Зейіннің ерекшелік жақтары



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ
ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
Педагогика және психология кафедрасы
Р Е Ф Е Р А
Тақырыбы:
Тексерген:
Орындаған:
Жоспар
1.Зейін туралы жалпы ұғым
2.Зейіннің физиологиялық негізі
3.Зейіннің түрлері
4.Зейіннің ерекшелік жақтары
5.Зейінді тәрбиелеу және дамыту
Зейін психикалық құбылыстардың ішінде ерекше орын
Зейін дегеніміз сананы белгілі бір объектіге
Зейін адам кісілігінің ерекшеліктерімен байланысты. Адамның
Зейіннің физиологиялық негіздері.
Зейін механизмі мидың рефлекторлық әрекетімен байланысты.
Ми қыртысында қозудың үстем ошағының болуы
Адамның хайуаннан бір ерекшелігі ол зейінін
Зейін адамның сырт пішінінен жүріс-тұрыс қалпынан,
Адам зейінінің көрінісіне қарай оның үш
Ырықты зейін немесе белсенді ерікті зейін
Үйреншікті зейін - ырықты зейіннен кейін
Зейіннің ерекшелік жақтары зейіннің қасиеттері деп
Зейіннің аумағы – бұл зейіннің тым
Зейіннің бөлінуі бұл қасиетті адамның бір
Зейіннің шоғырлануы адамдардың іс-әрекетке, жұмысқа бар
Зейіннің тұрақтылығы іс-әрекеттің мәнімен, тартымдылығымен, адамның
Зейін аудару. Бұл зейінді бір объектіден
Зейінге байланысты ұмытшақтық осындай ұмытшақтың екі
Зейінге байланысты ұмытшақтықтың екінші түрі оқушы
Зейін бір қалыпта болмайды. Көбінесе оның
Ырықты зейінді дамытып тәрбиелеу үшін мына
Қолданған әдебиеттер
1.Жарықбаев Қ. Жалпы психология. 1993. Алматы.
2.Итбаев Н.А. Жалпы психология. 1992 ж.
2





Ұқсас жұмыстар

Зейін туралы ұғым
Үйреншікті зейін - зейіннің ерекше түрі
Білім берудегі психологиялық қызмет жұмысының мазмұны
Мектеп жасына дейінгі балалардың зейін тұрақсыздығы
Зейін психологиясын зерттеген ғалымдардың ой пікірлері
Психикалық құбылыстардың топтастырылуы
Мектепке дейінгі психология пәні, мақсаты мен міндеттері
Қарым - қатынас үрдісіндегі зейін қасиеттерінің орнын анықтау
Жасөспірімдердің қарым-қатынаста зейін қасиеттерінің психологиялық ерекшеліктері
Дарынды балалармен жүргізілетін түзету – дамыту жұмыстары