ОҚЫТУДЫҢ ЖАҢА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ЕУРАЗИЯ ГУМАНИТАРЛЫҚ ИНСТИТУТЫ
«Шетел тілдері» кафедрасы
КУРСТЫҚ ЖҰМЫС
Тақырыбы: «ОҚЫТУДЫҢ ЖАҢА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ»
Орындаған:__________________
Қабылдаған: __________________
аСТАНА 2008
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ..............................................................................................................3
І-Бөлім. ОҚЫТУДЫҢ ЖАҢА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
1.1Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану- сапалы білім негізі............5
1.2Оқытудың белсенді әдістері........................................................................8
1.3Жаңа технология элементтерін оқыту үрдісінде пайдалану –
ІІ-Бөлім.АҒЫЛШЫН ТІЛІ ПӘНІНДЕ ОҚЫТУДЫҢ ЖАҢА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
2.1 Шет тілінде коммуникативті оқыту технологиясы................................14
2.2 Ағылшын тілін оқытуда техникалық құралдарды қолдану..................19
2.3 Ағылшын тіліне оқытуда интернет мүмкіндіктерін қолдану...............21
2.4 «Past Continuous Tense» граматикалық форманы енгізу.............................25
ҚОРЫТЫНДЫ...................................................................................................................34
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ..............................................................35
ҚОСЫМША........................................................................................................................36
КІРІСПЕ
«Келер ұрпақ алдында зор жауапкершілік жүгін арқалап келеміз»
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңында «Білім беру жүйесінің
Мемлекеттік білім стандарты деңгейінде оқыту үрдісін үйымдастыру жаңа
Әр түрлі оқыту технологияларын оқу мазмұны мен оқушылардың
Жаңа педагогикалық технология мақсаты- оқытуды ізгілендіру, яғни оқу
Жаңаша оқытудың негізгі түрлеріне: оқытудың дербес және топтық
Сонымен жалпылап айтқанда оқу үрдісінде оқушының тұлғасының дамуына,
Осы курстық жұмыста «Оқытудың жаңы инновациялық технологияларына» терең
І-Бөлім. ОҚЫТУДЫҢ ЖАҢА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
1.1 Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану- сапалы білім негізі
«Адам ұрпағымен мың жасайды» - дейді халқымыз. Ұрпақ
Бүгінгі таңда жас ұрпаққа пәнді тиімді ұғындырудың бірі-
1) Деңгейлеп оқыту әр оқушыға өз мүмкіндіктерін пайдалана
2) Деңгейлеп оқыту әр түрлі категориядағы балараға, олармен
3) Деңгейлеп-саралап оқыту құрылымында білімді игерудің үш деңгейі
Деңгейліп оқыту технологиясы тиімді нәтижелі болу үшін
а) жеке тұлға ерекшеліктеріне,
б) психологиялық даму ерекшеліктеріне,
в) пән бойынша білімді игеру деңгейіне көңіл бөліп
Сабақ өткізу формаларын және түсіндіру әдістерінің жаңа тәсілдерін
1) сабақтың мазмұны,
2) сабақты өткізудегі тәсілдері мен әдістерін таңдау,
3) сабақтың нәтижелігі.
Жалпы, менің оқытудағы өз проблемам оқушыларды өз бетімен
Педагогика ғылымдарының доктор профессоры Караев оқушылардың оқу деңгейін
репродуктивтік деңгей-жалпыға бірдей стандартты білім негізінде тапсырма беріледі.
алгоритмдік деңгей-мұнда оқушы мұғалімнің түсіндіруімен қабылдаған ақпаратты пайдалана
эвристикалық деңгей оқушы қзі ізденіп, қосымша әдебиеттерді қолдана
шығармашылық деңгей-оқушының таза өзіндік шығармашылығын байқатады. Жаңа тақырыпты
1.2 Оқытудың белсенді әдістері
Оқытудың белсенді әдістері - технологиялары туралы тоқталғанда орынды
Педагогикалық технологияларға арналған соңғы және көлемді де беделді
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңында «Білім беру жүйесінің
Мемлекеттік білім стандарты деңгейінде оқыту үрдісін үйымдастыру жаңа
Әр түрлі оқыту технологияларын оқу мазмұны мен оқушылардың
Жаңа педагогикалық технологиялар оқушының шығармашылық қабілеттерін арттыруға өз
Жаңа технологияны қолдану төмендегідей кезеңдер арқылы іске асады:
1 кезең-оқып үйрету;
3 кезең- өмірге ендіру;
Жаңа технологиямен жұмыс істеу үшін төмендегідей алғы шарттар
Оқу-тәрбие үрдісінде қолданып, айтарлықтай нәтиже беріп жүрген жаңа
•
•
•
•
•
•
Дамыта оқыту – күрделі құрылымды, біртұтас педагогикалық жүйе.
Дамыта оқытудың дәстүрлі оқытудан айырмашылығы: көздеген мақсатында, мәнінде,
Бүгінгі таңда П.Эрдиневтің дидактикалык бірліктерді шоғырландыру технологиясы, Л.Занков,
1.3 Жаңа технология элементтерін оқыту үрдісінде пайдалану –
«Келер ұрпақ алдында зор жауапкершілік жүгін арқалап келеміз»
В.Кларин технология сөзінен қандайда болсын істегі шеберлікті, оқыту-
М.Горький «Мұғалім-әрбір алғаш ашатын кілт» дегендей мұғалімнің білімдарлығы,
Ұстаздардың алдына қойған міндет – оқытудың әдіс –
І кезең: оқып үйрену;
ІІ кезең: меңгеру;
ІІІ кезең: өмірге ендіру;
IV кезең: дамыту;
Оқыту - үйрету арқылы іске асады. Бұл оқытудың
Жаңа педагогикалық технология мақсаты - оқытуды ізгілендіру, яғни
Жаңаша оқытудың негізгі түрлеріне: оқытудың дербес және топтық
Сонымен жалпылап айтқанда оқу үрдісінде оқушының тұлғасының дамуына,
Оқушылардың базалық білім, ептілік дағдыларын (білім беру стандарты
Оқыту үрдісінде оқушылардың теориялық және өнімділік ой –
Оқушылардың танымдық қызығушылығын, оқуға деген мотивін дамыту.
Оқу материалын игеруде және оқу іс әрекетінде жете
Белгілі бір мәселе шешуде оқушылардың ынтымақтастығын ұйымдастыру.
Көбіне оқу жұмысының топтық түрлерін қолдану;
Оқушыларыдң өзіндік жұмыстарының ізденісті – зерттеу түрлерін ұйымдастыру;
- Оқу үрдісінде компьютерлік технологияларды қолдану;
Дамытуша оқытуға арналған ойындарды қолдану;
Жаттығу сабақтарын сапалы ұйымдастыру (коммуникациялық жаттығулар, зейін, ес,
Осы іс тәжірибелерді жинақтай отырып, оқытудың озық технологияларын
ІІ-Бөлім. АҒЫЛШЫН ТІЛІ ПӘНІНДЕ ОҚЫТУДЫҢ ЖАҢА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
2.1 Шет тілінде коммуникативті оқыту технологиясы
Қоғам талабына сай шетел тілдерін оқытуда қойылып
«Tіл - ешқашан солмайтын, мәңгі жасарып жайыла түсетін
Шет тілін оқытудың тарихы жүз жылдап есептелінеді. Әрине
Ғылыми әдістеменің объективті түрде дaмyы шет тілін оқыту
Ал адамдар тілді сөйлем түрінде қолданғанда ғана бipiн-бipi
Оқушыларды белгілі бip дәрежеде шетел тілінде сөйлеуге, өз
Коммуникативтік әдістеме ең бірінші сабақтан бастап тіл үйренуді
Коммуникативтік - оқыту процесінің тілдік бағытын білдіреді -
Өкінішке орай көп жағдайда оқушыларымыз актив сөздік қоры
Е.И.Пассов айтқандай, мұның себебін оқытудың стратегиясынан іздеу керек.
а) қай салада оқушылар қарым-қатынаста болуы керек, соны
б) сөздік қоры тіл ұстарту мақсатымен тығыз байланысты
в) сөздік жұмысы белгілі бip «Кино», «Дүкен»
г) сөйлеуге үйретудің проблемаларды айқындағанда, оқушылар тарапынан караған
сөйлеуі үшін олардың өз көзқарастарына, қызығушылығына сай ситуациялық
Әpбip оқушының бip-бipiмен әңгімелесуі, сөйлесуі үшін, өздері бір-біріне
Сабақты ойын түрлерін пайдалана отырып жүргізу –оқыту әдістемесінің
Ал әлеуметтік қарым-қатынастар мен жағдаяттарға рольдік ойындар негізделетін
Рольдік ойын барысында оқушылар әлеуметтік тұлғаларды әлеуметтік қарым-қатынас
1. Рольдік ойынның өзіне тән қасиеті - басынан
2. Сөздің, сөйлемнің тілдік қызметінен ауытқымауы.
З. Оның әлеуметтік қарым-қатынастарға негізделген көрініс-бейнелердің үлгісі екендігі.
4. Рольдік ойын барысында тілдік серіктестік жұмысының жасанды
Сабақта бip ескеретін нәрсе, жұппен жұмыс барысында рольдік
Жұп арасындағы әнгімені топ ішшдегі әңгімеге өрбітуге мүмкіндік
Пікір алысуға үйрету барысында тіл ұстарту шараларын ұйымдастыруға
Жұп мүшелерінің алдына қойылған міндет:
1. Нашар оқитын оқушы түзелгісі келетіндігін білдіріп жақсы
2. Жақсы оқитын оқушы көмектесуге ісімен де, сөзімен
Логико - синтаксистік схемаларды сөйлем қурудың немесе сөйлесудің
Шет тілінің міндетті курс ауқымында сыныптан тыс жұмыстарда
Сонымен, коммуникативтік оқыту технологиясының мүмкіндіктерін қарастыру негізінде мынадай
Жұппен жұмыс түрімен қоса пікіp алысуға, қарым-қатынас жасауға
1. Оқушылардың екеу ара сөйлеу қабілетін арттырады.
2. Оқушылардың өзара қарым-қатынасын күшейтіп, бip-бipiн түсіну-шілікке үйретіп,
3. Өзгенің ғана емес, өз iciн
4. Бip-бipiмен білгенін бөлісіп, сөйлесімдік мүмкіндіктерін арттырады.
5. Оқушылардың оқуға деген талпынысын арттырады.
6. Оқушылардың ұжымдағы беделін, іскерлік кабілетін арттырып, «Осының
7. Сабақты түрлендіреді.
Сондықтан шет тілдерін оқытуда коммуникативтік оқыту әдістемесін қолдану
Коммуникaтивтік оқыту технологиясының мақсаты – шет тілінде пікір
2.2 Ағылшын тілін оқытуда техникалық құралдарды қолдану
Сөйлеуге тыңдап түсінусіз үйрену мүмкін емес. Ағылшын тілін
Ауызша сөзді түсіну - адамның ecтіген сөздердің мағынасына
а) тыңдап түсіну дағдылары (мәтіннің грамматикалық және морфоло-гиялық
ә) сөздерді және сөз тіркестерін түсінe білу қабілеті;
б) дыбыстарды, дауыс интонациясын ажырата білу.
Тыңдау пpоцеci есту қабілеті механизмімен тығыз байланысты. Есту,
Ауызша сөзді түсіну үшін бip материалды бірнеше рет
Тыңдауға үйренуді сөйлеушімен бетпе-бет отырып тыңдаудан бастаған жөн.
Ағылшын тілін тыңдап түсінудің өзіне тән қиыншылықтары бар.
Ауызша сөйлеуге үйрету - шетел тілін оқытудың ең
Түсінуді тексерудің ең басты бөліктерін біріншіден - сурет
Сурет арқылы үйрету кезінде қажетті cypeттi таңдау -
2.3 Ағылшын тіліне оқытуда Интернет мүмкіндіктерін қолдану
Әлеуметтік-мәдени компетенцияның тиімді жолдарын іздестіруде зерттеушілер арасында бұрын
Егер ағылшын тіліне оқытуда Интернет беретін мүмкіндіктер мен
қызметтерге толығырақ тоқталсақ, келесілерді атауға болар еді:
мысалы, студенттер Интернет тораптарында берілетін тапсырмалар
мен жаттығуларды орындай алады, электронды пошта арқылы хат
Интернет ағылшын тілін үйренушілерге аутентті мәтiндepдi қолдануға, тіл
Дегенмен, Е.С.Полаттын көpceтyi бойынша, «қандай да болмасын оқыту
Бұған қоса, ғаламдық желінің ақпараттың ресурстарын колдана отыра,
- күрделілік дәрежесі жағынан түрлі материалдарды тікелей пайдаланып,
- Интернеттен алынған материалдарды мәселелік талкылаудың
негізінде монологтың және диалогтың айтылым білгін жетілдіру;
- жеке түрде немесе жазбаша cepiктepiнe жауап жазу,
- активті және пассивті сөз қорын қоғамның әлеуметтік
- өз бойында тілдік этикеттi, түрлі халықтардың қатынас
- «Tipi» материалдарды жүйелі түрде қолдану мен кызығушылық
Тәжірибелік сабақ үстінде тікелей Интернетке кіру мүмкін емес,
Интернеттің қандай деңгейде қолданылуының келесі мүмкіндіктерін атауға болады:
- оқытушы сабақ откізер алдында тәжірибелік сабақты өткізу
үшін қандай да бip аутентті материалдарды таңдай алады;
- дыбыстық ақпаратты жазып алуға болады (дыбыстық плата
болған жағдайда);
- тіл тасушыларының түрлі тақырыптарға қызықты сөздерін
кажетті қалыпқа дейін қысқартып алуларына болады;
- жөндеп алынған түрлі
- тіл тасушыларының оқытылатын тіл халқының, мәдениетінде оның
- тәжірибелік сабаққа қосу үшін электронды грамматикалық, лексикалық
Қaзipгi заманғы компьютерлік бағдарламалар мен Интернет
желісінің оқыту тиімділігінің әлеуетінің жоғары болуына карамастан, оқытудың
2.4 Біз «Past Continuous Tense» граматикалық формасын
Сабақтың тақырыбы: «Past Continuous Tense»
Сабақтың мақсаты:
А) Білімділік: оқушыларды ағылшын тілінде сөйлеуге, жазуға үйрету.
Б) Дамытушылық: тиянақты білім бере отырып, оқушылардың білімділігі
В) Тәрбиелік: оқушыларды адалдыққа,мейірімділікке,эстетикаға,адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа білімді игерту
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Болжамдалған нәтиже: Жаңа сабақты түсіндіре отырып, оқушыларды ағылшын
Сабақтың көрнекілігі: кітап, қима қағаздар, плаккат,суреттер
Сабақтың жоспары:
1.Ұйымдастыру кезеңі:
Greetings and report
Teacher:Good morning pupils
Pupils: Good morning, good morning
Good morning to you
Good morning dear teacher
We are glad to see you
T: Thank you, sit down please.
Who is on duty today?
Who is absent?
What date is it today?
What day is it today?
What season is it now?
What is the weather like today?
What was your home task for today?
Thank you, sit down please.
One of them will answer the my questions.
2.Warm-up.After greetings I write down the rhyme
There was an old man of Peru,
Who dreamt he was eating his shoe,
He awoke in the night, in a terrible
And found it was perfectly true.
3. To check up home task:
Now, pupils open your exercises-books I must check
I check up the home task in this
1.They read the exercises
2.I ask the questions about lesson
Now, pupils we must repeat our last lesson.
Then they decide the crossword:
1. In which country are there more than
2. How many oceans are there on our
3. What is the capital of Germany?
4. What is the coldest continent in the
5. What is the largest continent in the
6. What is the capital of Vietnam?
7. Where are the Canada and USA situated?
8. What is the capital of Australia?
9. What is the smallest country in the
4. New theme:
Now, lets begin our lesson. Today we have
For example: I was writing, when he came
The forms of the Past Continuous Tense is
I was reading at
He was reading at 5 o`clock yesterday.
She was reading at 5 o`clock yesterday.
We were reading at 5
You were reading at 5 o`clock
They were reading at 5 o`clock yesterday.
I was not reading
He was not reading at 5 o`clock
She was not reading at 5 o`clock yesterday.
We were not reading at
You were not reading at 5
They were not reading at 5 o`clock
Was I reading
Was He reading at 5 o`clock yesterday?
Was She reading at 5 o`clock yesterday?
Were We reading at 5
Were You reading at 5 o`clock
Were They reading at 5 o`clock yesterday?
While Jane was reading a book, Susan was
While Nick was skiing in the mountains, Teddy
While Ann was drawing a picture, Fred was
5.Жаңа сабақты бекіту
1.I ask the questions about new theme. What
Then, they make up sentences using the Past
2.After it they do exercises
Ex13 p.105
1.Robert was speaking on the phone at 2.45
2.Nelly and Ann was moving in a new
Ex.13 p.106
They must describe the pictures.
1.Tom was watching TV.
2.Jack and Dann were fighting with each other
3.Jane was sleeping.
4.Mike was reading a book.
5.The boys were playing football.
6.) Қорытындылау және бағалау:
In conclusion they play the game which called
After it they play with the ball. The
1. They throw ball at each others. First
2. The second pupil who catch the ball
In conclusion I put their marks who was
7. Үйге тапсырма: ex.16 at page 106 In
Пәні: Ағылшын тілі
Сынып:5
Сабақтың тақырыбы: English – speaking countries.
Сабақтың мақсаты:
А) Білімділік: Оқушылардың шет тілін терең меңгеруге үйрету.
Ә) Дамытушылық: Оқушылардың сөздік қорын байыту, кеңейту, ойлау
Б) Тәрбиелік: Адамгершілікке, адалдыққа, достыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Болжамдалған нәтиже: Оқушының білімін көтеру.
Сабақ жоспары:
I.Ұйымдастыру кезеңі:
1.Сәлемдесу
2.Кезекшімен әңгіме
3.Тіл жаттықтыру
II.Үй тапсырмасын тексеру:
1.Үй тапсырмасының орындалуын тексеру
2.Үй тапсырмасы бойынша білім деңгейін анықтау.
III.Жаңа сабақ:
1.Оқушылар назарын сабаққа бұру.Жаңа сабақ түсіндіру.
2.Жаңа білімді жүйелі түрде игеруін қадағалау.
IV.Жаңа сабақты бекіту:
1.Оқушының жаңа сабақты игергендігін тексеру.
2.Оқулықпен өзіндік жұмыстар ұйымдастыру.
V.Қорытындылау, бағалау.
VI.Үйге тапсырма.
Сабақтың жүру барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі:
1)Сәлемдесу.
Т-Good morning, dear my pupils!
P- Good morning, good morning
Good morning to you
Good morning dear teacher
We are glad to see you
II.Кезекшімен әңгіме:
T-Who is on duty today?-P…
T-Who is absent?-P…
T-What date is it today?-P…
T-Thank you, sit down.
III.Тіл жаттықтыру:
Proverb
East or West, home is best.
(Өз үйім,кең сарайдай боз үйім).
IV.Үй тапсырмасын тексеру.
T-What was your home task for today?
P-Our home task to learn by heart the
They must fill up the new words in
V.Жаңа сабақ:
Today we have an interesting lesson. The theme
Dialogue.
D:Hi, Helen! How `ve you been?
H:Just, fine, thanks you?
D:I am you last in the library. You
H:True. But why are you laughing? I think
D:I know, by the way people say that
H:Oh, yes, it certainly has. People will understand
D:I heard that Americans and the English speak
H:It means what people. Live in flats in
D:That`s very interesting indeed.
VI.Жаңа сабақты бекіту:
Ask the questions about this text.
-What English – speaking countries do you know?
-Is English or French an international language nowadays?
-What foreign languages are popular in Russia?
-Do you American equivalents for the British words
VII.Қорытындылау, бағалау:
Exercise-29
Complete the sentences:
-White the children were running …
-Write my father was looking through the magazine
-Write Ann was reading a novel …
- …When I saw them in the street.
- …When the telephone rang.
- … When Pete came back home work.
Exercise-31
Make the right choice.
1.Moscow is in …
a) Asia b)Australia c)Africa d)Europe
2.The Australian speaks …
a) English b)American c)French d)Australian
3. …Separate Europe from Asia.
a) The Alps b)The Volga c)The Urals d)The
4. … is in Africa.
a) China b)Vietnam c)Egypt d)Spain
5.The national Russian Flag is …
a) blue, red and white
b)blue, white and red
c)white, blue and red
d)red, white and blue
6.Joan is a typical … name
a) English b)German c)French d)Spanish.
In conclusion I put marks who was activity
VIII.Үйге тапсырма:
EX.26 page 110
EX.30 page 111
EX.32 page 112
Then to learn by heart the dialogue.
Қорытынды
«Қазақстан-2030» атты еліміздің стратегиялық бағдарламасында ең негізділерінің бірі-
Жаңа педагогикалық технология баланың жетілген тұлға ретінде
Ұстаздардың алдына қойған міндет – оқытудың әдіс –
Қоғам талабына сай шетел тілдерін оқытуда қойылып
Ғылыми әдістеменің объективті түрде дaмyы шет тілін оқыту
Интернет ағылшын тілін үйренушілерге аутентті мәтiндepдi қолдануға, тіл
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Азимов Э.Г., Вильшинецкая Е.Н. "Материалы Интернета на уроке
Алхазишвили А.А., «Основы овладения устной иностранной речью».
Аудиовизуальные материалы по иностранным языкам –важное средство интеллектуального
Әбиев Ж, Құдиярова, Бабаев Педагогика «Нұрлы әлем»
Бородулина М. К. "Шетел тілін үйрену" - М,
Бегалиев Т. Педагогика – Тараз: ТарМУ, 1999
Бұзаубақова К.Ж. Жаңа педагогикалық технологиялар. – Тараз: ТарМУ,
Зимняя И.А., «Психология обучения иностранным языкам в школе».
Қазақстан Республикасының білім туралы заңы. Оны жүзеге асыру
Көшкімбетова С.А., Т.К.Кенжебаев Мектептің оқу тәрбие үрдісіне инновациялық
Карпова А.С. "Интернет в подготовке будущих учителей иностранного
Кузьмичева Т. Н. "Технические средства в обучений английскому
Пассов Е.И., «Коммуникативный метод обучения иноязычному говорению»-М.: Просвещение,
Полат, Е.С. "Интернет на уроках иностранного языка". "Иностранные
Ноwatt A. P. R. Programmed learning and the
Using the language laboratory. Ed. by John D.
University of London Press, LTD, 1988.
Качалова К. Н., Израилевич Е. Е. «Практическая грамматика
Колыхалова, Ольга Алексеевна, Махмурян, Каринэ Степановна. Учитесь говорить
Қазақ грамматикасы, Алматы «Жазушы», 1990 ж. 681-717 беттер.
Movie Talk. Английский, интерактивный видеокурс: для Windows и
Методическая разработка по английскому языку для развития навыков
Нұрланбекова Е. «Шетел тілін оқытуда бейнефильмдерді қолдану», Шетел
Петрова, Светлана Владимировна, Рудавин, Олег Николаевич. Английский
Полякова, Татьяна Юрьевна. Английский язык для диалога
Сақтағанова М. С., Алиева Н. Қ., Айтбаева Н.
Тубышева Қ., «Модульдік оқыту технолгиясын ағылшын тілі сабақтарында
Эналеев, С. Триединство общей цели, Языковая политика,
Кесте -1
Нағыз педагог – профессонал кең білімді, мәдениетті, ізгілікті
кәсібилігі
инновациялық жаңа бағыттағы іс - әрекетке дайын;
баламен мәдениетті қарым – қатынас жасай білетін;
өз жұмысына обьективті талдау жасай алатын болжам нақты
өзіндік мұғалімдік қызметін атқару стилі бар;
зерттеу жұмыстарын жүргізе алатын; әр іске белсенді;
дүниетанымы кең;
адамгершілігі мол;
баланы жеке тұлға ретінде тани білетін;
өз тілін қадірлейтін;
еңбек сүйгіш;
педагогикалық , психологиялық білімі терең;
жаңалыққа құштар;
әр түрлі дәрежеде сабақ бере алатын;
технологиялық білім мен дағдыны меңгерген;
әр түрлі педагогикалық жағдаятты шеше алатын;
өзі жоспарлаған іске жете алатын;
оқушылардың интеллекетілік дағдысын дамыта алатын;
дарабоз жеке тұлға қалыптастыратын;
Кесте -2
Кесте-3.
37
Гуманитарлық пәндер жүйесінде оқытудың инновациялық әдіс тәсілдерін
Инновациялық әдіс-тәсілдердің озық тәжірибеле-рін пайдалану
Инновациялық әдіс-тәсілдердің нәтижесінің болуы
Инновациялық әдіс-тәсілдердің тиімді жолдарын қарастыру
Жаңалықтың өмір сүру сатыларын меңгеру
Инновациялық әдіс-тәсілдерді пайдалану және білім беруді ұйымдастыру формалары
Инновациялық әдістерді меңгеру
Инновациялық ізденіс қажеттілігі
Инновациялық әдіс-тәсілдер жайлы білім
Оқыту мен тәрбиенің бірлігі
Өз бетімен әрекеттену әдістерін меңгеру
Шығармашылық қабілеттерін дамыту
Танымдық күшін қалыптастыру, дамыту
Әр оқушыны қабілеті мен мүмкіндік деңгейіне орай оқыту
Оқушыларға ізгілік тұрғысынан қарау
Оқу үрдісін оқушының сезінуі
Танымдық шығармашылық икемділігін дамыту
Жаңа технологияның педагогикалық қағидалары
ОҚЫТУДЫҢ ЖАҢА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін оқытудың бірыңғай технологиясын жүзеге асыруға даярлау
Дәстүрлі технологиялар мен инновациялық технологиялардың аражігі
Оқыту технологиясы мен әдістері
Қазақстан Республикасында техникалық және кәсіптік білім беруді дамыту
Қазақ тілін жаңаша оқыту технологиялары
Білім беру үрдісінде жаңа технологияларды қолдану
Қазіргі кезеңдегі тарих пәнін оқыту сипаты және заманауи әдіс - тәсілдерді тиімді пайдалану жолдары
Жаңаша оқыту технологиялары
Педагогикалық технологиялардың қазіргі білім беру саласындағы маңызы