Анимацияның негіздері
Мазмұны
Кіріспе 2
1. Анимацияның негіздері 4
1.1 Анимациялық контроллерлердің жалпы түсінігі 4
1.1.1 Анимациялық кілттерде негізделген контроллерлер 5
1.1.2 Процедуралық контроллерлер 6
1.1.3 Комбинирленген контроллерлер 6
1.1.4 Жүйелік контроллерлер 7
2. Анимация туралы қосымша мәлімет 7
2.1 Траекториялар 7
2.2 Қосарлықтар 8
2.3 Тірек нүктелері 8
2.4 Шынжырлар мен байланыстар 9
2.5 Тура кинематика 10
2.6 Кері кинематика 11
2.7 Қаңқаны деформациялау 11
2.8 Морфинг 12
2.9 Мөлшерлік деформациялар 12
2.10 Персонаждарды анимациялау 13
2.11 Қозғалатын ебъектілердің суреттерінің айқын
2.12 Динамиканы имитациялау 14
3. Анимацияның базалық әдістерін меңгеру 14
3.1 Time Configuration диалог терезені пайдалану 15
3.1.1 Кадрлардың жиілігін орнату 15
3.1.2 Уақыт көрсету әдістерін орнату 16
3.1.3 Анимацияны көрсетудің параметрлерін өзгерту 16
3.1.4 Уақыт шкаласының масштабын және шекарасын езгерту 17
3.1.5 Кілттердің қадамдарын өзгерту 17
3.2 Уаңытты басқару қүралдарды пайдалану 18
3.3 Анимацияны алдын ала көру 18
4. Тректерді көруге кіріспе 19
4.1 TrackView терезесі 20
Қорытынды 22
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 23
Қосымша 24
Кіріспе
Комплекстің ерекшеліктердің бірі анимацияны жасау қасиеті, кез-келген геометриялық
МАХ анимацияны барлық заттарға қолдануға мүмкіндік береді, объектінің
Бұл курстық жұмыста МАХ комплексте жасалған компьютерлік анимацияның
- МАХ комплекстегі анимацияның заты ретінде
- Анимацияның негізі;
- Анимация туралы қосымша мәліметтер
Комплекстің ерекшеліктердің бірі анимацияны жасау касиеті, кез-келген геометриялық
МАХ анимацияны барлық заттарға қолдануға мүмкіндік береді, объектінің
Бұл курстық жұмыста МАХ комплексте жасалған компьютерлік анимацияның
- МАХ комплекстегі анимацияның заты ретінде
- Анимацияның негізі;
- Анимация туралы қосымша мәліметтер
МАХ комплекстегі анимацияның заты ретінде не болады
МАХ-те барлық объектілердің, габариттік контейнерлер, объектілердің параметрлердің көп
Қандай параметрлер анимацияны рұқсат ететінін анықтайтын ең оңай
1. Анимацияның негіздері
Бұл бөлімде анимация облысынан базалық түсініктермен танысамыз. Мұндағы
1.1 Анимациялық контроллерлердің жалпы түсінігі
Анимация процесінің жұмыс жасау барысында МАХ объектілердің әр
- анимация кілттерінде негізделген контроллерлер;
- процедуралық контроллерлер;
- комбинирленген контроллерлер;
- жүйелік контроллерлер;
Сурет 1
Анимациялық кілттерде негізделген контроллерлер
Анимацияларды құрудың ең тараған әдісі кілттік немесе тірек
МАХ-та кілттік кадрлармен жұмысы ағынғы кадр ретінде қандай
1.1.2 Процедуралық контроллерлер
Процедуралық немесе параметрлік контроллерлер параметрлердің кілттік мәндерін есте
1.1.3 Комбинирленген контроллерлер
Комбинирленген контроллерлер басқа контроллерлердің жасаған әрекеттердің нәтижесін біріктіріп,
1.1.4 Жүйелік контроллерлер
Жоғарыда қарастырган барлық контроллерлер бір ғана объектінің параметрлердің
Компьютерлік анимацияны оқыган кезде ең маңызды элементтердің бірі
МАХ-та кадр жиіліктің 3 стандартты мәні бар: екеуі
2. Анимация туралы қосымша мәлімет
2.1 Траекториялар
Объектілерінің орналасуы өзгеретін анимацияны құрғанда, бұл объектілердің қозгалысы
2.2 Қосарлықтар
Қосарлықтарды көрсету - анимацияның ағынды кадрға дейінгі және
2.3 Тірек нүктелері
МАХ-та құрылған әрбір объектінде өз тірек нүктесі бар.
2.4 Шынжырлар мен байланыстар
Жеке объектіні анимациялау кезінде тірек нүктенің орнын өзгерту
Иерархиялық шынжырдың бөлігін өзгерту кезінде бұл өзгерту екі
2.5 Тура кинематика
Тура кинематика әдісін пайдаланғанда кез-келген ата-аналық объектісін өзгерткен
Ата-аналық объектісін өзгерткен кезде мұрагер объектілер жылжытса және
Тура кинематика әдісі тек қана өзгертілген объектінің ұрпақтарына
2.6 Кері кинематика
Кері кинематика әдісін пайдаланғанда өзгеріс мұрагер объектіден ең
2.7 Қаңқаны деформациялау
Қолдың моделінде иық, қолдың қары және қолдың басы
Егер тордың қабығы ретінде жасалған қол сияқты объектіні
2.8 Морфинг
Морфинг - бұл уақыттың қандай да бір интервал
Морфинг - объектілерді бөлшектенген және тегіс анимациялдау қүралы.
2.9 Мөлшерлік деформациялар
Мөлшерлік деформациялар - деформирленген фактордың әсерінде жатқан кеңістік
Персонаждарды анимациялау
Персонаждарды анимациялаудың мақсаты тірі тәртіпті және компьютерлік персонаждың
Практикада персонажды анимациялауды "тірі емес" объектілері үшін жасауға
2.11 Қозғалатын ебъектілердің суреттерінің айқын
Егер сіз қозғалатын заттың фотосуретіне зер салып көрсеңіз,
МАХ-та қозғалатын объектілер суреттің айқын болмау әдісін қолдануы
2.12 Динамиканы имитациялау
Динамика термині шындық өмірінің объектілердің өзара физикалық әрекеттігін
Динамиканы имитациялаудың 2 түрі бар: барлық денелер абстракты
3. Анимацияның базалық әдістерін меңгеру
Уақытша интервалдарды құру және МАХ-та уақытта қозғалту.
Бұл бөлімде уақытша интервалдарды құруды және МАХ-та уақыт
- Time Configuration (уақытша интервалдарын құру)
- уақытша интервалдарды басқару құралдарды пайдалану;
- интерактивті визуализатормен жұмыс жасау:
- анимацияны алдын ала көру;
3.1 Time Configuration диалог терезені пайдалану
Анимацияның оқиғаларының уақытын келтіру MAX программада Time Configuration
3.1.1 Кадрлардың жиілігін орнату
MAX кадрлардың жиілігінің орнатылған мәндерін таңдауға немесе бұл
МАХ-та уақыт тиктерімен (tics) өлшенеді. 1 секундта 4800
3.1.2 Уақыт көрсету әдістерін орнату
Time Display қосқышы таймердің ползуногында және анимацияның ағынды
- Frames (кадрлар). Уақытты кадрлардың нөмірі ретінде көрсетуі;
- SMPTE. SMPTE (Society of Motion Picture and
- Frames: Tics (кадрлар: тиктер). Уақыт ағынды кадрдың
- MM:SS.Tics (минут: секунд. тиктер). уақытты минут, секунд
3.1.3 Анимацияны көрсетудің параметрлерін өзгерту
Time Configuration диалог терезеде Playback бөлімінде анимацияны көрсетудің
3.1.4 Уақыт шкаласының масштабын және шекарасын езгерту
Animation (анимация) бөлімнің StartTime (уақыттың басы) және EndTime
3.1.5 Кілттердің қадамдарын өзгерту
KeySteps группаның параметрлері KeyModeToggle, PreviousKey, NextKey батырлармен бірге
Use Current Transform жалауы орнатылса, MAX тек инструмент
3.2 Уаңытты басқару қүралдарды пайдалану
Уақытты басқару құралдары анимацияны құру үшін және анимацияның
3.3 Анимацияны алдын ала көру
Алдын ала көруге арналған анимацияның эскизі интерактивтік визуализатордың
Анимацияның эскизін құру үшін Rendering менюінде MakePreview (эскизді
Preview Range (эскиздің интервалы). Анимацияның эскизіне қосылатын уақытша
- Frame Rate (кадрдың жиілігі). Анимацияның эскизі үшін
- linage Size (кадрдың өлшемі). Эскиздің кадрда суреттің
- Display in Preview (эскизде көрсету). Анимацияның эскизінде
- Rendering Level. Анимацияның эскизін генерациялағанда
- Output. Шығатын файлдың немесе құрылғының типін
Параметрлердің керек мәндерін орнатылып, Create батырмасы арқылы анимацияның
4. Тректерді көруге кіріспе
Анимациялық кілттерді қосу MAX программада оңай жасалынады. Бірақ
TrackView - уақытша сегментіне кіретін сценаларда бар анимацияның
4.1 TrackView терезесі
TrackView диалогтық терезені ашу үшін MAX инструменттер панелінде
Егерде қандайда бір сценаның объектісі қандайда бір өзінің
Қорытынды
Бұл курстық жұмыста анимацияның негіздері қарастырылды. MAX анимацияны
3ds max үшөлшемді графикамен, соның ішінде анимациямен жұмыс
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
“3D STUDІO MAX 3: учебный курс” М. Маров
“ПИТЕР” баспасы; Санкт-Петербург қаласы; 2000 жыл;
“3D STUDІO MAX 3: справочник” М. Маров
“ПИТЕР” баспасы; Санкт-Петербург қаласы; 2000 жыл;
“3D STUDІO MAX 3: мастер самоучитель” (компакт-диск)
“ALEX SOFT PREMІUM” компаниясы
“3D STUDІO MAX 4.2: справочник для профессионалов”
(компакт-диск) “Навигатор” компаниясы
Қосымша
2
Анимацияны көрсетудің параметрлерін өзгерту
МАХ комплекстегі анимация
Компьютерлік анимация
Растрлық графикалық файл
Электронды анықтағыш түсінігі және оны пайдалану
3D studio MAX көмегімен объектілерді модельдеу
Turbo pascal бағдарламамалау ортасы. спрайттар
Геосуреттер және олардың түрлері
Символдар және анимация
ҚҰРЫЛЫМДАНҒАН МӘЛІМЕТ ТИПТЕРІ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ ҰҒЫМ