Енгізілген мәліметтерге форма құру
Жалағаш ауданындағы№ 123 Т.Жүргенов атындағы
дарынды балалар мектебі
Тақырыбы:
арасындағы педагогикалық
байланыстың ақпараттық жүйесі»
Орындаушы:
Сыныбы:
Бағыты:
әлеуметтік процестерді
математикалық модельдеу
Секция:
Ғылыми жетекші:
Сағынайұлы
п.ғ.д, профессор
Жетекші мұғалім:
Информатика пәні мұғалімі
Өтілетін орны:
2009ж
Жалағаш-2009
Мазмұны
І Кіріспе ..............................................................................3
ІІ Негізгі бөлім ............................................................4-21
ІІІ Қорытынды................................................................22
IV Пайдаланылған әдебиеттер тізімі ............................23
Жоспары
І Кіріспе
ІІ Негізгі бөлім
2.1. Ақпараттық жүйелер
2.2. Ақпараттық жүйе мүмкіндіктері
2.3. Ата-ана, мұғалім, оқушы арасындағы байланыстың ақпараттық жүйесі
2.4. Жүйенің тиімділігі
ІІІ Қорытынды
Кіріспе
Компьютерлік өңдеудің мүмкіндігін жоғарылату, ол адамзат қызметінің әртүрлі
Елімізде алғашқы ЭЕМ-дер ХХ ғасырдың ортасында пайда болды.
Әр елдегі ақпараттық технологиялардың даму деңгейі алдыңғы қатардағы
Бірақ, ақпараттық технологияларды дамыту мен оларды пайдалану тек
Әрбір адамның өмір бойы үздіксіз білім алуға құштарлығы
Бүгінгі таңда ақпараттық технология кең көлемде қолданылады. Қазіргі
Жұмыс ата-ана мен мектеп арасындағы байланысты орнату мақсатында
Ақпараттық және қатынастық технологияларды мұғалімдердің пайдалануы мектеп оқушыларының
2. 1. Ақпараттық жүйелер
Ақпараттақ жүйе - бұл экономикалық объектілерді басқару үшін
- Экономиқалық ақпараттың негізгі құрылымдық бірлігін өңдеу,
- Есептеу процесі мен берілгендерді өңдеу моделінің байланысы,
- Экономикалық есептер мен шешімдерде берілегендер қорын қамтамасыз
- Әкімшілік ұйымдастырушылық құрылым мен уақыттық шешімдерге басқарушы
Қазіргі уақытта әр түрлі бағытқа арналған көптеген ақпараттық
Ақпараттық жүйе – бұл ақпараттық жүйе құру мен
Жүйенің іші мен сыртқы ортасын ақпаратпен қамтамасыз ету,
Шешімдер ережесі туралы ақпаратпен қамтамасыз ету ,
Объект ортасы жайлы мәліметтерді тіркеу, талдау,
Басқарушы жүйенің нақты жағдайы туралы талдау бағалау.
Ақпараттық жүйе – күрделі жүйелер және де олар
Ішкі жүйе– бұл нақты бір белгіге қатысты жүйенің
Ақпараттық жүйе құрылымы – ақпараттық жүйе элементтерінің
Ақпараттық жүйе құрылымы
Ақпараттық жүйенің функционалдық бөлімі – басқарудың негізгі бөлімін
Ақпараттық жүйедегі есеп ұғымы – бұл нақты формадағы
Қамтамасыз ету бөлімі – бұл автоматталған режимде жүйенің
Бөлімді қамтамасыз ететін кейбір подсистемаларды түсіндірейік:
ТО – техникалық қамтамасыз ету, МО – математикалық
ТО – ақпараттық жүйенің қызметінде қолданылатын техникалық құралдар
Ақпараттық қойма – ақпараттық жүйе қызметінде қолданылатын реттелген
Әрбір деректер қоймасын базалық жобалаудың өзінің тілдік құралы
Деректер базасы негізігі ақпараттық процедураларды орындау үшін деректер
Қазіргі уақытта көптеген ақпараттық жүйенің түрлері бар. Олар
Ақпараттық анықтамалық жүйелер объектінің іс әрекеті мен өндіріс
Ақпараттық кеңестік жүйелерде шешімдер қабылдау үшін ұсыныстар дайындалады.
Ақпараттық басқарушы жүйе шешім қабылдау мен ақпаратты өңдеу,
Қазіргі жағдайда аталған ақпараттық жүйе барлығы ақпараттық анықтамалық
Орталықтандыру деңгейіне қарай ақпараттық жүйені централизацияланған және
Децентрализацияланған ақпараттық жүйе ЭЕМ және ПВМ құралдарының өзара
Өзіндік мағынасы бар ақпараттық жүйе санатына ақпараттық іздеуші
Ақпараттық жүйе – бұл берілген шарттар бойынша
Эксперттік жүйелер адамдар іс әрекетінің қиын облыстарында шешім
Ақпараттық жүйе жобалау түсінігі – ағымдағы ақпаратты нәтижелік
Жобалаудың мақсаты – ұйымдастырушылық құқықтық, программалық, математикалық, техникалық
Техникалық қамтамасыз етуді таңдау ақпаратты уақытылы өңдеу, толтыру,
Ақпараттық қамтамасыз ету бір ақпараттық жүйе қорының
Жобалаудың негізгі міндеттері мыналар:
1) Аналитикалық, жоспарлық, есеб жүргізу жұмыстарының ұйымдастырылуын жақсартуға
2) Есепті шығарудың рационалды технологиясын өңдеу мен нәтижелік
3) Өндірістік және функционалдық бөлімшелер арасында және ішіндеақпараттың
4) Іс әрекеттің талдау,есебін жүргізу, жобалау жұмыстарына байланысты
5) Нормативті анықтамалық ақпаратты құру.
Ақпараттық жүйенің жобалау әдісі – бұл сәйкесті
Жобалау құралдары көбінесе бірін бірі ауыстырып отырады, сондықтан
Жобалау жұмыстарының дәрежесі бойынша барлық жобалау әдістері класстарға
Ақпараттық деректер қоймасын жобалау.
Ақпараттық база – басқару жұмыстарын шешу үшін қолданылатын
2.2. Ақпараттық жүйе мүмкіндіктері
Білімділендіруді ақпараттандыру жағдайында жыл өткен сайын оқытушының еңбегі
Ақпараттық және телеқатынастық технологиялары құралдарын пайдалану көбінесе осындай
Егер дәлірек айтар болсақ, ақпараттық және қатынастық технологияларды
Әдетте, мұғалім еңбегін жеткілікті түрде тиімді автоматтандыру
Енді ата-аналар мен жұмыс істеуде ақпараттық технологиялардың
Жыл өткен сайын компьютерлік телеқатынастарды, Интернет желісін, алуан-түрлі
Егер бұрын компьютерлік техника мен желі
Осыған орай, ақпараттық, баса айтқанда телеқатынастық технологиялар мектептің
Алдымен айтқанда, педагогтарға телеқатынастарды атап айтқанда, электрондық поштаны
Бұдан да күрделірек ақпараттық және қатынастық технологиялар виртуалды
Мектептің Интернет желісінде өз сайттының болуы ата-аналарға
Өзара ақпараттық әрекеттесудің мұндай режимі жеке және
Бұдан басқа, мектеп немесе басқа оқу мекемелерінің
Телеқатынас ата-аналарға нақты режимде өз балаларының үлгірімін бақылауға,
2.3. Ата-ана, мұғалім, оқушы арасындағы педагогикалық байланыстың ақпараттық
Ақпараттық жүйеге ақпаратты өңдеуші жүйелердің барлығы қатынасады. Қолдануына
Microsoft Access бағдарламасы деректер қорын басқару жүйесінің ең
Деректер қоры – бұл объектілер немесе адамдар туралы
Деректер қорын дұрыс жобалау әрқашан құрылған бағдарламаның тыйымсыз
ДҚ құру төмендегі бөлімдер бойынша жүргізілді:
ДҚ-ның мақсаттарын анықтау
ДҚ қандай мәліметтерден тұратыны туралы шешім қабылдау
Кестелерге кіретін өрістерді анықтау және ерекше мәндерге кіретін
Кестелер құру
Енгізілген мәліметтерге форма құру
Кнопакалы форма құру
Құрылған ДҚ-ын электронды поштаға енгізу.
Енді осы бөлімдерге толығырақ тоқталып өтсек. Деректер қорын
1996 – 97 оқу жылында Жалағаш ауданы, Жалағаш
2006 – 2007 оқу жылынан бастап мектепте директор
Мектепте 14 пән кабинеті, 1 мультимедия, 1 информатика
Болашақтың бүгіннен де нұрлы болуына ықпал етіп, адамзат
Оқытудың жаңа әдістерін тиімді қолдану, жаңа технологияны қазіргі
Отанымыздың өркендеп өсуі, экономикасының қарқындап артуы әлемдегі дамыған
Біздің мемлекетіміздің – болашағымыздың тұтқасы болып ұрпаққа жасап
Жыл сайынғы «Кенгуру» халықаралық математикалық ойынына 50- ден
Мектебіміз әрбір өткен сайыс, жарыстардан құр алақан қайтпайды.
9 «А» класында 20 оқушы бар. Класс жетекішісі
Microsoft Access бағдарламасының құрылымы алты объектіден тұрады: кесте,
Кесте – ДҚ-да берілген мәліметтерді объективті түрде сақтау
Алдымен кестелерге кіретін өрістерді анықтау және ерекше мәндерге
Керекті өрістерді анықтап енгізгеннен соң кестелерге жазбаларды толтырып,
Форма – кестедегі немесе сұратудағы мәліметтерді қысқа және
Әрбір кестеге форма құрылған. Бұл формалар шебердің көмегін
Форманың басты бетінен кейінгі бетте класс оқушыларының тізімі
Әр оқушы аты-жөні жазылған кнопканы бассаңыз оқушы туралы
Осы терезеде «Үлгірімі» кнопкасын басқанда оқу айларының атауы
Әрбір кнопканы басқанда сол аптада барлық пәннен алған
Осылайша әрбір компоненттен оқушы жөнінде қажетті мағлұмат алуға
Жасаған жүйені класс жетекшінің электронды поштасына хат ретінде
Класс жетекші ол жүйені алганнан сон, ата-аналарға электронды
2.4. Жүйенің тиімділігі
Мұғалім еңбегін тиімділігін арттыруға бағытталған қазірге кезде жасалынған,
өзінің кәсіби қызметін іске асыру үшін қажет ақпараттық
оқытудың мазмұны мен әдістерін жоспарлау құралдары;
мұғалімнің қолында бар, оқу және әдістемелік ресурстың әр
оқу сабақтарын, сабақтан тыс шараларды, мектеп оқушыларының өзіндік
әр оқушы мен әр сабақ бойынша жекеленген мәліметтерді
әр оқушының үлгірімін есепке алу жүйелері;
құжаттандыруды іске асыруды автоматтандыру және есептік құжаттарды құрастыру
оқушылар мен оның ата-аналарымен тез қарым-қатынас жасауды жолға
Мұғалім еңбегін ақпараттандыру негізін құрайтын жоғарыда айтылған
қажет уақыт аралығына оқу жүктемелерін есептеу;
оқушылардың жүктеуге қойылатын талаптарды ескере отырып оқу сабақтары
мектеп оқушыларын дайындаудын әдістемелік жүйесі шеңберінде қажет ең
дәстүрлі класс журналын әр оқушы бойынша сабаққа қатысуы,
оқу сабақтарының тақырыптарын жоспарлау, сол сабақтарда әдістер мен
мұғалімнің педагогикалық қызметі барысында жинақталған оқу және әдістемелік
әр оқушы бойынша оқытудың нәтижелілігін бақылау мен өлшеу;
ата-аналар мен мектеп әкімшілігін оқушыларды оқыту мен тәрбиелеу
құжаттандыруды жүргізу және жүргізу мен есептік құжаттар құрастыру.
Мұғалім еңбегін автоматтандыруда қолданылатын барлық ақпараттандыру құралдары мен
ІІІ Қорытынды
Мектеп сайты немесе электронды пошталар ата-аналар үшін
Телеқатынас ата-аналарға нақты режимде өз балаларының үлгірімін бақылауға,
Жұмылдырылған (мобильді) ақпараттық жүйелердің, оған жататын бүкіл
Әдетте, ата-аналардың мектеппен және ата-аналар арасының виртуалды байланысы,
Қорытындылай келе, ақпараттық жүйе ата-ана мен мұғалім, мұғалім
Пайдаланылған әдебиеттер:
1. Бидайбеков Е.Ы. Білімді ақпараттандыру хақында. Материалы
2. Бидайбеков Е.Ы. Білімді ақпараттандыру жоғары оқу орындарында
3. Хакимова.Т. «Компьютерлік өңдеудің мүмкіндігін жоғарылату», Алматы
Глушаков. С.В. Microsoft Access лучший самоучитель, Москва АСТ
Камардинов, Информатика
Интернет сайттары
9
Ақпараттық жүйе
Функционалдық бөлім
Қамтамасыз ету бөлімі
Àºïàðàòòûº æ¾éåíi қамтамасыз ету бөлімі
ТО
МО
ПО
ИО
ЛО
ПРО
ОО
Құрылымды мәліметтердің көрінісі
Delphi программалау ортасы және мәліметтер қоры
«Деканат» - автоматтандырылған ақпараттық жүйе
Ғылыми жаратылыстану бағытындағы сыныптарда delphi ортасындағы мәліметтер қоры туралы түсініктерді қалыптастыру
Delphi ортасының мәзір терезесі және саймандар тақтасы
“DELPHI тілінің көмегімен мәліметтер базасын құрастыру жолдары”
Mіcrosoft Access жүйесінде жұмыс істеу
Электрондық кестелерді пайдалану
Басқару жұмыстарын автоматтандыру
Мәліметтер базасын жасау