Тестік бақылауға кіріспе
Мазмұны
Кіріспе
І. Оқушылардың үлгерімін тексеруде тестік форманы қолдану
1.1. Тарихи анықтама
1.2. Тест дегеніміз не
1.3. Тест, үлгерімді бақылау формасы ретінде
1.4. Тестік бақылауға кіріспе
1.5. Тестік тапсырма мазмұнын іріктеу принциптері
1.6. Тестердің түрлері және функциялары
ІІ. Тестік редакторды құру
2.1. Есептің қойылымы
2.3. Функционалдық және логикалық құрылымы
2.4. Жұмысты іске асыру алгоритмі
2.4.1. Тест файлы
2.4.2. Қосымшаның формасы
2.4.3. Иллюстрация шығару
2.4.4. Тест файлын жүктеу
2.5. Техникалық құралдарды құру жиынтығының принципі
III. Қорытынды
IV. Қолданылған әдебиеттер тізімі
V. Қосымша
КІРІСПЕ
Соңғы жылдары Қазақстанның білім саласында алуан түрлі оқу орындарының
Дипломдық жұмыстың мақсаты информатика пәнiнің бiлiм мазмұнындағы орны мен
Дипломдық жұмыстың мiндеттерi:
оқушылардың бiлiм деңгейiн тексерудің тестiк формасының ерекшелiктерiн көрсету;
автоматтандырылған оқу-әдістемелiк құралдарының бiлiм мазмұнындағы ролiн анықтау;
информатика пәнi бойынша пәннің мазмұнын ашатын және тестiк бақылау
Оқушылардың оқу материалдарын өз бетiмен белсендi және мақсатты түрде
Осыдан үш жүз жылдан астам бұрын көрнекi педагог Я.А.Коменский
Білім саласында болып жатқан реформалар жаңа принципті педагогикалық технологияларды
Бұл қасиеттерді индивидуализациялық және дифференциациялық оқытуда, қызығушылықты есепке алмау
Аталмыш мәселені шешу жеке адам даралығының ізденуін ашуын қажет
Дәстүрлі бағалаудан және оқушылардың білімін бақылаудан тесттер оқытудың нәтижесін
І. ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҮЛГЕРІМІН ТЕКСЕРУДЕ ТЕСТІК ФОРМАНЫ ҚОЛДАНУ
1.1. ТАРИХИ АНЫҚТАМА
Тестілеудің тарихы ғасырлардың тереңіне кетеді, ол әрбір қабілеттіктердің сынауына
Одан басқа, маталарды, металдарды, өсімдіктерді және басқаны талдау шеберлігі
Қазіргі уақытта тестілеу, оқу орындарында білім деңгейін бағалау үшін,
Әдетте әр сұраққа бірнеше вариант жауап беріледі, олардың ішінен
1.2. ТЕСТ ДЕГЕНІМІЗ НЕ
Оқу процессінде компьютерді қолдану мүмкіндіктері өте алуан түрлі. Жүйелер
Қазіргі кезеңде компьютердің көмегімен өте көп оқыту құралдары жасалған.
Тестілеу – бұл өзіндік және педагогикалық білім модельдерінің сәйкестігін
Тест – өзара байланысқан тестік тапсырмалар жиынтығы, оқушының
Тестік кеңістік – көптеген әр түрлі тестік тапсырмалар түгел
Толық тест – көпшіліктенген тестік кеңістік, объективті бағаны қамтамасыз
Нәтижелік тест – көлемі және уақыты бойынша тиімді толық
Тестілеу оқыту жүйесінің педагогикалық құралы ретінде шығып және
Компьтерлік тестерді құру келесі жүйелік қадамдармен жүзеге асыруға болады:
1) Білімнің эксперттік мақсаттау модельін формалау;
2) Тестік кеңістікті төмендегідей жобалау;
3) Тестік тапсырмаларды қалыптастыру және толтыру;
4) Толық компьютерлік тесті қалыптастыру;
5) Тестік эксперимент
6) Нәтижелі тесті таңдау;
7) Сараптау, түзету және тесті пайдалану түрге жеткізу.
1.3. ТЕСТ, ҮЛГЕРІМДІ БАҚЫЛАУ ФОРМАСЫ РЕТІНДЕ
Қандай да болмасын процессті бақылау және өзгерту тек мәліметтер
Бақылаудың екі әдісі ажыратылады – субъективті және объективті. Субъективті
Объективті бақылау нәтижелердің қажетті дәлдігіне және ұдайы өндірісіне ие
Бірақ, оқуды бақылау жеткілікті дәрежеде объективтілікті және шапшандықты жетілдіру
Информатикадан орта мектептің оқушыларының білімім және икемділігін бақылау
Информатикадан оқыту нәтижелері жоспарлану бағдарламада нақты түрде берілген
Тест әдеттегі бақылаудан ерекше оқшаулануы оқушының жауабын салыстыру үшін,
, осында - оқушының дұрыс орындаған
Батыста, әсіресе АҚШ-да, тесті айтарлықтай бұрыннан қолданады, біз білімді
Жетістіктері:
Тестік тексерудің басты жетістігі ол жылдамдығы, ал дәстүрлі дидактикалық
Кемшіліктері:
Егер оқушы өзінің жұмысының нәтижесін тек қана жауаптардың номерін
Тестердің кемшілігіне ойлап табу мүмкіндігін жатқызуға болады. Егер, мысалы,
Тапсырмаларды екі топқа бөлу тиімді: оқытатын және бақылайтын. Бірінші
Қазақстандық білім беруде тапсырмалар тестік және тестік емес формада
Кез келген педагогикалық құрал екі басты компоненттен тұрады –
Педагогикалық өлшеулердің түсінік аппараты теориясының ядросы үш негізгі, иерархиялық
Тесті өңдеген кезде тек мазмұнның корректілігі емес, сонымен қатар
Тестік формадағы тапсырмалардың барлығы да тестік тапсырмаларға айнала бермеді.
Тек тестік тапсырмалардан ғана тапсырма жүйесіндегі қиындық деңгейінің өршуі
Тестік формадағы тапсырма белгісізбен бекітілген формадағы сөйлеммен құрылған бақылау
Тестік формадағы тапсырмаларға келесі формальдық талаптар ұсынылады:
қысқалығы;
форманы дұрыс таңдау;
айтылудың логикалық формасы;
жауаптар бағасының бірдей заңдылығы;
жауаптар үшін анықталған орынның болуы;
тапсырма элементтерінің дұрыс орналасуы;
барлық зерттелушілердің инструкцияларының бірдейлігі;
тапсырма формасы мен мазмұнның инструкциясының адекваттілігі.
Тестік формада тапсырмалардың қысқалығы сөздер, символдар, графиктерді мұқият таңдауды
Жиі кездесетін жағдайлар, тапсырма көбейіп бірдеңені тауып, есептеп, одан
Тапсырманың дұрыс формасы – тест мазмұнының тәртіпті және эффективті
Егер тапсырмаларға дайын таңдау жауаптары берілсе (негізінен біреуі дұрыс,
Бірінші формадағы тапсырмалардың екінші тәсілі салыстырмалы білімдерді тексеру үшін
Сондай-ақ, бірінші формадағы тапсырмалардың үшінші тәсілі бір емес, бірнеше
Үшіншіні алып тастау заңына ілесуге логикалық тыйым салынған, мысалы
Тапсырманың екінші формасында дайын жауап жоқ, сондықтан да әрбір
Бір жиынның элементтерін екінші жиынның элементтеріне сәйкес қою тапсырмаларын
Айтылудың логикалық формасы оқытылып жатқан оқу дисциплинасы бойынша білімдерді
Олардың сұрақтары мен жауаптары анықталмаған және көп сөзді болады,
Тестік формадағы тапсырмалардың логикалық артықшылығы тұжырымның ақиқат және жалған
Тестік формадағы тапсырмалардың технологиялық артықшылығы білімдерді оқыту мен бақылаудың
Тестік формадағы тапсырмалардың семантикалық айырмашылығы олардың мағынасы мен мәнінің
Қабылданған формада жауаптардың бірдей заңдылығы тестілеу ұйымының маңызды құралы
Жауаптар үшін анықталған орынның болуы тестік формадағы тапсырмалардың сыртқы
Тапсырманың формасы мен мазмұн инструкциясының адекваттілігі компонеттердің өзара сәйкестігін
Гегель форманың маңызды ролін бірнеше рет белгіледі: бұл оның
Формаға ие болу қажетті шарт, бірақ тестерді толық құруда
Аристотельден бастап, форма - әлементтердің орналасуындағы тамаша принцип болып
Тестерді өңдеудегі ғылыми негізін зерттеумен педагогикалық тестология айналысады. Шетел
Тестік тапсырмалардың формасын өңдеудегі жалпы принциптер тестологияда ең маңызды
1.4. ТЕСТІК БАҚЫЛАУҒА КІРІСПЕ
Тестік бақылауға кіріспе оқушының аса қызығушылығын және оқу мотивациясын
Бақылаудың тестік формасын пән бойынша кезеңмен енгізіледі.
Тестік форманың бірінші кезеңде тек қана кіріс бақылаудан өткізелді
Қорытынды тест (емтихандық) оқу материалды жүйелейді, жалпылайды, жетілдірілген білім
Тестік тапсырмаларды оқушылардың өзін бақылау режимінде, оқу материалын қайталаған
Тестерді құру және олрдың тиімділігін бағалау жұмысы - айтарлықтай
Біріншіден, әр бір тестің сапасын бағалау қажет – оқушының
Екіншіден, түгелдей дерлік тестер «өкілділік» бағаны керек етеді –
Және, ақырында, ең бастысы – құрастырылған тестерді бірнеше рет
1.5. ТЕСТІК ТАПСЫРМА МАЗМҰНЫН ІРІКТЕУ ПРИНЦИПТЕРІ
Мағыналылығы. Бұл принцип тестке өте маңызды, онсыз білім толық
Ғылыми сенімділігі. Тестке объективті шындық болып табылатын және кейбір
Тестік мазмұнның қазіргі ғылым жағдайының деңгейіне сәйкестігі. Бұл принцип
Репрезентативтілік. Тестке мазмұнның тек маңызды элементтер ғана қосылмай, сонымен
Оқу материалындағы қиындықтың өршуі. Бұл принцип бақылау процесіндегі әрбір
Мазмұнның вариативтілігі. Тест мазмұны ғылымның дамуынан, ғылыми-техникалық прогрестен, оқу
Мазмұнның жүйелігі. Бұл білім жүйесінің талаптарына жауап беретін тестік
Тест мазмұнының комплекстілігі мен баланстандырылуы. Қорытынды білім бақылау үшін
Мазмұн мен форманың байланысы. Осы жалпы диалектикалық принципті қарастыруда
1.6. ТЕСТЕРДІҢ ТҮРЛЕРІ ЖӘНЕ ФУНКЦИЯЛАРЫ
Дұрыс бір жауапты таңдау тапсырмалары
Тестік практикада дұрыс бір жауапты таңдау тапсырмалары өте кең
Сонымен бірге бұл тапсырмалар сынға түсті.
Үйреншікті әдісті жақтайтындар шынымен білімді тексеру тек оқушымен қарым-қатынас
Дұрыс бір жауапты таңдау тапсырмаларының кемшілігі - дұрыс емес
Бір немесе бірнеше дұрыс жауапты таңдау тапсырмаларының үш нұсқасы
Екінші нұсқадағы таңдаумен тапсырмалары практикада қолданылмайды деп айтуға болады:
Үшінші нұсқа – барлық дұрыс жауаптың нөмірлерін таңдау; оның
Практикада зерттелушілерге дұрыс емес жауаптың номерін (немесе әріпін) таңдау
Дұрыс бір жауапты таңдау тапсырмаларының бірінші нұсқасына зерттелушілер үшін,
Қазіргі техникалық құралдардың қолданылуымен тестік берілгендерді есептеуде негізінен бес
Жауабтың саны аз болғанда сапаны анықтау қиынырақ болады. Жауаптардың
Оқу процесінде түрлі жауаптар саны бар тапсырмалар, негізінен қорытынды
Сондай-ақ барлық оқу пәндерінің мазмұнында дихотомиялық деп аталатын көптеген
Дұрыс бір жауапты таңдау тапсырмаларын келесі түрлерге бөлу тиімді:
Жауаптарды таңдау принциптері
Берілгендерден бір дұрыс жауапты таңдау тапсырмаларын құруда принциптер екі
Мұндағы бір ерекшелік: тестік тапсырма зерттелушілерге кәдімгі сұрақ формасындай
Терістеу
Екі жауабы бар тапсырмаларды құруда ең көп таралған принцип
Қарама-қайшылық
Қарама-қайшы жауаптар басқа ауыспалы жағдайлар мүмкіндігін береді. Мысалы, “дені
Біртектілік
Бір текке, түрге жататын немесе негізгі жақтарын, шектеу құбылыстарын
Кумуляция
Бұл принцип бойынша екінші жауаптың мазмұнына бірінші жауаптың мазмұны
Үйлесімдік
Әрбір жауапта сөздердің үйлесімдігі екеу, үшеу, кейде төртеуден қолданылады.
Бөліктеу
Үш немесе одан да көп жауабы бар тапсырмалар жауаптарды
Фасет
Бұл – бір тапсырманың бірнеше нұсқаларын жазу формасы болып
Фасеттік принципті тапсырма мазмұнын өңдегенде құруға болады. Ол бір
Фасеттердің саны тапсырма мазмұнының көлеміне және тест өңдеген кезде
Импликация
Тапсырма мазмұнын құрудың екінші принципі – импликация деп айтуға
Қысқалық
Үшінші принципті бір сөзбен тұжырымдауға болады – қысқалық. Тапсырманың
Қысқалыққа жету үшін әрбір тапсырмада бір ғана нәрсе туралы
Бір ең дұрыс жауапты таңдау тапсырмалары
Көптеген педагогтар бір дұрыс жауапты таңдау тапсырмаларын жақтамаса да,
Екінші себебі – бұл жалпы дұрыс емес жауапқа қарамай
Үшінші себебі – таза психологиялық. Тестік формадағы көптеген тапсырмаларға
Бірнеше дұрыс жауаптарды таңдау тапсырмалары
Бір жауапты таңдау тапсырмаларының бірінші екі нұсқасындағы кемшіліктер үшінші
Ашық формадағы тапсырмалар
Ашық формадағы тапсырмаларда дайын таңдау жауаптары берілмейді. Зерттелуші жауапты
Ашық формадағы тапсырмалардың бірінші принципі – тапсырма мазмұнының логикалық
Ашық формадағы тапсырмалардың екінші принципі – тапсырма мазмұнының вариативтілігі
Үшінші принципті – айналғыштық принципі деп атауға болады.
Ашық формадағы тапсырмалардың төртінші принципі – параллельділік принципі.
Бесінші принцип – анықталатын көлем түсінігін анықтайтын көлемнің логикалық
Алтыншы принцип – қысқалық болып табылады.
Жетінші принцип – теріс емес принцип.
Сегізінші принцип – импликация “Егер..., онда”.
Сәйкестікті орнату тапсырмалары
Бұл түрдегі тапсырмалар бір бағанның элементтерін екінші бағанның элементтеріне
Дұрыс жүйелілікті орнату тапсырмалары
Бұл түрдегі тапсырмалар әр түрлі іс-әрекеттердің, операциялардың, есептеулердің дұрыс
Дұрыс жүйеліліктің бірнеше нұсқаларын көрсетуге болады. Бірінші нұсқа –
Оқу процессінің барысында тест келесі функцияларды орындайды.
Бақылаушы функция
Басқарушы функция оқушылардың білімін және икемділігін, ойларының даму деңгейін,
Бақылаудың көмегімен білімді, икемділікті және дағдыны одан әрі меңгеру
Оқытушы функция
Бақылаудың оқытушы функциясы білімнің және ікемділіктің толық жетілдіруін жүйелейтініне
Диагностикалық функция
Бақылаудың диагностикалық функциясының маңызы – қателер туралы, оқушылардың білімдері
Болжаушылық функция
Тексерудің болжаушылық функциясы оқу-тәрбиелеу процессі туралы дереу ақпаратты алуға
Болжаудың нәтижесін оқушының ары қарай бет алыс модельін құру
Болжау ары қарай жоспарлау және оқу процессін іске асыру
Дамытушы функция
Бақылаудың дамытушы функциясы оқушының танымдылық белсенділігін ынталандыруынан, шығармашылық қабілеттілігінің
Бағытталушы функция
Бақылаудың бағытталушы функциясының маңызы – жеке оқушымен және түгелдей
Кемтіктерді ашқанда, ол оқушылардың қателері мен кемістіктеріне, білім мен
Сонымен білімді бақылау оқу процесаінің бөлінбес бөлігі болды
Тәрбиелеуші функция
Бақылаудың тәрбиелеуші функциясы оқушыларды оқуға, тәртіпке, жинақтылыққа, адалдылыққа жауапты
Бақылаудың функцияларын бөліп алу оқу процессіндегі маңызын және
Сонымен, білімді бақылау оқу процессінің ажыратылмас бөлігі болып келеді.
ІІ. ТЕСТІК РЕДАКТОРДЫ ҚҰРУ
2.1. ЕСЕПТІҢ ҚОЙЫЛЫМЫ
Осы жұмыстың техникалық тапсырмасы интеграцияланған ортада оқушыларды тестілеу үшін
Тестілерді құраған кезде көптеген жағдайларды есептеген жөн, мысалы тестілеушіні
Жақсы болып саналатын тест, ол:
Тестіленушінің ойлап табуына сезімтал.
Тестіленушінің қате әрекеттеріне және алаңғасарлығына қабылдампаз.
Тестті қолданып тұрған мұғалімге және тестіленушіге оң әсерін тигізеді.
Сонымен қатар тест мектеп оқушыларын оқыту (тренажер, өзін өзі
Оқу процессін түзету құралы ретінде.
Ағымды бақылау үшін көмекші құрал, оқытудың дидактикалық құралы ретінде.
Дистанциондық оқыту үшін.
Жоғарыда айтылған тестердің қасиеттері бір электрондық тестте таңдалып жинақталған,
Әр түрлі тестерді сараптау нәтижесінде бағдарламаға келесі талаптарды тұжырымдауға
Бағдарлама ұзындығы еркін тестің жұмыс істеуін қажет етуі
Сұрақ иллюстрациямен қамтамасыз етілуі мүмкін.
Әр бір сұраққа өзінің балдары арқылы бағасымен төртке дейін
Тестілеудің нәтижесі төрт деңгейдің біреуіне кіргізілуі қажет, мысалы «өте
Тестің сұрақтары текстік файылда болуы қажет.
Бағдарлама әр түрлі тестерге инварианты болуы қажет, былайша айтқанда
Егер сұрақ берілсе, оған міндетті түрде жауап қайтарылуы қажет.
1 сур. Тестілеу бағдарламасының диалогтік терезесі жұмыс уақытысында
2.3. ФУНКЦИОНАЛДЫҚ ЖӘНЕ ЛОГИКАЛЫҚ ҚҰРЫЛЫМЫ
Бағдарлама іске қосылған кезде, оған сұрақтар файлы қосылады, егер
2 сур. Бағдарламаның жұмыс алгоритмі
2.4. ЖҰМЫСТЫҢ ІСКЕ АСЫРУ АЛГОРИТМІ
2.4.1. ТЕСТ ФАЙЛЫ
Тест тізбектей сұрақтар болып белгілен, сынақталушы бір неше ұсынылған
Тест файлы үш бөлімнен тұрады:
тақырып бөлімі;
бағалар бөлімі;
сұрақтар бөлімі.
Тақырып тест туралы жалпы ақпараттан тұрады, мысалы, оның қажеттілігі
Қазір сізге информатика пәнінен тест сұрақтары ұсынылады. Сіз бірнеше
Тақырыптан кейін бағалау бөлімі келеді, онда бағалу деңгейлердің
Өте жақсы
100
Жақсы
85
Қанағаттарлық
60
Қанағаттарлықсыз
50
Бағалау бөлімнен кейін сұрақтар бөлімі келеді. Әрбір сұрақ, сұрақтың
Сұрақтың мысалы:
Төлем соммасын есептеу үшін В5 ұяшығына қандай формуланы жазу
\tabl1.bmp
= сумма (В2-В4)
,0
= сумма (В2:В4)
,2
= В2+В3+В4
.1
Келтірілген сұрақта екінші және үшініші жауаптары дұрыс деп белгіленген
Тест файлысы Notepad немесе Microsoft Word текстік редакторларында дайындалуы
2.4.2. ҚОСЫМШАНЫҢ ФОРМАСЫ
3 сур. Бағдарламаны жетілдірген кезде Form1 формасының бастапқы түрі
Label5 өріс тамғасы сұрақтың мәтінін шығару үшін, тесттің бастапқы
Label1, Label2, Label3, және Label4 альтернативті жауаптардың мәтінін шығару
Button1 командалық батырмасы альтернативті жауапты таңдағанын растау және тестің
RadioButton5 қайта қосылғышына жұмыс уақытында жабық (көрінбейтіндігіне) екендігіне назар
3 сур. Test формасының қосымшасы
1 кестеде бастапқы форма қасиеттерінің мәндері көрсетілген.
1 кесте. Бастапқы форма қасиеттерінің мәндері
Қасиеттер Мәндер Түсініктеме
Caption
Height
Width
Color
Font.Name
BorderIcons.biSystemMenu
BorderIcons.biMinimize
BorderIcons.biMaximize
BorderStyle
362
562
clWhite
Arial Cyr
True
False
False
bsSingle
Жүйелік менюдің батырмасы бар
Терезені кішірейту батырмасы жоқ
Терезені ашу батырмасы жоқ
Терезенің жіңішке шекарасы, терезенің аумағын өзгертуге болмайды.
BorderIcons.biMinimize және BorderIcons.biMaximize қасиеттері False мәнді қабылдағанына қарамастан,
2 – 5 кестелерінде. Форма компонентері қасиеттерінің мәндері
2 кесте. Label1 - Label5 компонентері қасиеттерінің мәндері
Қасиеттер Компонент
Label1 Label2 Label3 Label4 Label5
Left 32 32 32 32 32
Top 64 96 128 160 8
AutoSize True True True True True
WordWrap True True True True True
3 кесте. RadioButton1 - RadioButton5 компонентері қасиеттерінің мәндері
Қасиеттер Компонент
Radio-Button1 Radio-Button2 Radio-Button3 Radio-Button4 Radio-Button5
Caption - - - - -
Left 8 8 8 8 8
Top 64 96 128 160 174
Visible True True True True True
4 кесте. Button1 батырмасының қасиеттер мәндері
Қасиеттер Мәндер
Name
Caption
Left
Top
Height
Width Button1
ok
13
273
28
82
5 кесте. Panel1 панелінің қасиеттер мәндері
Қасиеттер Мәндер
Name
Caption
Height
Align Panel1
46
alBottom
2.4.3. ИЛЛЮСТРАЦИЯ ШЫҒАРУ
Иллюстрацияны шығару үшін формаға Image компонентін қосамыз, қайсысының белгішесі
Image
4 сур. Image компонент белгішесі
6 кесте. Panel1 панелінің қасиеттер мәндері
Қасиеттер Анықтайды
Name
Picture
Left
Top
Height
Width
AutoSize
Stretch Компоненттің атын
Tbitmap типінің объектісі болып келетін қасиет. Шығатын суретті анықтайды
Форманың сол жақ шетінен сурет облысының сол жақ шекарасына
Форманың жоғарғы шекарасынан сурет облысының жоғарғы шекарасына
Суреттің биіктігін
Суреттің енін
Компонентың аумағын автоматты өзгерту белгісі суреттің нақты аумағымен
Егер AutoSize тең True қасиетінің мәні, онда Picture қасиетінің
Егер AutoSize тең False қасиетінің мәні, ал суреттің аумағы
Суретті автоматты қысу немесе созу белгісі облыста толық көрінсін
Image облысында шығарылатын суретті, форманы құрған кезде немесе бағдарламаның
Мысалы, құрылып жатқан қосымша үшін иллюстрацияны шығару инструкциясы, bsxem.bmp
Image1.Picture.LoadFromFile (‘bsxem.bmp’);
Форма облысының ауқымы, иллюстрацияны шығару үшін қолданылатын, сұрақтың ұзындығына
Форманы жобалаған кезде сұрақтар және альтернативті жауаптар үшін арналған
Егер оны шығару үшін берілген иллюстрацияның нақты аумағы облыс
Иллюстрацияның нақты аумағы, Image1 облысына жүктелген, Image1.Picture.Bitmap.Width және Image1.Picture.Bitmap.Height
2.4.4. ТЕСТ ФАЙЛЫН ЖҮКТЕУ
Тест файлының атын тестілеу бағдарламасына тапсыру командалық жол параметрі
Мысалы тестілеу бағдарламасын орнықтыру үшін жұмыс столында табылатын бағдарламаның
5 сур. Тестілеу бағдарламасын орнықтыру
Бағдарлама параметрді алу мүмкін, бағдарламаны жіберу командалық жолында көрсетілген,
Төменде командалық жолдан параметрді қабылдайтынын қамтамасыз ететін бағдарламаның фрагменті
if ParamCount = 0 then
begin
ShowMessage (‘Қате! Тест сұрақтарының файлы берілмеген’);
goto bye: // бағдарламаның авариялық аяқталуы
end;
FileName := ParamStr (1); // файлдың аты – командалық
Бағдарламаны жіберген кезде, командалық жолдың параметрлерін қолданатын, жетілдіретін ортадан
6 сур. Run Parameters диалогтық терезесі
2.5. ТЕХНИКАЛЫҚ ҚҰРАЛДАРДЫ ҚҰРУ ЖИЫНТЫҒЫНЫҢ ПРИНЦИПІ
Бағдарламаның негізігі бөлімін жіберу үшін, ол Test1.exe файлы жүйелік
процессор І486;
оперативті жадысы 16 Мб;
бейне жадысы 1 Мб немесе одан да аз;
Диск жазықтығының көлемі 5 Мб кем емес;
Windows 9x операциондық жүйесі;
Ал бағдарламалық кодты компиляциялау және реттеу үшін жүйелік талаптар
процессор Pentium166 және одан жоғары;
оперативті жадысы 32 Мб және одан жоғары;
бейне жадысы 4 Мб;
Диск жазықтығының көлемі, орнатылуға байланысты 300 Мб және
Windows 98.
ІІІ. ҚОРЫТЫНДЫ
Қазіргі уақытта адамның іс-әрекеттерінің түгел дерлік салалрында компьютер енгізіліп
Бұл бағдарлама, өз қолымен түзету және қосу мүмкіндікетрдің арқасында,
Тексеруді автоматандыру мүмкіндігі және оқушылардың өзіндік операцияларды орындау үшін
Осы жұмыста білімді интелектуалды автоматты бақылау жүйесінің құруға рұқсат
Өзімнің жұмысымда алдыма қойған мақсаттарды орындадым, оның ішішнде методикалық
IV. ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Культин Н. Б. Основы программирования в Delphi 7. –
Т. Сван. Секреты 32-разрядного программирования в Delphi. – К.:
Эндрю Возневич. Освой самостоятельно Delphi. М.: - Бином, 1996.
Тиксейра Стив, Пачеко Ксавье. Borland Delphi 6 руководство разработчика.
Федоров А. Г. Создание Windows – приложений в реде
Фаронов В.В. Delphi 4 учебный курс. – М.: «Нолидж»,
Аванесов В. С. Композиция тестовых заданий. – М.: 2002.
Эбнер Михаэль. Delphi 5. Руководство разработчика. – Киев, 2000.
Свиридов С. и другие. Создание мультимедийных приложений. – М.:
Гарнаев А. Ю. Самоучитель VBA. – СПб.: БХВ -
Гарнаев А. Ю. Visual Basic 6.0 разработка приложений. –
Эплман Д. Win32 API и Visual Basic– СПб.:
4
САҚТАУ
ШЫҒУ
НӘТИЖЕЛЕРДІ ШЫҒАРУ
10 СҰРАҚ
10
9 СҰРАҚ
9
8 СҰРАҚ
8
7 СҰРАҚ
7
6 СҰРАҚ
6
5 СҰРАҚ
5
4 СҰРАҚ
4
3 СҰРАҚ
3
2 СҰРАҚ
2
1 СҰРАҚ
КІРІСПЕ
Сұрақтар файлы табылған жоқ
Сұрақтар файлы бар?
БАСЫ
Жоқ
Иә
Рейтинг - білім мен біліктіліктің, оқушының жеке басындағы сапалығының жиынтығы
Оқушылардың үлгерімін тексеруде тестік форманы қолдану
Жобалап оқыту жағдайында оқушылардың білімін бақылау мәселелеріне талдау жасау
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Тест формалары мен түрлері
Білімді бақылауды автоматтандыру. Тест құру теориясы мен әдістемесі
Қазақ әдебиеті сабақтарында тесттерді қолдану жолдары
Информатика пәнінен қазіргі таңдағы бақылау, тексеру, бағалауды ұйымдастыру жолдарын қарастыру
Оқушылардың білімін, шеберлігін және қабілетін тексеру және бағалау
Лингводидактикалық тестілеудің теориялық мәселелері