Жалпы педагогика
Мазмұны
І Кіріспе.........................................................................................................3
ІІ Негізгі бөлім
1)Тәрбиелеу дегеннің мәнісі.........................................................................4
2)Тәрбие мән – мағынасы...........................................................................8
3)Тәрбиесіз қоғам, қоғамсыз тәрбие
4)Тәрбие жұмысының формаларының түсінігі........................................13
5)Тәрбие жұмысының формасын топтап бөлу........................................15
ІІІ Қорытынды............................................................................................20
IV Пайдаланған әдебиеттер......................................................................21
Кіріспе
Тәрбие пелагогикада бірнеше қырларымен танылған:
- әлеуметтік мағынада - бұл аға
- пегдагогикалық мағынада - бұл тәрбиеленушіге
Тәрбие қоғамдық талаптарға сәйкес болуы міндетті.
Қазіргі заман тәрбиесі гуманистік негізде болып,
1)Тәрбиелеу дегеннің мәнісі
"Жас бала — жаңа өркеен жайған
Тәрбие жеке
Тәрбие — халықтың гасырлар бой жинақтап,
"Тәрбие — біз кімдерді тәрбиелейміз, солардың
"Тәрбие - кең мағынасында — бұл
"Тәрбие кең мағнасымен алғанда, қандай да
"Тәрбие — бұл адам жанын жетілдіру
"Тәрбие — тұлғаны мақсатты түрде дамуын
Олай болса, тәрбие процесінде жеке тұлғаның
Сонымен қатар тәрбие — адамдарды қоғамда
Н. К. Крупская "Тәрбие" атты мақаласында
Осы жағдайға байланысты К Д. Ушинский
Олай болса, тәрбие көптің ісі Тәрбие
Сондықтан да тәрбиенің мәнісі, біріншіден, қоғам
Олай болса тәрбие процессі деп -
Тәрбиенің қоғамдағы атқаратын қызметіне орай өзіндік
Тәрбие қоғамдық құбылыс. Себебі қоғамның материалдық
Тәрбие мақсатты процесс. Тәрбие мақсаты айқын
Тәрбие - біртұтас процесс. Себебі тұлға
Тәрбие ұзақ әрі күрделі процесс Жеке
Екіншіден, тәрбиелеу барысында қойылған мақсаттың нәтижесін
Тәрбие — көпжақты процесс. Жасөспірімдерді азамат
Адамзат дамуының қай кезеңінде болмасын тәрбиенің
Жалпы адамзаттық тұрғыдан карағанда тәрбие мақсаты
Қоғам дамуының белгілі сатысында педагогикалық, философиялық
Әдетте принцип дегеніміз, адамның нақты іс-әрекетінде
Тәрбиенің идеялылығы мен мақсаттылылығы. Тәрбиенің
Әрбір тәрбие жұмысына дайындалу үшін ең
Тәрбиенің өмірмен, еңбекпен, қоғам құрылысының практикасы
2) Тәрбиенің мән мағынасы
Сонымен, тәрбие — бұл жалпы ортақ
Орыстъщ ұлы сыншысы В. Г. Белинский:
Тәрбие мен оқыту қоғамдық категория ретінде
Қоғамның материалдық негізі мен идеологиясының өсуі
Бізге мәлім, ерте замандағы педагогтар әрекетінде
Бүгінгі таңда қоғамның жаңа сатыға, жаңа
Тәрбие барлық қоғамдық-экономикалық формацияларға тән қоғамдық
Шынында да тәрбие барлық уақытта да
Тәрбиенің қоғамдық түрі өз мүмкіндіктерін ұжымдық
Жас ұрпақтың жан-жақты және үйлесімді дамуы
Республикамыз егемендік алған және қоғамымыз жаңарған
Қазіргі міндеттерді шешу мақсатында педагогикалық теориялар
3)Тәрбиесіз қоғам, қоғамсыз тәрбие
Ғылыми әдебиетте және іс жүзінде тәрбие
Қоғамдық тәрбие - көп деңгейлі жүйе.
"Қоғамдық тәрбие" түсінігіне кең мағынада тәрбиенің
Қоғамдық тәрбиенің екі формасын (шартты) көрсетуге
Оқушының шығармашылык тұлғасын жан-жақты үйлесімді дамыту
4)Тәрбие жұмысының формаларының түсінігі.
Оқу қызметі сенімді тәрбие үдерісі де
Тәрбие оқу процесі секілді нақтылы
Тәрбие жұмысының формасы оқушылардың нақты тәрбие
«Форма» ұғымы –«заттың, процестің, құбылыстың ұйымдастыру
«Форма» терминінің мәні:
тәрбие процесінің сырттай көрінісі;
тәрбиелік жұмыстардың сырттай көрініп қамтамасыз ететін
тәрбиеленушілердің ұжымдық және жеке-дара іс-әрекеттерін жоспарлы
заттың нұсқасы, сыртқы көрінісі, сыртқы кескіні
белгілі бір мазмұндық сыртқы көрінісі
бір нәрсенің белгіленген үлгісі
бір нәрсеге белгілі бір көрініс беруге
Сонымен, форма-бұл тәрбиелік істер процесіндегі
ұйымдастырушының: ұйымдастыру ісі тәрбиелік жұмысқа
Реттеушілік: қандай да форманың өзі оны
Ақпараттық: тәрбиеленушілердің игерген білімдерін ғана
Тәрбие жұмысын ұйымдастыру формасы қаншалықты
Тәрбие жұмысының формасы- деген көп жағдайы
5)Тәрбие жұмысының формасын топтап бөлу.
Тәрбие жұмыстары формасын түрліше
уақыт ұзақтығы: қысқа мерзімді (бірнеше сағат,
тәрбиеленушілер қызметтерінің түрі: оқу, еңбек,
педагогтың ықпал жасау тәсілі: тікелей, жанама;
нәтижеге ақпарат алмасу, жалпы тұжырымға
қатысушылар саны: жеке-дара (тәрбие-тәрбиеленуші. Топтық
Жеке –даралықты тәрбие формалары: әңгімелесу, сыр
Ұжымдық шығармашылық жұмыстар формалары: дәстүрлі тапсырмаларды
Топтық тәрбие формалары: іс-шаралары кеңесі, шығармашылық
Ұжымдық тәрбие формалары: конкурстар сахналық қойылымдар,
Тәрбиелік іс-әрекет формаларының әрбіріндегі тәрбиесінің ролі
Тәрбие жұмыстарының формасы ұжымдық шығармашылық түрінде
Ұжымдық шығармашылық әдістемесі негізін қызметтестік, ұжым
Ұжымдық шығармашыл жұмыстарды дайындау және
Бірінші кезең – уақытша ынталы топ
Екінші кезең –басқарушы топ алдағы жұмыстардың
Үшінші кезең –ойға алынған істердің орындалуына
Төртінші кезең –тапсырмалар бөлістіріледі, тәрбиеленушілердің баршасын
Бесінші кезең- тәрбиеленушілердің бәрі өз борышына
Алтыншы кезең – тәрбиеленшілердің бәрі
Жетінші кезең- тәрбиешілік іс-шара өткізілгеннен соң
3. Тәрбие процесіндегіжұмыстың формаларын талдау
Тәрбие оқу процесі секілді нақтылы
Заттың нұсқасы, сыртқы көрінісі, сыртқы кескіні.
белгілі бір мазмұнының сыртқы көрінісі
Тәрбие жұмысының формасы деп бұл
Тәрбие жұмысының формасы оқушылардың нақты тәрбие
Тәрбие жұмысының формасында оның
1. тақырыптың сынып сағаттарын өткізу және
2. Қызықты кездесулер, кештер, ертеңгіліктер өткізу
3. Сыныптағы саяси хабарламаның жүргізілуін
4. Әр түрлі тақырыпта ән айту,
Тәрбие ұжымының формасын әрекеттің түрлері
4. Тәрбие іс түсінігі, оны
Сынып жетекшісі мектеп мұғалімдерінің оқушыларға
Тәрбие жұмысы немесе ісі
Тәрбие жоспары –міндетті педагогикалық құжат.
Тәрбие –қиында күрделі процесс. Жоспар
Тәрбие ісірнің жоспарына қойылатын негізгі талаптар.
Жоспар ұжымдық еңбектің белгісі .
Тәрбие жоспарының мақсаты, міндеттері айқын
Тәрбие ісі жоспарының мазмұны оның мақсатымен
Оқушының жеке басының, жас
Тәрбие жоспары ықшамды, әрі
Қорытынды
Қорыта айтқанда тәрбие мәселесімен
Сондықтан да тәрбиенің мәнісі, біріншіден, қоғам
Жалпы адамзаттық тұрғыдан қарағанда тәрбие мақсаты
Қоғам дамуының белгілі сатысында педагогикалық, философиялық
Әрбір тәрбие жұмысына дайындалу үшін ең
Пайдаланылған әдебиеттер
С.Б. Бабаев, Ж.К. Оңалбек «Жалпы Педагогика»
Н.И. Болдырев «Мектептегі тәрбие жұмысының
С.Б. бабаев «Бастауыш мектеп педагогикасы» Алматы
«Педагогика» дәріс курсы Алматы «Ныұрлы әлем»
С. Әбенбаев «Тәрбие теориясы мен әдістемесі»
С.Ш. Әбенбаев «Сынып жетекшісі» Алматы 2004
О. С. Богданова, В.И. Петрова «Бастауыш
8 «Тәрбие теориясы
9.«Қосымша білім беру
О.Е. Омарұлы Түркістан -
10. «Жалпы педагогика»
11. С.Б. Бабаева Ж. К. Оңалбек
Педагогика-психология ғылымы
Педагогика ғылымының салалары мен міндеттері
Педагогика ғылымының дамуы мен міндеттері
Педагогика ғылымының дамуы және мектепке дейінгі педагогика пәні, зерттеу міндеттері
Педагогика ғылымының салалары және оның басқа ғылымдармен байланысы
Педагогиканың негізгі категориялары
ПЕДАГОГИКАНЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ ҚОРЫ
Педагогиканың теориялық - әдіснамалық негіздері
Педагогика пәні бойынша СЕМИНАР САБАҒЫ
Педагогиканың шығу және даму тарихы