Amadeus әлемдік брондау жүйесі
Мазмұны
Бет.
Кіріспе 3
1 Брондау туралы түсінік
1.1 Қонақ үйдегі брондау және оның міндеттері 6
1.2 Қонақ үйде номерді және орынды брондау тәртібі 8
2 Туризм қызметінде қолданылатын әлемдік брондау жүйелері
2.1 Компьютерлік брондау жүйесі туралы жалпы түсінік 11
2.2 «Amadeus» әлемдік брондау жүйесі 14
2.3 «Galileo » әлемдік брондау жүйесі 18
2.4 «Sabre» әлемдік брондау жүйесі 20
2.5 «Worldspan» әлемдік брондау жүйесі 21
2.6 «Abacus» әлемдік брондау жүйесі 23
Қорытынды 25
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 28
Қосымша А
Кіріспе
Курстық жұмыстың өзектілігі: Туристік индустрияның соңғы он
Кейініректе ірі туристік агенттерде брондау терминалдары қойыла басталды.
Жаңа брондау технологиясының нәтижесі мен оның болашақтағы қолдану жоспарын
CRS компьютерлік брондау жүйесінің дамуы мен таралуы бір жағынан
Қазіргі кезде Amadeus – Еуропадағы компьютерлік брондау жүйесінің
Galileo жүйесі-әлемдегі ең әйгілі CRS,1987 жылы British Airways, Swissar,
Worldspan жүйесі компьютерлік брондау жүйелері
Worldspan - ақпараттық жүйе, ең басты әуе транспорттарын
Sabre жүйесі 1964 жылы American Airlines әуе компаниясымен
Брондау — қонақ үйдегі номерлерге және жергілікті жерге алдын-ала
Курстық жұмыстың мақсаты: Туристік бизнестегі компьютерлік брондау мен резервілеу
Курстық жұмыстың міндеті:
Компьютерлік брондау және резервілеу жүйелерінің пайда болу тарихын қоғамға
Туристік бизнестегі компьютерлік брондау және резервілеу жүйелерін толық қарастыру;
Әлемге танымал «Amadeus», «Galileo», «Sabre», «Worldspan» брондау жүйелерімен таныстыру
Жоғарыда аталған брондау жүйелерінің пайда болу тарихын, атқаратын функциясын,
Компьютерлік брондау жүйесін пайдаланатын мемлекет экономикасындағы интернет арқылы
Қонақ үйдегі компьютерлік брондау жүйесімен таныстыру;
Компьютерлік брондау жүйесі арқылы қонақ үйдегі номерлерге және жергілікті
1 Брондау туралы түсінік
Қонақ үйдегі брондау және оның міндеттері
Халықарарлық компьютерлік интернет желісі күннен күнге өте жоғары қарқынмен
Интернет жүйесі арқылы брондау үйді брондау, авиабилеттерді және басқа
Брондау — қонақ үйдегі номерлерге және жергілікті жерге алыдн-ала
Брондау қызметінің міндеттері келесідей:
қабылдау мәлімдемесі және оларды өңдеу;
қажетті құжаттарды құрастыру: күнделікті кесте құру (апта, ай, квартал,
Мәлімдеуді қабылдау сымтетік, факс, телекс, пошта, хат немесе телеграмма,
Әр мәлімдеме келесі хабарламаны қамту керек:
келушілердің күні мен уақыты;
кетудің күні мен уақыты;
қонақтар саны;
номер категориясы (люкс, апартамент, эконом-класс, бизнес-класс);
номер қызметі (ванна, душ, теледидар, мұздатқыш, сейф, мини-бар және
тамақтандыру қызметі (тек теңғы ас, жартылау пансион, толық пансион);
баға (бағаны көрсеткенде, қонақ неге төлегенін анықтап көрсету керек);
есептесушісінің аты жөні (немесе фирманық аты);
төлем түрі (қолма-қол ақшасыз есеп);
ерекше жағдай (мейрамханада столды алдын-ала брондау, трансферт, номерде жануарды
Брондау қызметіндегі қызметкердің мәлімдемені өңдегеннен кейін қонаққа растау немесе
Мәлімдемені растау – ол арнайы хабарламандыру, қонақтың қонақ үйде
Қонақ үй кәсіпорыны мәлімдемені кепілді растау үшін көп қолданады.
Брондау жасаған қонақтардың келмеуінен шеккен зиянын төмендету үшін, қонақ
Қонақтың келмеуі қосалқы шығын болып есептеліп баға саясаты есепке
Есептің айып төлеуін қонақ үй көрсетеді (номерге кеткен шығынның
Брондаған кезде алдын ала төлеу немесе кредиттік карта
«Қос брондау» -ды қонақ үй қолданады, басқаша айтқанда брондалған
Брондалған орынды үстінен қайта брондау жүйесі ұқыпты ойластырылып, нақтылы
Кейбір менеджерлердің ойынша, тапсырыс орындай алмай қалғанша, ең жақсысы
Факттің дәлелдеуі бойынша, кепілдемесіз брондаған қонақтар шамамен 20%
Брондалған орынды үстінен қайта брондау саясаты қонақтың келмей
Кейбір қонақ үйлер қонақтың брондаған орнын өзіне беруден бас
1.2 Қонақ үйде номерді және орынды брондау тәртібі
Брондау — қонақ үйдегі номерлерге және жергілікті жерге алыдн-ала
Қонақ үй жағдайы мезгілге (сезонға), жергілікті ауданның жұмыс активіне,
Екі жақты брондау — бұл қонақ үйде бір мезгілде
Қонақ үй үшін, қонақтар үшін номерді алдын-ала брондаған жөн.
Қазіргі уақытта көптеген туристік фирмалар келісімді белгілі бір анықталған
Келісімде қонақ үй мен туристік фирманың арасында белгіленеді:
- туристерді орналастыру жөніндегі арыз қандай срокты қамтиды;
- қашан және қандай мақсатпен төлемақылар жүргізіледі;
- қонақ үйде орынды немесе номерді брондау әдістерінің бірнеше
- жазбаша;
- ауызша;
- компьютерлік.
Әр брондауға арыз және тапсырысқа аннуляциялар тіркелуі қажет. Егер
Номерді брондауға арыз тастаған ұйымның міндетті түрде реквизиттері болуы
Кез-келген жағдайда арыз келесі жағдайларда болу керек:
- күн және номер категориясы;
- қонақ үйде тұру уақыты;
- келетін қонақтың фамилиясы;
- төлем формасы (қолма-қол немесе қолма-қол емес шот, ұйымның
Телефонда брондау қызметін пайдаланғанда клиентпен қарым-қатынас жасағанда өте ұқыпты
Трубканы қонақ үй жайында ақпаратты жақсы меңгерген қызметші көтеру
Брондаудың компьютерлік түрі қонақ үй және клиенттер үшін үлкен
бір тізбекке кіретін қонақ үйлерді біріктіретін ұжымдық брондау
екіншісі тізбекке кірмейтін, тәуелсіз қонақ үйлерді біріктіретін брондау жүйесі.
Желі арқылы брондау жасағанда тапсырыс басқа қалада орналасқан
Қонақ үйден орынға бронды компьютерлік желі арқылы жасауды телефон
Демалуды жоспарлауда, көрме, фестивальдарға барарда турист жақсы қонақ үй
Сондықтан, қонақ үйге әлемдік брондау жүйесінің құрамында болып қоймай,
Берілген брондау жүйесі келесідей әдіспен жүреді:
Клиент Интернет - брондаудың WEB – сайтына кіреді
Ары қарай ол қонақ үйді таңдайды. Бос орын бар
Жүйе автоматты түрде тапсырысты қарастырады және алдын ала төлем
Клиенттен қажетті төлемнің барлығы алынғаннан кейін клиент агенттен брондауды
Соңғы брондауды растайтын құжаттың көшірмесі қонақ үйде қалады. Бұл
Егер қонақ үйдің жеке беті болса, онда қонақ үйдің
Клиент Интернет – брондау жүйесінің сайтына кіреді және
Ары қарай ол бос орын бар екеніне көзі жеткеннен
Жүйе автоматты түрде тапсырысты қарастырады және алдын ала төлем
Интернет клиенттерге уақытын үнемдеуге көмектеседі, яғни үйден шықпай-ақ қонақ
Брондалған орынды үстінен қайта брондау саясаты қонақтың келмей
Қазіргі уақытта көптеген туристік фирмалар келісімді белгілі бір анықталған
Туризм қызметінде қолданылатын әлемдік брондау жүйелері
Брондау жүйесі туралы жалпы түсінік
Туристік индустрияның соңғы он жылдықта қарқынды
Кейініректе ірі туристік агенттерде брондау терминалдары қойыла басталды.
Жаңа брондау технологиясының нәтижесі мен оның болашақтағы қолдану жоспарын
CRS компьютерлік резервілеу жүйесінің дамуы мен таралуы бір жағынан
Бұл сала барлық бағытта дамыды ұсынатын
Төмендегі кестеде ең ірі, әрі ең әйгілі брондау жүйелерімен
1-кесте – Брондау жүйелері және оларды қолдайтын негізгі әуе
№ Резервілеу жүйесі
Қолдайтын әуе компаниялары
1 Amadeus Lufthansa, Iberia, Air Franse, SAS
2 Galileo UnitedAirlines,BritishAirlines,KLM,Austrian
3 Sabre American Airlines
4 Worldspan Delta Airlines, TWA
Е с к е р т у – [10]
Қазіргі таңда Amadeus жүйесіне екі жүйе
1999 жылы туристік фирмалар мен жеке меншік тұлғалар GDS
Батыс турагенттерінің барлығы GDS қызметін пайдаланады,бұл туристік бизнесте жеңістіктерге
Көп уақытқа дейін Ресейде негізінен өздерінің отандық брондау жүйесі
Мемлекет және құрлық бойынша компьютерлік брондау
2-кесте – Мемлекет және құрлық бойынша компьютерлік
Брондау жүйесі
Терминалдар саны
АҚШ
Канада
Кариб/Латын
Америкасы
Еуропа
Азия
Таяу Шығыс/
Африка
Барлығы
Amadeus
Galileo
Sabre
Wordspаn
29 100
49 766
77 994
34 934
92
9 673
7 181
172
8 368
2 459
8 590
1 268
59 804
39 487
13 428
10 208
2 034
12 871
26 146
-
768
5 144
1 452
1 368
100 166
119 400
122 891
47 950
Барлығы 191 794 17 118 20 696 122 927
Е с к е р т у – [10;
Глобальді бөлу жүйесі ресей нарығын жаулап
Турларды брондаудың ауқымды жүйесін жасау тәжірибесі бар.Genesis Net
Интернет арқылы брондау процесінің жалпы түрі төмендегі суретте көрсетілген
Сурет 1 – Туристік қызметті интернет арқылы брондау процессі
Суретте көрініп тұрғандай, ең басында клиент тікелей туристік агент
«Amadeus» әлемдік брондау жүйесі
Amadeus брондау жүйесі 1987 жылы Еуропаның ірі
Қазіргі кезде Amadeus – Еуропадағы компьютерлік брондау жүйесінің
Amadeus жүйесіне стандарт пен бірнеше қосымша модульдер
«Amadeus Air» 700–ден аса әуе компанияларында ұшуды брондауды іске
«Amadeus Car» әлемнің 128 елінде (түрлі 4600 пунктерде)
«Amadeus Hotel» әлемдегі 51 мыңнан аса отельдер
«Amadeus Ferry» (паромды отельдер) паромда саяхаттайтындарға қызметтің кең
«Amadeus tickets» спорттық және мәдени шараларға арналған билеттерді брондауға
«Amadeus videotext» турагенттер мен тұтынушылардың арасындағы жаңа электронды байланыс
«Amadeus Pro Tempo» таңдаған көрнекті жерлер
«Hotel Mapping» клиентті қызықтыратын қонақ үйдің орналасқан жерінің картасын
Amadeus жүйесін тікелей пайдаланушыларға қосымша беделді васк-office-тің
«Jack» бағдарламасы Bewotec фирмасымен жасалынған,
Amadeus жүйесіне қосылудың түрлі нұсқалары бар:
Берілген байланыс жолы арқылы стационарлы қосылу.
Dial – Up телефон түрімен;
Интернет арқылы қосылу: орталық Amadeus серверіне;
Бірінші және екінші нұсқалардағы бағдарламаларға font-office Amadeus Pro Tempo
«Pro Zoom» агенттің іс-әрекет нәтижесін талдау мен
«Pro Seript» өзіне ыңғайлы интерфейс, меню мен макрокомандф
«Nego Fares» корпоративті және конфиденциалды тарифтер бойынша
«Amadeus MTL» (Manual Local Ticketing )
«Speed Mode» қажетті транзакциялардың санын азайта отырып, өнімнің сапасын
«On-line» - оперативті ақпараттар мен т.б. кеңейтілген анықтама
Стационарлы қосылудағы шығындарға терминалдарды қою (негізгі терминалға 80
Үшінші нұсқа Интернет арқылы Amadeus жүйесіне қосылу
«Pro Web» – бұл Pro Tempo жүйесінің
«Pro Client Srsver» Интернет арқылы Мәскеудегі Amadeus серверіне
«IA–Res сайттағы турагенттерге әуе билеттерін,қонақ үйді,машиналарды резервілеуге ,өздерінің брондау
Amadeus жүйесіне қосылудың төртінші нұсқасы «Сирена 2.3» жүйесінің терминалдарын
Amadeus жүйесіне қосылудың бесінші нұсқасы Amadeus пен Ericsson компанияларының
Америка нарығында Е-ticketing жүйесі сынақтан өтіп,онда қалыптасып келе жатыр,
Amadeus жүйесі анықтамалар жиынтығын ұстайды, оның ішінде:
клиенттер;
қызметкерлер;
операторлар мен жабдықтаушылардың қызметі,онда сақталған реквизиттің құрамына келісімнің
саяхаттың түрі, пайдаланатын транспорт пен бағыт туралы толығымен
отельдер және олардың графикалық слайд түріндегі белгілері, (қосымша модуль);
мемлекеттердің,қалалар мен әуе компаниялардың халықаралық кодтары.
Amadeus жүйесі қызметтің кең спектрін ұсынады:
әуе компаниялары негізінде билеттер автоматты түрде толтырылады,ол ресей нарығында
ірі әуе компаниялары (Lufthansa, Alitalia, SAS, Транс-аэро) енгізген конфеденциалды
жүйеден тікелей ақпаратты жіберу мүмкіндігі (күнтізбе брондауды растау,маршрут,төлеу есебі
әуе компанияларынан алынған,тариф туралы жеке мәліметтер базасын жасау
100–ден аса есеп стандарттарын пайдалануға, сондай-ақ бағдарлама тілі пайдаланушылардың
Жүйенің артықшылықтары:
жасалған мәліметтердің көлеміне қарамастан жоғарғы тұрақтылық;
ыңғайлы әрі көп функцоналды интерфейс;
жүйенің әкімшілік икемділігі жоғары, онда тұтынушының құқығын анықтау,анық жүйе
өзара есеп бойынша толық бақылау,клиенттер мен жабдықтаушылар арасындағы өзара
түрлі резервілеу импорты автоматты түрдегі мүмкіндігі Amadeus арқылы
Соңғы жылдары Amadeus жүйесі ресей нарығындағы турагент қызметіне
2001 жылдың басындағы мәліметтер бойынша Ресейде Amadeus-пен
«Galileo » әлемдік брондау жүйесі
Galileo жүйесі-әлемдегі ең әйгілі CRS, 1987 жылы British Airways,
Galileo International туристік агенттіктерге компьютерлік брондау жүйесі арқылы электронды
Galileo International бөлiмшенiң штаб-пәтерi қызмет етушi 80 елден
Galileo International әлемнің 116 елінің 47 мың сату нүктелерінде
GalileoТ жүйесінде әлемнің 511 авиакомпаниясы ұсынылған, өзінің жартысынан көбісі
Сервис желісі турист пен турагентті туристік өнім мен қызметтерге
1999 жылдың қаңтар айында Galileo компаниясы Ресейде өзінің
Жүйеге қосылудың екі нұсқасы бар:стационарлы және интернет арқылы.
Focalpoint стационарлы жүйе SITA жолымен байланысып базаланады,бір немесе бірнеше
«Frame Relay» - еңбек сыйымдылығының жүйесін
«View Point» – графикалық интерфейстің кейінгі нұсқасы, әуе компаниялардың
«E -Cruis» – круизді компаниялардағы бағалар мен
«Galileo Print» – матричный принтерде билеттерді шығаруға арналған;
«Galileo Maps» – интерактифті картадағы брондайтын отельдерді көруге арналған;
Интернет – нұсқаға қосылу Foсalpoint Net жүйесі арқылы
Агенттік сайттарда интернет–тіркеме Travelpoint com. арқылы on–line режимінде
Galileo International-дың қызметтері және шешімдері:
«Air Availability» - 500 авиакомпаниялардан рейстерге бос орындардың
«RoomMaster®» - қонақ үйлерді брондау жүйесі, қонақ үйлердiң компьютерлерiне
«CarMasterTM» – жан жақты, нақты және икемді автокөлікті брондау
«Global FaresTM» – агент өзi ұтымды және көкейкестi тарифты
«Custom CheckTM» – Сіздің агенттікпен жасалған брондау стандартын сәйкесінше
«Client File PlusTM» – электронды ақпарттық база, өзіне номерлердің
«Special AgentTM» - өзi бiрлескен клиенттерге сапарды брондауға мүмкiндiк
«Enhanced Itinerary and Invoice» – Сіз бұл қызмет көмегімен
«ViewTripTM» – бұл қызметтің көмегімен Сіздің клиенттеріңіз өзі өздерінің
«e-AgentTM» – қосымша туристік қызметтерді брондауға арналған құрал: лимузин
«TravelGalileo.comTM» – бұл қызметтің көмегімен Сіз өздеріңіздің клиенттерңіз үшін
Galileo International компаниясы әлемде бірінші болып:
Windows-тiң негiзiнде ДК үшiн қызметті нарыққа ұсынды (Focalpoint);
Билеттердiң электрондық көшiрмесiн iске асырды (1997);
Авиабилетті, қонақ үйді және көлікті брондауға арналған графикалық айқындауышты
Жiктелген мәлiметтерi бар қолданбалы программалық интерфейсті қолданушы стандарттар XML
Galileo Wireless қызметін нарыққа ұсынды - жасалған брондауларды ұялы
«Үнемдік» тасымалдаулар брондауды ұсынды (Virgin Express, 2000 жылдың желтоқсаны)
«Sabre» әлемдік брондау жүйесі
Sabre жүйесі 1964 жылы American Airlines әуе компаниясымен
Қазіргі кезде пайдаланушылардың жүйeге қосылуының бірнеше нұсқасы бар:
«Planet Sabre» пайдаланушыларға қарапайым графикалық интерфейсті және Интернеттегі
«Turbo Sabre» агенттердің өздерінің Интернет байланысын электрондық поштаны, пайдаланушылардың
«Net Platfarm» – Интернет желісі арқылы брондау жүйесі,кіші және
Қазіргі кезде электронды пошта мен конфиденциалдықты қамтамасыз ететін
Sabre Evision туристердің бара жатқан жерлерінің толық географиялық
Сабре қызметтердiң табысты алға басуында екi мамандандырылған маңызды бағдарламалар
Сабре жүйелерінің негiзгi жетiлдiрулер санына келесiлер кіреді:
туристтiк агенттiктердiң аудармашыларды беру, тасушыларды, автокөлiктерді жалға беру, көп
ауа райы туралы дерек беру, 80 қалалардағы ауа райды
қонақ үйлердегi валюталар және айырбастың бағамы туралы және АҚШ
темiр жолдар, автобустар және жолаушылар кемелеріндегі орындарды брондау бойынша
туристтiк қызмет көрсетудi ары қарай автоматтандыруды жүзеге асыру географиялық
Сабренің дамытуының аталған айғақтары американдық туристтiк индустрияның автоматтандыруы тiптi
«Worldspan» әлемдік брондау жүйесі
Worldspan жүйесі компьютерлік брондау жүйелері
Worldspan - ақпараттық жүйе, ең басты әуе транспорттарын
Worldspаn агенттерге тапсырысқа сай келетін кұралдарды
Бірінші нұсқа - бұл British Teleсom байланысының белгілеген арнасы,қосылу
Екінші нұсқа - Worldspan Net, стационарлы жүйенің толық функционалды
бірқатар пайдаланушылар үшін жеңілдетілген интерфейс;
стандартты CRS командасымен жұмыс ұсынатын intermediate;
маманданған – станционарлы жүйенің аналогы.
Соңғы уақытта Worldspan алдыңғы қатардағы брондау жүйесі болып табылады,электронды-коммерция
Worldspan пайдаланушыларына ұсынылатын қосымша мүмкіндіктерін атап айту
«Abacus» әлемдік брондау жүйесі
Штаб пәтері Сингапурде орналасқан Abacus International 24 елдің 20
Abacus International-дың меншіктенушілері Sabre және Азияның жетекші авиакомпаниялар
Abacus-тың кәсiпкерлiк мәнi – туристiк агенттіктердің барлық мұқтаждықтарын толық
Abacus туристiк агенттерге туристiк қызметтердi жабдықтаушыларының үлкен санын нақты
Abacus аумақ және туристiк индустрияның өзгешеліктерін бiледi, және тұтынушылардың
Abacus-тың туристік агенттіктерге арналған қызметтері:
«Abacus Whiz» – туристік агенттіктерге Абакустың Глобальды Брондау Жүйесіне
«Abacus Client Base» – клиенттің сенімін ақтау және сақтап
«Abacus Virtually There» – туристердің саяхаттарында өздеріне демеуші болу,
«Abacus Mobile» – мобильді әлем туристік агенттіктердің кәсiпкерлiгiң табысты
Abacus-тың туристік агенттіктерге арналған өнімді шешімдері:
«Abacus FareX» – тарифтар туралы басқару және дер кезiнде
«Abacus Integrator» – Abacus-тың брондау жүйесi арқылы бухгалтерлiк есеп
«Abacus Smart Price» – тарификациялаудың жан-жақты, автоматтандырылған және глобальді
Қорытынды
Туристік бизнес нарығында кез келген
Туристтiк фирманың табысты жұмыс жасауы көп жақты компьютер қамтамасыз
Қазіргі уақытта электронды технологияларды ендіру толығымен туристік агентікті жаулап
Ірі туристік фирмаларды басқаруда глобальді (үлкен аймақтарды немесе мүмкін
Географиялық операцияның кеңеюіне (немесе жаңа нарықты құру), өз мүмкіндіктерін
БҰДТҰ туризм мамандарының зерттеулері бар, сол зерттеуде туристік нарықтың
Қонақжайлылық индустриясы үшiн компьютерлiк жүйелердiң динамикалық дамитын бағыттарының бiрі
Брондау жүйелерінің табысты жұмыс жасауы үшін компьютерлiк жүйелердiң тұрақты
Жоғарыда айтылған қорытундыУарды васағаннан кейін брондау бөлiмi қыеметiнiң тиiмдiлiгiн
Жаңа брондау технологиясының нәтижесі мен оның болашақтағы қолдану жоспарын
CRS компьютерлік брондау жүйесінің дамуы мен таралуы бір жағынан
Бұл сала барлық бағытта дамыды ұсынатын
Брондау және резервілеудің әр түрлi автоматтандырылған жүйелерiнің мүмкiндiктерін қарап
Көрсетілетін мәлiметтер толықтығымен және оперативтілігімен - қызметтердiң жиыны және
Брондауға сұрау салуларды құрастырудың жайлылыға, қолданылатын компьютерлік брондау жүйелеріне
Агенттiкпен және дерек өңдеу орталығының аралығында техниканың және байланыс
Ақпараттық қызметтер және оның құрастыруын ретпен пайдалануға төлеулер өлшеммен.
Осыған сүйене, глобальді деңгейде “Amadeus”, “Galileo”, “Sabre” және т.б.
“Сирена”, “Ключ”, “Туринтел”, “Тур Резерв” сияқты орыстардың компьютерлік брондау
Бірақ та, бұған қарамастан, шетелдік және орыстардың брондау жүйелерінің
Бұл курстық жұмыстың мақсаты – туристік бизнестегі компьютерлік брондау
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
http://ossetia.ru/lifestyle/tech/detail.php?ID=26646
Шаховалов Н.Н. «Туризмдегі интернет технологиялар», Барнаул, 2007;
http://medunivers.h1.ru/imit/2.htm
http://www.avia-centr.ru/book/sabre1.html
Ольхова А.П. «Гостиницы», Мәскеу: Стрейиздат, 1983;
Сфера услуг: проблемы и перспективы развития / Под ред.
Данияров Т.А. «Туризмдегі сервистік қызмет көрсетудің ерекшеліктері мен болашағы»,
Челенков А.П. «Маркетинг услуг: макросреда индустрии сервиса». Маркетинг, 2002;
Гуляев В.Г. «Новые информационные технологии в туризме», М.: Издательство
http://www.turbooks.ru/libro/morozov/documents/29.html
http://www.bibliofond.ru/view.aspx?id=479600
Бабко А.Н. "Информационные технологии в управлении туристической и
http://ru.wikipedia.org/wiki/Amadeus
http://www.npark.ru/sistema-bronirovaniya-amadeus.html
http://www.npark.ru/sistema-bronirovaniya-galileo.html
http://www.npark.ru/sistema-bronirovaniya-sabre.html
http://www.npark.ru/sistema-bronirovaniya-worldspan.html
http://www.abacus.kz/TravelAgencies-ProductivitySolutions.htm
Е.Н. Ильина «Деятельность туристских агенств: туристский рынок и предпринимательмтво»,
Чудновский А.Д. «Информационные технологии управления в туризме», М.:
Қосымша А
Сурет А 1 – «Amadeus» брондау жүйесінің штаб-пәтері
Сурет А 2 – «Amadeus» брондау жүйесінің туристік
2
Клиент
ТУРАГЕНТ
Виртуалды турагенттік
Турқызмет ұсынатын кәсіпорындар
Көрнекі кәсіпорын
Глобальді брондау жүйесі (GDS)
PMS (қонақжайлылық индустрияны бақылау жүйесі)
Қонақ үй сайты
Қонақ үйдегі компьютерлік брондау жүйесімен таныстыру
Қонақ үйдегі автоматтық процесті брондау орны
Әмбебап компьютерлік технологиялар
Plaza Hotel қонақ үйіндегі ақпараттық технологияларға жалпы сипаттама
Кіші кәсіпорын жүйелерінің дамуы
Бас әкімшілік кеңсесінің ұйымдық құрылымы
Халықаралық туризмдегі әуе көлігі
Туризм индустриясы. Ren- tour
ЖШС «Компас Тревел» турфирмасы
Көлік түрлерімен саяхаттарды жоспарлау