КӘСІПКЕРЛІК ҚЫЗМЕТКЕ САЛЫҚ САЛУ
әл- ФАРАБИ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ
ЭКОНОМИКА ФАКУЛЬТЕТІ
Қаржы және аудит кафедрасы
“ КӘСІПКЕРЛІК ҚЫЗМЕТКЕ
САЛЫҚ САЛУ ”
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ 3
1. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА КӘСІПКЕРЛІК ҚЫЗМЕТТІ МЕМЛЕКЕТ ТАРАПЫНАН БАҚЫЛАУ
1.1. Кәсіпкерлік қызметті мемлекет тарапынан бақылаудың маңызы
1.2. Кәсіпкерліктің дамуы мен негізі 7
1.3. Кәсіпкерлік істі салықтық реттеу 11
1.4. Жеке мемлекеттердегі салық салу мәселесі 16
2. КӘСІПТІК ІС-ӘРЕКЕТТЕГІ САЛЫҚ САЛУ ТӘЖІРИБЕСІНДЕ ҚОЛДАНЫЛАТЫН ТАЛДАУ
2.1. Кәсіптік іс-әрекеттегі салық салуда қолданылатын тәжірибе 18
ҚОРЫТЫНДЫ 26
ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 29
КІРІСПЕ
Қазақстан Республикасының президенті Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев өз халқына
Бұл бағыттың ішіндегі ең маңыздыларының бірі Қазақстандағы кәсіпкерлікті
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000–2003 жылдардағы бағдарламасында кәсіпкерлікті дамытуға
Ескере кететін жай кәсіпкерліктің экономикалық мазмұны – экономикалық
Қазақстан Республикасы кәсіпкерлік қызметтің құқықтық негіздері 1990 ж.ж.
Республикада кәсіпкерлікті, әсіресе, шағын және орта бизнеске кең
Экономиканы мемлекеттік реттеу сәйкесінше басқару тетігіне сүйенеді. Осындай
Кәсіпкерлік қызметте салықтық реттеуді оңтайландыру бюджет пен шаруашылық
Тақырыптың өзектілігі салықтық реттеу ұлттық экономиканы ынталандыруға бағытталуымен
Курс жұмысының негізгі мақсаты – Қазақстан Республикасы кәсіпкерлік
Жұмыстың мақсатын орындау үшін төмендегідей міндеттер қойылады:
Жекелеген елдердегі салық салу ісін, кәсіпкерлік қызметтегі салықтық
Кәсіпкерлік қызметін мемлекеттік реттеудің теориялық негіздеріне сараптама жасау.
Қазақстандағы салықты тәртіпке келтірудің жолымен жақсарту амалдарына сараптама.
Курс жұмысының құрылымы:
Курстық жұмыс тақырыптың маңызы мен мақсатын ашатын кіріспеден
Осыған қарап республикамыздағы кәсіпкерлікке байланысты салық жүйесін тәртіпке
Соңғы жылдары Қазақстанда жеке басқа қатысты қауіп-қатері мол,
Қазақстанда жүргізілген экономикалық реформа кәсіпкерліктің дамуына жол ашты.
Республикамыздағы кәсіпкерліктің экономикалық және динамиканың жетістіктері көп жағдайда
1. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА КӘСІПКЕРЛІК ҚЫЗМЕТТІ МЕМЛЕКЕТ ТАРАПЫНАН БАҚЫЛАУ
1.1. Кәсіпкерлік қызметті мемлекет тарапынан бақылаудың маңызы
Мемлекет бақылауындағы кәсіпкерлікті дамыту мәселесінің аумақтық маңызы,
Бұл мәселе бойынша Қазақстан Республикасында бағдарлама жасау әдісімен
Жалпы кәсіпкерлік қызметті мемлекет тарапынан бақылау республикада
Кәсіпкерлікті қаржы-инвестициялық және өндірістік технологиялық дамуында қаржы-несиелік жүйе
Кәсіпкерлікті дамыту мен қолдауға бағытталған кәсіпкерлік қызметті мемлекет
Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік басқару кәсіпкердің құқықтық міндеті мен
Кәсіпкер мемлекет және қызметтері алдында Қазақстан Республикасының заңына
Жауапкершілікітің жалпы формасы “Шаруашылық қызмет және кәсіпкерлік дамуының
Салық төлеу республикада экономика және кәсіпкерліктің дамуын қолдауда
Республика дамуындағы бұл экономикалық механизм элементі сынға ұшырауда,
1.2. Кәсіпкерліктің дамуы мен негізі
Қазақстанда кәсіпкерлік туралы 1990 жылдар басында, қайта құру
Кәсіпкерлікті заңдастыру туралы алғашқы заң сонау 1917 жылы
1988–1991 жылдары қабылданған жаңа заңдар жалға беру, ортақ
1991 жылы Қазақстан тәуелсіздік алғаннан кейін кәсіпкерлікті қолдау
Кәсіпорынды дамытушы, алға жылжытушы күш, кәсіпорынның негізін қалаған,
Есепке алуға тиіс тағы бір маңызды фактор, кәсіпкер
1999 жылы Қазақстан Республикасы бойынша тіркелген заңды тұлғалар
1-кесте
1999 жылы жеке меншіктің көлемі мен формасына байланысты
Барлығы Жеке меншік түріне байланысты
мемлекеттік Жеке меншік Олардың ішінде Шетелдік
Мемлекеттің қатысуымен Шет,кәсіп.қатысуым.
Қазақстан Республик. 111885 20925 88867 1814 2486 2093
Шағын 98053 14321 81709 826 2269 2023
Орта 11090 5700 5344 669 154 46
Қазақстан территориясында шағын кәсіпорындар тең дәрежеде дамымағандығын байқаймыз.
1.2 Кесте.
2001 жылғы 1 қаңтар Қазақстан Республикасы территориясындағы шағын
Аймақтар Тіркелген заңды тұлғалар саны Тіркелгендерден % Жеке
1. Ақмола 4070 3073 75,5 10083 14153
2. Ақтөбе 4577 3569 78,0 17146 21726
3. Алматы 4743 2872 60,6 31905 36648
4. Атырау 2568 1675 65,2 8932 11503
5. Шығыс Қазақстан 14387 4660 32,4 75581 37968
6. Жамбыл 4550 1743 38,3 16780 21330
7. Батыс Қазақстан 3734 2240 60,0 10430 14214
8. Қарағанды 12897 3238 75,1 14698 27595
9. Қызылорда 1668 1456 87,0 7497 9807
10. Қостанай 3437 2782 78,6 17028 20465
11. Манғыстау 4059 2264 55,8 2651 6710
12. Павлодар 5121 4173 81,5 18852 23973
13. Солтүстік Қазақстан 2636 1646 62,4 9842 12478
14. Оңтүстік Қазақстан 7679 5330 69,4 50571 58240
15. Алматы қаласы 28283 22373 77,5 16656 45526
16. Астана қаласы 4860 3664 71,3 5299 10159
Республика бойынша 109861 66478 60,5 262636 372497
2001 жылы 10 қазан күнгі санақ бойынша Алматы
Кесте
01.10.2001 жылғы аймақ бойынша шағын бизнес кәсіпорындар саны
Аймақ Тіркелген заңды тұлғалар
Есептік көрсеткіштер
Жұмысшылар саны (млн) зат өндіруден түскен пайда мөлшері
РК 98300 75925 40259 429,5
Ақмола 3289 2799 2330 15,1
Ақтөбе 3910 2527 1403 21,5
Алматы 4491 3972 1918 23,5
Атырау 2053 1650 585 11,3
Шығыс-Қазақстан 7190 5557 3597 39,2
Жамбыл 3437 2685 1025 16,7
Батыс Қазақстан 2082 1752 980 17,1
Қарағанды 6955 5752 2930 37,6
Қостанай 4561 3193 1919 20,9
Қызылорда 2063 2009 1564 8,8
Маңғыстау 2496 2117 1028 12,7
Павлодар 5248 4220 2204 20,1
Солтүстік Қазақстан 2447 2073 1230 19,9
Оңтүстік Қазақстан 9282 7385 2697 32,2
Астана қ-сы 6471 5378 3090 26,2
Алматы қ-сы 32325 22856 11739 106,7
1.3. Кәсіпкерлік істі салықтық реттеу
Экономикадағы мемлекеттік реттеу басқарудың сәйкес рычагына келіп тіреледі.
Ресурстармен қамтамасыз етуді басшылыққа ала отырып, мемлекет салық
Салықтық реттеу шаруашылық етуден немесе жеке тұтынушылардан пайда
Салықтық реттеуді екі тұрғыдан қарастыруға болады: көтермелеуші және
Мемлекет салықтың фискальдық функциясын қолдануды көздеуі оның құрылымдық
Салық саясатын шағын және орта бизнесті қолдау және
Шағын бизнестің арнайы салықтық тәртібі кіріс бойынша белгіленген
Салық төлеу тәртібін жеңілдету үш аспектіге қатысты: есепті,
Егер де, салық төлеу тәртібі жүзеге асып жатқанда
Қазіргі кезде шағын бизнес субъектілердің салық төлеуден құтылу
Кодекс бойынша мұндай өзгерту енгізу егерде орташа айлық
Салықтық реттеудің құрылымдық құралы болып мыналар табылады: салық
Жүргізілген сараптау әрбір кәсіпкерлік салық пен жинақтың орта
Салық төлеу механизмдерінің негізгі салықтарын қарастырамыз (заңды тұлғалардың
Заңды тұлғалардың салық салушы базасы қызметін салықтық жылда
Кіріс салығының салым объектісі болып жылдық кіріс арасындағы
Корпоративті салықты бақылаудың негізгі құралы болып белгіленген ақы
Кіші және орта мекемелер үшін коммерциялық емес мекемелерге
Салықты реттеу кезінде салықтық мөлшерлеме маңызды рөл атқарады.
Кіріс салығы төлемдерінің тәртібі мен мерзімі шағын және
Аванстық төлем механизмінің анализі мынандай қорытынды шығаруға көмектеседі.
Біріншіден, бұл механизм шағын және орта кәсіпкерлердің айналымына
Екіншіден, салық салу принципі бұзылады қолға түспеген табысқа
Үшіншіден, бұл механизм орта және шағын кәсіпкердің немесе
Мұның барлығы шаруашылықтардың қаржылық жағдайының нашарлауына әкеліп соқтырады.
Айта кететін жай, салық төлеудің белгіленген ақысының көмегімен
Салықтық функциялардың элементтері жүйесіндегі салықтық реттеудің әрекетшіл құралдарының
Өлшемнің экономикалық конъюктурасы мен салықтық жеңілдіктің құрамға байланысты
Салық төлеудің мерзімі мен реті де салық төлеу
Өкінішке орай, Қазақстандық тәжірибе мемлекет салық төлемінің мерзімі
Қорытындылай келе, кәсіпкерлік қызметтің салығын реттеу сауалы,оның барлық
1.4. Жеке мемлекеттердегі салық салу мәселесі
Жобалар мен салық жүйелерін жетілдірудің жеке ұсыныстарын бағалау
Батыстың дамыған мемлекеттерінің салық туралы заңдарын үйрену маңызды
Американдық ғалым А.Леффероле бастаған топ “Ұсыныс экономикасы” деп
Осыдан шығып салық ауыртпалықтарының түбегейлі жеңілдету жолдарын шешуші
Салық салу жүйесінің маңызды рөлі корпорация пайдасының салығына
Осы сияқты, мысалы, АҚШ-та салық салудың жүйелері мынандай
Англияда корпорация пайдасының салығын 35%-ке төмендеді, ал кішігірім
Барлық мемлекеттегі корпорациялар өз пайдаларынан әлеуметтік сақтандыру
Осы аударымдар ортақ салық көлемінде ВВП-дан 4-7%-ті құрайды,
Қанша керемет болмаса да шетел мемлекеттеріндегі салық салуды,
2. КӘСІПТІК ІС-ӘРЕКЕТТЕГІ САЛЫҚ САЛУ ТӘЖІРИБЕСІНДЕ ҚОЛДАНЫЛАТЫН ТАЛДАУ
2.1. Кәсіптік іс-әрекеттегі салық салуда қолданылатын тәжірибе
Шағын және орта кәсіпорындар өз еріктерімен бір ғана
жалпы тәртіп
бір ретті талон негізінде арнайы салықтық тәртіп
патент негізінде арнайы салықтық тәртіп
қысқа декларация негізінде арнайы салықтық тәртіп
Арнайы салықтық тәртіпті қолдану нақты шектелген және нақты
тұрғылықты жері бойынша аудандық салық органында мемлекеттік тіркеу;
белгіленген түрде арыз беру;
лицензияландырылған іс - әрекетті іске асыру .
мемлекеттік тіркеу бойынша жинақты төлеу
банктегі есеп шот туралы мәлімет
бюджетке төленетін басқа да іс-қағаздар.
Кәсіпорынның әр субъектісі ресми түрдегі салық пен жинақтың
Біз 1998 жылдан 2001 жылға дейінгі уақыт аралығындағы
Кесте 2.1. Түрксіб ауданы бойынша 1998 жылдан 2001
Төлем аты 1998 ж. 1999 ж. 2000 ж.
Бірлескен табыс салығы 30990,2 34675,4 216435,6 325916,0
Құнды қағаздардан ұсталған салық 1446,7 177,8 1888,1 15628,2
Қосымша құн салығы – барлығы 448885,0 439532,1 4267969,0
Әлеуметтік салық 0 387913,8 175692,7 1094097,1
Акциз салығы 13948,1 61755,4 2059882,9 2490595,4
Бонус 0 0 46,5 14,3
Роялити 4782,9 4947,8 4060,8 5114,5
Салыққа байланысты емес түсім 15109,6 75141,6 56686,4 59745,5
Заңды тұлғалардан қозғалмайтын мүлікке салынатын салық 48767,7 44632,2
Заңды тұлғаларға жерге салынатын салық 13946,0 9618,5 8907,2
Суға алынатын төлем 2353,8 696,2 764,3 682,0
Заңды тұлғаларға көлікке салынатын салық 9601,7 14602,6 18236,8
Заңды тұлғалардан тіркеу үшін алынатын төлем 720,9 1013,8
Мемлекеттік банк салығы 19124,1 10740,8 8652,9 10903,8
Табиғатты қорғау қорынан төлем ақысы 12396,1 21880,5 26025,3
Барлығы 891981,3 1478633,1 9660786,2 13796519,0
МБ 337337,9 782801,7 2039673,3 2830972,6
РБ 554643,4 695831,4 7620812,9 10965546,4
Жергілікті бюджетке түсетін салық 1998 жылымен салыстырғанда 2001
Республикалық бюджетке сәйкес 19 есе, 16 есе, 44
Аудан экономикасының салық құрамы мен құрылысы ауыл шаруашылығының
қызмет өрісі – 59,3% жалпы табыс түсімінен оның
өнеркәсіп – 16,6%
сауда – 13,7%
құрылыс – 6,4%
басқалары – 4,0%
2002 жылдың 1 тоқсанында жүргізілген талдау бойынша 1213
салықтық төлемдер 1185221,0 теңге немесе 89,5% аудан бойынша
салық емес түсімдер 131356,0 теңге немесе 9,9% аудан
капиталдан түске табыс 7143,0 мың теңге немесе 0,6%
Республикалық бюджет бойынша болжам 118,8% орындалған (уақыт аралығындағы
Жергілікті бюджет бойынша болжам 101,4% орындалған (682407,0 теңге
Жүргізілген зерттеу бойынша өте ірі салық төлеуші есеп
РГП УВД ТЭ “Казаэроновигация” / әуежай кеңістігін реттеп
ААҚ “Халықаралық Алматы әуежайы” (авиакомпаниялардың ВС жерде қызмет
Одан басқа келесі мекемелерден ірі түсімдер түсті:
ТОО “Қабылан” (кең ассортименттегі тауарлардың реализациясы) одан түсім
“Локомотивті іс” (темір жол көлігімен қамтамасыздандыру) түсім көлемі
АМФ “Имсталькон-1” (азаматтық ғимарат құрылысы) түсім көлемі 16156,7
2001 жылдың 1-ші тоқсанымен салыстырғанда (1227924,0 теңге) есеп
Сондай-ақ түсімнің көбеюі келесі табысты көздерден көрінеді:
корпоративті табыс салығы бойынша 31131,0 теңге немесе 14,9%
Жеке табыс салығы бойынша төлем көздері 10067,0 теңге
Заңды тұлғалар мен жекеменшік кәсіпкерлердің мүліктерінің салығы бойынша
Ішкі өндірістің тауарларына ҚҚС бойынша 12366,0 теңгеге немесе
Ішкі өндірістің тауарларына акциз бойынша 8452,0 теңгеге немесе
Регламент бойынша 1047,6 теңгеге немесе 139,0%
Іс-әрекеттердің жеке түрлерімен айналысу құқығы үшін жинақ бойынша
Заңды тұлғаларды тіркеу жинағы бойынша 613,0 теңге немесе
Көліктік құралдарды тіркеу жинағы бойынша 136,0 теңгеге
Жарнама үшін төлем бойынша 3545,0 теңгеге
Басқа салықтық түсімдер бойынша 156,0 теңге немесе 39,6%-ке
Мемлекеттік баж салығы бойынша 2199,0 теңге.
қоршаған ортаның ластанғаны үшін түсім бойынша 5500,0 теңгеге.
әртүрлі салықтық емес табыс бойынша 60941,0 теңгеге.
Сол уақытта жеке табыс көздері бойынша өткен жылға
Бюджетке түскен салық түсіміне және басқа міндетті төлемдерге
Талдау берілген 2.1. кесте бойынша жүргізілген.
Кесте 2.1. Салық түсімі, бюджет төлем ақы және
N Төлем ақы 01.04.2002 жылғы
Болжам 01.04.02 ж.
Болжам
ның орындалуы
1. Бірлескен табыс салығы 207871 239915 32044 208784
2. Жеке адамдардан талон арқылы алынатын салық 6285
3. Әлеуметтік салық 316178 310714 -5464 331213 -20499
4. Жеке және физ. өкілдерден мүлікке салынатын салық
5. Бағалы қағаздарға салынатын салық 0 0 0
6. Жер салығы 44736 34118 -10618 39464 -5346
7. Заңды тұлғалы көлікке салынатын салық 7002 160219
8. қ.қ.с – барлығы 314191 323326 9135 302253
9. Акциз – барлығы 26776 25908 -868 17464
10 Бонусы 24 0 -24 0 0
11 Су төлемі 9 1 -8 26 -25
12 Роялити 3574 1800 -1774 753 1047
13 Жеке адамдар шұғылданатын істерге салынатын салық 1850
14 Заңды тұлғалардың регистрациялық сборы 814 1174 360
15 Аукциондық сбор 185 405 220 725 -320
16 Көлік тіркеуден түсетін салық 0 136 136
17 Жарнама төлемі 60 3545 3485 0 3545
18 Басқада салық түсімдері 535 550 15 394
19 Мемлекеттік болжам салығы 1133536 1185221 51685 1134673
20 Мемлекеттік Мүліктік төлем ақысы 3756 6110 2354
21 Табиғатты қорғау қоры 936 491 -445 512
22 Бірретік табыс 14444 18366 3922 12866 5500
23
13692 73051 59359 12110 60941
24 Жер салытылмының түсуі 17093 7143 -9950 37057
23 Жерді сатудан түсетін қаржылар 17093 7143 -9950
Барлығы 1213880 1323720 109840 1227924 95796
РБ 531473 631423 99950
МБ 682407 692297 9890
Олардың ішіндегі өндірістік төлем ақылар 198626 278387 79761
2002 жылдың 1-ші кварталдық бірлескен салығының 2 болжамы
Былтырғы жылдық аналогиялық кезеңмен салыстырғанда (208784,0 мың теңге)
Болжамның орындалуы және кірістің былтырғы жылға қарағанда төлемнің
- ТОО “Алматы гүлдену” 1110,0 мың теңгеге төлем
ТОО “Жолдастар” 541,9 мың теңгеге авансты төлем ақының
Заңгерлер мен жеке меншілердің дүние салығының есептік болжам
Сонымен қатар, былтырғы аналитикалық кезеңмен салыстырғанда (32502,0 мың
Болжамның орындалуы және кірістік былтырғы есептік кезеңмен салыстырғанда
Былтырғы аналитикалық кезеңмен салыстырғанда (39464,0 мың теңге), яғни
Кірістің төмендеуі, ол жер салығының төмендеуіне байланысты, яғни
Әлеуметтік салық бойынша есептік кезең 98,3%-ға орындалды (болжам
Былтырғы аналитикалық кезеңмен салыстырғанда (331213,0 мың теңге) 20499,0
Бұл кемудің себебі салықтық кемігені, яғни 26%-дан 21%-ға
Қосылған бағаның салығының есептік болжам кезеңі 100%-ға орындалады
Былтырғы аналитикалық кезеңмен салыстырғанда (301871,0 мың теңге) 12366,0
Болжамның орындалуы және кірістік былтырғы жылмен салыстырғанда көтерілуі
Қазақстан Республикасының кәсіпкерлік салық төлемдерінің жолдарын жақсарту жолдары
Сонымен қатар кіші және орта бизнестік кәсіпкер өз
құқықтық қолдау
салық төлемдер
қаржылай қолдау
инфраструктураның қалыптасуы
кадрмен қамтамасыз ету
Республикада салықтандыру шығыс еурополық қарастырылған. Бұл салық түрі
ҚОРЫТЫНДЫ
Нақты бюджетті қалыптастыру кіріс бюджеті мен салық төлемдерінің
Қазіргі таңда салықтық жүйе регионның аумақтық табиғаттың клиникалық
Қазірде шағын және орта бизнесінің субъектілеріне арнайы салық
Негізгі әлемдік тәжірибеде “есеп көрсеткіші” деген түсінік қалыптаспаған.
Сол үшін салық салымының жүйелі ыңғайы мен бюджеттегі
Республикадағы салық реформаларының негізгі кезеңдерін оқып-танысу үстінде:
біріншіден, салық басқармасы бюджеттік-несиелік салық басқармасы бюджеттік-несиелік жүйемен
екіншіден, салық слаым механизмінің жеңілдетілген жүйесі түрлі ұйымдасқан
үшіншіден, мақсатты түрде шектеулі шағын және орта мекемелердің
3. Қазіргі уақытта республикада салық түрі бойынша жеңілдік
Шартты түрде сауда-саттық қатынастың тереңдей түсуінің ролі мен
Меніңше, бұл негізделген нұсқаулар мекемелердің салық басқармасының күшеюіне
Сол уақыттан бері бұл көрсеткіштің экономикалық табиғаты
Ғалымдардың экономикалық еңбектерінде республикада салық салудың есеп көрсеткішінің
Соңғы көрсеткіштер олардың салықтығы және бюджеттеггі экономикалық есептерде
Сонымен қатар салық салудың белгілі режимі салық төлемінің
Ресми мәліметтерді толтырудағы көңіл бөлетін нәрсе заңды құқығы
Бұған көбіне либеральды түрде келген дұрыс және бағалау
Бұл жол мүлік иелерінің мемлекеттің мүлікті бағалауына қарсы
ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Нормативтік заң актілері.
Қазақстан Республикасының Конституциясы (30 тамыз,1995 ж.)-А.:Қазақстан, 1995 ж.
“Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер
ҚР-ның 1991 жылғы 25 желтоқсандағы “Қазақстан Республикасында салық
ҚР Президентінің 1995 жылғы 24 сәуірдегі “Салық және
Бюджет жүйесі туралы: Қазақстан Республикасының Заңы
1999 ж. 31 желтоқсан.
6. Назарбаев Н.Ә. Қазақстан-2030.-Алматы:Баспа, 1999 ж.
Арнайы әдебиеттер.
Алексеев С.С. “Проблемы теории государства и права” М.Юрид.
Гуреев В.И. “Салық құқығы”. М.:Экономика, 1995 ж.
Ермекбаева Б.Ж. “Жергілікті салықтар мен алымдар”, 1998 ж.
Ермекбаева Б.Ж. “Жалпы мемлекеттік салықтар”А-1997 ж.
Ильясов К.К., Зейнелгабдин А.Б., Ермекбаева Б.Ж. “Салық және
Найманбаев С.М. “Қазақстан Республикасының Қаржылық құқы”. А., Демеу,
Найманбаев С.М. “Салықтық құқық”А. 1996 ж.
Карагусова Г.Ж. “Салық: нақтылық және пайдалану тәжірибесі”. А.Қаржы
Мещеряков Ф.В. “Дүние жүзіндегі дамыған елдердің салық жүйесі”
Сулейменов М.К., Покровский Б.В., Худяков А.И., Жакенов В.А.
Худякоов А.И. “Қазақстан салық жүйесі: Табысқа салық”А.:Баспа, 1997
Худяков А.И. “Қазақстан салық жүйесі: салық құқық бұзушылық”
1
29
Кәсіпкерлік қызметке салық салу
Кәсіпкерлік қызметке салық салу мәселелері
Жеке тұлғалардың кірістеріне салық салу ставкалары
Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерлік қызметі жайлы
Кәсіпкерлік қызметтің дамуының экономикалық мазмұны
Инновациялық кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу
Кәсіпкерлік қызметке салынатын салықтардың салық кезеңі
Кәсіпорындардың инновациялық қызметін салықтық ынталандыру шаралары
Қазіргі кезде Қазақстан Республикасында кәсіпкерлік қызметке салық салу механизмі
Кәсіпорынның салық салу жүйесі