Фирманың мақсаттары



Кіріспе
1 Фирманың маркетингтік қызметін басқарудың теориялық
негіздері
1.1 Маркетингтің мәні мазмұны
1.2 Маркетингтің қағидалары мен тұжырымдамалары
1.3 Фирманың маркетинг қызметін басқару әдістемесі
2 «АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның қызметін маркетингтік талдау
2.1 «АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның жалпы сипаттамасы
2.2 «АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның негізгі экономикалық
көрсеткіштерін талдау
2.3 «АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның маркетинг қызметін бағалау
3 «АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның маркетинг қызметін жетілдіру
бойынша ұсыныстар
3.1 «АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның маркетинг қызметін жетілдіру
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Кіріспе
Қазақстан Президентінің «Қазақстан – 2030» атты халыққа жолдаған стратегиялық
Соңғы он жылдықтағы Қазақстан Республикасы әлеуметтік-экономикалық процестерінің динамикалық өзгерістерімен,
Осыған байланысты іс жүзінде өте маңызды және құнды мәселе
Қазіргі замандағы маркетингтің мәні тұтынушының қажеттілігін фирманың пайдасына айналдыратын
Курстық жұмыстың өзектілігі.Маркетинг тұжырымдамасы нарықта фирманың белсенді басымдық саясатының
Курстық жұмыстың мақсаты: Қазақстан Республикасында маркетинг қызметінің мәнін
Курстық жұмыстың мақсатына байланысты,оның келесі міндеттері анықталып,шешіледі:
- маркетингтің функциясының мәнін мен мазмұнын анықтау;
- фирманың маркетинг қызметін басқару әдісі;
- «АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның жалпы қызметіне сипаттама беру;
- «АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның экономикалық көрсеткіштерін талдау ;
- «АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның маркетинг қызметін жетілдіру бойынша ұсыныстар
Курстық жұмыстың объектісі ретінде «АБДИ КОМПАНИ» АҚ-мы алынды.
Курстық жұмыстың пәні ретінде «АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның маркетинг қызметіне
Курстық жұмыстың құрылымы: кіріспеден, үш тараудан, қорытындыдан және пайдаланылған
Кіріспеде курстық жұмыстың өзектілігі, мақсаты, міндеттері және объектісі
Бірінші тарауда фирманың маркетингтік қызметін басқарудың теориялық негіздері қарастыралады.
Екінші тарауда «АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның маркетингтік қызметіне жалпы
Үшінші тарауда «АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның маркетинг қызметін жетілдіру
Қорытындыда курстық жұмыс бойынша фирманың маркетингтік қызметі- басқарудың функциясы
Фирманың маркетингтік қызметін басқарудың теориялық негіздері
1.1 Маркетингтің мәні мазмұны
Маркетингтің эволюциялық даму кезеңі бір ғасырдан асты.Ол ірі ауқымды
«Маркетинг» ұғымы ағылшынның «market» (нарық) сөзінен шыққан,ал «инг» жалғауы
Маркетинг дамуының бірінші кезеңі ХХ ғасырдың басынан бастап 40-жылдардың
Елуінші жылдары маркетингтің тауар өткізу жүйесі ретіндегі дәстүрлі ұғымы
Оның институтционалдық қалыптасуы және ұйымдық ресімделуі бір уақытта
Маркетинг дамуының екінші кезеңінде (1960-1970жылдарды) оны тұтынушылардың сұранысына бейімделген
70 – жылдардың екінші жартысында маркетинг эволюциялық дамудың үшінші
Практикалық маркетингте «нарық» категориясының нақты сипаты бар және оның
Тауар – маркетингтік бүкіл іс-әрекеттің қозғаушы күші. Оған байланысты
Тауар – бұл адамдардың нақты қажеттіліктерін қанағаттандыратын және айырбасқа
Тауардың пайдалылығы және оны жасаушылардың барлық жұмсалған күш-жігері маркетинг
Мәміле – белгіленген шартқа байланысты тауар мен қызметті (жеткізу)
Маркетинг жүйесінде сұранысты зерттеу – нарықты кешенді зерттеудің басты
Сұраны – сатып алу қабілеті бар қажеттілік.Сұраныс адамның қажеттілігін
Сұраныстың екі деңгейі бар: жалпы нарықтағы (немесе ғаламды) сұраныс
Нарықтағы сұраныс – бұл тауар нарығындағы фирма және тауар
Өнімге (немесе маркаға) сұраныс - фирманың нарықтағы үлесіне
Ф.Котлер, Ж.Ж.Ламбен және басқа да ғалымдар, аталып өткен экономикалық
Маркетингтің дамуына қарай, ғалымдар мен мамандардың көзқарастары өзгеріп отырады.
Бұл ұғымға сан алуан ыңғаймен келу маркетингті қазіргі кезеңде
Маркетингтің шетелдік және отандық ғалымдар ұсынған неғұрлым жиі
1.Маркетингті тауарлар мен қызметтерді өткізу және сату ретінде қарастыратын
2.Маркенитг менеджменттің маңызды міндеті ретінде қарастырады,мұнда ол фирманың өндірістік
3.Маркетинг – бизнес философиясы, ойлау стилі және тұтынушылардың мұқтаждықтары
4.Маркетингті адамдардың мұқтаждықтары мен қажеттіліктерін зерттеуге және қанағаттандыруға
бағытталған әлеуметік үдеріс ретінде қарастыратын анықтамалар.Бұл көзқарастар маркетингтің әлеуметтік
Маркетингтің теориясы мен тәжірибесін зерттеу,оларды сыни тұрғыда талдап,мағынасына жету
Тұжырымдамалық аспектіде маркетинг адамдардың қажеттілігін ұқсастыру және қанағаттандыру арқылы
Ұсынылған анықтаманың екінші аспектісі кәсіпорындардың тәжірбелік қызметтін сипаттайды, ол
Қорыта айтқанда, маркетинг тауарлар мен қызмет көрсетуге сұраныс
1.2 Маркетингтің қағидалары мен тұжырымдамалары
Фирманың өндіру-өткізу қызметін басқару жүйесі ретінде маркетинг нақты қағидаларға
Қағида-теория мен ғылымнан шығатын ұйғарымдардың негізі немесе кез
Маркетингтің мынадай қағидаларын бөліп көрсетуіміз керек:
1.Тұтынушылардың мінез-құлқын және талаптарын үнемі зерттеу. Бұл қағида кәсіпорынның
2.Сұраныс пен қажеттіліктің өзгермелі серпініне өндірістің тәуелділігі немесе өндірістің
3.Сұранысты қалыптастыру және ынталандыру. Тауарды жасай отырып, белсенді түрде
4.Түпкілікті нәтижеге жетуге ұмтылу. Бұл қолайлы қызмет еткен жағдайда
Маркетингтің теориясы мен тәжірибесінде мынадай тұжырымдамалар белгілі:
- өндірістік;
- тауарлық;
- өткізу немесе саудалық;
- маркетингтік;
- қоғамдық немесе әлеуметтік – этикалық маркетинг тұжырымдамасы.
- өзара әрекеттесу маркетингі
Бұл тұжырымдамалар американдық экономиканың дамуының белгілі бір кезеңдерін,сонымен
Осылайша,басқа тауарларға қарағанда тұтыну тауарларына дәстүрлі маркетингтік тұжырымдамасын,өндіріс
Маркетингтің өндірістік тұжырымдамасы жаппай өндіріс және жаппай тұтыну дәуіріне
-сұраныс ұсыныстан жоғары;
-халықтың көп бөлігінің табысының төмендігіне байланысты шығарылатын
-үлкен және тұрақты нарықтың болуы.Тұтынушылар саны көбейген
Маркетингтің бұл тұжырымдамасын кейіннен көптеген шетелдік фирма
мен компания сәтті қолдана білді.
Маркетингтің тауарлық тұжырымдамасы – тауарды жетілдіру және оның сапасын
Өткізу немесе сауда тұжырымдамасы ұйымдарды мынадай мақсаттарды орындауға
Маркетингтік тұжырымдама қазіргі таңдағы жаңа тұжырымдама ретінде
Ф.Котлердің анықтамасы бойынша,маркетинг тұжырымдамасы төрт
Тұтынушылардың қажеттілігін қанағаттандыруға бейімделген компанияның барлық
Бірінші деңгей – маркетингтік қызметтерді атқару бойынша әр
Екінші деңгей – компанияның әрбір қызметкерінің әрекеті
Қоғамдық немесе әлеуметтік – этикалық маркетинг тұжырымдамасы 80- жылдардың
Әлеуметтік – этикалық (қоғамдық) маркетинг негізінде қоршаған ортаны
Қорыта айтқанда, әлеуметтік бейімделген нарықтық экономиканың қалыптасуы
1.3 Фирманың маркетинг қызметін басқару әдістемесі
Экономикалық басқарудың нарықтық тұжырымдамасы ретіндегі маркетинг қазіргі даму деңгейлері
Филипп Котлер бойынша маркетингті басқару дегеніміз – кәсіпорын пайда
сақтау үшін әртүрлі шараларды талдау, жоспарлау, бақылау және қолдану.
Маркетингті басқару мақсаты – фирманың алда тұрған мақсатына жету
Фирманың экономикалық және тиімді өсуі фирманың басқару құрылымының тиімділігіне
1.Өндіріспен және сұранысқа ие болмайтын тауарларды шығарумен байланысты шығындарды
2.Фирманың мақсатына жету үшін сұранысты ынталандыруға байланысты шығындарды минималдау;
3.Тұтынушылардың қажеттілігін қанағаттандырған жағдайда ресурстарды оңтайлы пайдалану;
4.Нақты тұтынушылардың және еңбек коллективінің сұранысы мен қажеттілігін ескеретін
5.Тауарлар мен қызметтерді кеңінен өндіруге жағдай жасау және өз
6.Фирманың барлық бөлімшелерінің қызметкерлерінің маркетинг қызметті жүзеге асыру үшін
1-сурет – Маркетингтік принциптер негізінде циклдық басқару
1-ші суретте көріп отырғынымыздай маркетингтік принцип негізінде басқару бес
Жағдайлық талдау: фирманың жетістіктері мен сәтсіздіктерін ескере отырып,өндірісте болған
жұмысының тиімділігін бағалау, сонымен қатар болашаққа болжам жасау.
Маркетингтік синтез: жағдайлық талдау негізінде стратегиялық дамудың мақсаттарын құру,
Стратегиялық жоспарлау: ұзақ мерзімді стратегияда фирманың 10 – 15
- стратегиялық жоспарлау;
- маркетингтік бақылау;
- жоспарды орындау.
Тактикалық жоспарлау: жалпы мақсаттар қысқа мерзімді (бес жылдан көп
Маркетингті басқару белгілі бір тұжырымдамалар арқылы жүзеге асырылуы керек.
- өндірісті жетілдіру тұжырымдамасы;
- тауарды жетілдіру тұжырымдамасы;
- коммерциялық іс-әрекетті күшейту тұжырымдамасы;
- маркетинг тұжырымдамасы;
- әлеуметтік-этикалық маркетинг тұжырымдамасы
Коммерциялық іс-әрекетті күшейту тұжырымдамасы сатушының өткізу мен ынталандыру шараларына
1-кесте–Коммерциялық іс-әрекет шетінен және маркетинг тұжырымдамаларын салыстыру
Тұжырымдамалар Негізгі әрекет
обьектісі Мақсатқа жету
жолдары
Комерциялық
іс-әрекет Тауар
іс-әрекеттер және
ынталандырушы
шаралар Сатудың көлемін
өсіру арқылы
табысқа жету
Маркетинг Тұтынушылар
мұқтажы
әрекеттері
қажетін
қанағаттандыру
арқылы табысқа
жету
Е с к е р т у – [13,14]
Маркетингті басқарудың жаңа бағыты – элеуметтік-этикалық маркетинг. Халықтың
Келесі суретте жалпы фирманы басқару процесінің қарапайым схемасы көрсетілген:
Кіріс (ресурстар)
2-сурет – Фирманы басқару процесі
Барлық фирмалар басқару жағынан қарағанда ашық жүйе болып
Маркетинг бөлімінің қызметі мен мақсатын анықтау үшін фирма қызметін
Маркетингтік ақпарат бөлімінің құрылымы келесідей:
1.Маркетингтік ақпарат бөлімі өзіндік жеке құрылым және ол фирманың
2.Маркетингтік ақпарат бөлімінің басшысы фирманың бас директорының бұйрығымен жұмысқа
3.Маркетингтік ақпарат бөлімі тікелей маркетингтік ақпарат бөлімінің басшысына бағынатын
4.Маркетингті зерттеу секторы: құрамы:а)маркетингтік ақпарат бөлімінің басшысы; б) экономист;
5.Дизайн секторының құрамы: дизайнер.
6.Жарнама секторының құрамы:а)маркетингтік жарнама-үгіт бағдарлама құру;техникалық жабдықтау:маркетингтік зерттеу секторын
7.Психоанализ секторының құрамы:кадрлар бойынша психо-аналитик.
Фирма қызметін талдау, қызметтің келесі үш бағыты арқылы
Өнімнің өзіндік құны – фирма өндірістік-шаруашылық қызметін анықтайтын сапалы
Өзіндік құнды төмендету екі көрсеткіш бойынша жоспарланады: салыстырмалы тауарлық
Өзіндік құнды төмендетуді көлемін жоспарлау келесі есептеулер бойынша анықталады.
Салыстырмалы тауарлық өнім көрсеткіші бойынша. Ең алдымен абсолюттік үнемдеу
Эабс.ср.т.п = NniCbi - NniCni
Жоспарланған уаққытағы абсолюттік үнемдеу көлемі анықтағаннан кейін, жоспарлы уақытта
Sср.т.п = Эабс.ср.т.п / NniCbi * 100
Мұндағы, Эабс.ср.т.п – салыстырмалы тауар өнімінің өзіндік құнын төмендету
NniCbi – ағымдағы уақыттағы өзіндік құн бойынша салыстармалы тауарлық
NniCni – жоспарлы уақыттағы өзіндік құн бойынша салыстармалы
Өнімнің 1 теңгеге шаққандағы шығыны көрсеткіші бойынша. Жоспарлы уақытта
Эабс.т.п = (Зтнб – Зтпп ТП) / 100
Өнімнің 1 теңгеге шаққандағы тауарлық өнімнің өзіндік құнының шығынын
Sт.п = ((Зтпб – Зтпп ) / Зтпб
Мұндағы, Зтпб – ағымдағы уақыттағы тауарлық өнімнің 1 теңгеге
Зтп – жоспарлы уақыттағы тауарлық өнімнің 1 теңгеге шаққандағы
ТП – жоспарлы уақыттағы таурлық өнімнің құны, мың. теңге.
Бірақ шығын көлеміне көптеген факторлардың әсер етуін ескерген жөн:
Жоғарыда айтылғанның негізінде мынадай қорытынды жасауға болады қарыз
«АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның қызметінің маркетингін талдау
2.1 «АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның жалпы сипаттамасы
Қазақстан Республикасында канцелярлық нарығында белгілі өндірушілер болмағанда, біраз уақыт
«АБДИ Компани» АҚ-ның стратегиялық бизнесі.
Өзіне қатысты қызметтің максималды түрде дамуы Компанияның сапалы және
Сауда жүйесі, филиалдар.
Қазақстанның үлкен қалаларында кең сервистік жүйелері бар: Алматы, Астана,
Қызметтер.
АБДИ Компани өзінің тұтынушылары үшін әртүрлі қызметтерді ұсынады:
Компанияның сайтында интернет – дүкен. Оның саитын мына адрес
жеңілдіктер мен әртүрлі төлеу формалары.Мысалға:көп тауар алғаны үшін
тауарды мемлекеттің әрбір аймақтық өкілдігіне жеткізу: алыс және оқшау
- 14 қала бойынша тауарды офиске дейін жеткізу.
- АБДИ дүкенінде сатып алынған әрбір тауарына кепілдік.
Логоны тауарға енгізу;
- катриджті толықтыру;
- оперативті полигафия және т.б.
Компания тұтынушыға өз уақытында жоғары сапалы тауарды жеткізуге, тауар
Серіктестіктер қатары:
Әлемнің 35 елінде 180 өндіріс – фабрикалармен қарым –
Компанияның тұтынушылары.
АБДИ Компаниясының ең үлкен жетістігі болып тұтынушылардың жастық
Корпаративтік тұтынушылардың саны – 15000 және жылдан жылға өсуде.
Тауарлар.
Канцелярлық тауарлар адаммен бірге жыл бойы қосақталып жүреді. Балбақшада
Тауар ассортименті 15000-нан астам құрайды:
- ақ қағазды өнім;
- офиске арналған канцелярлық тауар;
- мектеп ассортименті;
- профиссианалды суретшілерге арналған көркем материалдар;
- компьютерлік аксессуарлар мен шығындар материалдары;
- имидж сувенерлік өнім; тастан, қымбат бағалы металдан және
- қосалқы тауарлар;
- мектепке арналған оқулықтар, қазақ тіліндегі әдістемелік оқулықтар;
2.2 «АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның экономикалық көрсеткіштеріне
Басқаруда және шаруашылық-қаржылық қызметті жоспарлауда экономикалық көрсеткіштер-шаруашылық жүргізуші субъектілердің,
Компаниялар мен ұйымдар деңгейінде мыналар аса маңызды қаржылық-экономикалық көрсеткіштер
өнімді (жұмысты немесе қызметті) өткізуден түсетін табыс; бұл көрсеткіш
шығындардың көрсеткіштері (өткізілген өнімнің өзіндік құны, жалпы шығындардағы шығындардың
жалпы табыс; таза табыс (немесе зиян); табыстылықтың (рентабелділіктің) деңгейі;
өндірістік және әлеуметтік дамудың шаруашылық есеп қорларының (қорлану, тұтыну,
жабдықтаушылармен, тұтынушылармен, банкпен, бюджетпен, басқа ұйымдармен есеп айырысудың жай-күйінің
2-кесте –“АБДИ КОМПАНИ” АҚ-ның экономикалық көрсеткіштеріне талдау
№ Көрсеткіштер Өлшем
бірлігі
(+:-) %
1 1 Өнімді өткізуден түскен табыс
2 2 Өткізілген өнімнің өзіндік
3 3 Жалпы табыс мың.тг
4 4 Кезең шығындары мың.тг
5 5 Негізгі қызметтен түскен
6 6 Негізгі емес
7 7 Салық салынғанға дейінгі
8 8
9 Өнім рентабелділігі % 44,65545538
Е с к е р т у – [18]
Бұл кестеде көріп отырғанымыз «АБДИ КОМПАНИ» АҚ–ның экономикалық көрсеткіштеріне
Кестенің негізгі элементтеріне 1-ші номер берілген. Бұл номерлар көрсеткіштердің
Бұл кестеде 1-ші тұрған көрсеткіш өнімді өткізуден түскен табыс
2-ші тұрған көрсеткіш өткізілген өнімнің өзіндік құны. Бұл жерде
3-ші көрсеткіш жалпы табыс. Бұл әлі бөлінбеген, міндетті төлемдер
4-ші көрсеткіштің, яғни кезең шығындары осы кездегі шығындарының жиынтығы.
Негізгі қызметтен түскен табысты анықтау үшін , жалпы табыстан
6-шы көрсеткіш негізгі емес қызметтен түскен табыс.Бұл,«АБДИ КОМПАНИ»
болмайды. Ескере кететін нәрсе негізгі емес қызметтен түскен
1)Көмекші, қосалқы, өндірістерінің өнімін, қызметін өткізуден түскен табыс, алып-сатудан
2)Негізгі құралдарды, материялдық емес активтерді сатудан түскен табыс.
3)Бірлескен кәсіпорынға қатысу, , құнды қағаздарды сатып-алу, олардан түскен
4)Ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді қаржы салымдарынан түскен және
5)Мүлікті жалға беруден, сауда нүктелерін ашудан түскен табыстарданқұралады.
2009 - шы жылы -27007145,75теңге, 2010-шы жылы 147388254,4
8-ші көрсеткіш таза табыс. Өнімді өткізуден түскен табыстан аламыз
9-шы көрсеткіш өнім рентабелдігі. Рентабелділік 2005-ші жылы 44,65545538 ді,2006-шы
Компанияның қызметінің тиімділігі мен қаржы нәтежиелерінің салыстырмалы сипаттамасын рентабелділік
Қорыта айтқанда жалпы соңғы жылы компанияның экономикалық жағдайы өскенін
3-кесте –“АБДИ КОМПАНИ” АҚ-ның қаржылық жағдайының сипаттамасы
№ Көрсеткіштер
Формула 2010
жылы
1 Төлем қабілеттілік коэффициенті Тқ = Ағымдағы активтер/
мерзімді міндеттеме 0,85
2 Айналым коэффициенті Аk=өтк өнімнен түс табыс/
меншік капитал 0,52
3 Айналыс коэффициенті Ак=өтк өнімнен түскенс
табыс/ағымд активтер 246 1,82
4 Өндіріс рентабельділігі Өр = Таза табыс / ОС+ОПС
Е с к е р т у – “АБДИ
Демек жалпы компанияның төлем қабілеттілігі 2010 жылға қарағанда біршама
3-сурет – «АБДИ КОМПАНИ» АҚ–ның табыстылығын бағалау
3-ші суретте көрсетілгендей «АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның абсолютті көрсеткіші бойынша
Ал енди 4-ші суретте біз,«АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның барлық көрсеткіштерінің
Қорыта айтқанда,екі кестеде де «АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның тиімді қызмет
4-сурет –«АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның салыстырмалы көрсеткіш табыстылығын
2.3 «АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның маркетингтік қызметін бағалау
Маркетинг – кез келген фирманың сауда-өткізу іс-әрекетін зерттейтін, өндіріс
тұтынушыларға жылжытуға әсер ететін кешенді шаралар жиынтығы екендігі
белгілі.
Көптеген компаниялар сияқты «АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның да маркетингтік қызметті
Маркетинг және жарнама бөліміндегі маркетологтар жалпы маркетингтік шараларды жүзеге
Ал жоба жетекшілері болса әрбір басылымның жарнама маусымы басталғаннан
«АБДИ КОМПАНИ» АҚ-да маркетингті жоспарлау жүйесі өз деңгейінде қолданылады.
Жарнама бойынша
мамандар
Маркетологтар
Жобаның жетекшісі
Логистика и транзит
жобасының жетекшісі
Жобасының жетекшісі
«Алматы»
жобасының жетекшісі
5-сурет – «АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның маркетинг және
құрылымы
«АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның маркетингтік бөлімінің негізгі атқаратын міндеттері
- нарықтық мүмкіншіліктерді талдау (жаңа нарықтарды ашу, нарыққа
кіруді тереңдете түсу, нарық шекарасын кеңейте түсу, тауар дайындау,
- компания қызмет көрсететін арнайы нарықтарды таңдау (сұранысты өлшеу
- маркетинг кешенін дайындау (тауар, баға, өткізу және ынталандыру);
- маркетингтік шараларды жүзеге асыру (маркетингтік ақпарат жүйесі немесе
- тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру.
- потенциалды клиенттерді тарту;
Қазақстанда қазіргі таңда кеңсе құралдарын шығаратын фирма жоқ. Қалада
«АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның өз клиенттеріне қызмет көрсетудің мына түрлерін
- компания сайтында интернет-магазин;
- төлем формасының әртүрлілігі мен жеңілдіктер;
- тауарды офиске дейін апару;
- барлық алынған тауарларға кепілдік;
- бірегей баға саясаты т.б.
Компания сатылған тауар сапасына кепілдік береді және оперативті жеткізудің
Шығарылатын өнім болып әр түрлі парақтағы дәптерлер,A4,A3,A2 формасындағы қағаздар,
Жоғары сапада және сапаға сәйкес бағада болатын өнім шығару
Қарындашты ұштағанда сынбауы,фламастердің көп уақытқа дейін сақталуы,өшіргішпен өшіргенде із
Сапаның басты факторы болып шикізат болып табылады.
Тауардың негізгі сатып алушылары болып қала клиенттері мен бөлшек
Маркетингтік талдауымызды жинақтай келіп, мынадай қорытынды жасауға болады:
Күшті жақтарымыз:
- шығаратын өнімімізге сұраныс ұсыныстан көп;
- офисіміз қала ортасында орналасқан;
- бұл саладан тәжірибем бар;
- бәсекелестердің аз болуы,
- дайын офис болуы.
Маркетингтік стратегияны жүзеге асыруда мыналар орындалады:
баға саясатының экономикалық концепциясын дайындау;
- жобаның қаржылық жоспар концепциясын дайындау;
ұйымдастыру.
«АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның маркетинг стратегиясында жарнаманы тиімді пайдалануда.Ақпараттық басылымның
Сонымен қатар, жыл сайын әр түрлі бизнес және сауда
Маркетингтік зерттеулерді «АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның көбінесе өз маркетологтарының күшімен
1.Күз мезгілінде. Бұл – жарнамалық маусым аяқталар кезең. Жыл
2.Көктем мезгілінде. Бұл уақытта жаңа жарнамалық маусым ашылады, сонымен
Маркетингтік зерттеулер жарнама берушілер мен басылымдарды тікелей пайдаланушыларға анкеталық
Міне, «АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның маркетинг және жарнама бөлімі
«АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның 2010 жылға арналған жарнама науқанына 120000
Теледидардағы жарнама. Теледидардан берілген материалдардың айрықша күші болады, өйткені
4-ші кестеде көріп отырғанымыздай, жалпы имидж құру жағынан теледидардың
4-кесте – Жарнама қызметіне жұмсалатын шығынның көрсеткіштері
№ Көрсеткіштер Құны Қажеттілік Шығын
1 Теледидардағы ролик 1 мин – 500 доллар 30
2 Радиодағы ролик 1 мин – 300 доллар 30
3 Журналдағы ролик ¼ бет хабарландыру– 300 доллар 1
4 Газеттегі жарнама 2 бет хабарландыру – 300 доллар
5 Үндеу 1 бет - ¼ доллар 10000 бет
6 Компьютер желісі Сайт құру 5000 доллар (тіркеу) +
7 Барлығы
289000 доллар
Е с к е р т у – Компанияның
Теледидардағы жарнама ең тиімді жарнама. Роликте ақпарат барынша ақпаратты
Газеттегі, журналдағы жарнама. Газеттегі (журналдағы) жарнама ең қолайлы жарнама
Компьютерлік желідегі (Интернет) жарнама. Осы жарнама мүлдем жаңа
Кеңсе құралдары жарнама өнімі. Үндеуде пайдалы ақпаратпен қоса өнімнің
Радиодағы жарнама. Радиодағы жарнама өте қысқа уақытты қамтиды, сол
Жарнама науқанын жүзеге асыру барысында іс-әрекетті бөлу жүйесін қарастырамыз.
Жарнама науқанын әзірлеудің жарнама науқанын өнім өткізу бөліміне тапсырған
Дизайнерлік компьютерлік фирмаға сайт жасау және оның дизайны жүктеледі.
«АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның үшін бұқаралық ақпарат құралдарындағы іс-шаралар, сондай-ақ
Тауарларды жарнамалау мақсатында өткізілген жарнама шараларының тиімділігін талдағанда, клиенттерді
Жарнама науқанын қалыптастыруға келесі кезеңдер кіреді:
-мақсатты аудиторияның мақсаттарын, міндеттері мен стратегиясын анықтау;
-шараның бағдарламасын мерзім, орындау үшін жауапты, материалдық қамтамасыз ету
«АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның жарнама науқанын жалпы оң ішкі және
Компанияның міндеті бағдарламада белгіленген мақсаттарды іске асыру үшін әрбір
«АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның мақсатына жетуі көбіне 3 факторға
5-кесте – Мақсатты қоғамдық топтарды анықтау өлшемдері
Сегменттеу өлшемдері Мақсатты аудитория Катарлас аудитория
1.Тұрғылықты мекенжай Қазақстан Республикасының халқы Республикадан тысқары қоғам
2.Әлеуметтік мәртебе мен жасы ҚР халқы
5-17 жас аралығындағы балалар,жасөспірімдер;
17-22 жас аралығындағы жастар;
Зейнеткерлер,үй шаруашылығындағы әйелдер,жұмыссыздар;
Жұмысшылар, қызметкерлер, кәсіпкерлер ҚР тысқары тұратын халық
Жарнама науқанының стратегиясында: жарнамаланатын объектінің жайғасымы мен даму кезеңдерінің
Ақпараттық кезең 2007 жылы басталды. Сол кезден бастап кеңсе
«АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның нарық проблемасының бүкіл жақтарымен айналысатын ірі
Кеңсе құралдары үйініңклиенттерінің саны көбеюі үшін жоғары сапалы қызмет
Кеңсе құралдары үйінің қызметінде қазақстандық маркетингке кеңсе құралдары үйі
- кеңсек құралдарын өткізу нарығын қамтамасыз ету;
- кеңсе құралдары үйі бәсекелес болу үшін жағдай жасау;
- жарнама;
- кеңсе құралдары үйі жұмысының нарықтағы сипатын анықтау;
- баға саясатын қалыптастыру;
- нарықтағы жағдайды талдау;
- клиенттермен әріптестік қатынастарды ретету;
- «паблик рилейшнді» дамыту;
- маркетингтік саясатты жетілдіру.
Республикамызда тұңғыш рет «АБДИ КОМПАНИ» АҚ –ның жарнамалық кеңсе
Осы жылы компанияның қарқынды дамуы нәтижесінде өндіріс көрсеткіштері
Осы тұрғыда, баға саясатын жетілдіру үшін мейрам алдындағы
6-ші суретте өндіріс көлемінің артуын атап өтіп, кейбір кварталдардағы
6-сурет – Өндіріс көлемінің динамикасы (млн. теңге)
«АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның қызметкерлер біліктілігін көтеру мақсатында көптеген рәсімдер
Мысалы, сауда агенттері апта сайын тренингтер өтеді. Сонымен қатар
Зерттеу жұмыстарын жүргізу мақсатында, 2009 жылдың наурыз айында «АБДИ
«АБДИ КОМПАНИ» АҚ –ның өнім ұсынылды. Қалам, 35 беттік
Жалпы қорытындылай келе, компания өнімдерінің дүкендерде болуын ынталандыру
Енді екінші бөлімді қысқаша қорытындылап кетейік. Жүргізілген талдау бойынша,
«АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның экономикалық көрсеткіштеріне қарап, компанияның атқарып
«АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның маркетинг қызметін жетілдіру
бойынша ұйымдастырылған
3.1 «АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның маркетингтік қызметін жетілдіру
Маркетингті басқару бұл табыс табу, күтпеген
Көптеген фирмалар көп жылдарға арналған жоспарсыз жұмыс істейді. Ал
«АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның алдына болашақта жұмыс барысы дамыту үшін
Бірінші жоспар ,белсенді маркетинг жоспары – баға жоғары және
Екінші жоспары бағыт , таңдап ену жоспары – жоғары
Үшінші жоспар бағыт,кең көлемді ену жоспары – төмен баға
Төртінші - бәсекелестерін ығыстыру болып табылады. Бұл бәсекелестерін ығыстыру
«АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның өзі микроорта күштерінің бірі болып есептеленеді.
«АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның маркетингтік қызметі сыртқы және ішкі орта
6-кесте – «АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның макро және микро деңгейдегі
«АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның
Макро деңгей
Микро деңгей
Мәселелер Шешу жолдары Мәселелер Шешу жолдары
Отандық тауар
өндірушілерді қорғаудың жетіспеушілігі Мемлекетік
протек-ционистік
саясатты жүзеге
асыру.Импорталмастыру стратегиясын әзірлеу Өнімдердің бәсекеге қабілеттілігінің төмендігі Өнімнің сапасы
Құқықтық
базаның
жетілдірілмеуі Заңнамаларды жетілдіру Өнімді өткізу мәселелері Тиімді өткізу
арналарын
қалыптастыру
Маркетингтік
Ақпаратпен
қамтамасыз ету деңгейінің
төмендігі Ғылым мен
өндірісті интеграциялау.
Қазақстандық
марке-тингтік ассоциациялармен
тығыз байланыс
орнату. Мамандар біліктілігі мен тәжірибесінің төмендігі Мамандардың
біліктілігін арттыру
Маркетинг инфрақұ-рылымының қалыптаспауы Маркетинг пен
маркетингтік
зерттеулердің маңыздылығын түсіндіру Стратегияның, стратегиялық және оперативтік жоспарлардың жоқтығы
Стратегиялық және оперативтік маркетинг тік жоспарлар әзірлеу
Жарнама және маркетинг бойынша білікті мамандардың жетіспеушілігі Мамандарды дайындау,олардың
Маркетингтік
ақпарат көздерінің қалыптаспауы Маркетингтік ақпарат жүйесін
(мемлекеттік) қалыптастыру Маркетингтік іс- әрекеттің толық ұйымдастырылмауы Маркетингті қаржыландыру
Е с к е р т у – [23]
«АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның мақсатына жетуі көбіне 3 факторға
Компанияның бәсеке қабілеттілігін құру үшін өндіріс пен басқаруды жаңартып
Бірінші компанияның әрекет ететін немесе жұмыс жасайтын саланың құрылымын,басқаша
Бірінші , жаңа бәсекелестердің пайда болу қауіпі.Яғни,жаңадан пайда болған
Екінші өнімдерді алмастыратын дасқа өнімдердің пайда болуы. Бұл көрсеткіш
Үшінші жеткізушілердің немесе жабдықтаушылардың қабілеттілігі немесе ұстанымдары. Менің ойымша
Төртінші көрсеткіш тұтынушылардың және компания өнімдерді және шикізаттарды сатып
Бесіншісі,ол саланың өзіндегі бәсеке қабілеттілікті арттыру. Мысалы мектептегі математика,
«АБДИ КОМПАНИ» АҚ - ның бәсеке қабілеттлік стратегиясын әзірлеуде
Бірінші, ресурсты тиімді пайдалану және бөлу. Мұнда шектеулі ресурстарды
Екінші cыртқы орта әсеріне бейімделу, мұндағы факторлардың өзгерісіне бейімделу
7-кесте – “АБДИ КОМПАНИ” АҚ-ның маркетингтік қызметін жетілдіру
жоспары
маркетингтік қызметтің
қолданылу аясы
жүзеге асырылытын жүзеге асырылмайтын
зерттеулер жүргізу өткізу көлемі бойынша
сұранысты зерттеу;
тұтынушыларды зерттеу; маркетингтік ортаны зерттеу;
ғылыми негізделген, комплексті маркетингтік зерттеулер жүргізу (нарыққа,бәсекелестерге,
тұтынушыларға, )
тауар саясаты өнімнің сапасын басқару;
жаңа өнімдерді енгізу;
тауарлық ассортимент
негізінде тауар саясатын әзірлеу өнімнің өмірлік цикл кезеңдерін
талдау;
өнімнің бәсекеге қабілеттілігін
басқару;
тауар саясатын және тауарлық стратегияны басқару
баға саясаты баға саясатының
бәсекелестермен салыстырмалы түрде жүргізілуі маркетингтік баға қалыптастыру саясатын
әртүрлі баға қалыптастыру әдістерін қолдану
өткізуді ұйымдастыру өткізуді ынталандыру;
тауарды жылжыту тиімді өткізу жүйелерін анықтау;
өткізуді ынталандыру әдістерінің жиынтығы қамтылған өткізу саясатын қолдану
коммуникация жарнама;
өткізуді ынталандыру жарнаманы жоспарлау;
жарнаманың тиімділігін анықтау
маркетингті жоспарлау және
оперативті жоспарлау стратегиялық және тактикалық маркетинг жоспары;
маркетингті бақылау
Е с к е р т у – “АБДИ
Нарыққа ену стратегиясы қазіргі кездегі өндірілген өнімді және өткізу
«АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның нарықтық даму стратегиясы келесі жағдайларда тиімді
1.«АБДИ КОМПАНИ» АҚ - ның жаңа географиялық нарыққа ену
2.Демографиялық фактор мен өмір стилдерінің нәтежиесінде нарықта жаңа сегменттердің
танымал жұлдыздардың суретін бейнелеу және тағы да басқа.
3.Жоғары сапалы және жақсы танымал өнімдер үшін қолданудың жаңа
Тауарлар әзірлеу стратегиясында «АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның бір қатар танымал
Диверсификация стратегиясында «АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның бір ғана асортименттік топтарға
Маркетинг басқаруды функционалды ұйымдастырудың мағынасы мынадай: маркетингтің жеке элементерін
Басқарудың осылай ұйымдастырудың артықшылығы кұрлымның оңайлығында және әрбір буынның
7-сурет – Маркетингті басқарудың функционалды түрі
Егер «АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның - тауар өндіруші өте аумақты
«АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның өзінің маркетинг қызметінің құрамын барлық маркетингілік
Функционалды ұйымдастыру.Маркетингілік қызметті функционалды ұйымдастыру ең көп тараған түрге
Функционалды ұйымдастырудың артықшылығы оның қарапайымдылығы. Екінші жағынан, тауар ассортименттерінің
Географиялық ұстаным бойынша ұйымдастыру.Елдің барлық сауда территорияларында жасайтын компаниялардың
Тауар өндірсі бойынша ұйымдастыру.Тауар номенклатурасы кең немесе көп
Өндіріс бойынша ұйымдастыру компанияның шығаратын бұйымдары бір – бірінен
Тауар өндірісі бойынша ұйымдастырудың артықшылықтары бар.
кешенін үйлестіреді.Екіншіден, тауарды басқарушы жеке мамандарға қарағанда нарықтағы өзгерген
Нарық бойынша ұйымдастыру.Көптеген компаниялар өз тауар түрлі ассортименттерінің сипаттамалары
Нарық бойынша ұйымдастыру тауар өндірісі бойынша ұйымдастырумен ұқсас.Нарық жұмысын
Жоғарыда айтылғанның негізінде мынадай қорытынды жасауға болады егерде
Қорытынды
Курстық жұмыс тақырыбы өзекті болып саналады, себебі фирмада маркетингтік
Сыртқы маркетингтік ақпараттан басқа, фирманың жағдайы туралы мәлімет болу
Шын мәнінде,шаруашылық практикада финрма нарықта позицияны перспективтілігін мен төзімділікті
Маркетингтің негізі болып табылатынны – бұл бірін – бірі
Маркетинг – бұл шын мәнінде, фирманың кез келген шаруашылық
Маркетинг – бұл рынокты талдау, фирмалар қызметіның әр қилы
Курстық жұмыс бойынша мынадай қорытындыға келуге болады:
1) «АБДИ Компани АҚ-ның сауда жүйесін, тұтынушыларға көрсететін қызметтер
2) «АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның 2009-2010 және 2010-2011 жылдар аралығындағы
3) «АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның экономикалық көрсеткіштеріне қарап, компанияның
4) «АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның маркетинг стратегиясында жарнаманы тиімді пайдалануда.
5)«АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның жаңа тауарды шығарудан бастап, тұтынушыға өткізуге
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
1.Назарбаев Н. Казахстан 2030:Процветание,безопасность и улучшение благосостояния всех казахстанцев:Послание
2. Елбасы Нұрсұлтан Назарбаевтың Қазақстан халқына жолдауы: Қазақстанның әлемдегі
3.Қазақстан экономикалық ,әлеуметтік және саяси жедел жаңару жолында:Қазақстан Республикасы
4.Есімжанова С. Р. Маркетинг: Оқу құралы. – Алматы: «ЭКО»
5. Iлясов Д.Қ. Маркетинг: теориясы мен практикасы: Оқу құралы.
6. Котлер Ф. Маркетинг негіздері. – Алматы: «Жазушы»,2000.-19б.
7.Диксон П. «Управление маркетингом» – Москва 1998.-255б
8.Котлер Ф. «Маркетинг негіздері» – Питер – 2000. –
9. Маслова Г.Д. Маркетинг. –М., 2003. –44-61б.
10. Есімжанова С.Р. Маркетинг в Казахстане: теория, методология, практика.
11. Баймуратов У.Б. К вопросу о маркетинге и направлениях
12. Вайсман А. «Стратегия маркетинга»:10 шагов к успеху. –1995.114
13. Маслова Г.Д. Маркетинг. –М., 2003. –44-61 с.
14.Голубков Е.П. Маркетинговые исследование: теория, методология и практика. –М.:
15. Мамыров Н.К. Менеджмент и нарық:Казахстанская модель. –Алматы.: «Қазақ
16. Андреева О.Д. Технология бизнеса: маркетинг. –М., 1997. –224с
17. w.w.w. АБДИ Компани.kz
18.«АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның 2009-2010 есептік көрсеткіштерін талдау.
19.«АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның 2010-2011 жылдар арасындағы қаржылық есебі.
20.«АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның салыстырмалы және абсолютті көрсеткіштері.
21. Қойлыбай Хожаназаров. Маркетинг негіздері. Алматы, «Экономика», 2006. 259
22.«АБДИ КОМПАНИ» АҚ-ның 2010 жылға арналған бюджет көлемі.
23.Ассель Г. Маркетинг: принципы и стратегия. - М.: «ИНФРА»,
41
Жағдайлық талдау
Маркетингтік синтез
Маркетингтік бақылау
Тактикалық жоспарлау
Стратегиялық жоспарлау
Фирманың мақсаттары
БАСҚАРУ ПРОЦЕСІ
Материалдар
Капитал
Еңбек ресурстары
Ақпарат
өнім (қызмет)
Табыс
Нарық бөлігі
Қызметкер лерді қанағат тандыру
Әлеуметтік жауапкершілік
Басқру обьектісі
Маркетинг
Зерттеу
өндіріс
қаржы
персонал
Ішкі және сыртқы факторлар әсері
Маркетинг және жарнама
бөлімінің жетекшісі
Маркетинг басшысы
Өнім ассортимен-тін жоспарлау
Сервис қызметін көрсету
Рынокты
зерттеу
Өткізу
Жарнама және тауар өнімін ынталандыру




Ұқсас жұмыстар

Компаниялардағы бизнес - жоспарлау міндеттері мен функциялары
Кәсіпорынның маркетингтік ұйымы
Қазақстандағы кәсіпорындарда маркетингті ұйымдастыру
Маркетингті басқарудың функционалдық құрылымы
ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ФИРМАДАҒЫ СТРАТЕГИЯЛЫҚ ЖОСПАРЛАУ
Маркетинг түрлері және олардың Қазақстанда даму тенденциялары
ФИРМАНЫҢ АЛЬТЕРНАТИВТІ ТЕОРИЯЛАРЫ
Туризм бизнасының менеджменті
Маркетингтің негізгі мақсаттары
Кәсіпорында маркетингтік қызметті ұйымдастыру