Тұран Әлем Банкі АҚы қазіргі кезеңдегі ісәрекет жағдайы мен банкі қызметінің маркетингі
Мазмұны
Кіріспе 2
1 тарау. Банкілік маркетингті ұйымдастырудың теориялық негіздері 5
1.1 Банкілік маркетинг мәні мен ерекшелігі 5
1.2 Банкілік қызмет нарығын зерттеу негіздері 23
Кіріспе
1.Банкті маркетингін ұйымдастырудың теориялық негіздері
1.1. Банк маркетингісінің ерекшелігі мен мәні
1.2 Нарықтағы банк қызметін зерттеу негіздері.
2.Тұран Әлем Банкі АҚ-ы қазіргі кезеңдегі іс-әрекет жағдайы мен банкі қызметінің маркетингі.
2.1 «Тұран Әлем Банкі» АҚ-ы іс-әрекеті мен оның қызмет көрсету нарығының сипаттамасы.
2.2 «Тұран Әлем Банкі» АҚ-ы банкі қызметі маркетингісінің өзгешеліктері.
3.Қазіргі заман жағдайында банкілік қызмет маркетингін жетілдіру жолдары.
3.1 «Тұран Әлем Банкі» АҚ-ы банкілік қызметінің маркетингтік стратегиясын жасау.
3.2 «Тұран Әлем Банкі» банкілік қызмет маркетингін басқаруды жетілдіру бойынша ұсыныстар.
Қорытынды
Қолданылған әдебиеттер тізімі
Банктік қызмет маркетингін жетілдіру жолдары («Банк Тұран Әлем» АҚ-ның мысалында)
Банкілік маркетингті ұйымдастырудың теориялық негіздері
Қазақстан Республикасында коммерциялық банктердегі қаржылық менеджменттің мәні мен маңызын анықтау
Банк жүйесіндегі маркетингтік басқарудың теориялық негіздері
Банк ішіндегі банктер
КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕРДІҢ ҚАРЖЫЛЫҚ ҚЫЗМЕТТЕРІН ТАЛДАУ ( АҚ Тұран Әлем Банк ). ҚАРЖЫЛЫҚ ҚЫЗМЕТТЕР НАРЫҒЫН ДАМЫТУ ЖӘНЕ ЖЕТІЛДІРУ
Қазақстан Республикасында қаржы нарығы
АҚ «БТА» банктердің қаржылық нәтижесін талдау
Қазақстан Республикасының екінші деңгейдегі банктердің депозиттік операцияларын талдау
Кәсіпорын бәсекелестікке қабілеттілігн жоғарылатудағы маркетингтің рөлі