Ережелер мазмұнынң
Жоспары:
1.Құқықты әлеуметтану тұрғысынан түсіну.
2.Құқық әлеуметтік иниститут ретінде.
3.Құқық әлеуметтануының объектісі,пәні,әдісі,құрылымы,атқаратын қызметі.
ҚҰҚЫҚТЫ ӘЛЕУМЕТТАНУ ТҰРҒЫСЫНАН ТҮСІНУ
Қандай да бір ғылым болмасын,оның ішінде,әсіресе,қоғамдық
Бұл тақырыпта жалпы әлеуметтанудың арналуы теориялардың
Құқықтық әлеуметтану теориясы өте күрделі. Сондықтан
1962-ші жылы Ү
Кейінгі әлеуметтанушылардың
Біріншіден, құқық- бұл
Біздің әңгімеміз алдыңғы
Құқық ғылымының жоғарыда
Әлеуметтану ғылымы
Ал, жалпы құқық
Жоғарыда көрсетілгендей,
Құқық әлеуметтануы құқықты
Құқық әлеуметтануы әр
1. Құқық әлеуметтік
2. Қоғамдық т қатынастар
3. Ол құқықты,
«Норма» » деген
Нормалардың объективтік
1. Нормалар белгілі
2. Норма тек
Ереженің жалпы
Сонымен, ереже
1. Адамдардың табиғат
2. Әлеуметтік
А) Бұл ережелерді
Ә) Ережелер мазмұнынң
Б) Оларды орындамау
Әлеуметтік ережеге
Құқықта бекітілген
Шетелдік құқықтық
Осы нақтылы құқық
ҚҰҚЫҚ ӘЛЕУМЕТТІК
Бұл тұрғыда
Құқықтың иниститутционалдық
Әлеуметтану тұрғысынан
Әлеуметтануда құқық
ҚҰҚЫҚТЫҚ ӘЛЕУМЕТТАНУДЫҢ
ПӘНІ, ӘДІСІ,
АТҚАРАТЫН
Қандай да
Жоғарыда айтылған
Құқық саласындағы
Құқық әлеуметтануы
1) құқықтың әлеуметтік
2) құқықтың әлеуметтік
3) әлеуметтік топтардың
4) моральдық
5) құқық
6) құқық
Заң үдірісінің
Пайдаланған әдебиеттер:Әлеуметтану негіздері
Авторлары:А.И.ИКЕНОВ
А.Д.ЖҮСІПОВА
1
Құқық әлеуметтік иниститут ретінде
Жасөспірім ойлауының дамуының теориялық мәні
Құқықты әлеуметтану тұрғысынан түсіну
Тарихты оқытуда модульдық оқыту технологиясын пайдалану
Модульдік оқыту технологиясының құрылымын анықтау
Дәстүрлі және инновациялық оқытудың салыстырмалы ерекшеліктері
Модульдік оқыту технологиясы оқушыны дамыту құралы ретінде
Модульдік оқыту технологиясының болмысы
Бастауыш сыныпта математиканы оқытуда модульдік технологияны қолдану
Оқытудың жалпы мақсатын қою