ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ



 МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ 3
ТАРАУ 1 ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ ТЕОРИЯСЫНЫҢ НЕГІЗДЕРІ 5
1.1. Үзіліссіз кәсіби білім беру жүйесіндегі қашықтан
1.2 Қашықтан оқыту жүйесіндегі оқу орындары 6
1.3 Қашықтан оқытудың негізгі ерекшеліктері 8
1.4 Қашықтан оқыту жүйесіндегі мүмкіндіктер 10
ТАРАУ 2 ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ 12
2.1 Қашықтан оқыту технологиясының мәні мен түсінігі 12
ҚОРЫТЫНДЫ 21
КІРІСПЕ
Қашықтан оқытудың құрылуы мен дамуының тарихи-педагогикалық талдау мәселесі
ҚО ұлттық білім беру жүйесінің шегінде ғана емес,
ҚО-ның Ресейде даму үрдісі 90-жылдардың басында басталды. РФ
ҚО-ның Ресейде даму үрдісі Ресей үшін дәстүрлі себептермен-жақсы
ТАРАУ 1 ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ ТЕОРИЯСЫНЫҢ НЕГІЗДЕРІ
1.1. Үзіліссіз кәсіби білім беру жүйесіндегі қашықтан
ҚО-ның құрылуы мен дамуының тарихи-педагогикалық талдау мәселесі бүгінгі
АҚШ-та ҚО жүйесімен 1 миллионға жуық адам оқиды.
20 жылдан аса уақыт Ұлттық Университет АО (UNED)-ны
Франциядағы ҚО ұлттық орталығы әлемдегі 120 елде қашықтан
ГФР-дің Хаген қаласындағы (1976 жылы құрылған) ашық университет
70-жылдардан Финляндияда 10 университеттің жанында ҚО Орталықтары, сонымен
Турцияда 1974-жылдан алыс аудандардың тұрғындарына білім алуға көмек
ҚО-ға ұқсас білім беретін мекемелер Австралияда жұмыс істейді
ҚО әлемнің басқа аймақтарында да дамып жатыр. ҚО
Японияда 80-жылдардың басынан "Университет эфирде" жұмыс жасайды. Бұл
Тұрғындарының білім деңгейі төмендеу және білім үрдісінің техникалық
1.2 Қашықтан оқыту жүйесіндегі оқу орындары
ҚО ұлттық білім беру жүйесінің шегінде ғана емес,
ҚО-ның Ресейде даму үрдісі 90-жылдардың басында басталды. РФ
ҚО-ның Ресейде даму үрдісі Ресей үшін дәстүрлі себептермен-жақсы
Америкалық білім беру қызметін ресей нарығында алға жылжытуда
Британ білім беру қызметі бірнеше жылдан бері ресей
Жақында ұйымдастырылған Ресей-финдік және Ресей-неміс телеакдемиясы қазіргі замандағы
СДО педагогикалық қамтамасыз ету бойынша Ресей білім беру
Білім беру үрдісіне ҚО технологиясын енгізуді "ТАНТАЛ" мемлекеттік
Ресейде корпоративті оқыту құрылып және екпінді дамып жатыр.
Осылайша, Ресейде әлеуметтік-экономикалық жағдайдың құлдырауына қарамастан ҚО жоғарғы
Білім беруді алу формасын талдау қашықтан оқыту (ҚО)
1.3 Қашықтан оқытудың негізгі ерекшеліктері
ҚО-ның отандық және шет елдік тәжірибесіне талдау жасау
"Иілгіштік". Оқитындар өзіне ыңғайлы жерде, қолайлы уақытта және
"Модульдік". ҚО программасының негізіне модульдік принцип жатады. Оқушы
"Параллельдік". Оқу негізгі кәсіби іс-әрекет оқумен бірге, басқаша
"Алыстан әрекет жасау". Оқушының орналасқан жерден білім беру
"Асинхрондылық". Оқу үрдісінде оқушы мен оқытушы әрбір сабақ
"Қамту". Бұл ерекшелікті кейде "жаппай" деп айтады. Оқытушылардың
"Тиімділік". Бұл ҚО-ның экономикалық тиімділігімен түсіндіріледі.
"Оқытушы". Оқытушының жаңа ролі мен функциясы жөнінде сөз
"Оқушы". Оқушыға қойылатын талап дәстүрліден ерекше болады.
"ЖАТ" (жаңа ақпараттық технология). ҚОЖ-да ақпараттық технологияның барлық
"Әлеуметтік". ҚО белгілі дәрежеде тұрғылықты жері мен материалдық
"Интернационалдық". ҚО білім беру қызметіндегі импорт пен экспорттың
Саналған ерекшеліктер білім алудың басқа формаларының алдында оның
ҚО-ға ғылыми-педагогикалық қоғамдастықтың қатынасын ММУ-дің социология факультетінің жүргізген
Сурет 1.1 Педагогикалық тәжірибеге қашықтан оқытуды енгізудің жинақылығы
Оқытушылардың ҚО-ға "кері" қатынасы белгілі дәрежеде отандық педагогикалық
1.4 Қашықтан оқыту жүйесіндегі мүмкіндіктер
Білім беруді ақпараттандыру жағдайында білім алу формасының эволюциясына
Осылайша, қисынды талқылау жиынтығы, белгілі сарапшылардың ой-пікірі мен
Қорыта келгенде, қашықтан оқытуды идеалды жағдайда көрсетуге болады:
өндірістік іс-әрекет үрдісінде және тұрғылықты жерін тастап кетпей-ақ
білім беру, отандық және әлемдік ресурсқа кең мүмкіндікті
өзін-өзі оқыту үрдісін тиімдірек жасау мен ол үшін
жеке мүмкіндіктер мен қажеттіліктерге байланысты білім беруді жалғастыру
өспелі шектеусіз білім беру ресурстарының барлық түрлеріне қол
білім беру ресурстарына мүмкіндік алу есебінен оқыту
білім беру мекемелерінің көмегімен курстарды құрастыру есебінен ерекше
қоғамның білім беру потенциалының деңгейі мен білім
елдің қажеттілігін сапалы даярланған мамандар мен мамандандырылған жұмысшылармен
тұрғындардың әлеуметтік және кәсіби ұтқырлығын, оның іскерлік және
отандық білім беру жүйесінде жинақталған білім, кадрлік және
РФ территориясы мен орыс тілді тұрғындар тұратын шет
ТАРАУ 2 ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
2.1 Қашықтан оқыту технологиясының мәні мен түсінігі
Үлкен Совет Энциклопедиясы берген анықтамаға сәйкес технология-бұл өнімді
Осылайша, технология порцессуалды ой-пікір бойынша қалай және қандай
Басқа жағынан, адамзаттың іс-әрекетінің өркендеуінде өнеркәсіптік технологияның қатарында
Қазіргі замандағы әлеуметтік-экономикалық жағдайлар өткен тәжірибелердегі болжам жасау
Кез-келген әлеуметтік-технологияның мәні мен тағайындалуы-басқару үрдісін тиімділеу, одан
Білім беру үрдісін талдау оқыту технологиясы оқыту жүйесінде
Әдебиет көздерін тарихи-әлеуметтік зерттеу, мысалы [10,11,12,13], оқыту технологиясы
Әскери университетте жүргізілген зерттеулер нәтижесі, Ян Амос Каменскийдің
Т.С.Назарова [10,14], Ю.С.Руденко [12], Э.К.Коротков [13] жүргізген ОТ
60-жылдардың ортасында "педагогикалық технология" шетел баспалары мен халықаралық
Біздің заманымызда оқытуды кепілдік нәтижесі бар өндірістік-технологиялық үрдіске
Осы уақытта тәжірибе жүзінде оқымысты-педагогтар арасында гуманитарлық және
ҚО-ның ерекшеліктері түсініктер мен қашықтан оқыту технологиясының негізгі
Осы облыстағы алдыңғы қатарлы мамандардаың бірі Ф.Янкушевич "Жоғарғы
Венгер педагог-ғалымы Ласло-Салаи оқыту технологиясына "мақсатты талдау, жоспарлау,
Осы мәселені зерттеуші, жоғарғы әскери мектептің өкілі Э.Н.Коротков
Түсініктің кеңейтілген жолын оны мұғалімнің, оқушының, әкімшіліктің, ғимараттардың,
Ф.А.Фрадкин педагогикалық технологияны "білім беру мақсатына жетуге бағытталған
Біздің көзқарасымыз бойынша, "қашықтан оқыту технологиясы" түсінігін беру
Біздің көзқарасымыз бойынша жоғарыда келтірілген ҚО-ның анықтамалары үрдісті
ҚО түсінігін берудің әртүрлі тәсілдерін талдау, сонымен қатар
Қашықтан оқыту технологиясының анықтамасын [18]-де А.Скок [19]-да В.С.Дудченко
білім беру мақсаттарына жетуде педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асырудың
тәсілдің мәні іс-әрекетті оларды координациясы мен синхронизациясымен
бұл жіктеу алдын-ала, саналы және педагогика мен аралас
Сонымен қатар, қашықтан оқыту технологиясы екі формада көрініс
процедуралар мен операцияларды қамтитын әрекеттер программасы;
осы программаға сәйкес құрылған іс-әрекеттер.
Осы түсінік бойынша қашықтан оқыту технологиясы Қашықтан оқыту
Қашықтан оқыту технологиясы мен қашықтан білім беру технологиясы
"Қашықтан білім беру технологиясы" бірыңғай федеральды білім кеңістігінің
ҚО технологиясына өз кезегінде нақты оқу құралына тәуелді
Осылайша, қашықтан оқыту технологиясы білім берудің берілген мазмұнының
Қашықтан оқыту технологиясының мәні мен мазмұнын қарастырайық. Қашықтан
Осылайша, қашықтан оқыту технологиясы-бұл ғылымның абстрактілі тілін басқару
Педагогикалық үрдістер әлеуметтік объектілерді технологияландырудың негізгі шартына жауап
қашықтан оқыту жүйесі белгілі дәрежедегі күрделілікке ие болады
қашықтан оқыту жүйесі құрылымының белгілі элементтері, олардың құрылу
білім беру үрдісін басқару субъектілері (оқытушылар, басқару объектісінің
Қазіргі замандағы қашықтан оқыту жүйесіне байланысты технологияландыру белгілері
үрдісті кезеңдерге, процедураларға, операцияларға жіктеу, бөлу, шектеу;
болжанған нәтиже алуға бағытталған әрекеттердің кезеңділігі және координация;
процедуралар мен операциялардың орындалуының бір мәнділігі.
Оқытудың желілік технологиясына жуық бұл белгілердің барлығы айқын
ҚО-ны технологиясын құру мен конструкциялау бірнеше кезеңге ие
Қашықтан оқыту технологиясын жобалауда кез-келген жағдайда бұл өзгеріссіз
ҚО білім беру үрдісін технологияландыру тәжірибесін ғылыми ұғыну
қашықтан оқыту технологиясы нақты дидактикалық жүйені дамыту мен
Оқыту технологиясын оқытудың берілген мақсаттарға жетуіне кепілдік беретін
Көбейетін, басқаша айтқанда, оны қайта жасауға және толығымен
Қашықтан оқыту жүйесінің МЭАС-де бұл талап МЭАС-та құрылатын
"Адаптация". Бұл принцип нақты оқытушының тану ерекшеліктеріне жауап
"Психологиялық негіздеу". Қашықтан оқыту жүйесін тиімді жасау үшін
білім беру жеткіліксіз қаржыландырылған сферасының бұрынғы жағдайында бірінші
білім облысының дидактикасымен аралас деректер, экспериментальды тексерілген дидактикалық
Оқулықтар мен олардың дидактикалық материалдарының мазмұнын жаңартатын, оқту
"Бақыланушылық". Оқыту үрдісінің барысын жедел түзету мен оның
Оқыту басқа кез-келген шығармашылық іс-әрекеттің түрі сияқты объективтік
Білім беру мекемелерінде ҚО-ның теориясы мен практикасын оқыту
жаңа ақпараттық технология құралдарын пайдаланатын қашықтан оқыту технологиясы
Оқытушының тұлғасына бағытталған қашықтан оқыту технологиясын оқу үрдісіне
ҚОРЫТЫНДЫ
Үзіліссіз білім беру жүйесіне ауысқан сайын қашықтан оқытудың
Қазіргі кезде АҚШ пен Европаның білім беру кеңістігінде
Қашықтан оқыту дегеніміз – оқушының өзі ізденіп, өзіне-өзі
Қашықтан оқытудың білім беру үрдісінің негізін өзіне ыңғайлы
Қашықтан оқытудың концепциясын жүзеге асыратын бағдарламалық жүйелердің енгізілуі
Білім берудің осы саласының қажетілігі қазіргі кезде ешкімде
3




Ұқсас жұмыстар

ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
Мемлекеттік тілде іс-қағаздарды қашықтан оқыту технологиясы
Оқудың педагогикалық технологиялары түсінігі
Қашықтан оқыту теориясы
Жаңа компьютерлік технологияларды пайлаланып оқытудың ең тиімді түрлері
Қашықтан оқытудың құралдары мен формалары
Қашықтан оқыту кезіндегі білім беру үрдісінің негізі
Компьютерлік оқыту жүйелері
Оқытудағы ақпараттық технологиялар негіздері
Озат және педагогикалық тәжірибе туралы түсінік