Деңгейлеп саралап оқыту


Жоспар
Кіріспе
Деңгейлеп саралап оқыту
Деңгейлеп саралап оқыту дегеніміз не
Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы
Деңгейлеп саралап оқытудың тиімділігі
Механика тарауы
Кинематика
Кинематиаканың алғашқы ұғымдары
Қозғалыс туралы түсінік
Векторлар. Векторларға амал қолдану
Жылдамдық
Қозғалыс түрлері. Бір қалыпты түзу сызықты қозғалыс
Лездік жылдамдық
Үдеу
Бір қалыпты айнымалы қозғалыс. Еркін түсу удеуі
Бұрыштық жылдамдық. Бұрыштық ығысу
Физикалық шамаларды өлшеу
Центрға тартқыш үдеу
Деңгейлеп саралап оқытуды қорта келгенде
Қолданылған әдебиеттер
Кіріспе
Қазақстанның тәуелсіз мемлекет ретінде қалыптасуы барысында орта білім
Оқу пәнінің міндеттері:
- оқушылардың ғылыми дүниетанымы мен ой-өрісін, танымдық және
Деңгейлеп саралап оқыту
Деңгейлеп саралап оқыту технологиясын қолданудың тиімділігі
Қазақстан Республикасындағы білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған
Ал оқыту технологиясы – оқытудың тиімді жолдарын зерттейді,
Деңгейлік саралау – оқушылардың бір сыныпта, бір бағдарлама
Бағдарлық саралау –оқушылардың әртүрлі тобымен оқу материалын деңгейі
Бұл технология, біріншіден, дамыта оқыту идеясын жүзеге асыруға
Жаттап алуға лайықталған болуы керек;
Алдыңғы сабақта жаңадан меңгерілген Білімнің өңін өзгертпей қайталап,
Тапсырмалар жаңа тақырып үшін типті және өмірмен байланымты
Яғни мұндай талаптар жаңа тақырыпты игеру соңында шығарған
Өткен материалдарды реттеуе және жүйелеуге берілген тапсырмалар. Бұлар
Оқушылардың ойлау қабілетін жетілдіруге беоілген тпсырмалар. Бұлар: логикалық
3. Эврикалық, шығармашылық деңгей:
Танымдық ізденім түріндегі тапсырмаларды орындау барысында жаңа тақырып
Өзжігінен мысалдар мен есептер құрастыру және оны өздігіиен
Оқушыларды белсенді ой еңбегінің нәтижесінде жаңаша, бұған дейін
Олимпида есептерін шығару;
Берілген тақырыпқа өз бетімен реферат, баяндамалар дайындау.
Демек, бұл тапсырмалар - оқушылардың біліктілігі мен дағдысын
Деңгейлеп, саралап оқыту технологиясы оқыту педагогикалық технологиясында алынған
Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы
Білім жүйесі ел өміріндегі стратегиялық маңызды болып табылады.
Деңгейлеп саралап оқытудың тиімділігі
Оқушының деңгейлік тапсырмаларды өздері таңдайды. Егер қиын деңгейлік
Әр бір оқушы тапсырмамен қамтамасыз етеді;
Оқушылардың бір-бірінен көшіру әдеті жоғалады, адамгершілік қасиетке ,
Оқушының пәнге деген қызығушылығын арттырады, ақыл-ойын, ойлау
Оқушының шығармашылық жеке тұлғасын қалыптастыруға және ынтасын дамытудағы
Оқушының жеке тапсырмалардың әр түрлі болуы жеке тұлғаның
Тапсырмалардың деңгейлік болып берілуі оқушылардың қызығушылықтығы өз бетімен
Деігейлік тапсырмалардың орындалуына қарап бағалау жеңіл болады;
Деңгейлік жеке тапсырмалар жеке тұлғанын өзіндік қалыптастырып, дамытып,
Педогогикалық технология – қазіргі талапқа сай анықталып, іріктеліп,
Бірқалыпты қозғалыс және бірқалыпты емес қозғалысты анықтау .
Бірқалыпты қозғалыс және бірқалыпты емес қозғалыс жылдамдығына сипаттама
Бірқалыпты қозғалыс және бірқалыпты емес қозғалыстың айырмашылықтары .
Әр оушы қозғалысқа және қозғалыс жылдамдығына байланысты қз
С деңгейінде: Оқушы талдау, жинақтау, салыстыру сияқты танымдық
Тақырыбы: Механикалық қозғалыс.
А деғейі бойынша :
В Деңгейі бойынша:
Нені білуі, істей алуы тиіс: оқушылар қозғалыс жылдамдығы,
Механиака тарауы. Кинематика туралы түсінік.
Механика – аса маңызды, қызықты және қарапайым ғылым.
Материялық нүктелер жүйесі – механикалық денелер жиынтығын жүйесін
Айтарлық, қозғалып бара жатқан платформада қозғалыссыз отырған адам
Құбылысты табиғи жағдайда бақылау.
Құбылысты арнайы жасалған жағдайда бақылау.
Қарастырып отырған құбылысты түсіндіру үшін ұйғарымды ұстану.
Гипотезаны эксперементтік тұрғыда тексеру.
Эксперемент қортындыларын талдау не ұсынылған гипотезасын дұрыс екенін
Теориялық бұрыннан белгілі құбылыстар мен заңдылықтарды түсіндіріп қана
Кинемтатикада осы аталған шамалардың арасындағы тәуелділіктері қарастырылады. Енді
Кинематика ұғымдары
Траектория – материялық нүктеннің кеңістіктегі жүріп өткен ізін
Қозғалыс туралы түсінік
Ілгерілемелі қозғалыс – дене оның кез келген екі
Векторларға амалдар қолдану
Векторларға амалдар қолдану матиматика курысында оқып үйретілді.
= k .
Егер k скаляр оң болса, онда
Жылдамдық . Түзу сызықты бір қалыпты қозғалыс
Механикалық қозғалысты оқып-үйренуді біз оның ең қарапайым түрі
ʋ
s – орын ауыстыру векторлық шама, ал t
.
Жылдамдық модулін табу үшін, жылдамдықтың формуласына скаляр түрде,
ұзындық бірлігі - метр - (М )
уақыт бірлігі - секунд - (С ) .
Жылдамдық бірлігін тағайындау үшін дене бір қалыпты қозғала
[ ʋ ] .
Жылдамдықты өлшеу үшін арнаулы приборлар жасалған, солардың ішінде
= ...= =const .
Ал бір қалыпсыз қозғалыста жылдамдық модулі әр бөлікте,
;
Сондықтан айнымалы қозғалысты сипаттау үшін жылдамдық ұғымы кеңейе
;
Қозғалыстың орташа жылдамдығы - векторлық шама болғандықтан
Лездік жылдамдық
Орташа жылдамдық траекторияның белгілі бөлігіндегі дене қозғалысын сипаттайды,
.
Лездік жылдамдық – векторлық шама, оның бағыты орын
Үдеу. Бір қалыпты айнымалы қозғалыстың үдеуі
Үдеу: тамшылатқышы бар арбашамен тәжірибемізді әрі қарай жалғастырды.
Жылдамдықтарлың векторлық айырмасын -ді ∆
Жылдамдықтың өзгеруі – векторлық шама,
Есеп шығарғанда үдеудің формуласын оған енетін шамалардың модулі
.
ʋ болған жағдайда үдеу оң
|ɑ|= .
Үдеу өлшеу үшін арнаулы құрылғылар акселометрлер жасалады латынша
Бір қалыпты айнымалы қозғалыстың жылдамдығы
Бір қалыпты айнымалы қозғалыстың жылдамдығы : Бір қалыпты
=
Орташа жылдамдықтың осы жолдың формуласына қойсақ :
s= = +
Осы формуланы пайдалана отырып, « + » таңбасы
s = .
Дененің еркін түсуі – бір қалыпты айнымалы қозғалыс.
Физикалық шамаларды өлшеу
Физикалық шамаларды өлшеу: физикалық құбылыстарды оқып-үйрену осы құбылыстарды
Бұрыштық жылдамдық
Дененің шеңбер бойымен қозғалысының бұрыштық жылдамдықпен сипаттайды. Ол
ɷ =
Халықтар бірліктер жүйесінде бұрыштық жылдамдық бірілігіне орын ауыстыруы
ɷ = немесе T =
екенін есекрсек, онда : ɷ =
Дененің шеңбер бойымен қозғалысын сипаттау үшін арнайы екі
.
Бір айналым ішінде дене шеңбер ұзындығына тең ара
Сондықтан :
Бұрыштық ығысу
Материялық нұкте шеңбер бойымен бір қалыпты қозғалысын және
ʋ = .
мұндағы N t уақыт ішіндегі айналу саны. Халықықаралық
Т= .
Халықаралықтар Бірліктер жүйесінде периодтың бірілігі үшін 1секунд қабылданған
ʋ =
Бұрыштың және сызықтық жылдамдықтар арасындағы қатыс
Сызықтық жылдамдықтың бұрыштықтың жылдамдыққа қатынасын табайық:
Шеңбер бойымен бір қалыпты қозғалған дененің үдеуі
Центрге тартқыш үдеу
Анықтама бойынша үдеу жылдамдықтың өзгеру тездігін сипаттайды және
, немесе скаляр түрде ,
Центрге тартқыш үдеуді табу үшін, айталық, шеңбер бойымен
.
Үдеу бағыты анықтау үшін АВ-нің өте
Деңгейлеп саралап оқытуды қорта келгенде
Бүгінгі ұстаздың міндеті оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру, пән
Деңгейлеп оқыту әр оқушыға өз мүмкіндіктерін пайдалана отырып,
Деңгейлеп-саралап оқыту құрылымында білімді игерудің үш деңгейі қарастырылады:
Деңгейліп оқыту технологиясы тиімді нәтижелі болу үшін:
а) жеке тұлға ерекшеліктеріне,
б) психологиялық даму ерекшеліктеріне,
в) пән бойынша білімді игеру деңгейіне көңіл бөліп
Сабақ өткізу формаларын және түсіндіру әдістерінің жаңа тәсілдерін
1) сабақтың мазмұны,
Жалпы, менің оқытудағы өз проблема оқушыларды өз бетімен
2) алгоритмдік деңгей-мұнда оқушы мұғалімнің түсіндіруімен қабылдаған ақпараттыпайдалана
1) сыныптағы барлық оқушы жұмыспен қамтамасыз етіледі. Оқушы
2) Оқушы өз білімінің деңгейіне жұмыстанады.
3)Оқушының өзбеті менжұмыс істеу тиянақтылыққа, ұстамдыыққа тәрбилеп, жауапкершілігі
Қолданылған әдебиеттер :
Н.Д.Абдуллина, Г.М.Ерғалиева, А.В.Перышкин. Физика және астрономия. 7 сынып
Б.Кронгарт, Н.М.Шахмаев, Г.Я.Мякишев. Физика және астрономия. 7 сынып
Р.Байтұрсынұлы, У.Тоқбергенова, Д.Қазақбаева. Физика және астраномия. Жалпы білім
Н.М.Шахмаев, С.Н.Шахмаев, Д.Ш.Шодиев. Физика: Орта мектептің 9-шы сыныбына
Абдуллаев.Ж. Механикаға кіріспе.-Алматы: Мектеп, 1988 жыл. 96 бет
Абдуллаев.Ж. Жалпы физика курсы.-Алматы: Ана тілі, 1991 жыл.
Қ.Қ. Қайырбаев. Теориялық жалпы физика курсы. Оқулық –
Математика және Физика ғылыми-әдістемелік журнал.№1 саны. 2011 жыл.
Математика және Физика ғылыми-әдістемелік журнал.№2 саны. 2011 жыл.
Математика және Физика ғылыми-әдістемелік журнал.№2 саны. 2010 жыл.
Математика және Физика ғылыми-әдістемелік журнал.№3 саны. 2010 жыл.
Математика және Физика ғылыми-әдістемелік журнал.№4 саны. 2010 жыл.
Физика және Астрономия. №1-2 ( 41), 2010 жыл.
Мазмұны
Кіріспе ----------------------------------------------------------------------------- 3
Деңгейлеп саралап оқыту ----------------------------------------------------- 5
Деңгейлеп саралап оқыту дегеніміз не------------------------------------- 5
Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы ----------------------------------10
Деңгейлеп саралап оқытудың тиімділігі ----------------------------------11
Механика тарауы -------------------------------------------------------------- 14
Кинематика --------------------------------------------------------------------- 18
Кинематиаканың алғашқы ұғымдары –----------------------------------- 19
Қозғалыс туралы түсінік ----------------------------------------------------- 20
Векторлар. Векторларға амал қолдану ------------------------------------ 21
Жылдамдық --------------------------------------------------------------------- 23
Қозғалыс түрлері. Бір қалыпты түзу сызықты қозғалыс --------------
Лездік жылдамдық ------------------------------------------------------------ 26
Үдеу. Бір қалыпты айнымалы қозғалыс ---------------------------------- 28
Еркін түсу удеуі --------------------------------------------------------------- 29
Бұрыштық жылдамдық. Бұрыштық ығысу ------------------------------ 30
Физикалық шамаларды өлшеу ---------------------------------------------- 31
Центрға тартқыш үдеу-------------------------------------------------------- 32
Деңгейлеп саралап оқытуды қорыта келгенде -------------------------- 35
Қолданылған әдебиеттер ----------------------------------------------------- 37
8






Ұқсас жұмыстар

Деңгейлеп - саралап оқыту
Деңгейлеп, саралап оқыту технологиясы арқылы студенттердің тұлғалық қасиетін қалыптастыру
Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы жайлы мәлімет
Бастауыш мектептегі математика сабағында деңгейлеп саралап оқыту технологиясын қолданудың маңызы
Деңгейлеп - саралап оқыту технологиясы туралы ақпарат
Деңгейлеп оқытудың ерекшеліктері
ДЕҢГЕЙЛЕП САРАЛАП ОҚЫТУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Кезеңдеп оқыту технологиясы
Деңгейлеп - саралап оқыту технологияларды пайдаланудың теориялық негіздері
Бастауыш мектеп математикасында деңгейлеп-саралап оқыту технологиясын қолдану