Педагогикалық процесті басқару шебердің теориялық және әдістемелік
Мазмұны:
Кіріспе......................................................... 3
І Бөлім. Шебердің оқушымен жұмыстану кезіндегі даярлығы...............................................................4
1.1.Педагогикалық процесті басқару шебердің теориялық және әдістемелік даярлық деңгейі...........................................................4
1.2. Жас ерекшелігіне қарай оқушыны оқу-тәрбие жұмысына баулу................5
ІІ Бөлім. Шәкіртке білім беруде ең маңыздысы – білікті
2.1. Тәрбие түрлері мен әдістерін тиімді қолдана алу...................9
2.2. Оқушы өміріндегі шебердің рөлі............................................15
2.3. Заман талабына сай білімді ақпараттандыруда шебернің алатын рөлі.....18
ІІІ Бөлім. Бала тәрбиесі кезіндегі шебердің шеберлік қасиеттері.................................................................20
3.1. Шебердің біліктілік деңгейіне қойылатын талаптар..................................20
3.2. Оқу-тәрбие жұмысында шебер мен оқушының арасындағы қарым-қатынас................................................................21
Қорытынды:.....................................................................22
Қолданылған әдебиеттер:..............................................23
Кіріспе
Кез келген елдің болашағы білім беру жүйесінің және
Қазіргі уақытта Қазақстанда білім берудің өзіндік ұлттық үрдісі қалыптасып,
Білім беру сапасы – қоғамдағы білім беру үрдісінің жағдайын,
Қазіргі заманғы оқыту технологияларын меңгеру - өте күрделі де
І Бөлім. Шебердің оқушымен жұмыстану кезіндегі даярлығы.
Шебер еңбегі психологиялық-педагогикалық тұрғыдан ғана емес, шебердің әдістемелік даярлығында
Шебердің өз әрекетінің және басқару ісінің объектісін осы заманға
1.1. Педагогикалық процесті басқару шебердің теориялық және әдістемелік.
Сабақ – қашанда жетіліп отыратын шығармашылық сипатағы үрдіс.
Сабақ құрылымы қандай болса да шәкіртке білім мен дағды
Шебер – сабақтағы басты тұлға, өйткені ол оқушыларға жүйелі
Сабақта берілетін оқу материалдарын оқушыларға жеткізу үшін, әртүрлі оқыту
Шебер өзінің сөзін көрнекі бейнелермен байланыстырады. Шебернің ауызша баяндауы,
“Егер бала бір нәрсені дұрыс түсінбесе, онда шебер шәкірттерді
1.2. Жас ерекшелігіне қарай оқушыны оқу-тәрбие жұмысына баулу.
Баланың жас ерекшелігі, әр жасқа тән болатын дағдарыстардың
Адамның белгілі сипаты мен сапасын қалыптастырудағы тәрбиешілердің мақсат тәрбие
Жас мөлшерінің психологиясы курсында оқытылатын жоғарада айтылған жас мөлшерлік
Жастарды өмірге және ұжымдық еңбекке тәрбиелеудің әрбір жас адамның
Белгілі бір жастағы балалардың жас мөлшері дегенде олардың көпшілігіне
Бастауыш сынып жасындағы балалардың ішіндегі ер балалардың 5-8 пайызының,
Бастауыш сынып жасындағы бала үшін ең маңыздысы – шебер.
Жасөспірімдер тәрбиесі, бірінші кезде, олардың физиологиялық дамуына байланысты белгілі
Демек осы жастағы оқушылармен жүргізілетін жұмыстың маңызды міндеті шебердердің
Жоғары сынып оқушыларымен жүргізілетін жұмыстағы жетекші педагогикалық идея:
Бұл кезеңде оқу-тәрбиенің маңызды қызметі оқушының өз мамандығын таңдауына
Оқушының өз өмірінің келешегі мен жоспарлары, дүниетанымының негізі қалыптасады,
ІІ Бөлім. Шәкіртке білім беруде ең маңыздысы – білікті
Шебер бір тұтас педагогикалық процестің әр түрлі жақтарын, қасиеттері
Кейбір мақсат-идеал мен мақсат-міндеттер арасындағы айырмашылығына қарамастан міндеттер қойылған
Шебер барлық оқушыларды іс-әрекеттерге қосудың барлық мүмкіншіліктерін қолдануға қызықпауы
2.1. Тәрбие түрлері мен әдістерін тиімді қолдана алу.
Біршама консервативтік болғанмен яғни уақыт өткен сайын аз өзгеретін
Баланың тұлға ретінде дамуының тиімді жағдайын нақтылы әлеуметтік-экономикалық жағдайларда
Оқушылар тұлғасын дамытудың көкейкесті қажеттілігін ескере отырып үйымдастыру.
Педагоикалық талап қоюшылықты оқушының көзқарсын оны адамдарға, құбылыстарға, процестерге
Оқушы мен ұжымның дамуында жеке даралықты, жас ерекшелік пен
Педагогикалық басшылықты оқушылардың инциативасымен, қайраткерлігімен ұластыру.
Оқушылардың іс-әрекеттерде тиімді нәтижелерге жетуге көмектеседі.
Оқушы тұлғасы мен ұжымның дамуындағы жаңа құрылымды үздіксіз бақылау.
Ұйымдастыру принциптері өзара байланысты. Бұл өзара байланыстылықты процестің мәнінен
Педагогикалық процестің моделін жасау қалайша оның мәнінде тәрбиенің нәтижесіне
Оқу пәндердің мазмұндарының өзінде белгілі бір тәрбие күшті әсер
Жалпы білім беретін мектептің педагогикалық процесінде оқушы үшін екі
Оқушы өмірінде шебернің маңызы зор, ол үшін шебер білімнің
Шебердің оқушылармен іскерлік ынтымақтастығында балаларға еркіндік берумен іс-әрекет тәсілдерін
Шебер оқушылар арасындағы нақтылы қатынастарды игеру керек. Бұл қатынастардың
Бұл процестің тиімділігі балалардың ұжымындағы іс-әрекеттердің мазмұны мен құрылымының
Егер негізгі тәрбие сайманы болып балалар ұжымын қалыптастыру үшін
Тәрбие мақсаты – ол педагогикалық пен қоғамның қажеттілігіне қарай
Гуманистік педагогика баланың қызығушылығын ояту мәселесін ең басты
Оқу мен еңбек, қоғамдық іс-әрекет оқушыларды әлеуметтік, жан- жақты
Мектеп пен жанұяның педагогикалық процесінде оқушылардың жеке тұлғасын қалыптастыру
Қоршаған дүниені өзгерте отырып, адам өзін де өзгертеді. Бұл
Педагогикалық процеске қатысушыладың іс-әрекеті мен қарым-қатынасы педагогикалық ықпал ету
Тұтас педагогикалық процесті ұйымдастыру формалары әдістер мен әдістемелік тәсілдер
Формалар, әдістер, тәсілдер сияқты ұғымдар шынайы педагогикалық процесте өзара
Оқушылардың сыныптан тыс іс-әрекетін ұйымдастыруда оқыту ментәрбиенің барлық амалары,
Тәрбие әдістері, әсіресе ынталандыру әдістері, сыныптан тыс жұмыспен қоса
Оқыту мен тәрбие әдістері, өзінің арнайы қызметтері бола тұра
Тәрбие тәжірибесінде түсінікиеме мен сендірумен қоса кейде насихат сияқты
Сананы қалыптастырудың аталған әдістерін (әңгіме, түсініктеме, сендіру, насихат) ретсіз
Этикалық әңгіме-сұқбат дегеніміз адамгершілік мәселелерді шеберлермен оқушыладың бірігіп
2.2. Оқушы өміріндегі шебердің рөлі.
Тәрбие әдістерінің ең көнелерінің ішіндегі жазалау – кеңінен танымал
Мектеп тәжірибесінде жазалаудың ескеру, ұялту, жиналысқа салу, белгілі бір
Оқушылар арасындағы келіспеушілік жағдайлар жазалауды қолданудың негізгі бола алады.
Тәрбие түрлері мен әдістері өте көп, бірақ оларды тиімді
Қазіргі тәрбиенің мақаты мен міндеттеріне сай болу;
Оқушылардың жас және жеке дара ерекшеліктерін ескеру, жекелік бағыттылық
Оқушыладың оқу-тәрбиелік деңгейі;
Тәрбиенің жағдайлары мен шарттары:
Оқушылар ұжымының қалыптасу деңгейі;
Тәрбиелік ықпал етудің түрлері мен әдістерінің өзара байланысы мен
Тәрбиенің түрлері мен әдістерін қолданудың арнайы педагогикалық ұсыныстары жоқ.
Балалар ұжымымен тиімді жұмыстар істеудің тиімділігінің шарттарының бірі ретінде
Шебердің ұжымшылдығы оның оқушылармен және оқушылардың бір-бірімен дұрыс өзара
Сабақты талдау оқу-тәрбие процесінің нәтижелерін бағалауда өте жие қолданылады.
Сабақтың шынайы құндылығы – оның нәтижесі: оқушыладың материалды
Оқыту процеінің құрамды бөлігінің бірі болып келген оқушылардың білім,
Оқушының оқуға қатынасы, дербестік, еңбекқорлық, ынталылық, берілген тапсыманы дер
2.3. Заман талабына сай білімді ақпараттандыруда шебердің алатын рөлі.
Соңғы жылдары мектептерге жаңа техникалық құралдар кеңінен енгізілуде. Микроэлектроникаға
Алайда қандайда керемет техника болмасын, ол мектептегі шебер орнын
Қазіргі ғылыми жаңалықтарға таң қалуға болмайды. Өйткені жыл сайын
Бүгінгі күн талабына сай, ғылым жетістіктерін терең меңгеріп білім
Қазір білім алу үшін шекара жоқ, бүкіл әлемдік кеңістік
ІІІ Бөлім. Бала тәрбиесі кезіндегі шебердің шеберлік қасиеттері.
Шебер – бұл қай кезде де ең алдымен кәсіби
3.1. Шебердің біліктілік деңгейіне қойылатын талаптар.
Шебер оқыту үрдісін тиімді өткізіп, оқушылардың белсенділігін тудыру үшін
Дидактикалық талап
Дамытушылық талап
Тәрбиелік талап
Гигиеналық талап
Психологиялық талап
Ұйымдастырушылық
Әдістемелік талап
Әдістемелік талапқа аталған барлық талаптардың жиынтығы жатады. Шебер оқытудың
Мектептегі оқу мен тәрбие беру ісінде шеберлердің атқаратын қызметі
Шебердің оқыту әрекеті саналы болуы үшін ол педагогика ғылымының
Шебердің оқу әрекеті табысты болуы үшін ол терең білімділігімен
Бала тәрбиесі болашақ кепілі, отбасы мен шебердер қауымының абыройлы
3.2. Оқу-тәрбие жұмысында шебер мен оқушының арасындағы қарым-қатынас.
Ұстаз үшін ең негізгі мақсат – оқушылармен бірге өткізген
Сабақ – білім беруді ұйымдастырудың негізгі жолы. Қазіргі кезде
Әрине, мұндай күрделі ой-өрісінің жүйелі қалыптасуына жетекшілік жасайтын оқушылардың
Өзіндік жұмысының тиімділігі шебердің осы әрекетті дұрыс жоспарлау біліктілігіне
Іздену арқылы басты мәселелерді жете білім, зерттеу, жинақтау,
Қорытынды
Жас ұрпаққа білім нәрін сеуіп, тәуелсіз Қазақстанның болашақ
Шебердің жас ұрпаққа білім беруші ғана емес, ол әрі
Шеберлер қауымының еліміздің болашақ тірегі болып өсіп келе жатырған
Қолданылған әдебиеттер:
“Педагогика” «Өндірісті оқытуды ұйымдастыру және әдістемесі» В. А. Скакун,
«Өндірістік оқытуды ұйымдастыру және әдістемесі» М. А. Шейденов.
«Педагогика» И. Ф. Харламов, 1997 – 98 ж.ж.
«Кәсіптік техникалық педагогиканың ғылыми негіздері» Сейтешов, Абдикаримов.
«Өндірісті оқытуды ұйымдастыру және әдістемесі» В. А. Скакун, 1992
Қазақстан Республикасының «Білім туралы заңы».
«Тәрбие жұмыс әдістемелері» 1999 ж., М. Кротов.
«Профессионал Казахстана - Қазақстан кәсіпкері» журнал
«Білім – Образсвание» әдістемелік журнал.
«Қазақстан мектебі» әдістемелік журнал.
«Компьютер әлемі» журнал.
«Әдіскер - Методист» әдістемелік журнал.
«Қазақстан мұғалімі» журнал.
.
2
Қолы
Күні
Құжат №.
Бет
Әдістер мен тәсілдер
Әдістер мен тәсілдер
Тапсырма
Тапсырма
Оқушылар
Өлш
Беттер
Әдеб
Бет
КЖ.0104023.00
«Өндірістік оқытудың оқу тәрбие үрдісіндегі шебердің рөлі»
орынд.
тексерген
Бет
Күні
Қолыыыыыыыыыыыыыыффйы.
Құжат №
Бет
Өлш
КЖ.0104023.00
Бет
Күні
Қолыыыыыыыыыыыыыыффйы.
Құжат №
Бет
Өлш
КЖ.0104023.01
Бет
Күні
Қолыыыыыыыыыыыыыыффйы.
Құжат №
Бет
Өлш
КЖ.0104023.01
Бет
Күні
Қолыыыыыыыыыыыыыыффйы.
Құжат №
Бет
Өлш
КЖ.0104023.01
Бет
Күні
Қолыыыыыыыыыыыыыыффйы.
Құжат №
Бет
Өлш
КЖ.0104023.01
Бет
Күні
Қолыыыыыыыыыыыыыыффйы.
Құжат №
Бет
Өлш
КЖ.0104023.01
Бет
Күні
Қолыыыыыыыыыыыыыыффйы.
Құжат №
Бет
Өлш
КЖ.0104023.02
Бет
Күні
Қолыыыыыыыыыыыыыыффйы.
Құжат №
Бет
Өлш
КЖ.0104023.02
Бет
Күні
Қолыыыыыыыыыыыыыыффйы.
Құжат №
Бет
Өлш
КЖ.0104023.02
Бет
Күні
Қолыыыыыыыыыыыыыыффйы.
Құжат №
Бет
Өлш
КЖ.0104023.02
Бет
Күні
Қолыыыыыыыыыыыыыыффйы.
Құжат №
Бет
Өлш
КЖ.0104023.02
Бет
Күні
Қолыыыыыыыыыыыыыыффйы.
Құжат №
Бет
Өлш
КЖ.0104023.02
Бет
Күні
Қолыыыыыыыыыыыыыыффйы.
Құжат №
Бет
Өлш
КЖ.0104023.02
Бет
Күні
Қолыыыыыыыыыыыыыыффйы.
Құжат №
Бет
Өлш
КЖ.0104023.02
Бет
Күні
Қолыыыыыыыыыыыыыыффйы.
Құжат №
Бет
Өлш
КЖ.0104023.02
Бет
Күні
Қолыыыыыыыыыыыыыыффйы.
Құжат №
Бет
Өлш
КЖ.0104023.02
Бет
Күні
Қолыыыыыыыыыыыыыыффйы.
Құжат №
Бет
Өлш
КЖ.0104023.02
Бет
Күні
Қолыыыыыыыыыыыыыыффйы.
Құжат №
Бет
Өлш
КЖ.0104023.03
Бет
Күні
Қолыыыыыыыыыыыыыыффйы.
Құжат №
Бет
Өлш
КЖ.0104023.03
Бет
Күні
Қолыыыыыыыыыыыыыыффйы.
Құжат №
Бет
Өлш
КЖ.0104023.03
Бет
Күні
Қолыыыыыыыыыыыыыыффйы.
Құжат №
Бет
Өлш
КЖ.0104023.04
Оқушы өміріндегі шебердің рөлі
Өндірістік оқыту әдістері
Өндірістік оқытуды ұйымдастыру әдістемесі
Кәсіптік білім
Жүйелік тәсілдің теориялық негіздері
Кәсіптік педагогика пәнінен дәрістер жинағы
Ғылыми зерттеу әдістері пәнінің лекциялары
Өндірістік сабақтарың ұйымдыстыру
Конкурс жарияланған лауазымның атауы
Оқушылардың ауылшаруашылық машиналарын жөндеу мамандығына қызығушылығын қалыптастырудың әдіс –тәсілдер жүйесі