Туристік фирмалар қызметі
Кіріспе
Экономика қоғам дамуының негізі, ал мемлекет сол қоғмның
Экономиканы мемлкеттік реттеуде мемлекеттің рөлі оның экономикалық процестерді
Қазақстан Рсепубликасының өз егемендігін алып, жаңадан анрықтық қатынастарға
Ал бүгінгі еліміздің аяғынан нық тұра бастаған кезеңде
Тақырыпты орындаудағы мақсат пен міндеттеріме келесілер жатады:
Отандақ туристік нарықтағы қазіргі жағдай маркетинг қағидалары мен
Қазақстанда нарықтық экономиканың қалыптасуы мен даму мәселелері және,
Курстық жұмыстың мақсаты Қазақстанда туризм нарығын дамытудың экономикалық
Туризмнің қалыптасуы мен дамуының теориялық негіздерін зерттеу;
Туризм саласын мемлекеттік реттеу жүйесін саралау
Қазақстанда туризмнің тиімді қызмет етуіне кедергі болатын мәселелерді
Туристік саланы инвестициялаудың ерекшеліктерін ашу және оларды қолданудың
Қазақстан Республикасында туристік қызметтің тиімділігін жоғарлатуға бағытталған ұсыныстарды
Зерттеудің теориялық негізі туризм нарығын дамыту мәселелері, экономикасы
Курстық жұмыстың құрылымы мен жазылу тәртібі зерттеудің мақсаттары
1 Мемлекеттік реттеудің теориялық аспектілері
1.1 Мемлекеттік реттеу түсінігі және әдістері
Мемлекеттің пайда болуымен қатар оның экономикалық қызмет ететін
Тарихи жағынан дамыған елдерде экономиканы реттеу жөніндегі екі
Кейнстік мектеп – шаруашылық механизмін мемлекеттік реттеу концепциясы
Ал Кейнс және посткейнстік өкілдер нарық параметрлерінің жағдайына
А.Смит мемлекеттің үш негізгі міндетін атап көрсетеді:
1. Әскери қауіпсіздікті сақтау;
2. Құқықтық қызметтер;
3. Қоғамдық қатынастарды реттеу;
Ал мемлекеттік экономикалық реттеу туралы Орешин былай деді:
Қазақстандық экономистер Ихданов пен Мамыров экономиканы мемлекеттік реттеуді
Мемлекеттік реттеу экономикалық өсудің тұрақтылығын сақтауға және дамытуға
Мемлекеттік реттеудің келесідей түрлері бар:
Шаруашылықты басқарудағы толық мемлекеттік монополизм;
Нарықтық және басқа да экономикалық жүйелердің ұштасуының әр
Экономиканы мемлекеттік реттеудің басты үлгілері:
Адаптациялық үлгі – мысалы, АҚШ экономикасын реттеу үлгісі;
Белсенділік үлгі, яғни Жапония мысалында.
Экономиканы мемлекеттік реттеудің негізгі әдістеріне тоқталатын болсақ:
Құқықтық реттеу – мемлекеттің тарапынан;
Өндіруші фирмалар және тұтынушылар үшін экономикалық қызмет тәртібінің
Әкімшілік реттеу – лицензиялау, квота белгілеу шаралары жатады.
Экономикалық әдістер нарықтық қатынастардың сипатынажәне ұлттық экономиканың шеңберінде
Ал экономиканы мемлекеттік реттеудің келесі бағыттардағы қызметтері кең
Ұлттық қорғаныс;
Фундаменталды ғылым;
Космостық зерттеулер;
Денсаулық сақтау;
Қала құрылысы, заводтар салу;
Мемлекеттік несиелендірудің пайыз қойылымын, тауарлардың сапасын реттеу;
Ресурстарды тиімді бөлу мен ұтымды пайдалану;
Монополияға қарсы тұру, бәсекені қолдау шаралары;
Жұмыссыздықтықтың орын алуын, инфляция, сұраныс пен ұсыныстың тепе-теңдігінің
Әлеуметтік мәселелер мен қоршаған ортаның ластануын реттеу.
Экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары келесідей:
Жалпы экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ету;
Шаруашылық қызметтің кординациясын дамыту;
Бәсекелік ортаны барынша қолдау.
Осыдан барып келесі төрт көрсеткіш шығады:
Экономикалық өсім;
Жұмысбастылықтық жағдайы мен деңгейі;
Бағаның тұрақтылығы;
Сыртықы экономикалық тепе-теңдік.
Экономиканы мемлекеттік рететуде негізгі субъект мемлекеттің өзі болып
Экономиканы мемлекеттік реттеуде нарықты реттеудің әдістерін келесідей жіктеуге
Сурет- 1 – Экономиканы мемлекеттік реттеудің әдістері
1-ші суреттен көріп отырғанымыздай тікелей реттеу шаралары неғұрлым
Мемлекет тарапынан экономикалық процестерді реттеу кез келген қоғамдық
Нарықтық қатынастардың құрылымында да, мемлекет тарапынан оларды реттеу
Экономиканы мемлекеттік қаржылық реттеу – бұл макроэкономикалық тепе-теңдіке
Қаржылық реттеудің түрлері салықтық, бюджеттік, мемлекеттік-кредиттік, кедендік-тарифтік, валюталық-қаржылық
Нарықтық экономика кезінде экономикалық, соның ішінде қаржылық нысандар
Салықтардың экономикалық мәні олардың өзінің функциялары мен
Салықтардың мәнiн толық түсiну үшiн олардың экономикалық маңызын
Сонымен, салықтардың жалпы экономика дамуында атқаратын келесiдей үш
Фискалдық;
Рететушiлiк;
Бақылаушылық.
Салықтардың экономиканы реттеудегі басты қызметi – фискалдық немесе
Қаржылық реттеудің басты мазмұны фискалдық саясатты – бюджет
Мультипликатордың іс-әрекеттерінің жоғары баяндалған мүмкіндіктері ескеріле отырып экономикалық
Аталған ынталандырушы бюджеттік-салық саясаты мыналарды қарастырады:
мемлекет шығыстарының көбеюі;
салықтардың төмендеуі;
мемлекеттің шығыстарының артуының үлкен нәтижесін ескере отырып фискалдық
Тежеушілік фискалдық саясат бюджет артығына жетуге бағдарлануы тиіс.
мемлекет шығыстарының азаюы;
салықтардың көбеюі;
бұл бағыттардың өзара үйлесуі.
Мемлекеттің орталықтандырылған ақша қорын қалыптастырумен және пайдаланумен байланысты
Сонымен қатар экономиканы мемлекеттік рететулердің негізгі құралдарының бірі
Қазiргi кезде Қазақстан Республикасының мемлекеттiк бюджетiндегi салықтық төлемдердiң
Кестеден көрсетiлген мәлiметтердi қарастыра келе, қазiргi кезде елiмiздiң
1.3 Туризм саласының мемлекеттік реттеу қажеттілігі
Қазақастан Республикасы туристік қызметті мемлекеттік реттеудің негізгі принциптері
туристік қызметке жәрдемдесу және оның даму үшін қолайлы
тур қызметінің басым бағытын айқындау және қорғау
Қазақстан Республикасы туралы туризм үшін қолайлы ел деген
Қазақстан Республикасының туристермен туристік ұйымның және олардың бірлестіктерінің
Туристік қызметті мемлекеттік реттеудің негізгі мақсаты келесі топтарға
азаматтардың туристік қызмет саласында демалу, еркін жүріп тұру
Қоршаған ортаны қорғау
Туристерге тәрбие білім және оларды сауықтыруға бағыттайтын қызмет
Саяхат жасау кезінде азаматтардың қажеттерін қамтамасыз ететін туристік
Туристік индустрияны дамыту себебін жаңа жұмыс орындарын құру,
Халықаралық туристік байланыстарды дамыту болып туады.
Туристік қызметті мемлекеттік реттеудің басым бағыттары:
Туризмді Қазақстан Республикасының жоғары рентабельді саласы ретінде қалыптастыру
Туристік ресурстарды пайдаланған кезде Қазақстан Республикасының мемлекеттік мүдделерін
Туристік индустрияны инвестициялау үшін қолайлы жағдайлар жасау
Қазақстан Республикасының аумағында келу туризммен және ішкі туризммен
Ішкі және халықаралық туризм қажеттерін қамтамасыз ету үшін
Туристік мемлекеттік реттеу
Туризм индустриясын туризмге инвестицияларды дамыту жөніндегі саясатты айқындау
Туристік қызмет саласындағы қатынастырды жетілдіруге бағытталған нормативтік құқықтық
Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес туристік қызметті лицензиялау, туристік
Бюджеттік заңдарға сәйкес туризмді дамытудың мемлекеттік бағдарламаларын әзірлеуге
ТуристікТуристік қызметті кадрмен қамтамасыз етуге жәрдемдесу.
Отандық туристердің тур операторларымен, турагенттердің және олардың бірлестіктерінің
Ішкі және дүниежүзілік туристік рыноктарда өнімді ұсынуға жәрдемдесу.
Елдің туристік ресурстары ұтымды және тиімді пайдаларды есепке
Туристік қызметті ұйымдастыру
Туристердің құқықтарымен мүдделерін қорғау мақсатында Қазақстан Республикасында тур
Лицензия алу үшін тур операторлар мен тур агенттерге
Туристік қызмет саласындағы сертификаттау мен стандарттау
Қазақстан Республикасының үкіметі бекіткен тізбегі сәйкес, Қазақстан Республикасында
Стандарттау, метрология және сертификаттау жөніндегі өкілетті орган белгіленген
Стандарттау метрология және сертификаттау жөніндегі өкілетті орган туристік
Туристік қызмет көрсету шарты
І. Туристік қызмет көрсету шарты негізінде жүзеге асырылады.
ІІ. Шарттың елеулі талаптарына мыналар жатады:
Туристік қызметі жүзеге асыруға берілетін лицензия туралы дерктерді
Туристік өнімді өткізу үшін қажетті көлемде туристік туралы
Барлық болатын пукттерді көрсете отырып, болатын елдегі саяхаттың
Саяхаттың басталу және аяқтаулу күні мен уақыты
туристерді күтіп алу, шығарып салу және оларға ілесіп
Туристік өнімнің бағасы және оны төлеу тәртібі
Тараптардың құқықтары, міндеттері және жауапкершілігі
Шартты өзгерту және бұзу жағдайлары
2 Қазақстандағы туристік қызметті мемлекеттік реттеу
2.1 Қазақстан туризмін мемлекеттік реттеу органдары
2.2 Туризмнің жалпы ішкі өнімдегі үлесін талдау
Туризм әлемдік экономикада басты рольдің бірін атқарады. Дүниежүзілік
Туризмнің қазіргі индустриясы бойынша табысы жоғары және серпінді
2009 жылы халықаралық туризмнің үлесі экспортқа шығарылатын дүниежүзілік
Қазіргі туризм еңбекшілердің жыл сайынғы ақылы еңбек демалысына
Дүниежүзілік туристік ұйымдардың туризм жөніндегі мамандарын халықаралық ұйымдардың
Қазіргі туризм бұл әлеуметтік экономиканың құлдырауды білмейтін саласы.
Шетел валютасының құйылуын қамтамасыз етеді және төлем теңгерімі
Халықтың жұмыспен қамтылуын көбейтуге көмектеседі. ДТҰ мен Дүниежүзілік
Елдің инфрақұрылымын дамытуға жәрдемдеседі.
Туризм елдің тұтас аудандарының экономикасына белсенді әсер етеді.
Туризм жеке және ұжымдық жетілдіру құралы ретінде жоспарлануы
Туризмнің жылдам және тұрақты өсуін, оның қоршаған ортаға,
Егеменді Қазақстан да туризмнің дамуына мемлекет экономикасы мен
Кесте 1. Қазақстан Республикасының облыстары бойынша қызмет көрсетілген
Облыстар 2007ж. 2008ж. 2009ж.
Қазақстан Республикасы 229014 292738 434943
Ақмола 14125 8861 20081
Ақтөбе 2264 3740 5235
Алматы 21300 61633 41369
Атырау 1624 692 18133
Шығыс Қазақстан 17597 17462 25299
Жамбыл 5630 6127 6797
Батыс Қазақстан 367 3035 10546
Қарағанды 6147 11500 15393
Қостанай 1374 1365 3572
Қызылорда 271 1139 3425
Маңғыстау 7877 4225 10061
Павлодар 4119 6164 5999
Солтүстік Қазақстан 2610 6799 14432
Оңтүстік Қазақстан 4005 3597 4216
Астана қаласы 39499 55067 99512
Алматы қаласы 100205 101332 150913
*Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің деректері, 2010 жыл
Кестеден көріп отырғанымыздай, Қазақстан Республикасында қызмет көрсетілген туристердің
Сызба 1. Туристік фирмалар қызмет көрсеткен келермендер туризм
1-сызбада Қазақстанға шетел туристерінің келуі және Қазақстан азаматтарының
Осылайша, 2008 жылмен салыстырғанда 2009 жыл келген туристердің
Кесте 2. Туристер санын туризм түрлері бойынша бөлу
Туризм түрлері Сатылған
жолдама-
лар саны,
бірлік Жолдама-
лар құны,
мың теңге Қызмет көрсетіл-ген туристер
саны, адам Қортындысына пайызбен
Жолда-малар құны Турис-тер саны
2007 жыл
Барлығы
Келу туризмі
Шығу туризмі
Ішкі туризм 86435
3860
44599
37976 2447104,5
110303,8
1997854,6
338946,1 229014
44990
94692
89332 100
4,5
81,6
13,9 100
19,7
41,3
39,0
2008 жыл
Барлығы
Келу туризмі
Шығу туризмі
Ішкі туризм 143548
4099
90607
48842 3472507,0
125408,1
3080290,9
266808,0 292738
31367
154885
106486 100
3,6
88,7
7,7 100
10,7
52,9
36,4
2009 жыл
Барлығы
Келу туризмі
Шығу туризмі
Ішкі туризм 125533
4515
70698
50320 4596021,4
93873,6
4091243,6
410904,2 434943
39872
210692
184379 100
2,0
89,0
9,0 100
9,2
48,4
42,4
*Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің деректері, 2010 жыл
Қазақстанға шетел азаматтарының келуі және Қазақстан азаматтарының шетелге
Осы таңда Қазақстан Республикасында туризм индустриясын өркендету жөніндегі
Осы заманға туризм индустриалды формасы бар, ұлттық экономиканың
Қазақстан аумағында мың жылдықтан алатын Ұлы Жібек жолының
Қазақстан тәуелсіздік алғанға дейін, туризм басқа да экономикалық
Нақ осы сәтте Қазақстан Республикасында 846 туристік фирмалар
Қазақстан Республикасында қызмет көрсететін туристік фирмалардың облыстар бойынша
Кесте 3. Қазақстан Республикасы және оның облыстары бойынша
2007 ж. 2008ж. 2009 ж.
Қазақстан Республикасы 713 751 846
Ақмола 10 19 16
Ақтөбе 11 16 20
Алматы 29 37 30
Атырау 13 18 22
Шығыс Қазақстан 22 24 34
Жамбыл 13 10 11
Батыс Қазақстан 4 5 6
Қарағанды 25 29 46
Қостанай 5 6 10
Қызылорда 3 4 3
Маңғыстау 10 12 15
Павлодар 25 21 23
Солтүстік Қазақстан 7 12 15
Оңтүстік Қазақстан 5 12 16
Астана қаласы 37 26 28
Алматы қаласы 494 500 551
*Қазақстан Республикасының Статистика агенттігінің деректері
Кестеден көріп отырғанымыздай, туристік қызмет көрсететін фирмалардың саны
Диаграмма 1. 2009 жылы Қазақстан Республикасы бойынша қызмет
Нақ осы сәтте Қазақстанның туризм саласында алға жылжу
Осы мәселеде, біз, туризм жүйесін дамытуға арналған келесі
Мемлекет және үкімет тарапынан туризмнің дамуына көмек және
Осы мақсаттарға жету үшін заңда көрсетілген нормативті құқықтық
Аталған саланы ең жоғары дәрежеде қаржыландыру және материалдық-техникалық
Туризмге инвестиция ағымын көбейту үшін қаржы-несиелік жүйені күшейту.
Туристік инфрақұрылымдарды халықаралық стандарттар дәрежесіне көтеру.
Шетелдерге өкілеттіктер мен елшілер көмегімен еліміз туралы олық
Болашақта Қазақстан туризмінің сәтті дамуын кепіл болатын жоғары
Осы заманға бәсекеге қабілетті туризм индустриясын қалыптастыру
Қазақстан туризм индустриясында маркетинг және менеджментін дамыту және
Экономиканың негізгі секторы ретінде елдің туритік имиджін қалыптастыру.
Осы таңда Қазақстан туризм индустриясы қалыптасу кезеңінде болғандықтан,
Қазақстан туризмінің дамуы, оның жеке индустрия болып қалыптасыуы
Сонымен, мемлекеттің сауатты саясаты, туризм дамуының жаңа стратегиясы
2.3 Қазақстанның туристік нарығына экономикалық талдау
Біздің уақытымызда мемлекеттердің экономикасының дамуы, жеке адамдардың сұраныстарын
Нақты уақытта басқа туристік аймақтар сондай-ақ белсенді дамып
Ішке кіру және сыртқа шығу туризмдері сферасында қонақ
Орналастыру – туризмнің ең маңызды элементі. Қонақ үй
Қонақ үй индустриясы экономикалық қызмет түрі ретінде қонақ
Көптеген мәселелер шешілу стадиясында, бірақ оларды әлі де
Осы уақытта танымдылық мінездегі турларға қызығушылық жоғарылап отыр,
Демалумен, емделумен және т.с.с. танымдылық мінездегі бағыттарды ұйымдастыруға
Қазір ерекше көңіл «Ұлы Жібек жолы» қиылысында туризмді
Нарықтық қатынастардың әрі қарай даму көрінісінде шетелдік сапарларға
Нақты уақытта 2010-2008 жж. туризмді дамыту бойынша республикалық
Қазақстан Республикасы туризмді дамыту үшін барлық алғышарттарға ие:
Кесте 4. 2007-2009 жылдар арасындағы туристік фирмалар қызметінің
Көрсеткіштер 2007 ж. 2008 ж. 2009 ж.
Туристік фирмалардың саны, бірлік
Соның ішінде
Меншік түрлері бойынша:
Мемлекеттік меншік
Жеке меншік
Одан шетелдің қатысуымен бірлескен кәсіпорындар меншігі
Басқа мемлекеттердің, олардың заңды тұлғалары мен азаматтарының меншігі
Қызмет көрсетілген туристер, адам
Барлығы
Келу туризмі
ТМД елдері
ТМД-дан тыс
Шығу туризмі
ТМД елдері
ТМД-дан тыс
Ішкі туризм
Өткізілген жолдамалар саны, барлығы
келу туризмі
шығу туризмі
ішкі туризм 713
3
674
36
36
229014
44990
2701
42289
94692
10156
84536
89332
86435
3860
44599
37976 751
2
707
40
42
292738
31367
3546
27821
154885
17219
137666
106486
143548
4099
90607
48842 846
2
797
37
47
434943
39872
7653
32219
210692
31263
179429
184379
125533
4515
70698
50320
* Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің 2009 жылғы деректері
Қазақстан Республикасында қызмет көрсететін туристік фирмалардың саны соңғы
Осы туристік фирмалармен қызмет көрсетілген туристердің саны 2007
2008 жылы туристік қызметке салынған инвестиция 2007 жылмен
Кесте 5. Туризм саласының пайдалану бағыттары бойынша негізгі
нақты бағамен, мың теңге
2007ж. 2008ж. 2009ж.
Барлығы
соның ішінде
экономикалық қызмет түрлері бойынша бағытталған:
Туристік фирмалар қызметі
Қонақ үйлер мен мейрамханалар көрсететін қызметтер
Соның ішінде.
мейрамханасы бар қонақ үйлер
мейрамханасы жоқ қонақ үйлер
жастар туристік лагерлері және тау туристік базалары
кемпингтер
тұруға арналған өзге де орындар
мейрамханалар
барлар
дайын тамақ жеткізу
Санаториялық-курорттық мекемелер қызметі
Демалыс пен ойын-сауықты, мәдениет пен спортты ұйымдастыру бойынша
138843
4785658
2090444
488126
3986
7486
701341
635652
824581
34042
995633
23671709 37895207
242013
6009980
1633449
913836
5107
4677
370473
2123886
947426
11126
1038463
30604751 33994333
48310
8240971
3718780
794264
-
16178
678895
1975163
1029316
28375
456641
25248411
* Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің 2010 жылғы деректері
Туризм саласына жұмсалған инвестициялардың көлемі 2007 жылы 25,6
Қазақстан жақын және алыс шат елдерінен жаңа потенциалды
Өткен жылдары туристік индустрия кәсіпорындарында жұмыспен қамтылғандардың санының
Кесте 6.Туристерді орналастыру объектілері жұмыстарының негізгі көрсеткіштері
Көрсеткіштер Жылдар
2005 2006 2007 2008 2009
Орналастыру объектілерінің саны 165 195 239 273 385
Қызмет көрсетілген адамдар 597852 773985 887493 1034168 1224618
Барлық нөмірлердің саны 8821 9838 11104 12196 15515
Ұсынылған төсек-орын 1359272 1612131 1960572 2242024 3036486
Бір жолғы сыйымдылығы (төсек-орын) 16296 19179 22172 24257
* Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің 2010 жылғы деректері
Кестенің деректері бойынша көруге болады, орналастыру объектілерінде қызмет
2008 жылы Қазақстан Республикасында 20 ерекше қорғалатын табиғи
Ерекше қорғалатын табиғи территориялардың жалпы ауданы сондай-ақ 5%-ға
Туристердің республиканың қорықтық аймақтарына қызығушылығы әрі қарай өсуде,
Туристік топтар үшін экскурсияны ұйымдастырумен қамтылған жұмысшылармен 1330
Ішке кіру туризмі, керісінше, жақсы емес уақытты басынан
Республика аралық байланыстардың айырымы біртұтас туристік кеңістікке теріс
Мемлекет өз туристік имиджін қолдауға және жарнамаға қаражат
2009 жылдың 1-ші шілдесіндегі жағдайы бойынша Қазақстан Республикасында
Сәйкесінше, ағымдағы жылдың 1-ші жартысында олармен 2197,4 млн,
2009 жылы статистикалық органдарында өздерінің қызметі туралы есепті
2007-2009 жж. туристік ұйымдардың шаруашылық-қаржылық іс-әрекеттерінің нәтижелері 7-ші
Кесте 7. Туристік ұйымдардың шаруашылық-қыржылық қызметтерінің нәтижелері
млн. теңге
Көрсеткіштер 2007ж. 2008ж. 2009ж.
Өндірілген өнім (жұмыс, қызмет) көлемі
Өнімді (жұмысты, қызметті) өткізуден түскен табыс
Шығыстары-барлығы
одан:
салықтар мен басқа да бюджетке төленетін міндетті төлемдер
3556,6
3652,6
173,5 3204,2
4427,8
4159,1
170,4 5028,0
6307,9
5999,9
656,4
* Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің 2010 жылғы деректері
Туристік фирмалардың өндірілген өнім көлемдері 2007 жылы 2,9
Республиканың бюджетіне жалпы салықтық түсімдерде туристік агенттіктер мен
Бұл адамдар туристік мақсатпен емес, іскерлік мақсатпен келгендер
Әрине, Қазақстан Республикасы туристерді тартуға және демалысты ұйымдастыру
қызмет көрсету сферасының сервисі;
жолдардың өткізілімдік мүмкіндігі мен сапасы;
көліктік құралдарға техникалық қызмет көрсету сервисі;
туристік кәсіпорындар мен қонақ үй шаруашылығының материалды-техникалық базасын
туристік базаларда, қонақ үйлер мен мейрамханаларда қызмет көрсету
мәдени және спорттық шараларды, ойын-сауықтық шоулардың бағдарламаларын кеңейту.
Ойын-сауықтың, аңшылықтың және т.б. қауымдық, дәстүрлі, колоритті, ұлттық
Туризмді дамыту үшін белгілі бір мәнге туризм мінезіндегі
Сәйкесінше туризм сферасы мен қонақ үй шаруашылығында статистикалық
3 Қазақстан туризмін мемлекеттік реттеу механизмі
Туризмдi дамытудың механизмі:
Сапасы, халықаралық туристiк рынок жағдайында өндiруге, сатуға және
Республиканың туристiк әлеуетiн арттыру;
Тарихи-мәдени және табиғи-рекреакциялық ресурстарды сақтау және ұтымды
Халықтың барлық жiктерiнiң туристiк ресурстарға қол жеткiзуiн
Тұрғындардың жұмыспен қамтылуын ынталандыру;
Мемлекеттiк және жеке құрылымдардың туризм саласындағы өзара
Шағын және орта кәсiпкерлiктi дамыту болып табылады.
Республикада саланы дамыту мынадай қағидаттардың негiзiнде жүзеге
Әрбiр адамның демалу және бос уақытын өткiзуге деген
Халықтар мен мемлекеттер арасындағы өзара түсiнiктiк пен
әдiлеттiлiк пен егемендiк, саяси, экономикалық және әлеуметтiк жүйесiне
қоршаған ортаға және мәдени игiлiктерге ұқыпты қарау;
әлеуметтiк тепе-теңдiк пен даму, жеке адам мен қоғамның
туризмдi тұрақты дамыту;
Алға қойылған мақсаттарды iске асыру үшiн мынадай мiндеттердi
Туризм саласындағы мемлекеттiк саясатты жандандыру;
Туристiк қызметтi реттеу жүйесiн жетiлдiру;
Туризм индустриясының құқықтық, ұйымдастырушылық және экономикалық негiздерiн
Туристiк рынокты демпингке қарсы және мемлекеттiк қолдаудың басқа
Туристердiң қауiпсiздiгiн қамтамасыз ету;
Тартымды туристiк объект ретiнде Қазақстанның беделiн қалыптастыру;
Ақпараттық қамтамасыз ету жүйесiн жетiлдiру;
Туризм саласындағы ғылыми зерттеулердi тереңдету;
Туризм саласындағы қызмет көрсетудiң статистикалық есебiнiң әдiснамасын халықаралық
Туристiк объектiлердi қайта жаңғырту мен салу үшiн отандық
Туристiк қызметтi стандарттау, сертификаттау мен лицензиялау негiзiнде туристерге
Туризм саласындағы кадрларды даярлау мен олардың бiлiктiлiгiн арттыру
Туризм саласындағы халықаралық ынтымақтастықты дамыту;
қоршаған ортаны қорғау жөнiндегi шараларды қамтамасыз ету, терiс
туризм саласындағы келеңсiз үрдiстерден арылу.
Мақсаттар мен мiндеттерге сәйкес туристiк саланы дамытудың
Туристiк қызметтi мемлекеттiк реттеу
Туризмдегi мемлекеттiк реттеу жүйесiн жетiлдiру туристiк қызметтi
Туризмдi кешендi дамытудың табысты iске асырылуын қамтамасыз ету
Қазiргi уақытта, саланы мемлекеттiк реттеу мынадай шараларды жүзеге
республикалық және аймақтық деңгейлерде туризмдi дамыту саясаты мен
туристiк индустрия саласындағы қарым-қатынасты ретке келтiру мен
сапалы туристiк өнiмнiң ажырамас бөлiгi ретiнде туристердi қорғауды
статистиканы және зерттеу қызметiн жетiлдiру;
бiлiм және оқу стандарттарын қоса алғанда, туризмге
туризм саласында мүдделi министрлiктер мен ведомстволар, сондай-ақ
туризмдi дамытудың нақты аудандарында жердi пайдалануды және
тарифтердi, туристiк ұйымдардың, тасымалдаушылардың қызметiн лицензиялауды, туристiк объектiлердiң
ел беделiн қалыптастыру, қазақстандық туристiк өнiмнiң маркетингi және
халық арасында туризм құндылықтарын және қоршаған ортаны
халықтың түрлi әлеуметтiк -демократиялық санаттары
визалық және кедендiк рәсiмдердi барынша оңайлату;
мемлекеттiң туристiк көрнектi орындарын құру және қорғау;
туризм инфрақұрылымының аса маңызды базалық компоненттерiн жасау.
Республикада жүзеге асырылып жатқан әлеуметтiк-экономикалық өмiрдi реформалау туризмдi
Ұлттық туристiк өнiм ерекшелiгiн ескерiп, тұрақты туристер ағынын
жалпы пайдалану және туристiк мұқтажды қанағаттандыру үшiн жол-көлiк
iлеспе инфрақұрылымды: қолданыстағы және ықтимал туристiк аймақтардағы сумен,
туристiк кешендердi, этнографиялық мұражайларды және демалыс аймақтарын
жыл бойы пайдаланылуын ескере отырып, туристiк
Маркетинг стратегиясын әзiрлеу
Ұлттық туристiк өнiм және оны дамытудың әлеуетiне сәйкес
Маркетинг стратегиясын iске асыру мақсатында мемлекет мынадай
Сапалы туристiк қызмет көрсетудi ұсынатын туристiк орталық
Қазақстанды ерекшелейтiн сипаттамаларға және артықшылықтарға негiзделген
қосымша мүмкiндiктер бере отырып, төлем қабiлетi жоғары
жеке сектордың маркетингтiк жұмысына қолдау көрсету;
Германия, АҚШ, Ұлыбритания, Франция, Ресей, Қытай, Жапония және
рыноктың жаңа сегменттерiн айқындауға бағытталған зерттеулер жүргiзу;
ел аумағында орналасқан көрнектi туристiк орындар мен объектiлердiң
ғылыми негiзделген өткiзу әлеуетiн ескере отырып, республика
жыл iшiнде туристiк инфрақұрылымның бiрқалыпты жүктемесiн қамтамасыз
ұлттық туристiк өнiмдi жылжыудың жаңа ақпараттық технологияларын пайдалану;
туризмдi дамытудың тұрақты сипатын насихаттау қажет.
Қазақстанның туристiк бейнесiн қалыптастыру
Жерлерi Ұлы Жiбек жолының учаскесiнде сан алуан тарихи
Қазақстанның тартымы туристiк беделiн құру тиiстi кең
Беделдi көтерудiң негiзгi iс-шаралары Қазақстанның туристiк фирмалары
Туризмдегi халықаралық ынтымақтастық ЮНЕСКО және ДТҰ-ның ҰЛ
Елдiң туристiк беделiн қалыптастыруда республика аймақтарында және
Шетелде Қазақстан туралы сапасы жоғары полиграфиялық және аудио-бейне
Туристiк ағынды жөнелтушi елдердiң туристiк агенттiктерi бұқаралық
Қолайлы туристiк беделдi құруға Қазақстанда халықаралық дәрежеде әртүрлi
Қазақстанның туристiк беделiн қалыптастыруда есепке алудың
Сондай-ақ қонақжай республика беделiн жасауға туристер жиi болатын
Елде халықаралық туризмдi одан әрi дамытуды ынталандыру
Туристердiң қауiпсiздiгiн қамтамасыз ету
Қауiпсiздiк туризмдi дамытуға , ең алдымен келушiлер ағынын
Туристiң қауiпсiздiгi мемлекет саясатына, турфирмалар қабылдайтын шараларға, сондай-ақ
Тұтынушыға туристiк сапар барысында қорғау мен қауiпсiздiктi
Мемлекеттiк органдар, туристiк ұйымдар мен халықаралық ұйымдар
Кадрларды даярлау мен ғылыми қамтамасыз ету
Қызмет көрсетумен байланысты және табыстылығы едәуiр дәрежеде
Қазақстандағы тиiмдi туристiк салаға сәйкес кадрлар әлеуетiн қалыптастыру
жаңа буындағы “Туризм” мамандығы бойынша жоғары кәсiптiк
туристiк кадрларды даярлауды жүзеге асыратын жоғары
мамандарды оқытуда олардың отандық туристiк ресурстарды игеруiне, оларды
орта арнаулы оқу орындарында бiрiншi деңгейдегi туристiк қызметшiлердi
жалпы бiлiм беретiн оқу орындарында туристiк сыныптар, секциялар
бұдан бұрын таратылған балалар мен жасөспiрiмдер туризмнiң республикалық
Ұлы Жiбек жолының (1700 км) қазақстандық учаскесiндегi туристiк-рекреациялық
Қазiргi заманғы туризм индустриясын құру саланы дамыту
саланы дамытудың ғылыми қамтамасыз ету жүйесiн құрмайынша
Әлi күнге дейiн ұлттық экономика теориясында туризм халық
Ең алдымен, Қазақстан Республикасының рекреакциялық ресурстарын түгендеу
Қазақстан Республикасының Бiлiм және ғылым министрлiгi Жоғары
ЖАҚ-тың номенклатурасындағы және Қазақстан Республикасы Бiлiм және ғылым
Осы Қазақстан Республикасында туризмдi дамытудың негiзгi мақсаттарын,
Қорытынды
Қорытындылай келе, экономиканың қандай даму формасы болмасын мемлекеттік
Жұмыс барысында экономиканы мемлекеттік реттеудің екі негізгі әдістемелік
Нақты уақытта республикада үлкен рөл мемлекет аралық, мемлекеттік
Қазақстан Республикасы территориясындағы туристік қызмет пен туризмнің құқықтық,
Экономика саласы ретінде туризмнің негізгі көрсеткіштері мониторингісінің республикада
Қазақстан Республикасының туризм және спорт министрлігінің мәліметтері бойынша
Пайдаланған әдебиеттер тізімі
Государственные регулирование рыночной экономики / Под. ред. Петрова
С.Б. Мақыш, Оқу құралы “Ақша айналысы және
Iлиясов Қ.Қ., Құлпыбаев С. Қаржы. Оқулық. –
Ивашковский С.Н. – Экономика: микро- и макроанализ.
Мэнкью Н.Г. Принципы экономикс. – Спб: Питер
Ермекбаева Б.Ж. Салықтар және салық салу:
Қазақстан Республикасының Бюджет кодексі (2004 ж. 24 сәуірдегі
А.Исаева «Мемлекеттің дамуына әсер ету тұрғысындағы Қазақстанның қазіргі
Қазақстан Республикасы үкіметінің 2006-2008 жылдарға арналған орта мерзімді
Купешова Сауле Телеухановна / “Теория
Инновационный менеджмент / К.Нарибаев, С.Джуманбаев, А.Нусупова. – Алматы:
Сайденов А.Г. «О перспективах развития денежно-кредитной политики
Стратегия «Қазақстан Республикасының Индустриялы-инновациялы дамуының 2003-2015 жылдарға
Досниязова А.К. «Инфляционное таргетирование: SWOT-анализ» // Банки
Н. Ә. Назарбаев. «Қазақстан әлемдегі бәсекеге барынша
Жанама реттеу
Тікелей реттеу
Экономиканы индустриалды-инновациялы реттеу
Ресурстарды пайдалану шарттары мен ақысын реттеу шаралары
Баға мен табысты реттеу
Орталықтандырылған күрделі қаржы жұмсау
Лимиттерді бекіту
Мемлекеттік сатып алу немесе тапсырыстар жасау
Амортизациялық саясат
Ақша -несие саясаты
Салық саясаты
Туристік фирмалардағы жарнамалық қызмет
Қазақстандағы туризмді дамытудағы қолданылатын pr-технологиялар туралы
Шығыс Қазақстан облысындағы туристік қызметтер нарығының даму деңгейін және туристік әлеуетін талдау
Шығыс Қазақстан облысының туристік фирмаларының маркетингтік қызметіне баға беру
ЖАРНАМА- ТУРИСТІК НАРЫҚТА ӨНІМДІ ӨТКІЗУДЕГІ НЕГІЗГІ ЫНТАЛАНДЫРУШЫ КҮШ
Туристік қызметті басқарудың шетел тәжірибесі
Қазақстандағы туризмді дамытудағы қолданылатын PR - технологиялар
Қазақстанда туристік фирмалардың қызметтері
Қазақстан Республикасындағы туризм индустриясын жетілдіру жолдары
Қазақстандағы туризмді дамытудағы қолданылатын PR-технологиялар туралы ақпарат