Тауарларды тұтыну ерекшеліктері


Жоспар
Кіріспе
І. Сервистік қызметтің қалыптасуы мен дамуы.
1.1 Сервистік қызметтің табиғаты мен сипаты.
1.2 Қызмет нарығының спецификасы.
1.3 Сервис сферасының ерекшелігі.
1.4 Сервистік қызмет адам қажеттілігін қанағаттандырудың формасы ретінде.
1.5. Сервистік қызмет көрсету сапасы
1.6 Қызмет көрсетудің мәдениеті
II. Тауар және қызмет көрсету саласында сервипен айналысу
2.1 Тауар және қызмет көрсету саласының орны мен
2.2 Туристік тауарлар мен қызметтердің өткізілуі
2.3 Тауарларды тұтыну ерекшеліктері
Қорытынды
Пайдаланған әдебиеттер тізімі
Кіріспе
Сервис инфрақұрылымы - бұл мемлекеттік және жекеменшік шаруашылық
Сервис инфрақұрылымы тұтас жүйе, осының негізінде оны ұйымдастыру
Сервис инфрақұрылымының жеке жүйесі - тұтынушының тауарлар нарығының
Қызмет көрсету саласы халық шаруашылығының бір бөлігі болып
І. Сервистік қызметтің қалыптасуы мен дамуы.
1.1 Сервистік қызметтің табиғаты мен сипаты.
Сервис - бұл халыққа қызмет көрсету немесе оларға
Тұтынушыларға тұрмыстық қызмет көрсетудің деңгейі, экономикалық әдебиеттерде
Тұтынушыларға қызмет көрсетудің жоғары деңгейі, төмендегідей ұйымдастырушылық міндеттердің
тұтынушыларға қызмет көрсетуде жоғары мәдениеттілікке жету;
тапсырыстарды орындаудың жылдамдылығы;
қызмет көрсету мен өндірісте прогрессивті формаларды пайдалану;
қызметтің кең ассортиментін ұсыну;
қызметті орындауда жоғары сапалықты қамтамасыз ету;
құрылымдылық бөлімшелерді тиімді орналастыру;
кәсіпорынның жұмыс режимін оңтайландыру;
Осы жағдайлар мен олардың жиынтығы сервис саласындағы кәсіпорынның
сезілетін және сезілмейтін белгілердің болуы және олардың жиынтығы
қызметтердің сатылып алынуы және өндірілуі уақыттарының сәйкестілігі;
қызмет көрсету үдерісінде, тұтынушы қызметтің өндірілуін көреді және
тауарға қарағанда қызметтердің біртектілігі және стандартталу деңгейінің аз
қызметті тұтынушылар қызметтің нәтижесінің белгісіздігінен жоғары тәуекел аймағында
көптеген тұрмыстық қызметтерге сұраныс көбінде маусымдық сипатта болады;
тауар ретінде қызметті сақтауға болмайды;
өндірісте және тұтынуда қызмет дербестік сипатта болады;
қызметтердің материалсыздығы;
қызметердің әртүрлілігі;
тұтыну фазасынан кейін қызмет жойылады.
Шетелдік және отандық экономикалық әдебиеттерде, бәсекелестік жағдайда, кәсіпорының
Бұл біздің жағдайымызда, сервис сферасында жұмыс істейтін кәсіпорынның
Орындаушы - тұтынушыларға қызмет көрсететін кәсіпорын, мекеме
Тұтынушы - өзіндік қажеті үшін қызметке тапсырыс беретін
Функциялық белгілеріне қарап қызмет 2 түрге бөлінеді :
Халыққа қызмет көрсету сферасы-халыққа қызмет көрсететін мекемелердің, өнеркәсіптің,
Қосымша қызмет - қызмет көрсетуді тұтынушы мен тікелей
Қызмет көрсету саласы халық шаруашылығының бір бөлігі болып
Қызмет көрсету сферасы басқа экономикалық салалардан ерекшеленеді: материалды
Өндіріс немесе қызмет көрсету ежелден бері халық
Қызмет көрсетудің ерекшеліктері мыналар:
1) Сезбеушілік, яғни олардың материялдық емес сипаты, басқа
2) Қызмет көрсетуді сақтауға болмайды, яғни қызмет көрсетуді
3) Қызмет көрсету-бұл қызмет көрсетілместен бұрын оның сапалы
4) Өз сапасы бойынша өзгергіштік, олар қаншалықты көбінесе
Қызмет көрсетудің тауардан негізгі және принципті айырмашылығы мынада
Қоғамдық күшпен өндірістің дамуы шаруашылық қызметке сұранысты өсірді.
Көптеген корпорациялар мемлекеттік статистикалық өнім өндірістік жерде көрінбейтін
Рыноктың экономикада қызмет көрсету саласы - сату және
- Ұттық кірістің барлығы (ҰКБ) – тауар қызмет
- Ұттық кіріс-бұл ұлттық кірістің барлығынан амортизациялық құнды
- Барлық қоғамдық өнім (БҚӨ) немесе өзін ақтаушы
Мемлекеттің экономиканың дамудың ең басты көрсеткіші барлық ішкі
а) қызмет көрсетудің жоғары табыстылығымен, ереже бойынша, оларды
б) салыстырмалы түрде жоғары емес материялының көмегімен яғни
в) орындалған қызмет көрсету үшін жедел мерзімде төлемақы
ҒТТ-тің қызмет көрсету сферасына тигізетін әсері. Қызмет көрсету
Жаңа технология ұйымның жұмыс істеуін,яғни тұтынушыларға қызмет көрсетудің
Қазіргі банктерде кредиттің автоматты түрде құйылуы және ақша
Өнімнің сипатына байланысты қызмет көрсетудегі қажеттіліктерге мыналар кіруі
тасымалдау және қабаттау
орнату мен қайта өңдеу
жанғышпен толтыру
техникалық қызмет көрсету және жөндеу
тазалау және сыртқы түрін қалпына келтіру
экологиялық бара - бар пайдалану
Мұндай қызмет көрсетулер қосымша табыс әкеліп қана
1.2 Қызмет нарығының спецификасы
Қызмет сферасының табиғаты материалды тауардан айырмашылығы қызмет нарығының
Жоғары динамизм
Территориялық сегментация және локальды мінез
Қысқа уақыт циклында жоғары жылдамдықпен капиталдың айналуы
Кіші және орта кәсіпорын басымдылығы, сонымен қатар олардың
Өндіруші мен тұтынушының жеке байланысы қызмет көрсету
Индивидуалды және стандартты емес қызмет көрсету және технологиясы
Бір және сол саладғы тауардың жоғары дифференциясы
Қызмет көрсету кезінде көптеген жағдайларда нәтиженің белгісіздігі
Тұтынушы мен орындаушының ассиметриялы ақпараттың болуы
Дегенмен қызмет көрсету нарығы тауармен ұқсастығы болғанымен ерекшеліктері
Нарықтық қызмет көрсету ерекшеліктерін қарастырайық:
Біріншіден: Қызмет көрсету нарығы тауар нарығына ұқсап
Екіншіден: Қызмет көрсету нарығы тауар нарығынан коньютурасымен және
Үшіншіден: Қызмет көрсету нарығының тауар нарығынан
Төртіншіден: Қызмет көрсету нарығының транспортанбауы әр клиентпен жеке
Бесіншіден: Қызмет көрсету саласы өзінің динамизмі. Бұл қызмет
1.3 Сервис сферасының ерекшелігі.
Сервистік қызметті адамдық облыстың өзара қарым - қатынасын
Басқа жағынан , сервис сферасы қоғамдық өмірдің сапасы
Сервистің негізгі функциялары мыналар болып табылады:
жеке талғамдары мен сұраныстарына сәйкес материалдық және материалдық
оларды тұтыну процесіне қызмет көрсету;
бос уақытты көбейтуге мүмкіндік туғызу және оны
тұрмыс, демалыс және бос уақыт үшін жағдай жасау;
Қоғамдық өндіріс құрамына байланысты қызмет көрсету сферасына
Халыққа көрсетілген қызмет көрсету функционалды белгілеу бойынша материалдық
Сервис мемлекеттің әлеуметтік тапсырысы және қоғамдық әлеуметтік тапсырысы
Әлемдік қоғамда сервис институтының ролі мен маңыздылығы жылдам
Халықаралық клaссификация бөлімі 3 секторды бөлуді қабылдады.
Біріншісі немесе алғашқысы (ауыл шаруашылығы, балық шаруашылығы,аңшылық,орманшылық). Мұнда
Екіншісі (қайта өңдеуші,тамақ және жеңіл өнеркәсіп, сонымен қатар
Үшіншісі (қызмет көрсету сферасы - экономикалық қызмет)мұнда жұмыскерлер
Экономиканың үшінші секторы бір жағынан маңызды тарихқа ие,
Қазіргі заманғы экономикадағы өзекті тенденцияның бірі ұсынылған қызмет
АҚШ-та 2010 - жылдардың ортасында дәстүрлі қызметпен 1,5
1.4 Сервистік қызмет адам қажеттілігін қанағаттандырудың формасы ретінде.
Іс - әрекет – бұл адамның ішкі және
Қажеттіліктер мұқтаждау немесе жетіспеушілік ретінде организмінің өмір тіршілігін
Қажеттілікті анықтауда негізгі сәт, қажеттілктер – белсенділікті санасыздықпен
Биологиялық мұқтаждық – бұл организмніңөмірлік мұқтаждықтары, адам
Материалдық мұқтаждық – бұл, әлеуметтік, рухани және биологиялық
Тамақ
Мекен-жай
Киім
Айтып кеткен жөн материалдық мұқтаждық шекарасыз емес. Олар
Әлеуметтік мұқтаждық – бұл, иологиялық және материалдық мұқтаждықтар
1. 5. Сервистік қызмет көрсету сапасы
Кез келген мемлекетте сервистік қызмет көрсету жағдайын бағалаған
Оны кез келген тауардан бір жағынан автомобильден, киім
Сервистік өнімнің сапасын куәландыру объективті өлшем жасау, бағасын
Сонымен катар, кез келген қызмет түрінің бірнеше өндірістік
Сервистік қызметтің эталондық сапасы негізінде мемілекеттік стандарттар мен
Сан алуан қызмет көрсетудің негізгі қасиеттеріне мыналар жатады:
Қызмет көрсетуді жүзеге асыратын материялдар мен құралдар және
Қызмет көрсету барысында техникалық циклдың өтуі және оның
Тұтынушының ақпараттық қамсыздандырылуы;
Тұтынушыға қызмет көрсетудің уақыт кезеңі;
Сервис қызметі нәтижесінің қолдаудың ұзақтығы мен беріктігі;
Қызмет көрсететін жердің гигиеналық және санитарлық жағдайы;
Қызмет көрсету үрдісіндегі экологиялық мінездемесі;
Қызмет көрсету және тұтынушының қауіпсіздігіне байланысты мінездемелер;
Қызметкелердің сандық құрамы, кәсіптік біліктілігіне мінездеме;
Қызмет көрсетудің эстетикалық сапасы - қызмет көрсету комфорттығы,
Қоғамдық тамақтандыру орындарында, мейрамханаларда жоғары санатты кафелерде қызмет
Тағамдар мен сусындардың ассортиментінің сан алуандығы
Қызмет көрсетушілердің кәсіптік дәрежесінің жоғарылығы
Қызмет көрсету залының жайлылығымен қауіпсіздігі
Қызмет көрсету этикасы
Интерьердің эстетикалық, музикалық бағдарламасының болуы т.б
Мейрамханаға барушының уақыт көрсеткіші асхана мен дәмханаға барушыларға
Мәселен: спектакль мен концерт өткізу барысында көрермен сахнада
Сервистің өндірістік технологиялық қасиеттеріне байланысты қызмет көрсетудің төлемі
Қызмет көрсетуді бағалау әртүрлі себептерге байланысты объективті және
Тұтынушы қызмет көрсетуді фактылық өлшем тұрғысында салыстырып, оған
Сонымен тұтынушының берген бағасы қате деп есептеуге болмайды.
Осының бәрі екі жакты қатынастың сапа дәрежесіне жәрдемдесу
Егер көрсеткіштердің 25-30% жұмыс көрсетудің толық қанағаттануын
Жалпы айтқанда адамның қауіпсіздігі бұл ортада сфераның уақыты
Белгіленген қауіпсіздіктің түрлері әртүрлі жолмен баяндалады. Бірақ көрсетілген
Басқа бағытта қарағанда қызмет көрсету сапаның бағалану көбісі
Кәсіпорын мен оның клиенттеріне аса қауіп туғызатын жағдайларға
Техникалык құрал жабдықтардың таза жаңа үнемі іске дайын
Табиғи ландшафтық және физикалық жағдайлары қызмет көрсету
Кызмет көрсетуге кедергі жасайтын адал емес адамдардың, криминалдық
Қызметкердің біліктілігінің төмендігі;
Форс мажорлық жағдай;
Қызмет көрсету саласындағы бюрократиямен, сарапшылармен жоғары деңгейдегі және
Сонғы жылдары қызмет көрсетудің ақпараттық қауіпсіздік мәселесі, яғни
Осының бәрі қызмет көрсетудің сапасы мен қауіпсіздігін қадағалайтын
1947 жылы халықаралық өкіметтік емес ұйым ИСО (Internaion/standart
Халықаралық стандарттың басты мақсаты біріңғай әлем
Бұл жердегі бір ерекшелік қызмет көрсетуші мен қызметті
Фирмаларда тұтынушылардың мүддесі мен қажеттілігіне ерекше көңіл бөліп
«Тұтынушылардың заңын қорғау» федералдық заңның баптарына тұтынушыға сатушы
Туризм саласында жұмыс істейтін фирмалар, сервистік мекмелер, кәсіпкерлік
Туризм туралы ақпаратты бағалаудың әр қилы болуы сан
Кез келген қызмет сигменті сияқты туризмде де өндіруші
Сапаны басқарудың отандық тәжірибесін жинақтай келе осы бағытта
1.6 Қызмет көрсетудің мәдениеті
Қызмет көрсктудің мәдениеті ұғымына елдің ұлттық салт дәстүріне,
Қызмет көрсетудің мәдениеті туралы сөз еткенде, бұл ұғымды
Ең алдымен еңбек мәдениетіне сервистің техникалық және технологиялық
Кез келген сервистік кәсіпкерлері мен менеджерлері қазіргі талапқа
Сервис менеджменті ыңғайлы сапалы, мәдениетті қызмет көрсету ең
Сондықтан дамыған елдерде қызмет көрсету мәдени талаптарының біріңғай
Менеджменттің стратегиясы былай құрылады:
Қызметкерлеріне қызмет көрсету мәдениетін бұйрық арқылы емес оларды
Әлеуметтік мұқтаждық бітпес әртүрлі формдарды пайда болады. Әлеуметтік
біреу үшін мұқтаждық;
өзі үшін мұқтаждық;
біреумен бірге мұқтаждық.
Ең құрметті адам – бұл әлеуметтік мұқтаждықтар байлығына
II. Тауар және қызмет көрсету саласында сервипен айналысу
2.1 Тауар және қызмет көрсету саласының орны мен
Қазіргі әлемдік шаруашылыққа қоғамдық және жеке қажеттіліктердің өсуімен,
Туристік рынок бірегей қызмет рыногының компоненттерінің біреуі ретінде
Туристік қызмет аясындағы экономикалық әрекеттер, туристік қызметтің ұсынылуы
Туристік қызметтің табиғаты, өзінің техника – ұйымдастырушылық және
- пәндік нысан туристік қызметке тән сипат емес
- қызметтердің барлық түріне сезілмейтіндігі, ұсталынбайтындағы мен бейматериалдық
Тұтынушыға өзінің не сатып алып жатқанын қарастыруы, бағалауы
Қызметтердің сақталмауы қызмет өндірісінің ерекше нысанын «тұтыну өндірісінің»
Біз бұған дейін өндірісі мен бөлінуі тұтынушыдан бөлек
Осыған орай, қызметті сатушы болып табылатын қонақ үй,
Туристік қызметтің болуы және оның қалыптасуы мен тұтынуының
Туристік қызметті тұтынушы (сатып алушы) қандай да бір
Туристік қызмет аясының ерекшеліктерінің және бір түрі -
Баршамызға мәлім, меншік құқығы дегеніміз - тұлғаның зат
Кейбір туристік қызметтердің материалдық құндылыққа қатынасы болғандықтан, абсолютті
Ендігіде, туристік қызметтің тұтыну барысындағы ерекшелігін, тұтынушы туристік
Міндетті қызметті тұтыну туристік әсер жайлы ой, курорттық
2.2 Туристік тауарлар мен қызметтердің өткізілуі
Бағаның функиялануының кеңістік шекарасы тұрғысынан, туристік тауарлар мен
туристің тұрақты отырықтанған елінде әрекет ететін және баға
туристің уақытша қоныстанған елде әрекет ететін түрлі бағалар
әлемдік рынокта әрекет ететін және халықаралық деңгейде еңбектің
Осы бағамен сатылатын халықаралық көлік қызметтері инклюзив-турларға немесе
Әрбір елде туристік тұтынуының ерекше құрылымы қалыптасады. Мәселен,
Туристік тұтыну процесі уақытша қоныстанған елдің немесе әлемдік
Туристің уақытша болған елден қызметтер мен тауарларды сатып
Туристік қызмет көрсету құнының арасындағы айырмашылықтар, табыс деңгейі
Туристік қызмет саласында болгар маманы С. Обрешковтың жүргізген
Туристік тауар және қызметке деген баға деңгейінің айырмашылығы
Туристердің тұтынуы тегін және ақшаға сатып алынатын игіліктерді
Туристік саяхат мотивіне байланысты қалыптасқан қажеттіліктер, өз кезегінде
біріншіден, адам еңбегінің өніміне жатпайтын тұтыну
екіншіден, бұрын жұмсалған және қазіргі кезде тауарлы нысанды
үшіншіден, турист тегін колданып жүрген дене және затталған
төртіншіден, тауар немесе ақылы қызмет ретінде көрінетін тұтыну
Сәйкесінше, туристік қажеттіліктің қанағаттандырылуы бір жағынан, ақылы қызметтер
Ақысыз болып көрінетін туристік қызметтер туристік қызметтер индустриясында
Турист тұтыну процесінде саяхаттау фактісімен байланысты да, үйінен
Уақыт бойынша туристік тұтынуға сипаттама бере отырып, оның
Уақыт аспектісіндегі туристік тұтыну, туристік ұйымдардың туристік кірісі
Туристік тұтынуы процесі уақытпен шектелетіндігін айта кеткеніміз жөн.
2.3 Тауарларды тұтыну ерекшеліктері
Тауарларды тұтыну кезінде тауарлардың ұсынысымен, баға деңгейімен, кеден
Туристік тұтыну әрі кешенді, әрі ерекшеленген болып келеді.
Тұрғылықты жердегі және туристік саяхаттау кезіндегі тұтыну құрылымының
Туристік қызметтер аясы іскерлік кездесулерді, тапшы және сирек
Туристік қызмет аясындағы айырбас процесін ерекшелендіретін мезет -ішкі
Мазмұны жағынан туристік қызметтердің өтімділігі сұраным мен ұсыным,
Қызметтердің тұтынушылармен бағаланатын қасиеттері көп болған сайын, олардың
Бүгінгі таңда туристік қызмет өтімділігі құшағының жайылуы ақпараттық
Мұндағы айта кететін негізгі ойымыз дифференциалданған игіліктерді қандай
Рыноктағы ынтымақтастық пен бәсеке жағдайында жұмыс істейтін қызмет
III. Статистикалық мәліметтер
Туристік фирмалармен көрсетілген қызметтер көлемі
2010 жыл 2011 жыл
Январь – март Январь - июнь Январь -
Қазақстан республикасы 17 453 671,5 3
Ақмола 38 928,6 5 240,2
Ақтөбе 23 639,2 5 897,4
Алматы 449 336,5 19
Батыс 74 582,3 6 642,3
Жамбыл 43 250,0 425,0
Қарағанды 7 795,6 372,0
Қостанай 139 744,0 22
Қызылорда 210 678,4 42 246,0
Маңғыстау 21 932,6 1 542,3
Оңтүстік Қазақстан 201 335,7 23
Павлодар 15 139,8 1
Солт. Қазақстан 102 547,6
Шығыс қазақстан 41 836,5 7
Астана қ. 149 393,5 32
Алматы қ. 851 268,5
Қызмет түрлеріне байланысты көрсетілген қызметтер көлемі 2010 жыл
Январь - март Январь -сентябрь Январь - декабрь
Барлығы млн. тенге Физикалық көлем индексі 2010 ж.
Барлығы кқрсетілген қызметтер 452624,2 101,8 1 218
Басып шығару 6107,1
14 512,5 134,8 23 973,0
Кино шығару, музыка жазу 3344,8
7 126,1 119,0 11 210,4
Телерадио хабарлар мен программаларды құрастыру қызметтері 6541,5
18 837,8 103,7 28 420,7
Комрьютерлік программалау бойынша қызметтер 5402,1
21 981,3 115,0 32 939,7
Ақпараттық қызметтер 3354,9
11 232,7 114,4 17 289,0
Қозғалмалы мүлікпен байланысты қызметтер 71167,3
137 379,5 98,7 222 554,8
Бухалтерлік және заңгерлік қызметтер 10455
32 551,4 101,2 48 069,0
Басқару сұрақтары бойынша қызметтер 14379
37 491,7 111,5 56 103,4
Архитектура, инженерия саласындағы қызметтер 52130,8
210 871,7 99,5 329 113,6
Ғылыми жұмыстар 10382,9
55 337,4 113,5 81 510,5
Ғылыми және техникалық 8556,1
26 529,6 97,8 39 601,4
ветеринарлық қызметтері 816,3
4 515,3 127,1 7 381,6
Жалға алу 22830
54 433,8 100,1 94 145,1
Жұмысқа орналастыру 18741,4
43 319,0 99,3 69 891,8
Қауіпсіздікті қамтамасыз ету 26337,4
57 309,6 97,3 88 102,8
Ғимараттарға қызмет көрсету 3979,5
12 756,5 140,5 19 327,6
Әкімшілік қызметтер 5673,3
14 911,0 102,6 25 718,8
Мемлекеттік басқару 139712,8
336 296,8 - 570 049,5 -
Өнер және мәдениет саласы 2782,5
9 373,6 111,9 13 572,8
Кітапханалар, мұражайлар мен мәдени орталықтар 3941,8
10 765,1 107,8 17 050,3
Спорттық қызметтерді және демалысты ұйымдастыру 12719,1
31 954,9 104,8 48 072,9
Техникалық қызметтер 1251
3 995,7 98,7 6 670,7
Жеке қызметтер 4174,3
9 761,7 105,7 16 131,4
Қызмет түрлеріне байланысты көрсетілген қызметтер көлемі 2011 жыл
Январь - март Январь -сентябрь Январь - декабрь
Барлығы млн. тенге Физикалық көлем индексі 2010 ж.
Барлығы көрсетілген қызметтер 563 111,5 112,2 1 269
Басып шығару 8 450,80 139,2 18 508,4
Кино шығару, музыка жазу 5 995,50 158,5
Телерадио хабарлар мен программаларды құрастыру қызметтері 6
Комрьютерлік программалау бойынша қызметтер 9 835,90 133,3 24
Ақпараттық қызметтер 4 989,90 137,4 10 364,3
Қозғалмалы мүлікпен байланысты қызметтер 73 691,60 99,1 154
Бухалтерлік және заңгерлік қызметтер 15 063,60 131,8 28
Басқару сұрақтары бойынша қызметтер 11 484,10 82,6 24
Ғылыми жұмыстар 11 384,50 105,9 28 797,5 61,4
Ғылыми және техникалық 19 820,40 111,2 41
ветеринарлық қызметтері 10 147,90 107,8 24 377,0 97,9
Жалға алу 2 741,50 183,9 9 360,5 212,2
Жұмысқа орналастыру 24 463,20 110,2 55 638,8 125,5
Қауіпсіздікті қамтамасыз ету 23 058,40 113,5 48 683,1
Ғимараттарға қызмет көрсету 28 484,90 103,3 58
Әкімшілік қызметтер 5 941,40 140,1 15 802,0 117,8
Мемлекеттік басқару 7 382,40 114,9 15 314,8 101,4
Өнер және мәдениет саласы 169 683,1
Кітапханалар, мұражайлар мен мәдени орталықтар 3 483,80 102,4
5 527,50 127,0 10 853,4 98,5
Спорттық қызметтерді және демалысты ұйымдастыру 3 399,60 129,9
Техникалық қызметтер 18 986,10 134,4 37 077,1 120,1
Жеке қызметтер 3 191,30 203,2 7 689,4 175,7
Қорытынды
Әртүрлі қоғамдағы сервистік қоғамына талдау жүргізіп ғылыми негізде
«Қазақстандағы туризмді дамыту мүмкіндіктері» Жаңа әлемдегі жаңарған Қазақстан
Пайдаланған әдебиеттер тізімі
«Сервисная деятельность» Краковская Т.А., Карнаухова В.К. Оқулық 2008
Сенин В.С. «Организация международного туризма» Оқулық 2000
ҚР-да туризмді дамытудың әлеуметтік-экономикалық мәселелері. Алматы. 2000. Жолдасбеков
«Организационно-правовые основы туристской деятельности в РК.» Учебное пособие.
Кабушкин Н.И., Бондаренко Г.А. «Менеджмент гостиниц и ресторанов»
Сервисная деятельность/ С.Н. Коробкова, В.И. Кравченко, С.В. Орлов,
Сфера услуг: проблемы и перспективы развития / Под
Сфера услуг: проблемы и перспективы развития / Под
Сфера услуг: проблемы и перспективы развития / Под
Сфера услуг: проблемы и перспективы развития / Под
Баркан Н.А., Ядгаров Н.С. Качество услуг и культура
Челенков А.П. Маркетинг услуг: макросреда индустрии сервиса. //
Дуйсен Г. Моделирование и прогнозирование индустрии туризма
www.google.kz
www. stat.kz
www.yandex.kz
3






Ұқсас жұмыстар

Тұтынушы - ұйымдар маркетингі
Өндірістік тауарларды сатып алу процесінің моделі
Тауар және тауар өткізу
Тауартану: түсінігі, пәні, мақсаттары
Маркетинг және менеджмент негіздері
Тұтыну несиесінің мәні және оның құрылымы
Тауардың өмірлік цикл кезеңдері. Өндіріс. Өнімді сатып өткізу
Жарнаманы зерделеу әдістері
Кедендік рәсімдер түрлері
Тауар өндірісінің типтері