тыңдайды.
Премьр-Министр оған заң жүктеген және оған басшылық жасауға және
Президенттің «Қазақстан Республикасының Үкімет туралы» Конституциялық заң күші бар
Үкімет құрамына кірмейтін тиісті министрліктердің, мемлекеттік комитеттердің, орталық атқарушы
мемлекеттік басқарудың үйлестірілетін салаларының жай-күйіне жауап береді,оларда заңдардың, Президент
Премьр-Министрдің және Үкіметтің қарауына Үкімет құрамына кірмейтін тиісті орталық
Преемьр-Министрдің орынбасарлары Премьр-Министрдің тапсырмасы бойынша басқа да қызметтер
Министрлер, мемлекеттік комитеттердің төрағалары Үкімет мүшелері болып табылады. Олар
Республиканың Премьр-Министрінің жанынан Үкіметтің тұрақты жұмыс ісейтін органы ретінде
Үкімет отырысы айына кем дегенде бір рет өткізіледі. Отырысты
Үкімет пен Премьр-Министрдің қызметін ақпараттық – талдау, құқықтық, ұйымдық
Үкіметтің құзыретіндегі мәселелер бойынша ұсыныстар әзірлеу Үкімет жанынан комиссиялар,
Қазақстан Республикасының Үкіметі өз қызметінде біртұтастық принципін, мемлекеттік билікті
ҮКІМЕТТІҢ НОРМА ШЫҒАРУШЫЛЫҚ ҚЫЗМЕТІ
Қазақстан Республикасының Үкіметі, біріншіден, Парламентпен Президент жүзеге асыратын заң
Үкіметтің заң шығарушылық бастамашылық құқығы болады.Ол өз құзіретіне кіретін
Қазақстан Республикасының Үкіметіне заң шығару бастамасы құқығының берілуі жөніндегі
Заң жобаларын әзірлеуде министрліктер мен ведомстволар Үкіметтің ұйымдық
Заң жобалау жұмыстарының тізбесіне және Республика Парламентінің осы мәселелер
Заң жобаларының сапалық жоғарғы деңгейде болуы үшін қажетті жағдайда
Үкімет пен Парламентке енгізілегн заң жобалары міндетті түрде
Үкімет заң шығару бастамасын жеке жүзеге асырып қана қоймайды.Ол
Үкімет Парламен Мәжілісінің қарауына заң жобасын енгізеді және оның
Қазақстан Республикасы Парламенті қабылдаған,Премьр-Министрдің қол қоюына жіберілетін барлық заң
Үкімет бастамашы болған заң жобасы Қазақстан Республикасы Парламентінде қаралған
ҚР Конституциясына және қолданыстағы заңнамалық актілерге және қосымша қаржылық
заңды Премьр-Министрдің қол қоюы арқылы бекіту мүмкіндігі туралы ақпараттар
Егер Премьр-Министрдің қол қоюы арқылы заңды бекітсе, онда ол
Үкімет сонымен бірге Президент актілерінің жобаларын әзірлейді.Әңгіме,ең алдымен,орталық атқарушы
Жеке құқықтық актілер шығарашылығынын Үкіметтің өзі жүзееге асырады.Нормативтік
Үкіметтің 1998 жылғы 22 шілдедегі қаулысымен «Үкімет қаулылары мен
ҮКІМЕТТІҢ СЫРТҚЫ ҚЫЗМЕТІ
Қазақстан Республикасы Конституциясына сәйкес Республиканың сыртқы саясаты жөнінде шаралар
Үкіметтің халықаралық шарттар жасасуы Президенттің «Қазақстан Республикасының халықаралық
Қазақстан Республикасының Үкіметі Қазақстан Республикасының мемлекетаралық сипаттағы халықаралық шарттарын
Республика Үкіметті өз қарауына жататын мәселелер бойынша келіссөз жүргізу
Қазақстан Республикасының Үкіметінің қарауына жатқызылған халықаралық шарттарға қатысты халықаралық
Кейбір халықаралық шарттарды Парламенттің ратификациялауына Үкіметтің ұсынады. Айталық,
Қазақстан Республикасының ратификациялауға жатпайтын халықаралық шарттардың тиісті министрліктің, мемлекеттік
Қазақстан Республикасы Үкіметінің көрсетілгеннен басқа да өкілеттіктері бар. Ол
Халықаралық шарттар жасаса отырып, Қазақстан Республикасы оны мүлтіксізорындау туралы
Қазақстан Республикасының халықаралық шарттар бойыншаоған басқа қатысушылар міндеттемесін бұзған
Үкіметке халықаралық шарттардың қолданылуын тоқтату туралы мәселе қою өкілеттігі
ҮКІМЕТТІҢ МЕМЛЕКЕТТІК БАСҚА ОРГАНДАРЫМЕН ҚАТЫНАСЫ
Қазақстан Республикасының атқарушы органдар жүйесін басқара отырып, Үкімет мемлекеттік
Үкіметтің Президентпен қатынасы. Үкіметті Президент құрады, Үкіметтің құрылымын және
Үкіметтің Парламентпен қатынасы. Үкіметтің заң шығаруға бастамашылық құқығы бар.
Үкіметтің министрліктермен, мемлекеттік комитеттермен және өзге органдармен қатысы
Үкімет өз құрамына кірмейтін министрліктердің, мемлекеттік комитеттердің, орталық атқару
Үкімет құрамына кірмейтін министрліктерден, мемлекеттік комитеттерден, орталық атқару органдарынан
Үкімет жергілікті атқарушы органдармен: аудандық, қалалық, және облыстық әкімшіліктерімен
Сонымен курстық жұмысымды қорытындылайтын болсам, Қазақстан Республикасының Үкіметі:
мемлекеттің әлуметтік – экономикалық саясатының, оның қорғаныс қабілетінің,
Парламентке Республикалық бюджетті және оның атқарылуын қамтамасыз етеді;
Мәжіліске заң жобаларын енгізеді және заңдардың орындалуын қамтамсыз етеді;
Мемлекеттік меншікті басқаруды ұйымдастырады;
Республиканың сыртқы саясатын жүргізу жөнінде шаралар әзірлейді;
Министрліктердің, мемлекеттік комитеттердің, өзге де орталық және жергілікті атқарушы
Республиканың министрліктері, мемлекеттік комиттеттердің, өзге де орталық және жергілікті
Үкімет құрамына кірмейтін орталық атқарушы органдардың басшыларын қызметке тағайынады
Қазақстан Республикасының 1998жылғы 7 қазандағы №284-І заңымен алынып
өзіне Конституциямен, заңдармен және Президент актілерімен өзіне өзге де
Үкімет, оның ішіне кіретін министрліктер, органдар біздің қарапайым
Қолданылған әдебиеттер:
1)Ғ.Сапарғалиев «Қазақстан Республикасынң Конституциялық құқығы», «АЛМАТЫ ЖЕТІ ЖАРҒЫ» 2008
2)Ғ.Сапарғалиев «Қазақстан Республикасының Конституциялық құқығы», 1999ж.;
3) http://kz.government.kz/
4) «Мемлекет және құқық теориясы» Е.Баянов, «ЖЕТІ ЖАРҒЫ» 2001.;
5) «Қазақстан Республикасының Конституциясы», Астана, 2008ж.;
6) «Құқық негіздері», К.И.Оспанов, 1998-624б.;
7) «ҚР Конституциясы», Алматы, Заң Әдебиеті, 2008-51б
8) http://www.egov.kz/wps/portal
9) «ҚР Конституциясы, түсініктеме», Алматы, Ғ.Сапарғалиев, «АЛМАТЫ ЖЕТІ ЖАРҒЫ»,
10) «ҚР Конституциясы», Алматы, Дәнекер, 2001-52б
11) http://hrc.nabrk.kz
12) «Конституция и Парламент РК», «АЛМАТЫ ЖЕТІ ЖАРҒЫ», 1996-34
13) «Қазақстан: мемлекеттік негіздер, конституциялық актілер», Ж.Байшиев, «АЛМАТЫ ЖЕТІ
14) http://www.nur.kz/
15) «Құқық негіздері», Агдарбекеов.Т, Алматы, Заң Әдебиеті, 2008ж,:
16) «Конституционный права РК», Учебно-методитический пособие, «АЛМАТЫ ЖЕТІ ЖАРҒЫ»,
17) http://www.referattar.com
18) «Құқық негіздері», С.Д.Байкулов
19) http://kk.wikipedia.org/
20) «Мемлекет және құқық теориясы» Н.О.Дулатбеков, АСТАНА, «ФОЛИАНТ», 2001-253б;
1991 жылдан бері Қазақстан Республикасының Бірнеше Үкімет ауысты:1)1991-1992жж.-Төрағасы Ұ.Қараманов;2)1992-1994жж.-Төрағасы
Бәсекеге қабілетті Қазақстан үшін,бәсекеге қабілетті экономика үшін, бәсекеге қабілетті
1996 жылғы маусымда Үкіметтің заң жобалау жұмыстарының жоспары туралы
ҚР ПҮАЖ-ы.1999.№ 6.40-құжат
ҚР ПҮАЖ-ы.1998.№23.199-құжат.
Казахстанкая правда. 1995 жылғы 21 желтоқсан.
ҚР Парламентінің Жаршысы. 2005. № 10, 39 – құжат.
Үкімет 1996 жылғы 22 ақпанда бекіткен Қазақстан Республикасы Үкіметі
2






Ұқсас жұмыстар

Республика Үкімет Аппаратының жетекшісі
Қазақстан Республикасының Үкіметі
Үкімет — мемлекеттік биліктің жоғары атқарушы органы
ҚР Үкіметі
Қазақстан Республикасының Үкіметі туралы түсінік
Қазақстан Республикасы Үкіметінің қуру
Үкіметтің конституциялық құқықтық мәртебесі
Қазақстан Республикасының Үкіметі Қазақстан Республикасының ең жоғары атқарушы органы ретінде
Атқарушы билік органдары туралы
Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік билік органдарының жүйесі және қалыптасу кезендері