Сектаның зымияндығы



 Мазмұны
Кіріспе 2
I.Қазақстан Республикасындағы діни жағдай. 4
1.1 Діни қайта өрлеу 4
1.2 Діндердің әлеуметтік-саяси ролі 9
1.3.Қазақстандағы «Діндер» мониторингі 13
II. СЕКТАЛАРДЫҢ ІС-ӘРЕКЕТТЕРІ. 18
2.1 Секталардың исламға тікелей және кері әсері 18
2.2 Конфессияаралық келісім – ҚР тұрақты даму факторы
2.3 «Қоғам және халықаралық қауіпсіздік» 28
Қорытынды 34
Қолданылған әдебиеттер тізімі 35
Кіріспе
Алдыменен жұмысымның кіріспелі бөлігіне шолу жасағаным, өзім жазған
Өзіндік жұмыстың кіріспе бөлімін -қазақтың «Ораза-намаз тоқтықта» деген
– Екіншіден, ол – еліміздегі саяси тұрақтылықтың арқасы.
Жалпы осы өзіндік жұмысымда Қазақстан Республикасындағы діннің қайта
I.Қазақстан Республикасындағы діни жағдай.
1.1 Діни қайта өрлеу
Елiмiзде негiзiнен басты екi дiн бар десек болады.
Қазақстан мұсылмандарының дiни iстерiн ұйымдастырып, дiни бiрлестiктер, мешiттер
Алдымыздағы уақытта мынадай мәселелер оң шешiмiн тапса елiмiздегi
Бiрiншiден: ең маңызды проблема ретiнде елiмiздегi мұсылмандардың белгiлi
Екiншiден: Ислам ғылымдарын оқыту және ғылыми-зерттеулердi белгiлi бiр
Үшiншiден: жоғарыда келтiрiлген бiрiншi және екiншi проблеманың дұрыс
Төртiншi: бiз бiр ащы шындықты мойындауымыз қажет. Ол
Бесiншi: Қазақстан мұсылмандар дiни басқармасының құқықтық және әкiмшiлiк
Алтыншы: ендiгi маңызды проблеманың бiрi елiмiздегi миссионерлiк әрекеттердi
1.2 Діндердің әлеуметтік-саяси ролі
Қазақстан Республикасының Негiзгi заңында көрсетiлгендей зайырлы мемлекет болғандықтан,
Конституциямыз бойынша орталығы шетелдерде орналасқан дiни ұйымдардың Қазақстандағы
1992 жылы қабылданған «Дiни сенiм бостандығы және дiни
Бұлар сияқты елiмiзде Ислам атын жамылып, әр түрлi
Елiмiздегi мемлекет және дiн қатынастары турасында айта кететiн
Мемлекет - дiн қатынастарының өзектi бiр мәселесi азаматтардың
1.3.Қазақстандағы «Діндер» мониторингі
Өткен жарты жыл аралығында Департамент, қалалар мен аудандардың
Дін ұстанушыларға діни талаптарды орындаудағы материалдық жағдайлар жыл
II. СЕКТАЛАРДЫҢ ІС-ӘРЕКЕТТЕРІ.
2.1 Секталардың исламға тікелей және кері әсері
Ислам жөніндегі кітаптардан «Мұсалман сектасы», «Мұсылмандық мектеп» деген
Әрине, әрбір мұсылман баласы үшін ең бастысы –
Мұсылмандарды әртүрлі мектептерге немесе «мазһабтарға» бөлу қазір де
Барлық діндерде секталар бар екені белгілі. Олар, әсіресе,
Мектептер туралы айтар болсақ олардың бәріде сол діни
Біздің масхабтар аса көрнекті имамдар – Иман Әбу
Ислам- бүкіл дүние жүзі халықтарына ортақ әмбебап дін.
мазһаттардың негізін қалаған ғалымдар – Имамдар мұсылмандар тұратын
Соынмен қатар, өздері ұстанған бағытты ғана ақиқат деп
Мұндай ұсақ тармақтардың болуы кез келген ірі дін
Құранда да одан бұрын түскен кітаптар да бәрі
Кез келген мұсылман баласы өзінің қай мазһабқа жататынына,
Жиырма алтыншы жылға дейін барлық төрт мазхабтың өкілдері
Қазір Иран, Ислам республикасында Ислам барлық бағыттарды жақындастыру
Әрине республикамыздағы әр адамның діни нанымына, сеніміне
Бұрын республикамызда негізінен ислам діні мен христианның проваславие
Биыл Қазақстан республикасының мәжіліс депутаты Мұхтар Шаханов «Діни
Ал діни шабуылдар үдей түсуде. Мәселен, Иегово куәгерлерінің
Бұқаралық ақпарат құралдарының деректерiне жүгiнсек, таудан-тастан бетi қайтпаған
2.2 Конфессияаралық келісім – ҚР тұрақты даму факторы
1992 жылы қабылданған «Діни наным-сенім бостандығы және діни
дың қажеті бар ма?
Еліміздің ертеңін ойласақ, бірлікті нығайтайық. Ал, бірлік бекем
Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев биылғы Жолдауында шешімін табуға тиісті
Толеранттық деген сөз бұл басқа рухани, адами, идеялық,
Ислам діні әрқашан бейбіт қағиданы ұстанып келеді. Ол
Бүгінде діни сауаттары әлі толыса қоймаған, тіпті атеистік
Барлық діни секталар мейірбан, шапағат әкеледі деуге болмайды.
Елбасының діндер, ұлттар татулығы жолындағы көрегенді саясатын халықтың
2.3 «Қоғам және халықаралық қауіпсіздік»
Қазақстан -өркениеттер тоғысында орын тепкен ел. Сондықтан ол
Қазіргі таңда діни қауымдастық өкілдері, саясаткерлер, танымал қайраткерлер
Сенім-нанымның селкеулігі, сүйіспеншіліктің құнын түсіру, адамгершілік қағидаттарына шекеден
Қазіргі дүниедегі аталған және басқа да сырқаттар емдеуге
Бұл жерде тек конструктивті конфессияаралық диалог қалыптасып қана
Мемлекет басшысы Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың билік атынан Қазақстан
Біздің жерімізде ғасырлар бойы түрлі халықтардың ұлдары мен
Біздің тарихи тәжірибеміз, көпұлтты мемлекеттің тәжірибесі діни фанатизм
Қазақстандағы барлық конфессия өкілдері бейбіт өмір мен келісімге,
Мен жаһандық қауіп-қатерлер алдында барлық конфессиялар өкілдері, оның
Ешая КОГЕН, Қазақстан Республикасының Бас раввинінің сөзіне
Тағы бір айта кетерлік жәйт,ол қазақстандықтардың әр түрлі
Дінді оқытатындардың не оқытып жатқандығын қадағалау керек. Мысалы,
Ал енді съездің жайына келер болсам, Қазақстан жерінде
Әйтсе де біз Қазақстанда барлығы жақсы, ал Америка
Барлық дінбасылары бір үстелдің басына жиналады. Онда ешкім
Израиль делегациясын Бас сефардтық раввин Шломо Амар мен
Қорыта айтқанда, әрбір иманды жан құдайға сыйына білуі
Қорытынды
Қорыта айтқанда тәуелсіз Қазақстанда қабылданған алғашқы заңнамалық актілердің
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаев талай мәрте қайталап айтқандай,
Еліміздің аумағында 120-дан астам жұрттың өкілдері бейбіт, тату-тәтті
Әлем діндері басшыларының Астанада басқосуының өзі өзге елдердің
Қолданылған әдебиеттер тізімі
Әмірғазин, С.Т. Дін және жауапкершілік. –Астана «Фолиант», 2002ж.
Әлемдік және дәстүрлі діндер лидерінің Бірінші Съезі.
Әмірбек, Шәріпбек. Бұл идея Қазақстанда туған: Әлемдік және
Бұлтай, М.Ж. Дін және ұлт. – Алматы, «Арыс»
Байханова, Г. Діни экстремизм: қалай түсініп жүрміз? //Руханият.
Ертуганов, Жәркент. Дін –достықтың алтын діңгегі: «конвенссияаралық келісім»
Мирсейдинова,Құралай. Сектаның зымияндығы: Қазақстан zаман. 2005ж.-17б.
Нарымбетова, А. Дін типологиясы //Қаз ҰУ-дің хабаршысы. Философия,
Өтелбаев, к. Дін - әлемдік үрдістер діңгегі: ендігі
Секталар мен мектептер: Жұлдыз. -2005ж. № 119-121б.
Салқынбек, Досалы. Діни иделогиядан, діни қақтығыстарға дейін.//Қазақстан тарихы.
Уеллер, Чарльз Р. Қазақстандағы діни жағдайдың еркешелігі. //
Шаханов, Мұхтар. Шетелдік миссионерлер қашанғы тайраңдайды? //Жалын.-2005ж. №11.
2







Ұқсас жұмыстар

Қазақстан Республикасындағы діни жағдай
Дәстүрлі емес діни қозғалыстардың ерекшеліктері
Деструктивті діни ағымдардан құрбан болғандардың психологиялық профилі
Лекциялар жинағы «Дінтану және теология»
Адастырушы діни ағымдар
Секталардың корпоративтік құпиялары
ХҮІІ ғ. екінші жартысы-ХХ ғ. басындағы Қытай
Қазіргі дәстүрлі емес діни қозғалыстар пәнінен лекциялар жинағы
Саентология біздің елімізге келудегі мақсаттарын салыстырмалы түрде анықтау және мемлекетпен арақатынастарын ашып көрсету
Жастардың бейресми бірлестіктерінің типологиясы