Оқушылардың дүниетанымын қалыптастыруда мұғалімнің рөлі
Кіріспе................................................................................................................. 3
I. Оқушылардың
1.1 Оқушылардың ғылыми дүниетанымын қалыптастырудың жолдары
1.2 Тәрбие процесі кезінде оқушылардың ғылыми дүниетанымын
II. Оқушылардың ғылыми дүниетанымын оқу процесі кезінде
2.1 Оқушылардың дүниетанымын қалыптастыруда мұғалімнің рөлі..........
2.2 Ойын жүргізу барысында оқушылардың білімін жандандыру..............
III. Қорытынды.
IV. Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.
Кіріспе
Зерттеудің көкейкестілігі: Қзақстанда болып жатқан әлеуметтік-экономикалық жаңару, барлық салаға
Жеке тұлға- өзіндік құндылық. Оның дамуы мен қалыптасуы мектепте
Ұлы ойшылдарымыз әл-Фараби, Ж. Баласағұн, ұлы Абай ерекше толғанған,
Адам дамуының дүниетанымының мәні мен маңызын ашуда әсіресе
Дүниетанымның тұжырымдамасы, оның философиялық тұрғыда қалыптасу
3
деңгейлері мен сипаты А. Спиркин, М.Федосов, В.Н. Лавренко,
Тұлға дүниетанымының теориялық , интелектуалдық , практикалық сипстын
Қазақстандық ғалымдар өз ой- пікірлерін, ғылыми негіздерін
Жек тұлғаның , оның ішінде оқушы жастардың ғылыми
Зерттеу мақсаты: Оқушылардың жан-жақты, ой-өрісін кеңейтіп халқының қамын
Зерттеудің міндеті:
-«Дүниетаным» ұғымының мәнін ашу.
-Жек тұлғаның дүниетанымы қалыптасуының әдіснамалық және
4
Зерттеудің нысаны: Оқушылардың дүниетанымын қалыптастыру қурылымының ерекшелігі..
Зерттеудің пәні: Бастауыш сынып оқушыларының дүниетанымын қалыптастыру үрдісі.
Зерттеудің болжамы: Егер пәндік білім, білік, дағдыны қалыптастыру мен
Зерттеу әдістері: Зерттеу мәселесі бойынша философиялық, педагогикалық, психологиялық және
Зерттеу базасы:: Тұрар Рысқұлов атындағы № 48 орта мектебі
Зерттеудің құрылымы:Зерттеу жұмысы кіріспеден, 2 бөлімнен, жалпы қорытындыдан, пайдаланған
Кіріспеде тақырыптың өзектілігі, зерттеу мақсаты, міндеттері, нысаны, пәні,болжамы, зерттеу
5
I. Оқушылардың ғылыми дүниетанымын қалыптастырудың ғылыми-
1.1Оқушылардың ғылылми
жолдары.
Дүниетанымның қалыптасуы, педагогикалық процес ретінде, обьективті түрде әдіснамалық идеялардың
Дүниетаным дегеніміз- дүниеге деген нақты тарихи маңызы бар
білім берудегі бірізділік пен оқу пәндері арасындағы байланыс
іс- әрекетімен сипатталады, іс-әрекеттің мақсаты – оқушыларды дамыту, олардың
Аналитикалық-жүйелік іс-ірекеттің нәтижесіне (түсініктеме, арман-мұраттарда, теорияларда) білім де, іс-әрекет
сананың әр түрлі жақтары, бірақ бұл процесте ең басты
6
алуды дамытуды талап етеді.Ғылыми білім құрылымында екі деңгейі бар:
Дүниетаным жекелеген білімдерден емес заманның талабына сай білімдердің құрылымын
Оқушылардың ғылыми дүниетанымына табиғат және қоғам елдегі
әлеуметтік-экономикалықжағдайлар, қоғамдық саяси қатынастар әсер етеді.Ғылыми сенімдер ғылыми-философиялық білімдерді,
Дүниетанымды қалыптастыратындар: Тәжірибені теориялық тұрғыдан қорыта білу, сезімнің ақыл-ойға
Көзқарастар- баланың өзі сенетін білімдері, ұғымдары, практикадан шығарылған теориялық
Сенім – ақиқат екндігіне балалар ешқандай күмән келтірмейтін білідер,
7
ұғымдартұжырымдамалар, теориялар,
болжамдар.сенімге сезім әсер етеді.Таным процесінде қуану білімінің ақиқатына сену
Қажымайтын қайрат –дүниетаным құрамындағы маңызды бөлік. Оқушылардың ғылыми дүниетанымын
Теориялық ой – дүниетанымның елементі , болмыс тұралы білімдерді,
Дүниетаным көптеген маңызды қызмет атқарады.
Ол өзінің ағарту қызметі арқылы балаға табиғат және қоғам
8
Баланың дүниетанымы ұйымдастырушылық қызмет атқарады . Бала өзінің дүниетанымына
Адам тіршілік иесі ретінде дүниеге келеді. Оның тұлға
Педагогика мұғалімдерді белгілі жас тобындағы балаларды тәрбиелеу ерекшіліктері
Қазіргі заман педагогикасы үлкен қарқынмен дамудағы ғылым. Сол дамуға
9
келеді, ғылыми – педагогикалық прогрестің маманданбауына соқтырады. Сондықтан да
адамдардың өмір салтында, дәстүрлерінде, халықтық педагогика бекіген көп
Іс – қызметтері: философиялық, қоғамтану, педагогикалық және психологиялық еңбектер;
Сонымен дүниетаным- дүниеге деген нақты-тарихи маңызы бар. Оның
Бүгінгі кезеңдегідүниетаным дүние туралы белгілі бір білімдердің жиынтығы жатыр.Дүниетаным
Дүниетаным адам санасының арнайы формасы, оның қоршаған дүниеге, яғни
Кейінгі он жылдықтарда педагогиканың бірнеше салаларында келелі тапсырыстарға
Бірінші топ ғылым өкілдерінің ойынша адамзат білімдерінің пәнаралық
10
білімдерін құрайды. Осыдан мұндай көзқарас педагогиканың дербес теориялық
Ендігі ғалымдар тобы педагогиканың басқа ғылым салаларынан (психология, жаратылыстану,
Қазіргі кезеңде ғылым мен практикаға үшінші ғылыми тұыжрым
. Дүниетаным ғылымдарының жүйесіне:жалпы педагогика,жас ерекшелік педагогикасы,мектепке
Жалпы педагогика педагогикалық процесс пен білім берудің негігі заңдылықтарын
11
Педагогиканың салалық тарауларына - арнаулы педагогикалық ғылымдар
Жергілікті дәрежеде дербес педагогикалық пәндер тобын жеке немесе пендік
Дүниетанымдық ой алғашында жалпы философиялық білімдер жүйесінде діни
Дүниетаным ғылыми аралық байланыстары белгілі бір байланыстарды зерттеу барысында
Дүниетанымды қалыптастыру жүйесінде бастауыш мектептегі оқыту,
12
жоғары сыныптарда жеке пәндерді оқыту әдістемесі едәуір жетіле түсті..
Жоғары мектептерде жастарды оқыту және тәрбиелеу проблемасы жайында
Ғылыми дүниетаным бірыңғай байланысып, қисынды бір ізгілікпен дамиды.Ғылыми
Философия табиғат пен қоғам дамуының жалпы
Ғылыми дүниетаным тәрбие процесінің ерекшіліктерін, негізгі кезеңдерін, басқа
Адамзат бағытындағы ғылыми дүниетанымы ақиқаттың жалпылама көрінісініңжоғары деңгейімен ерекшеленетін
өзара байланысты болып келеді. [1;125 ]
13
1.2 Тәрбие процесі кезінде оқушылардың ғылыми дүниетанымын қалыптастыру
Оқыту мен тәрбиенің әрбір кезеңінде дүнетанымдық білімнің мазмұны,
Тереңдігі және оларды оқушыларға түсіндіру мемлекеттік оқу және тәрбие
Оқушылардың ғылыми дүниетанымын ақыл-ой тәрбиесі кезінде қалыптастыру тек ұстаздың
Оның тұлға болып жетілу үшін – тәрбиелеу қажет. Тәрбие
Дүниетаным белгілі жас тобындағы балаларды тәрбиелеу ерекшіліктері
14
жөніндегі кәсіби білімдермен қаруландырып, әр қилы жағдайлардағы оқу
Дүниетанымның дамуына негізгі себепші көздер – адамдардың өмір салтында,
Ғылыми дүниетанудың дамуының мен оның мәнін –Л.И. Божовичтің
Сонамен қатар, педагогика таза қолданбалық қызмет атқарып, адам тәрбиесіне
Тәрбиелік қызметте ептілік, дарын және теориялық білімдер бірдей
А.С.Макаренко ықпалды тәрбие жүргізу үшін әрбір мұғалім – тәрбиеші
15
міндетті түрде игерілген теориялық білімдер болуы шарт деп өте
Біздің ойымызша, адам тәрбиесінің күнделікті практикасында болсын,
Педагогика ғылымы өзінің пәнін зерттей отарып, оқыту – тәрбелеу
Педагогикалық процесс – күделі дамушы жүйе. Оның жеке тқлғаны
Педагогикалық процестің негізгі заңдылықтары, оларға сипаттама;қоғамның әлеуметтік – экономикалық
16
Педагогикалық процестің мынандай заңдылықтарын атап көрсетуге болады:
бала өткен ұрпақтардың әлеуметтік тәжірибесінің мұрагері –
индивидтің өзін жүзеге асыратын және өз орнын
ұстаздар мен оқушыларды біріктіретін ұйымдастырылған бірлесіп бөлінген іс-
Дүниетанымның пәні нақты тарихи тәрбие процесін
Баланың даму,дүниетанымының қалыптасу процесіне көптеген қарым – қатнастар тікелей
а) Экономикалық базис, экономикалық қатынас.
ә) Идеология, қоғамдық сана. Осы арқылы адамның санасы қалыптасады.
17
көзқарасы мен сенімі болады.
б) Жеке адамның қоғаммен, жеке тұлғалармен психологиялық қатынасы. Адамдар
Осы қатынастардың нәтижесінде тәрбиенің заңдылықтары шығады. Тәрбиелік,
а) Жас ұрпақтың аға ұрпақтан қабылдаған әлеуметтік тәжірибесін
ә) Ұрпақ байланысының заңдылығы ретінде қарастырылатын нәрсе,
б) Тәрбиенің өндіргіш күшке сәйкестігі өндіріс арқылы
в) Тәрбиенің төртінші заңдылығы баланың тәрбиелік нәтижесі өмірмен байланысты
г)Жас ұрпақтыңғылыми дүниетанымы қалыптасуында өзінің атқаратын ісі, белсенділігі,
ғ) Тәрбиеленушінің өзінің жас ерекшелігіне байланысты қажетті, жан
К.Д.Ушинский ескерткендей, тәрбие заңдылықтарын ғылыми тұрғыдан
18
тану өте қажет. Себебі, оның айтуынша, педагогикалық ережелерді
Тәрбиенің астарлы заңдылықтарын білместен, оны жетілдіруге ұмтылудің өзі
Сонымен тәрбие заңдылықтарының мәні: орындалуы жеке адам дамуы
Тәрбиенің жалпы заңдылықтары.
Барша тарих кезеңдерінде тәрбие объективтік – қоғамдық
Тәрбинің мақсаты, мазмұны және тәсілдері біртұтас байланыста, бір –
Біртұтас педагогикалыұ процестегі оқу мен тәрбие өзара кіріге
Келтірілген заңдылықтар тәрбиенің ұйымдастырудың жалпы негіздерін құрайды, ал енді
Дамушы жеке адамның тәрбиесі сол адамды тікелей іс
19
Тәрбие – ұйымдастырылған іс - әрекеттегі жеке адамның белсенділігін
Тәрбие барысында тәрбиленушіге деген жоғары гуманизм мен
Тәрбие барысында оқушыға алдағы жетістіктерін көрсете отырып,
Тәрбие барысында оқушылардың ұнамды сапаларын тану және оларды
Тәрбиелеуде оқушылардың жастық және даралық ерекшеліктерін ескеру орынды.
Тәрбие ұжымда жүргізіліп, ұжым арқылы іске асырылуы қажет.
Тәрбие барысында мұғалімнің, мектептің, отбасының және қоғамдық мекемелердің педагогикалық
Мектептегі оқу жұмысы да, оқушылардағы жеке адамдық сапаларды
Педагогика – ғылым, педагогика – пән. Екеуі сабақтас нәрсе.
Мұғалімдерді белгілі жас тобындағы балаларды тәрбиелеу ерекшіліктері,дүниетанымын қалыптастыруға,
Тәрбие – белгілі жоғары мақсатқа бағытталған процесс.
А) жас ұрпақтың рухани дене күштерін дамыту;
20
Б) ғылыми дүние тануды қалаптастыру, қоғамға сай ережелерді меңгеру;
В)қоғам өміріне, қоғамдық өндірістің белгілі саласына қатысуға дайындығы
Тәрбие – жаңа ұрпақты өмірге, еңбекке дайындау арқылы
21
II. Тарау.Оқушылардың ғылыми дүниетанымын оқу кезінде қалыптастыру.
2.1 Оқушылардың дүниетанымын қалыптастырукезінде мұғалімнің рөлі.
Оқушылардың дүиетанымын қалыптастыру үшін оған өмірдің жақсы
Көлеңкелі тұстарын да айтқан дұрыс.Дүниетанымдық сана баланың сезіміне, ерік
Баланың дүниетанымы оның сөзі мен ісінен, дүниемен қатынасынан көрінеді.Баланың
Әрбір ғылымның өзіне тән тану саласы және ғылыми ұғымдары
Педагогика ғылымының, оның пәнінің күделілігі, ғылым ретінде анықтауға қиын
Бүгінгі күні біздің мемлекетіміздегі педагогикалық қызметтің, педагогикалық процестің
22
қызмет және педагогикалық процесс дұрыс жолға қойылады. Олар:
а) Ұстаздық қызметтің, педагогикалық процестің ұйымдастыру барысы, тәрбиенің заңдылықтарына
б) Ұстаздық қызметтің, оның педагогикалық процесінің барысы тек тәрбие
в) Ұстаздық қызмет пен педагогикалық процестің нәтижелі болуы,
г) Ұстаздық қызмет пен педагогикалық процесте диагностика керек. Шәкірттің
д) Бүгінгі өмірдің өзгеруіне байланысты тәрбие, оқу, үйрену өзгеріп
е) Ұстаздық қызмет пен педагогикалық процесте баланы субъект –
ж) Педагогиканы екі бағыттан тұрады дедік: теория және
23
Ол ұстаздыққызметтегі,педагогикалық процестегі пайдаланып жүрген алдыңғы қатарлы тәжірибе, соны
Педагогиканың теориялық бағыттары: оның заңдылықтары, принциптері т.б. іс жүзінде
Педагогиканың кызметі – 1) тәрбие, білімдену, оқу заңдарын ашу;
2) Диагностика (нақтама) мақсаттарымен міндеттерін анықтау, көзделген тәрбие мақсаттарының
Педагогика ғылымының қызметтері: дербес ғылым ретінде танылған педагогиканың
Педагогикалық теориялық міндеттері үш деңгейде жүзеге асырылады:
сипаттау немесе түсіндіру – озат әрі жаңашыл педагогиканың
анықтау (диагностикалық) педагогикалық құбылыс жағдайын, педагог пен оқушы іс
болжау (прогноздау) барша педагогикалық жағдаяттарды табиғи тұтастық күйінде
Теориялық қызметтің болжау, болжастыру деңгейі педагогикалық құбылыстардың мәнін
24
тәрбие теориясы анықталып білім беру практикасына жетекші
Ғылыми пән ретінде педагогика қоғам өмірінде тәрбие мәселесіне қатысты
В.И.Ленин жаңа педагогиканың міндеті – мұғалімнің қызметін әлеуметтік қоғам
Бұл қоғам тұсында, өскелең жас ұрпаққа білім беру және
25
білім берудің мақсаты мен міндеттерін, мазмұны мен принциптерін, формалары
Педагогиканың алдында тұрған міндеттерінің күнделігі біздің қоғамымыздың барлық
Халық педагогикасының педагогика ғылымындағы орнын анықтау, рөлін
халық педагогика мұраларын зерттеу.
Ұлттық тәлім-тәрбиенің өз ерекшеліктерін көрсету.
Оқыту мен тәлім тәрбиенің негізгі заңдылықтары мен принциптерін дұрыс
Білім беру мазмұнының ғылыми негіздерін жасау, жалпы, полтехникалық және
процесін оңтайландыру тиімді әдістерін ашу, ғылыми тәжірибелік мәнін көрсету.
Педагогика ғылымындағы бағыттары, білім беру жүйесін, мектептегі оқу- тәрбие
26
Балалармен қарым – қатынас жасау мәдениеттеріне үйрену, ұстаз шеберлігіне
Бүгінгі таңда қоғамның жаңа сатыға көтерілуіне байланысты педагогиканың
Үздіксіз білім берудің бірыңғай жүйесін одан ары жетілдіру.
Оқу – тәрбие үрдісін интеграциялау, гуманитарландыру, демократияландырудың ғылыми –
Білім беру мазмұнының ғылыми негіздерін мемлекеттік стандартқа сай үнемі
Өздігінен білім алудың ғылыми практикалық негізін жетілдіру.
Ұлттық тәрбиенің маңызы мен практикалық қызметін дамыту.
Оқу мектептерін жаппай компьютерлендіру.
Қазіргі таңда педагогикалық әдебиеттерде балалар бірлестіктерінің қызмет атқару
Мұндай бірлескен жұмыстар балаға өзін белсенді субъект ретінде тануға,
Бұл міндеттер Республикадағы білім беру және педагогикалық ғылыми
27
2.2 Оқушылардың ғылыми дүниетанымын сабақтан тыс тәрбие
Зерттеу жұмысымыз №48 Т. Рысқұлов атындағы қазақ орта мектебінде
4»д» сыныбында жүргізілді. Бастауыш сынып оқушыларының өмірге деген көзқарасын
Тақырыбы:
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың жан-жақты, ой-өрісін кеңейтіп халқының қамын ойлайтын
Көрнекілігі: Тақырып, магнитті тақта , сайыс аттары, сыйлықтар.
1. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Оқушыларды ұйымдастыру.
Ән ұран айту.
2. Мұғалім : Бүгін 4 «д» сыныбының білімді,
олардың дүниетанымын арттырм
Жас жүректе жанған шақ,
Талаптың аты арындап.
Әр қияға салған шақ,
Жастықтың оты жалындап,- деп
данышпан Абай келер ұрпаққа терең ой тастаған.Талаптың тұлпарын
мінген сайыскер оқушыларымызға сәттілік тілейміз.Олар:
Өжет қыз –
Өнерлі қыз- .
28
Қайсар ұл-
Салмақты қыз-
Ерке қыз-
Биязы қыз-
Жүйрік ұл-
Тапқыр ұл-
Қарағым оқу оқы, босқа жүрме,
Ойынға құрқаларсың, көңіл бөлме.
Жолама шақырсада, қасына ерме,
Кідірме, аялдама, ұмтыл алға.
1-кезең « Бәйге»
Шарты:мен оқушыларға екі сұрақтан қоямын, ойлануға 30 секунд уақыт
Тез, жылдам, нақты жауап беру басты шарт.Әр дұрыс жауапқа
Республика күні?
(25 қазан )
Ғарышқа ең алғаш ұшқан адам?
(Юрий Гагарин)
Әліппенің атасы кім?
(Ахмет Байтұрсынов)
Қазақтың ғарышкерін ата?
(Т.Әубәкіров, Т. Мұсабаев)
Рейхстагқа ту тіккен қазақ?
(Р. Қошқарбаев)
Түйе атасы кім?
( Ойсылқара )
1 жылда қанша күн бар?
(365-366)
Неізгі нота сызығында орналасқан кілт қалай аталады?
(скрипка кілті)
Абайдың анасы кім?
( Ұлжан)
Қазақстанмен шекаралас 5 мемлекет
(Ресей, Қытай, Қырғызстан, Өзбекстан Түрікменстан)
Жер бетінің қағаз бетіне өте кішірейтіліп салынған бейнесі?
(карта)
Шоқанның шын аты?
(Мұхаммедқанапия)
- Қазақстан туының авторы кім?
(Шәкен Ниязбеков)
29
2 кезең «Тіл өнері»
- Бұл кезеңде мен сендерге жұмдақ жасырамын , сендер
Шешуін екі тілде айту керек: орысша және қазақша
.1 тілде айтсаңдар -5 ұпай,
2 тілде айтсаңдар -10 ұпай.
Желден желігеді
Судан шегінеді.
(от, огонь)
Жылт-жылт еткен
Жылғадан өткен
(су, вода)
Суда қалқиды ,
Жылыда балқиды.
(мұз, лёд)
4. Жеп көріп ем өзім мен,
Жас шығарды қөзімнен.
(пияз, лук)
Қыста киімін тастайды ,
Көктемде киіне бастайды.
(ағаш, деревья)
Ашылып жабылады ,
Әр үйден табылады.
(есік, дверь)
Қорытындылау: Құрметтті оқушылар тәрбие сағатымыз шешуші сәтке де
Н.Назарбаевтың «Қазағым менің» әнін орындайық.
Бағалау: Міне балалар «қатысу- мұрат, ұту-бақыт» демекші қатысқандарыңа,
Ұйымшылдықтарына, сабаққа ынталарына қарап сендерді ата-аналарыңда бағалап жатыр. Әр
30
Сабақтың тақырыбы: Талап-тұлпар, Білім-сұңқар.
Мақсаты:
Ойын жүргізу барысында оқушылардың білімін жандандыру.
Ойын-сабақ арқылы оқушылардың ұйымдастырушылық қабілетін арттыру.
Сұрақ-жауап арқылы оқушылардың сөйлу шеберлігін, мәнерін,өзін-өзі ортада еркін ұстауға
Көп білуге, өз білімін тексере білуге ойын сабақ арқылы
Ойын-сабақ арқылы ,оқушылардың қызығушылығын арттыру,өз білімін тереңдетуге ынталандыру.
Логикалық ойлауын, білімді болуға, құштарлыққа ынталандырып,ой-өрісін дамыту, дүниетанымын
Әдісі:
1.Ойын әдісі
2. Сурақ-жауап
3. Үлестірмелі қағаздармен жұмыс.
4. Тақтамен жұмыс.
Көрнекілігі:
Бор ,тақта
Ғажайып әлем
Үлестірме таратпалар
Мақалдар
Барысы: Ұйымдастыру.
Оқушының бойындағы іскерлікті, дағдыны, алған білімдерін бір арнаға бұру,
дайындау, сабаққа ынтасын бұру.
1-жүргізуші:
Балалар бүгін қандай күн?
Бірінші қыркүйек білім күні.
- Не себептен блім күні деп
- Өйткені барлық балалар, жоғары оқу
бүгін білім алуға барады.
31
Иә, дұрыс айтасыңдар. Бұл күні барлық мектептер мен жоғары
2-жүргізуші:
Ал енді мына тақтада қандай сөз жазылып тұр, оқыңдаршы
«Талап – тұлпар ,білім-сұңқар.»
Міне, балалар, осы бүгінгі білім күні сендердің тұлпардай жүйрік
I. Тұлпар
II. Сұңқар.
Шарты: әр топ мүшелері өздерінің бір жақсы қасиетін айтып
Келесі тапсырмамызда « Ғажайып әлемді айналдырып табамыз.
1-жүргізуші:
II. Шарты :әр топ бір ән бірнеше тақпақ айтуы
2- жүргізуші:
III.Ендігі кезекті метаграммаларға береміз.
1.КЕМПЕТ-мектеп, осы сөзбен байланысты қандай сөздер білесіздер?
Мұғалім, сынып, сабақ, оқушы . . .
2.СОТЫБА- отбасы-үй ,ата, әже ,немере, бала. . .
3.ЫЛУА- ауыл, мал, сиыр, бау-бақша . . .
ЛААҚ- қала, көп қабатты үйлер, мұражай, алаң даңғыл. .
32
2-жүргізуші:
IV. Ойлан – тап, аудар
.Шарты :берілген мақал мәтелдерді құрастырып, жауабын қазақша, орысша айту.
Еңбектің . . . тәтті, жалқаудың жаны тәтті.
НАН, орысша- хлеб.
Күш білекте , . . .кітапта.
БІЛІМ,орысша –знание.
Жеті жұрттың . . . біл, жеті түрлі білім
ТІЛ, орысша-язык.
Туған жердің . . .,шетте жүрсен білерсің.
ҚАДІРІН,орысша- уважение.
Адам . . . , ағаш тамырымен мывқты.
ДОСЫМЕН, орысша- друг.
1-жүргізуші:Ал енді суретті сұрақ бөлімінде сурет бойынша жұмыс
Жыл мезгілдері тұралы әңгімелесу.
Мәнерлеп өлең оқу.
33
Қорытынды.
Жаңа заманның нарық қатынастарына көшу жағдайларында жастардың мемлекеттік және
«Оқушылардың ғылыми дүниетанымын қалыптастырудың ғылыми-теориялық негіздері»атты бірінші бөлімде Оқушылардың
оқушылардың ғылыми дүниетанымын қалыптастырудың жолдары мен бағыттарына сипаттама
«Оқушылардың ғылыми дүние танымнын оқу процесінде қалыптастыру» атты екінші
Пайдаланған әдебиеттер тізімі:
1.Абай атындағы Қазақ Ұлттық Педагогикалық Университеті «Педагогика.»Алматы 2003ж.
2. Ж.Б.Қоянбаев, Р.М.Қоянбаев
«Педагогика Университеттер студеттеріне арналған оқу құралы»
2-басылым Алматы 2000 ж.
3. Ж.Әбиев, С.Қабаева, А.Қудиярова «Педагогика»
Дарын – Алматы 2004 ж.
4. Ж.Б.Қоянбаев, Р.М.Қоянбаев «Педагогика» Алматы 2000ж.
5. Тұран Бегалиев «Педагогика» қысқаша лекция курсы
Тараз 2001ж.
6. С.Ш.Әбенбаев, А.М.Қудиярова, М.Ә.Әбиев «Педагогика»
Астана Фалиант 2003ж
.7. Тәрбие сағаты №5 2004ж.
8.Қазақстан мектебі №5-6 2007.
9.Тәрбие жұмысы №6 2009ж
10. С.Б.Бабаев, Ж.К.Оңалбек «Жалпы педагогика»
Алматы 2006ж.
11.Қазақстан мектебі №11 2009ж
12. Ш.Х.Құрманалина, Б.Ж.Мұқанова, Ә.У.Ғалымбаева, Р.К.Ильясова «Педагогика» «Фолиант» баспасы
13. Ж.Б.Қоянбаев.»Педагогика» . Алматы «Рауан» 1992ж.
14. АГУ Алматы 2005ж
1 Бекбауова Жұлдыз +
2 Дүйсенбаева Ж +
3 Ерханұлы Е
+
4 Жарқынбеков А +
5 Жарқынбек Н +
6 Құрманалиева А
+
7 Қажымұхан А +
8 Қоңырбай Ш +
9 Қосмырзаева А +
10 Құанышұлы Қ +
11 Қарабалаев Ә +
12 Мысықбаева М +
13 Рымова А +
14 Серікбаев Д +
15 Сейітбек С +
16 Сейіт Е +
17 Таспұлат Ж
+
18 Таңат Б +
19 ТойбековаА +
20 Хамза Ш +
21 Жолдасбеков Ұ +
Оқушылардың ғылыми дүниетанымын қалыптастырудың ғылыми- теориялық негіздері
Тұлғаның дамуы және қалыптасуы
Бейнелеу өнері пәні барысында бастауыш сынып оқушыларының дүниетанымын қалыптастыру
ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ҒЫЛЫМИ ДҮНИЕТАНЫМЫНЫҢ НЕГІЗДЕРІН ТЕОРИЯЛЫҚ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Орта білім беретін мектептің оқыту процесінде оқушылардың дүниетанымдық көзқарасын қалыптастыруға байланысты жүргізілетін педагогикалық тәжірибе жұмыстары
Мұғалімнің ғылыми дүниетанымы негіздерін қалыптастыру
Дүниетануды оқытудың ерекшеліктері
Оқушыларға көркемдік тәрбие берудің жолдары мен құралдары
Бастауыш мектепте сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру арқылы оқушылардың біліктерін қалыптастырудың жолдарын анықтау
Оқушылар дүниетанымының қалыптасуы мектептің іс-әрекетінің басты бағыты