Жүк айналымында теміржол транспортының жоғары үлесі



МАЗМҰНЫ
Бет
КІРІСПЕ 3
1 Көлік және туризмнің өзара байланысы 6
1.1 Туристерді көліктік қамтамасыз ету 6
1.2 Туризмде автокөлік және теміржол көлігін жоспарлау
2 Әлемдегі және ҚР-дағы көліктің жалпы сипаттамасы 15
2.1 Қазақстан Республикасындағы көлік жүйесі 15
2.2 ҚР-сы туризмдегі көлік инфрақұрылымы дамуы мен
Туристік экскурсиялық поездар маршруттары 21
ҚОРЫТЫНДЫ 29
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР 31
Кіріспе
Қазіргі уақытта көлік саяхаттары туризмнің жеке бір түріне
Көлік саяхаттарының топтастырылуында негізгі мінездемелерінің бірі – маршрут
Көлік кешені – экономиканың инфрақұрылымын қалыптастыратын салалардың бірі.
Қазақстан Республикасының көлігі – сол аумақта тіркелген темір
Жалпы түрде көліктік саяхат - бұл жолдама болған
Көліктік саяхат - әртүрлі көлік құралдарын қолдауымен өңделген
Курстық жұмыстың өзектілігі: көптеген мемлекеттер Қазақстанның ежелгі және
Маусымдық көлік түріне және аймақтың табиғи – климаттық
Жұмысымның мақсаты: мақсатқа жалпы тасымалдау түрлеріне мағлұмат беріп,
Жұмыстың міндеті: Көлік кешені – экономиканың инфрақұрылымын қалыптастыратын
Теміржол туристік экскурсиялық маршруттар әр станциядан басталуы мүмкін.
Туристік экскурсиялық поездарды құру турфирма мен теміржол басқару
Жоғары жылдамдықты теміржол қозғалысы шетелде үш бағыт бойынша
Теміржол көлігін жоспарлау, әртүрлі мемлекеттердің және әртүрлі аудандар
Көлік қызмет көрсету сферасында теміржол тасымалдауларының бірқатар ерекшеліктері
тасымалдау мүмкіншілігінің жоғары болуы;
бір пункттен екінші пунктке дейінгі жоғары жылдамдық;
метео жағдайларға байланыссыз тасымалдаудың тұрақтылығы;
жергілікті жерді кең түрде көру мүмкіншілігі;
Теміржол көлігін жоспарлау, әртүрлі мемлекеттердің және әртүрлі аудандар
Көлік қызмет көрсету сферасында теміржол тасымалдауларының бірқатар ерекшеліктері
тасымалдау мүмкіншілігінің жоғары болуы;
бір пункттен екінші пунктке дейінгі жоғары жылдамдық;
метео жағдайларға байланыссыз тасымалдаудың тұрақтылығы;
жергілікті жерді кең түрде көру мүмкіншілігі;
Қазіргі кезде туристік экскурсиялық мекемелер теміржол саяхаттарын келесідей
бір немесе бірнеше жолда жүретін, шеңберлік маршруттар мен
жергілікті немесе қала маңы байланыс поездары;
алыс арақашықтықта жүретін тұрақты поездар.
Бұл көлік түрін жоспарлау және ұйымдастыру маршрутты таңдаудан
Көлік және туризмнің өзара байланысы
1.1 Туристерді көліктік қамтамасыз ету
Туристерді көліктік қамтамасыз ету – туристік индустрияның құрамдас
Міндеттері: көліктің әртүрлі бойынша қызмет көрсету сапасын жақсарту,
Көліктік саяхат - әртүрлі көлік құралдарын қолдауымен өңделген
Көлік саяхаты бірнеше негізгі белгілері бойынша жіктеледі:
маршруттағы қозғалыс тәсілі
қоданатын көлік түріне
маршрут трассасының құрылуына
саяхат ұзақтығына
маусымдылығына
басқа да факторлар
Халықаралық туристтік саяхаттар үшін негізгі көлік құралдарын бағалау
құны
экплуанттың жылдамдығы
сыйымдылығы
капитал шығындары және т.б.
Туристтік саяхаттағы көлік құралдарын қолданатын статусы:
олардың әйгілілік рейтингісінен
көлік жүйесі даму деңгейінен
саяхат түрімен
маршрут ұзақтығымен
халықтың тұрмыс жағдайымен
туристік рекреация ресурстарымен
ұлттық салт – дәстүрлермен
халықтың демографиялық құрамымен
басқа да факторлармен байланысты.
Туристік көлік саяхаты бірнеше көлік түрлерімен жүзеге асырылады
Туристтік авто көлік түрі – автобус пен жеңіл
Ең көп қолданатын автобус, теміржол саяхаттары (90( жуық(,
сапарға жету жылдамдығы
саяхат қолайлылығы
құны
жүк тасымалдау мүмкіндігі және оның салмағы
жүру жолындағы аялдама мүмкіндігі
тамақтану жағдайы
шу және вибрация деңгейі
ұйықтау және демалыс үшін жағдай
сапар уақытындағы кең мүмкіндіктер
қолайсыз экологиялық факторлардың болуы
қауіпсіздік
Бұл талаптар басыидылығына қарай келесідей жүйеде орналасады:
саяхат қауіпсіздігі
құны және әртүрлі жеңілдіктердің болуы
қолайлылық
жеткізу жылдамдығы және т.б факторлар
Оң факторлар жиыны көп болған сайын көлік саяхатының
Теңіз және өзен судаларында жоғары тасымалдаушы сыйымдылығы мен
Самолеттей жоғары жылдамдықтағы жеткізу жоғары сервис деңгейінде. Жоғары
Жоғары байланыс автокөлік көлігіне жоғары емес тасымалдаушы сыйымдылығы
Әуе тасымалы бекітілген төлемге, әуе көлігіндегі кәсіпорынмен орындалатын,
Ішкі ауа тасымалы – ауа тасымалы яғни
Халықаралық ауа тасымалы – ауа тасымалы, яғни 2
Әуе көлігімен тасымалдауды реттеу халықаралық немесе ұлттық заңдарға
Әуе тасымалы жолаушы , жүжәне тасымалдаушымен шартқа отыру
Тасымалдаушы – жолаушылар, жүк немесе почтаны әуе тасымалымен
Жолаушының әуеде тасымалдау шарты бойынша тасымалдаушы міндеті: билеттен
Жолаушы немесе жүкті жеткізу мерзімі бекітілген әуе тасымалындағы
Әуе тасымалының әрбір шарты және жағдайы тасымалдаушы немесе
жолаушы билеті (Passenger Ticket( - жолаушы немесе жүкті
жүк квитанциясы (Baggage Check( - жолаушымен тапсырылған тасымалдаушымен
ақылы жүк квитанциясы (Excess Baggage Ticket(.
Әуе жүгі накладная (Аir Waybill( - тасымалдаушы маршруты
Тасымалдауға шарт жағдайын орындау тікелей немесе чартерлік тасымалдау
1. Кесте жене билетке көрсетілетін кету уақыты шарттың
2. Тасымалдаушы әуе көлігі ауыстыру, тасымалдау маршруты мен
Кез – келген жағдайда тасымалдаушы жолаушының заңды
кесте өзгерісі туралы ескерту
тасымалдауды басқа рейспен немесе басқа тасымалдаушы рейспен орындау
тіркелген жолаушыларға қызмет көрсетуді ұйымдастыру немесе қызмет қамтамасыз
3. Тасымалдаушы жолаушы құжаттарын дұрыс рәсімдемеген жағдайда және
4. Жолаушы егер онда тоқтау көрсетілсе, кез –
Жолаушы тисілі мемлекет органдарының барлық заңдары, ережелері, қаулыларын
арнайы бақылау
кеден
паспорт
виза
санитарлық және т.б. формалдықтар.
Әуе көлігінде жолаушы құқығы:
ел заңдылығына сәйкес жеңілдік жағдайы н
көрсетілген нормадан аспайтын тегін жүк алу (бір адамнан
2 жасқа дейінгі балаға тегін
тасымалдаушы немесе әуе көлігінің еріксіз тоқтауы кезінде демалыс
Тасымалдаушы мен жолаушымен бір жақты шартты бұзылады
1. заңдылықтарды бұзса
2. әуе ережесін орындамаса
3. жолаушы денсаулығы өзіне және басқаларға қауіп төндірсе
4. жүк үшін төлемесе
5. борттағы жүріс – тұрыс ережесін бұзса
6. әуе көлігінде тыйым салынатын заттардың болуы
Егер шарт іс - әрекеті тасымадаушы жағынан тоқтаса,
Сонымен бірге, ол тасымалдау үшін кері ақшасын алады
Жолаушының тасымалдаудан бас тартуы ерікті және еріксіз сипатқа
Еріксіз бас тарту – келесідей себептерге байланысты:
билетті көрсететін рейс өзгерісі немесе кешігуі
брондау кезінде кеткен қателіктен рейсте орын және қызмет
төтенше жағдайға байланысты аэропортта тоқтау мүмкінсіздігі
аталмыш рей жүзеге асырылатын әуе көлігі типінің ауысуы
жолаушының өзі немесе жанұя мүшесінің біреуінің ауырып қалуы
жол жүру құжатын тасымалдаушының дұрыс толтырылуы
әуе көлігінің кешігуі немесе рейс өзгерісіне байланысты аэропорт
Еріксіз бас тартуда - тасымалдаушы міндетті кезекті рейстерге
Ерікті бас тарту – жеке жолаушы себептеріне байланысты
1.2 Туризмде автокөлік және теміржол көлігін жоспарлау
Әртүрлі мемлекеттердің және әртүрлі аудандар арасында байланыстарды орнату
Көлік қызмет көрсету сферасында теміржол тасымалдауларының бірқатар ерекшеліктері
тасымалдау мүмкіншілігінің жоғары болуы;
бір пункттен екінші пунктке дейінгі жоғары жылдамдық;
метео жағдайларға байланыссыз тасымалдаудың тұрақтылығы;
жергілікті жерді кең түрде көру мүмкіншілігі;
Қазіргі кезде туристік экскурсиялық мекемелер теміржол саяхаттарын келесідей
бір немесе бірнеше жолда жүретін, шеңберлік маршруттар мен
жергілікті немесе қала маңы байланыс поездары;
алыс арақашықтықта жүретін тұрақты поездар.
Бұл көлік түрін жоспарлау және ұйымдастыру маршрутты таңдаудан
Теміржол туристік экскурсиялық маршруттар әр станциядан басталуы мүмкін.
Туристік экскурсиялық поездарды құру турфирма мен теміржол басқару
Жоғары жылдамдықты теміржол қозғалысы шетелде үш бағыт бойынша
Туристік көлік саяхаты бірнеше көлік түрлерімен жүзеге асырылады
Туристтік авто көлік түрі – автобус пен жеңіл
Ең көп қолданатын автобус, теміржол саяхаттары (90( жуық(,
сапарға жету жылдамдығы
саяхат қолайлылығы
құны
жүк тасымалдау мүмкіндігі және оның салмағы
жүру жолындағы аялдама мүмкіндігі
тамақтану жағдайы
шу және вибрация деңгейі
ұйықтау және демалыс үшін жағдай
сапар уақытындағы кең мүмкіндіктер
қолайсыз экологиялық факторлардың болуы
қауіпсіздік
Бұл талаптар басыидылығына қарай келесідей жүйеде орналасады:
саяхат қауіпсіздігі
құны және әртүрлі жеңілдіктердің болуы
қолайлылық
жеткізу жылдамдығы және т.б факторлар
Оң факторлар жиыны көп болған сайын көлік саяхатының
Теңіз және өзен судаларында жоғары тасымалдаушы сыйымдылығы мен
Самолеттей жоғары жылдамдықтағы жеткізу жоғары сервис деңгейінде. Жоғары
Жоғары байланыс автокөлік көлігіне жоғары емес тасымалдаушы сыйымдылығы
Әрбір нақты жағдайларда туристердің жарақат алуы, қозғалмалы механизмдермен
Жарақат алуды болдырмау үшін туроператорлар, ең алдымен, көлік
Әрбір көлік жүйесі шегінде жолаушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз етудің
Авиатасымалдау кезіндегі жолаушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету
Авиатасымалдау қауіпсіздігі – авиакомпанияларының өздерінің сөзсіз ерекше хұқы.
Туристік фирмалар жұмысшылары жолаушыларды, жүктерді авиалинияларда тасымалдаудың ережелерін,
Туристер өздерімен бірге тіркелмейтін жүктер ретінде қандай заттарды
Ұшу қауіпсіздігін қамтамасыз ету, жолаушылар мен экипаж мүшелерінің
Туристер тексеру жүргізудің мақсаты, ұшу көліктерінде тасымалдауға рұқсат
Жүк ретінде мына заттарды тасымалдауға рұқсат етілмейді:
- суық қару-жарақтардың барлық түрлері;
- жарылғыш заттар мен жару құралдары;
- қауіпті тудыратын газдар;
- уландырғыш заттар;
- коррозиялы заттар.
Жолаушы тасымалдауға рұқсат етілмеген заттарды алып жүргені және
Өткір қатты заттары бар (шегелер, сымдар т.б.) және
Әуежайда, ұшу алаңы мен ұшу кездерінде қауіпсіздікті қамтамасыз
- бөгде адамдардан тасымалдау үшін заттар
- турист заттарын өзінің салуы немесе
- ұшу көліктерінде темекі шегуге рұқсат
- жүктерді тексеру кезінде жолаушының болмауынан
- жолаушының мас болуынан ұшуға жіберілмеуі;
- жүкке өзінің фамилиясы, аты және
Жолаушы өзінің тіркелмеген жүктерін тексеруге бермеуі және шекара
Жолаушылар ұшақ бортында отырғанда авиакөліктерде ұшу қауіпсіздігін қатаң
Апаттар мен құрбандар саны бойынша көліктің ең қауіпті
Автокөлік оқиғаларының анализдері бойынша алсақ, көптеген апаттар жүргізушілердің
Бірнеше елдің территориясынан өтетін автобус саяхаттарын ұйымдастыру кезінде
Автобус техникалық жағынан дұрыс жөндеуден өткізілген, қалыпты жылу
Еуропалық конвенцияның көліктердің жұмыстары бойынша қабылданған шешіміне сәйкес
Тахограф дегеніміз – бұл автобус пен жүргізуші жұмысын
Автобус жүргізушілері қозғалысты ұйымдастыру және маршрутта қауіпсіздікті қамтамасыз
- жол маршруты:
- маршруттың графикалық сызбасы;
- маршрут бойынша жол құрылыстарының болуы;
- аялдама пунктері, олардың арақашықтықтары;
- автобустың қозғалыс уақытының есебі;
- жол түрлері мен жағдайы және
Жүргізушіге бір қатар талаптар қойылады. Туристік маршруттарда автобусты
Маршруттарды жоспарлау кезінде жанар жағар май станцияларының болуын
Шетелге сапарға шығар алдында әрбір автобусқа сапар кезінде
Егер автобустың өзі сақтандырылса, яғни автомобильді ассистанция ресімделсе
Бірге жұмыс істейтін әріптестермен маршрут бойынша барлық аялдама
Автобус маршрутқа шығар алдында барлық механизм және құрылғыларының
Автобустық турлардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында жүргізушіге мыналар
- маршрутқа ауырған немесе шаршаған күйінде
- тіпті ең аз мөлшерде ішімдік
- қозғалыс графигі мен жол қағазында
- жол құжаттарында көрсетілмеген адамдарға көлікті
- жұмыс істеу уақытында демалуға немесе
Автобус саяхаттарын түнгі 12 сағаттан таңғы 4-ке дейінгі
Туристік маршруттарды әзірлеген кездерде автобустың қозғалыс графигін жылдамдықты
Әлемдегі және ҚР-дағы көліктің жалпы сипаттамасы
2.1 Қазақстан Республикасындағы көлік жүйесі
Әлемдік ЖІӨ (Жалпы Ішкі Өнім) де транспорттың үлесі
Барлық жол желілерімен транспорт құралдары жиынтық ретінде
Сурет 1 – Аймақтық транспорт жүйесінің
Даму деңгейі жағынан ең жоғары нәтижеге Солтүстік Американың
ТМД мүше елдер аймақтық жүйесіне дүниежүзілік транспорт
АҚШ және Батыс Еуропада соңғы жылдары темір жол
Халықаралық жолаушылар қатынасы. XXғ. екінші жартысындағы сыртқы сауданың,
Жолаушылар тасымалында жеке қолданыстағы жеңіл автомобил көлігі
Дамыған елдердің транспорт жүйесі дүниежүзілік транспорт желілері ұзындығының
Дамушы елдердің транспорт жүйесі дүниежүзілік транспорт желілері ұзындығының
Транспорт түрлері бойынша келесідей топтастырылады: құрлықтағы (автомобиль, теміржол
Дүниежүзілік жүк және жолаушылар тасымалы құрылымы бойынша
Дүниежүзінде транспортты дамытудың жаңа талаптарын қалыптастыру. Жоғары технологияларды
Қазақстан Республикасының транспорты – бұл оның территориясында тіркелген
Қазақстан Республикасының Статистика Агентігінің мәліметіне сәйкес 2010 ж.
Қазақстандағы теміржолдардың жалпы ұзындығы 15,1мың км. оның ішінде
Қазақстанда жалпы жолдар байланысының ұзындығы 2010ж. аяғынада 111,2
1-кесте – Қазақстандағы жолдар байланысының ұзындығы мың км.
2005 2006 2007 2008 2009 2010ж. % 2005ж.
1 2 3 4 5 6 7
Жалпы қолданыстағы жолдар байланысының ұзындығы – барлығы 107,5
Оның ішінде:
Теміржол 14,6 14,6 15,1 15 15,1 103,4
Автомобиль 88,4 89 90 90,8 91,6
Оның ішінде – қатты төсенішпен 83 83,6
Троллейбус 0,4 0,4 0,4 0,3 0,3 75,0
Трамвай 0,1 0,1 0,1 0,1 0,1 100
Кеме 4 4 4 4 4,1 102,5
Ескерту: Қазақстанның жолдар байланысының ұзындығы туралы мәліметтерден құрастырылған.
Құрлық жол байланысының негізгі үлесі автомобил және теміржолға
Қазақстан Республикасының темір жол саласының негізгі көрсеткіштері мәліметтерге
Транспорт желілерінің 1000 шары км территорияға тығыздығы
2010 жылы теміржолмен көрсетілген қызмет көлемі 458,8 млрд.
Сурет 2 – Теміржол транспортының табысының құрылымы (%)
Теміржол транспортының дамуын тежеуші мәселелерге мыналарды жатқызуға болады:
Негізгі бағыттар бойынша жүк және жолаушылар тасымалдаушы теміржолдардың
Жол қозғалысының жылдамдығын арттыруға қазіргі жолдардың сапасының төмендігі
Локоматив, жүк және жолаушылар вагоны паркінің құрамының ескіру
Жүк тасымалын аңдып отыратын электрондық жүйенің әлсіздігі немесе
Теміржол инфрақұрылымының халықаралық стандарттарға сай болмауы
2010 жылдан тепловоздар, электрооздар және вагондар (жүк және
2.2 ҚР-сы туризмдегі көлік инфрақұрылымы дамуы мен
Қазақстанның транспорт саласы 2010 жылы 2124,4 млрд.теңгеге
Қазақстанның транзитті потенциалы жеткілікті түрде қолданылмауда, Еуразияның ортасында
Транзиттік әлеуетті қолдануды тежеуші кешенді факторлар бар. Қазақстанның
Транспорттық қызмет рыногының сыйымдылығы 2010 жылы 1830,4 млрд
Транспорт саласына SWOT – талдау. Көлік жүйесінің
Талдау көрсеткендей, транспорт қазір жүк және жолаушылар тасымалы
Транспорт саласының жүйелі мәселесі ретінде келесілерді қарастыруға
Транспорт желілерінің қазіргі жағдайы өсіп келе жатқан жүк
теміржол және автомобил магистралдары жоғары жылдамдықтағы
техникаларға қызмет көрсете алмайды
кірме және қойма инфрақұрылымдары дамымаған.
темір және автомобил жолдарының төменгі тығыздылығы жүк
жолаушылар тасымалын қысқа маршрутпен қамтамасыз ете алмайды
Транспорттық технологиялардың жаңа талаптарға сәйкес келмеуі, тасымалдаудың өзіңдік
Елдің ауылдық мекендерінде қатты төсенішті жолдардың болмауы, әуе
Барлық транспорт түрлері бойынша негізгі қордың жаңаланбауы, оның
Қазақстанның транзиттік әлеуеті толық қолданылмауда
Транспорттың саласының даму бағытын 2006ж. 11 сәуірде Қазақстан
Қазақстанның транзиттік әлеуетін дамыту және тиімді пайдаланудың алғышарты
Қытайда іске асырылып жатқан Бірыңғай көлік стратегиясы
Бостон портынан (АҚШ-тың солтүстік-шығыс бөлігінде) бастау алып, норвегиялық
Темір жол көлігінің инфрақұрылымын дамыту қолданыстағы темір жол
Инфрақұрылым объектілерінің негізгі қорларына кезең-кезеңімен жаңарту жүргізілуі
Темір жол көлігінің желісін өңірлік басымдықта дамыту Солтүстік
Стратегияны іске асыру кезеңінде жаңа темір жол
Бейнеу – Шалқар станциясы учаскесі, поездардың жүру
Қорғас – Сарыөзек учаскесі, ол қолданылып жүрген
Жезқазған – Сексеуіл станциясы учаскесі, ол Қазақстанның
Шар станциясы – Өскемен учаскесі, ол
Қазақстан жүктерін Каспий теңізіне неғұрлым тиімді тасымалдау және
Темір жолдарды одан әрі жаңғырту үшін жүк
Өңірлер арасында өте қысқа бағыттар бойынша жүк тасымалдарын
Темір жол көлігінің инфрақұрылымдық жобаларын іске
Туристік экскурсиялық поездар маршруттары
Республиканың кең-байтақ аумағы мен автомобиль жолдары желісінің салыстырмалы
Халықаралық көлік дәліздерін, республикалық, облыстық және аудандық маңызы
Облыс орталықтарын аудан орталықтарымен байланыстыратын автомобиль жолдары республикалық
Жол инфрақұрылымын дамытудың негізгі міндеттері мыналар болып
алты негізгі халықаралық транзит дәліздерін қайта жаңартуды аяқтау:
1)Ташкент – Шымкент – Тараз – Алматы –
2) Шымкент – Қызылорда – Ақтөбе – Орал
3) Алматы – Қарағанды – Астана – Петропавл;
4) Астрахань – Атырау – Ақтау – Түркіменстан
5) Омбы – Павлодар – Семей – Майқапшағай;
6) Астана – Қостанай – Челябі – Екатеринбург;
Күрделі және орташа жөндеуді, жекелеген учаскелерді жоғары техникалық
Ортақ пайдаланудағы халықаралық, республикалық, облыстық және аудандық маңызы
Жол бойындағы инфрақұрылымды дамыту және оны халықаралық талаптарға
Ортақ пайдаланудағы жолдар желісін оңтайландыру, өңіраралық және
Автомобиль көлігінің келеңсіз әсерін азайту мақсатында ірі елді
Жол-пайдалану жұмыстарының барлық түрлерінің конкурстық негізде орындалуына көшуін
Жүк тасымалдауды жүзеге асырған кезде пайдаланылатын автокөлік
Транзиттік жолдарды қоса алғанда, автомобиль жолдарын пайдаланушылардан
Өздерінің техникалық-пайдалану сипаттамалары бойынша жол қозғалысы қауіпсіздігінің талаптарына
Жол-пайдалану жұмыстарының көлемі мен құнын нормаланған жоспарлаудан және
Қалалардың және өзге де елді мекендердің ішіндегі және
Жол саласының кәсіпорындарын институционалдық дамыту және техникалық қайта
Қазақстанның барлық қалаларында, Астана және Алматы қалаларында көше
Автожол инфрақұрылымын дамытудың негізгі міндеттері: негізгі халықаралық транзиттік
Ішкі және келушілер туризмін және кластерлік бастамаларды дамыту
1) Алматы – Аягөз – Георгиевка;
2) Таскескен – Бақты;
3) Шонжы – Көлжат;
4) Үшарал – Достық (іріктеп);
5) Қызылорда – Жезқазған – Павлодар – Ресей
6) Жезқазған – Петропавл – Ресей Федерациясының шекарасы
7) Бейнеу – Ақжігіт - Өзбекстан шекарасы (екінші
Экологиялық жағдайға автомобиль транзит көлігінің келеңсіз әсерін
Автожол саласын қаржыландырудың балама көздерін іздеу мақсатында
Әртүрлі мемлекеттердің және әртүрлі аудандар арасында байланыстарды орнату
Көлік қызмет көрсету сферасында теміржол тасымалдауларының бірқатар ерекшеліктері
тасымалдау мүмкіншілігінің жоғары болуы;
бір пункттен екінші пунктке дейінгі жоғары жылдамдық;
метео жағдайларға байланыссыз тасымалдаудың тұрақтылығы;
жергілікті жерді кең түрде көру мүмкіншілігі;
Қазіргі кезде туристік экскурсиялық мекемелер теміржол саяхаттарын келесідей
бір немесе бірнеше жолда жүретін, шеңберлік маршруттар мен
жергілікті немесе қала маңы байланыс поездары;
алыс арақашықтықта жүретін тұрақты поездар.
Бұл көлік түрін жоспарлау және ұйымдастыру маршрутты таңдаудан
Теміржол туристік экскурсиялық маршруттар әр станциядан басталуы мүмкін.
Туристік экскурсиялық поездарды құру турфирма мен теміржол басқару
Жоғары жылдамдықты теміржол қозғалысы шетелде үш бағыт бойынша
Темір жол көлігінің инфрақұрылымын дамыту қолданыстағы темір жол
Қалпына келтіру, жүк тасымалдылығы көп учаскелердің өткізу қабілетін
Темір жол көлігінің желісін өңірлік басымдықта дамыту Солтүстік
Стратегияны іске асыру кезеңінде жаңа темір жол
Бейнеу – Шалқар станциясы учаскесі, поездардың жүру
Қорғас – Сарыөзек учаскесі, ол қолданылып жүрген
Жезқазған – Сексеуіл станциясы учаскесі, ол Қазақстанның
Шар станциясы – Өскемен учаскесі, ол
Қазақстан жүктерін Каспий теңізіне неғұрлым тиімді тасымалдау және
Темір жолдарды одан әрі жаңғырту үшін жүк
Өңірлер арасында өте қысқа бағыттар бойынша жүк тасымалдарын
Темір жол көлігінің инфрақұрылымдық жобаларын іске
Көлік қызметі нарығын дамыту. Темір жол көлігінде жүргізілген
Сонымен бірге магистральдық темір жол жүйесінің қызметтерін ұсыну
Кез келген ықтимал операторға көлік қызметтері нарығына қол
Мемлекет белгілейтін әлеуметтік мәні бар қатынастар (облысаралық, ауданаралық
Жүк тасымалдарының технологиялық және экономикалық тиімділігін арттыру үшін
Тиеу ресурстарын босату және кәсіпорындардың кірме жолдарында жүк
Транзиттік әлеуетті іске асыру. Темір жол көлігі транзиттік
Трансазиялық темір жол магистралі бойынша халықаралық тасымалдарды
Қазақстан Республикасының транзиттік әлеуетін дамыту және тиімді пайдалану,
Достық – Алашанькоу халықаралық шекаралық өткізу
Қолданыстағы магистральдар арасындағы байланыстыратын учаскелерді салу жолымен Қазақстан
Қытайдан транзиттік тасымалдарды одан әрі ұлғайтуды қамтамасыз
Қазақстан Республикасының транзиттік әлеуетін, оның ішінде Трансазиялық
Инновациялық даму және кадр әлеуетін қалыптастыру. Темір жол
- магистральдық темір жолдарды қазіргі заманғы техникалық құрылғылармен,
- вагондар мен локомотивтерді шығару және жөндеу жөніндегі
- темір жол көлігінде автоматтандырылған басқару жүйесін енгізуді
- мультимодальдық және интермодальдық (контейнерлік, контрейлерлік, аралас) тасымалдарды
- темір жол саласының кадрларын даярлау және қайта
Қорытынды
Темір жол көлігінің инфрақұрылымын дамыту қолданыстағы темір жол
Қалпына келтіру, жүк тасымалдылығы көп учаскелердің өткізу қабілетін
Қазақстан Республикасында бүгінгі таңда, жүргізген жұмыс бойынша Нормативтік
Транспорт саласын экономиклық цикл бойынша бес этапқа бөлінеді.
Бұл саладағы басты реттеуші заң ретінде халықаралық келісімдер
Саланың даму тенденциясы өте қарқынды, бұған келесідей себептер
Қазақстанн Республикасы осы саладағы стандарттарының
Теміржол транспортының дамуын тежеуші мәселелерге мыналарды жатқызуға болады:
Негізгі бағыттар бойынша жүк және жолаушылар тасымалдаушы теміржолдардың
Жол қозғалысының жылдамдығын арттыруға қазіргі жолдардың сапасының төмендігі
Локоматив, жүк және жолаушылар вагоны паркінің құрамының ескіру
Жүк тасымалын аңдып отыратын электрондық жүйенің әлсіздігі немесе
Теміржол инфрақұрылымының халықаралық стандарттарға сай болмауы
Республиканың территориялық ерекшелігіне байланысты Қазақстан көлігі маңызды роль
халық тығыздығының салыстырмалы төмен болуы;
кеңістіктің кең болып, экономикасының біріңғай емес қалуы;
ірі шетел нарықтарынан алыстығы ( Германия немесе Шығыс
Көлік туристерге көрсетілетін қызметтердің негізгілерінің бірі және инфроқұрылымның
Курстық жұмысты қортындылай келе Қазақстан Республикасында көліктік саяхаттарды
алты негізгі халықаралық транзит дәліздерін қайта жаңартуды аяқтау
1)Ташкент – Шымкент – Тараз – Алматы –
2) Шымкент – Қызылорда – Ақтөбе – Орал
3) Алматы – Қарағанды – Астана – Петропавл;
4) Астрахань – Атырау – Ақтау – Түркіменстан
5) Омбы – Павлодар – Семей – Майқапшағай;
6) Астана – Қостанай – Челябі – Екатеринбург;
Күрделі және орташа жөндеуді, жекелеген учаскелерді жоғары техникалық
ортақ пайдаланудағы халықаралық, Республикалық, облыстық және аудандық маңызы
жол бойындағы инфрақұрылымды дамыту және оны халықаралық талаптарға
ортақ пайдаланудағы жолдар желісін оңтайландыру, өңіраралық және
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
1 Александрова А. Ю. Международный туризм: Учебное пособие
2 Бузыкина В.С. Словарь географических названий германской демократической
3 Журнал «Туризм и путешествия» №3, 2004.
4 Есімжанова С.Р. Маркетинг. Оқулық. Алматы, Эко баспасы,
5 Плужников К.И. «Транспортное экспедирование» Москва,
6 Төлембаева А.Н. «Логистика» Алматы, «Қазақ Университеті»
7 Смехов А.А. «Основы транспортной логистики»
8 Под. ред. проф. Аникина Б.Б. «Логистика»
9 Добрица Е.В. «Логистика в системе транспортных
10 Малашенко Н.П. «Транспортная логистика» Новосибирск,
11 Брагин С.В. Сабетов А. «Экспедирование
12 Векон Д. Уайтхед Дж. «Транспорт
13 Агенство Республики Казахстана по статистике Регионы Казахстана
14 Қазақстан Республикасының көлігі мен байланысы 2009-2010: ҚР-сы
15 Малашенко Н.П. «Транспортная логистика» Новосибирск,
16 Салыкбаев Г. «Тарифная политика на железнодорожном
17 Общие условия перевозки пассажиров и багажа. Выпуск
1
Дүниежүзілік көлік жүйесі
Солтүстік Американың аймақтық транспорт жүйесі :
ДКЖ(Дүниежүзілік Көлік Жүйесі) жалпы ұзындығының 30%
Жүк айналымы бойынша 1 орын
Автомобилдендіру деңгейінің жоғарылығы
ТМД - ның аймақтық транспорт жүйесі :
ДКЖ - ның 10%
Жүк айналымында теміржол транспортының жоғары үлесі
Тасымалдаманың ұзақтығы бойынша жоғарғы көрсеткіш
Еуропаның аймақтық транспорт жүйесі :
Теміржол тығыздығы бйынша 1 орын
Әуе және автомобиль транспортыының дамуының жоғары деңгейі






Ұқсас жұмыстар

Туристік экскурсиялық поездар маршруттары
Дүние жүзі елдерінің қазіргі көлік жүйесі
Экономикадағы көлік саласы
Қазақстандағы көліктік саяхаттарды жоспарлау
Темір жол көлігі географиясы
Көліктің маңызы және экономикалық географиялық ерекшеліктері
Қазіргі таңдағы Қазақстан Республикасының көліктік жүйесінің жағдайы мен транспорттық тасымалдау қызметін зерттеу
Халықаралық туризмдегі көлік саласының теориялық негіздері
Темір жол көлігінің дамуы
Элеватордың жұмысшы ғимараты