Қазақстан экономикасының нарыққа көшу жағдайындағы маркетингтің әлеуметтікэкономикалық маңызы мен атқаратын

МАЗМҰНЫ

Кіріспе 3
1. Қазақстан экономикасының нарыққа көшу жағдайындағы маркетингтің әлеуметтік-экономикалық маңызы мен атқаратын
қызметі 6
1.1. Маркетингтің даму эволюциясы және оның қазіргі заман жағдайындағы кәсіпорында алатын орны 6
1.2. Банктердің маркетингтік қызметіндегі көрсеткіштер жүйесі 20
2. Коммерциялық банктердегі маркетингтік қызметтің ұйымдастырылуы 23
2.1 Коммерциялық банктегі маркетингтің ерекшеліктері 25
2.2. Банктегі маркетингтік зерттеулер мен ақпарат 29
Қорытынды 31
Қолданылған әдебиеттер тізімі


Ұқсас жұмыстар

Тауар сапасын арттыру концепциясы
Икемді және тиімді банктік маркетинг
Банктердің маркетингтік қызметіндегі көрсеткіштер жүйесі
Банк маркетингісінің негізгі мақсаттары
АЙМАҚТЫҚ ЭКОНОМИКАНЫҢ ДАМУЫ
Маркетингтік қызмет көрсеткіштері
Нарықтық экономика жағдайындағы өнім сапасын арттыру және маркетинг
Қазақстан Республикасында кәсіпорындардың бәсеке қабілеттілігін қамтамасыз етудің ұйымдастырушылық–экономикалық механизмін қалыптастыру жолдары
Кәсіпкерлікте маркетингті пайдаланудың маңызы мен артықшылықтары
Маркетинг және менеджмент негіздері