Банктің басқару саясаты



МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ ......................................................................................................3
1 БАНКТІК МЕНЕДЖМЕНТІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ..........................................................................................................4
1.1 Банктік менеджментінің қызмет көрсету саласындағы маңызы.................................................................................................................4
1.2 Банктің басқару қызметін ұйымдастыру.......................................................................................................9
1.3 Банктің басқару саясаты.......................................................................15
2 «БАНК ЦЕНТРКРЕДИТ» АҚ-ның БАСҚАРУ ПРОЦЕССІН ТАЛДАУ...19
2.1 «Банк ЦентрКредит» басқару процессі...............................................................................................................19
2.2 «Банк ЦентрКредит» басқарушылық қызметінің нәтижесі...............................................................................................................23
3 ҚАЗАҚСТАНДА БАНК МЕНЕДЖМЕНТТІҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ ЖОЛДАРЫ.........................................................................................................28
ҚОРЫТЫНДЫ ...........................................................................................34
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБЕИТТЕР ТІЗІМІ ...........................................36
КІРІСПЕ
Қазақстан экономикасының қызмет жүргізудің нарықтық негіздеріне көшуі, мемлекеттің
Алдыңғы қатарлы мемлекеттерде менеджмент өндіріс тиімділігін арттырудың маңызды
Шетел банк құрылымдары банк қызметтері нарығының нәтижелі дамуына
Жоғарыда аталған процестердің ерекшелінген жалғасы ретінде, банк жүйесінде
Банк ісіндегі, нарықтық экономика жағдайында жұмыс жүргізетін елдерде
Курстық жұмыстың зерттеу объектісі банк менеджментінің ұйымдастырылуы мен
1 БАНКТІК МЕНЕДЖМЕНТІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Банк менеджментінің банк қызмет көрсету саласындағы маңызы
Дамыған елдерде, менеджмент өндіріс тиімділігін арттырудың маңызды факторларының
Қазіргі нарықтық экономиканың дамыған жағдайындағы банк ісі барлық
Елімізде жүргізілген экономикалық реформалар банк ісінің дамуының
Банктік бизнестің даму барысында негізінен коммерциялық банктің
Банктік менеджмент басқарудың ерекше саласы ретінде, тек дамыған
Коммерциялық банктегі менеджмент клиенттердің қаржылық дамуына неғұрлым қолайлы
Менеджменттің негізгі мақсаты – басқарудың ең тиімді формаларын
Менеджмент – басқару және ұйымдастырудың ең бір
Банк қоғам капиталын сақтаушы және орналастырушы ( екі
банкті, ақша нарығы жағдайында қызмет жүргізетін субъект ретінде
банк сенімділігінің кепілі ретінде көрінетін баланс өтімділігін және
іскерлік қатынастарды тұрақтандару және ұзарту мақсатында пайдала-
ұжымның әлеуметтік, коммерциялық, өндірістік проблемаларын өз ара жетік
мамандардың әлуетті (потенциалды) мүмкіндіктерін толық жүзеге асыру мақсатында,
Негізгі мақсаттармен қатар, банк менеджменті, бір
Әлеуметтік көрсеткіштер, ұжым мүшелерінің кәсіби дайындықтарының дамуын, олардың
Сонымен, банк менеджменті деп – осы сферада қызмет
Банк менеджментінің мазмұнын келесі қызмет бағыттары құрайды: жоспарлау,
Банкілік басқарудың ең жауапты бөлімі ол жоспарлау,
Жоспарлауды, банктің ішкі мүмкіндіктерін және ақша, валюта нарықтарының
Банк саясатын құру барысындағы аналитикалық жұмыстардың бір
Коммерциялық банктер, жоғарыда аталғандардан басқа, тағы бірнеше
Банк менеджментінің жүйесінде, реттеу белгілі ерекшеліктерге ие, ол
Банктің ішкі реттеу процессіне келесі бағыттарды жатқызуға болады:
банк қызметінің тиімділігін арттыру мақсатында, барлық бөлімшелерді қоса
банк басқару сапасының жоғарылауын қамтитын, әдістемелік және нұсқаулық
өндіріс ішінде және сыртқы ортада қалыптасқан жағдайлар
банк тәуекелін шектеу мен төмендетудің негізгі бағыттарын әзірлеу;
банк ішінде бақылау жұмыстарын ұйымдастыру, кадрлар саясатын
Банк қызметіндегі бақылау жұмысы, сыртқы және ішкі бақылау
Банктік менеджментті екі көзқарас тұрғысынан қарастыру қажет:
1. Банк қызметі
тарапынан
(жұмыстың өзімен)
Банктің мақсаты Жетекші
Банктің Орындаушы
міндеттері
Қабылданатын Олардың
шешім
Банктің күрделі операциялары адамдар арқылы атқарылады. Олар опера-цияларды
Банк менеджменті қызметінің нақты бағыттарын үлкен екі
Кесте 1- Банк менеджменттінің бағыттары
Банктің экономикалық процесстерін басқару
Банк басқару процессінің негіздері: меке-мені және қызметкерлерді (ұжымды)
1 Қызметті жоспарлау:
а) стратегиялық
б) шешу тактикасы 1 Басқару үлгілерін талдау:
а) жапондық
б) американдық
2 Банктің меншікті капиталын басқару 2 Банк
3 Банк активтерін басқару 3 Банк қызметін
4 Банктің қарыз қаражаттарын басқару 4
5 Коммерциялық банктегі тәуекелдерді басқару. 5 Банк
6 Пассивтерді басқару стратегиясы . 6 Стратегиялық жоспарлаудың
7 Банк пайдасын басқару 7 Банктің кадрлық
8 Банктің инвестициялық қоржынын басқару 8 Еңбек
9 Банктің валюта қоржынын басқару 9 Шешім қабылдау
10 Банк өтімділігін басқару стратегиясы 10 Шиеленісті
Бірінші топ, банк құзыретіндегі экономикалық процесстерді басқару мен
- банк қызметіндегі бөлек аялар (сфералар) бойынша
- банк маркетингі;
- банк активтері мен пассивтерін басқару;
- банк өтімділігін, табыстылығын, меншікті капиталын, кредиттік қоржыны
Қаржы менеджментінің ерекшелігі, біртұтас банк жүйесі шеңберінде банк
Екінші топты, қаржы менеджменті тиімділігінің шарты ретінде
Шетел тәжірбиесінде, әр бір банктің басқарылу сапасына баға
Менеджмент дұрыс жүрмеген жағдайда, теріс факторлардың пайда болу
Дұрыс емес менеджментке: банк басшылары мен қызметкерлерінің әлсіздігінен
Банктің басқару қызметін ұйымдастыру
Бұл жағдайда менеджмент мақсаты: Банк жұмысын ұйымдастырудың түрлі
Белгілі функциялар мен операцияларды орындайтын банктің кәсіпорын ретіндегі
-әмбебаб;
-маманданған;
-инвестициялық;
-ипотекалық;
-жинақ;
-арнайы тағайындалған және тағы басқа банктерді жатқызуға болады.
Алайда, күнделікті жәй операцияларды және басқа да
Бірінші блокты банк құрылтайшылары қалыптастырады. Олардың саны әр
Басқарудың негізгі органы – банк акционерлерінің
Банк жұмысын басқару, сондай-ақ банк Басқармасы және
Банк Кеңесі басқару және банктің даму міндеттерін
Банк Кеңесі: банк саясатының бағытын және нақты
Кеңес мүшелері, банк қызметін реттейтін заң актілерінің бұзылғаны
Банк басқармасы (екінші блок) банк қызметінің стратегиялық бағыттарын
Банк басқармасы төрағасының құқықтары, міндеттері және жауапкершілігі банк
Банк Кеңесі (басқармасы) жанынан екі комитет құрылады: Кредиттік
Кредиттік комитеттің функцияларына жататындар: банктің кредиттік саясатын, тартылатын
Тексеру комитетінің құрамы акционерлердің жалпы жиналысында тағайындалады. Банк
Үшінші блоктың жұмысы – банк қызметін жоспарлау мен
Төртінші блок – әртүрлі банк қызметтерін ұйымдастыруды қамтиды
Кредиттік басқару – кредиттік қоржынның қалыптасуына, пайдаланарман-дарды
Қаржылық блокқа: бухгалтерия; табыстар мен шығыстардың есебін дайындайтын
Алтыншы блок – ақша ағымдары бойынша мәліметтердің электронды
Кадрларды жинақтау, жұмыс орындарына қажетті кандидаттарды таңдау, қызметке
Банкті ұйымдастыру қағидаттары. Банкті ұйымдастырудың негізгі қағидаларына жататындар:
- банктерді орындайтын қызметтеріне сәйкес құру;
- ұйымдастыру буындары және билік өкілеттілігі бойынша
- банк қызметінің қойылған мақсаттарға сәйкес болу қағидасы;
- бірлескен және үйлестірілген іс-әрекеттерді, басқаруды рационализациялау;
- банк қызметінің қоршаған орта талаптарына толық сәйкес
- персонал қызметін регламенттеу;
- жедел және жеткілікті ақпаратпен қамтамасыз етілу.
Банкті ұйымдастыру қағидалары – бұл банкке тән
Негізгі функционалдық қағида дегеніміз, банктің ұйымдық құрылымының, банк
Банк бөлімшелері бойынша, билік өкілеттілігінің сатысы биліктің екі
Банк қызметін болжау (жоспарлауды) басқармасы, банк қызметінің
Кредиттік басқарма, әртүрлі кредиттік операциялардың орындалу негізі
Коммерциялық банк қызметінде маңызды орын алатын валюта басқармасының
Депозиттік операцияларды басқару бөлімі, банктің меншікті капиталы мен
Есеп айырысу-кассалық қызмет басқармасының функцияларына келесілер жатады: есеп
Талдау және статистика басқармасы келесілерді қарастырады: статистика-лық ақпаратты
Маркетинг басқармасы, оның функцияларына жататындар: рыноктық конъюнктураны зерттеу;
Клиенттері мен әріптестеріне қатысты іскерлік байланыстарды орнату.
Банк филиалдарының басқармасы келесілерді қарастырады: филиалдардың қызметтеріне басшылық
Қойылған мақсаттарға сай келу қағидасы, банктің негізгі міндеті
Банк құрылымының қалыптасуына әсер ететін факторлар. Банктің
Банк көлемінің оның ұйымдық құрылымына әсер етуі, ірі
Кіші банктердің даму деңгейі, аймақтың экономикалық жағдайына
Ірі банктердің кіші және орта банктерге қарағанда біраз
Келесі фактордың мәні мынада, нарықтың технологиялық
Банк құрылымына оның мамандануы мен әмбебаптылығы да
Банк қызметі бойынша шығындарды үнемдеу, ұсынылатын қызметтер
Банк құрылымын қалыптастырудағы соңғы мақсат–банк қызметкерлерінің еңбек өнімділігі
Банктік менеджменттің ерекшеліктері. Банктік менеджменттің, аталмыш бөлімшенің қоғамдық
Ол ең алдымен, келесілерден тұратын банкілік менеджменттің өзіндік
- ақша нарығы жағдайындағы шаруашылық жүргізуші субъекті ретіндегі
- несие беруші мен салымшы мүдделерінің сақталуы мен
- іскерлік байланыстардың ұзақтығы мен тұрақтылығын келістіретін, банк
- аталмыш ұжымның өндірістік, коммерциялық және әлеуметтік проблемала-рын
Банктік менеджмент атап көрсетілген мақсаттарға сәйкес бірсыпыра сандық,
Сандық көрсеткіштердің банк қызметін басқарудың барлық аясына қатысы
Сапалық корсеткіштерді бірнеше түрге бөлуге болады. Бірінші топты
Екінші топ қаражаттардың айналым жасау жылдамдығының, операциялар-ды жасауға
Үшінші топқа банк көрсететін қызметтердің көлемі, құрылымы мен
Банктің басқару саясаты
Банк менеджментінің негізгі қалаушысы ретінде стратегиялық жоспарлау көрінеді.
Банк сферасында, стратегиялық жоспарлар қатарына банк саясатын жатқызуға
Қазақстан банктерінің осы даму кезеңіндегі негізгі
Бүгінде, көптеген банктерді өз қызметтіндегі стратегиялық аспектілерден гөрі,
Казақстанның алдыңғы қатарлы банктері өздерінің пайдаланармандарына көптеген
Отандық банктердің халықаралық деңгейде қызмет істеуін ескере отырып
Стратегиялық басқаруды, банктің сыртқы нарықтағы іс-әрекетін
Стратегиялық бағдарды (ориентир) негіздеу және
1. Банк міндеттері мен мақсаттары:
- банк дамуының негізгі ұтымды бағыттарын анықтау;
2. Қызметтің әр түрінің мақсатын белгілеу:
- мақсаттың белгіленуіне әсер ететін факторларды анықтау;
3. Банктің бастапқы жағдайын бағалау: қызмет
4. Банк стратегиясына әсер ететін факторларды анықтау; банк
5. SWOT – талдау: банк дамуындағы ұтымды
6. Шаруашылық қоржынының даму стратегиясы: даму стратегиясын таңдауға
7. Реттелетін факторлардағы өзгеру стратегиясы: іс жоспары түрінде
Стратегиялық даму жоспары – тұрақты және ұзақ мерзімді
Стратегиялық жоспарлаудың, идеялы-теориялық негізі ретінде банктің даму
Стратегиялық мақсаттар тактикалық шешім қабылдауды болжамдайды, яғни жүргізілетін
Осыдан кейін, активтер және пассивтер көлемін, құрылым боынша
Банктің кадрлық саясаты. Банк қызметін ұйымдастырудағы негізгі буынның
Сондықтан, нарық жағдайында компанияны басқарудың үйреншікті авторитарлы стилінің
нұсқаулардың – ұсыныстар нысанында берілуі;
бағыныштыларға құрметті, назарлы қатынас, достық ілтипатпен қарау;
бұйрық және тиымдарды – талқылаулар арқылы іске асыру;
мадақтау мен ұялту іс әрекеттерін – кеңестер
басқарушының позициясы немесе басқарушылық позиция – ұжым ішінде
Басқарудың демократиялық стилі – банкілік құрылым нақты адаммен
Банк қызметінің сәтті болуының міндетті шарты – мекемеде
Еңбек үшін сыйақы берілуі тиіс, сыйақы ретіне адам
Соңғы уақытта ұйымды басқаруға қызметкерлердің барлығын жұмылдыру маңызды
Сонымен, персоналды басқару ретінде іс барысында, қызметкерлердің
2 «БАНК ЦЕНТРКРЕДИТ» АҚ-ның БАСҚАРУ ПРОЦЕССІН ТАЛДАУ
2.1 «Банк ЦентрКредит» басқару процессі
АҚ «БанкЦентрКредит» 1988 жылы 19 қыркүйекте құрылып, кейінгі
Банктің республика бойынша кеңейтілген филиалдар желісі бар, соның
Банктің корреспондеттік желісі шамамен 40 шетел банктерімен қатынаста,
Банк өз клиенттеріне жалпы банктік қызметтерді көрсетеді,
Сонымен қатар Банк клиенттің талабына және қажеттілігіне сай
1998 жылдың шілде айында – Жабық Акционерлік Қоғам
Ашық Акционерлік Қоғам «БанкЦентрКредит» алты депортамент қызмет жасайды:
- Әкімшілік департаменті;
- Кіші және Орта бизнесті несиелеу департаменті;
- Қазыналық департаменті;
- Теуекелділікті басқару және талдау департаменті;
- Несиелік тәуекелділік департаменті;
- Корпаративті қаржылар депортаменті.
Әрбір департамент банктің тиімді жұмысын қолдау және әртүрлі
«Банк ЦентрКредит» АҚ-мы «Банк Центр Кредит» Ашық акционерлік
Банк заңды тұлға болып табылады, жеке меншік құқығындағы
Банктің миссиясы. АҚ «Банк Центр Кредит»-әмбебап
АҚ «Банк Центр Кредиттің» алдында тұрған мақсаттары:
Қазақстанның жүйелі банктердің төртіншісі болуға;
Клиенттің мақсатты тобына қызмет көрсетуінің сапасы бойынша озат
Банктік бизнестің халықаралық стандарттарына сай болу;
Жоғары білімді, адал қызметкерлерді жұмысқа тарту.
Еңбек құқығы «Банк Центр Кредит» АҚ жұмысқа алудың
ЦентрКредит банкінің 2007 жылдағы қызметіне шолу. 2007 жыл
2006 жылдағыдай, 2007 және 2008 жылдаы да банк
Активтер. 2007 жылы банктің активтері 54%-ға өсіп, 880,4
Пайдалылық. 2007 жылы банк капиталының пайдалылық көрсеткіштері еліміздегі
Банктің клиенттері: 64 мыңнан астам заңды тұлғалар; 780
2007 жылғы 31 желтоқсанда банктің несие портфелінің көлемі
Сауданы және жобаларды қаржыландырумен қатар банк өз клиенттеріне
Экономиканың әр түрлі секторларын несиелеген кезде банк осы
Экономика салаларын несиелеуде несие портфеліндегі ең үлкен салмақты
Несие көлемінің өсуімен қатар несие портфелін мерзімдер бойынша
ЦентрКредит Банкі депозиттікқызметтер нарығында бесінші орынды алады. Жеке
Сыртқы және ішкі нарықтағы қолайсыз жағдайларға қарамастан, банк
Нарыққа сыйақы мөлшерлемесі жоғары және салым мерзімі ыңғайлы,
Клиенттердің қажеттілігін толық қанағаттандыру үшін және ұсынылған қызметтердің
Банктің жеке тұлғалар бойынша депозиттік қоржыны 2007 жылы
ЦентрКредит Банкі Еуропалық қайта құру және даму банкінің
Банк 2005 жылдан бастап банк бизнесінің негізгі сегменттерін
Қаржыландыру банкке негізгі қарызды өтеу бойынша екі жылдық
2007жылғы қантарда банк жылдық мерзімге жылына 8,625% белгіленген
Өткен жылы банктің халықаралық қызметінде басты назар көрші
Халықаралық қарыз алу нарығында 2007 жылы жүзеге асырылған
Moody’s Investor Service және Fitch Ratings халықаралық рейтинг
2.2 «Банк ЦентрКредит» басқарушылық қызметінің нәтижесі ретінде
қаржылық көрсеткіштерге талдау жүргізу
Банк қызметінің қаржылық нәтижелерін талдау және оларды бағалау
Банктің қаржылық қызметінің негізгі нәтижелерін талдауда кірістер, шығыстар
2007 жылы банк капиталының пайдалылық көрсеткіштері еліміздегі тоғыз
Банктің қызметінің қаржылық нәтижелерін талдаудың басты міндеттері мыналар
- банк пайдасының құрылымын зерделеу;
- кірістер жоспарының орындалуына баға беру;
- факторларды айқындау және олардың осы нәтижелерге әсерін
- кірістерді (немесе пайданы) ұлғайту резервтерін айқындау және
Банктің кірістеріне құрылымдық талдау жасаудың мақсаты кіріс көздерінің
Кірістерден басқа, банктің қызметінде шығыстар да болады. Нысаны
Пайыздық шығыстар клиенттерге талап етілетін салымдар және мерзімдік
Банктің шығыстарын құрылымдық талдау шығыстардың негізгі түрлерін, олардың
Төменде келтірілген 8-кестенің мәліметтерін талдау барысында сыйақы алуға
Жалпы алғанда 1.01.2008 жылы банктің несие (пайыздық) қызметінен
2007 жылдың экономикалық кеңістікте еліміздегі дағдарыстық ахуалдарға
Сыйақы алуға байланысты емес кірістер 01.01.07 ж (қызмет
Сонымен қатар осы позиция бойынша 01.01.07 және 01.01.08
Кесте 2 – «БанкЦентрКредит» АҚ-ның 2007-2008 жылдардағы
Көрсеткіштер 1.01. 2007 ж 1.01. 2008 ж Абс.өзге-ріс,
млн. тг Өсу қарқы-ны, %
млн. тг млн. тг
1 2 3 4 5
1. Пайыздық кіріс 48984 93000 39684 189,9
2. Пайыздық шығын 29047 53330 24283,0 183,6
3.Пайыздық активтер мен міндеттеме-лердің құнсыздануына резерв құрғанға
4.Пайыздық активтер мен міндеттеме-лердің құнсыздануына резерв құру
5. Таза пайыздық пайда 12486 24229 11743
6. Пайыздық емес кіріс 10182 14436 4254
7. Пайыздық емес шығыс 732 734 2 100,3
8.Таза пайыздық емес пайда 9448 9793 345 103,7
9. Операциондық табыс 22668 38665 15997 170,6
10.Операциондық шығыс 10776 19156 8380 177,8
11. Таза операциялық пайда 11892 19509 7617 164,1
12.Басқа операциялар бойынша құн--сыздануға резерв құрғанға дейінгі кіріс
13.Корпоративті салық шығысына дейінгі пайда 11322 19091
14. Корпоративті салық шығысы 1301 4624 3323
15. Таза пайда 10021 14467 4446 144,4
16. Баланстық пайда 31957 52398 20441 164,0
17.Банк игілігінде қалатын таза пайда 10021 14467 4446
18. Жиынтық табыс 81834 146101 64267 178,6
Мұны ел экономикасының ауыр жағдайымен түсіндіруге болады. 1.01.2007
Жалпы алғанда 01.01.2007 жылы банктің жиынтық табысы -
Осылайша, 2007 – 2008 жж. аралығында банктік өнімдерді
Бұдан әрі талдау жасалып отырған банктің шығыстарын қарастырамыз.
Кесте 3 - «Банк ЦентрКредит» АҚ-ның 1.01.2008
Көрсеткіштер Пайда
млн.тенге Шығыстар млн.тенге
Несиелік қызметтер:
Табыс
Шығыс
Пайда
48984 (93000)
19937 (39670)
29047 (53330)
Пайыздық емес табыс:
Табыс
Шығыс
Пайда
10182 (14436)
9448 (9793)
732 (734)
Операциондық қызметтер:
Табыс
Шығыс
Пайда
22668 (38665)
11892 (19509)
10776 (19156)
Барлығы:
Табыс
Шығыс
Пайда
81834 (146101)
31957 (52398)
49877 (93703)
Бұл ретте шығыстардың жалпы сомасындағы осы көрсеткіштің үлестік
Үлестік салмақтың өзгеруі тартылған депозиттердің санындағы өгерістерге байланысты,
Пайда пайыздық кіріс есебінен ұлғайды. 2007 жылдың басында
Пайыздық кірістердің ұлғаюына негізінен басқа банктердегі депозиттерден алынған
Талданған кезең ішінде жіктелген активтер бойынша шығындарды өтеуге
Осылайша, банктің кірістері мен шығыстарын талдауды қорытындылай келе,
Қорыта айтқанда, талдау жүргізілген кезең аралығында банктің барынша
3 ҚАЗАҚСТАНДА БАНК МЕНЕДЖМЕНТТІҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ ЖОЛДАРЫ
Бүгінде, нарықтағы бәсекелестіктің қатаңдай түсуіне байланысты, қазақстандық кез-келген
Клиентке бағытталған ыңғайлы қызмет көрсету “банктік әдетті” қалыптастырудың
Қазақстандық банктердің клиенттердің салымдары үшін күрес тек керемет
Ақшамен операциялар жүргізуде, әсіресе, салымдармен байланысты операцияларды жүргізгенде
Банктің сыртқы келбеті тек керемет ғимарат пен технологиядан
Банктің имиджін қалыптастырушылар: жарнама тақтайшаларынның, банктік буклеттердің, бланктардың
Банктік емес қызметте беделді қалыптастыруға әсер етуші компонент
Қазіргі уақыттағы қатаң нарықтық бәсеке басқа бағытқа, басқа
Клиент – бұл орталықтандырылған тәсіл және ол барлық
Қазақстандық банктер үшін клиенттің құндылығын түпкілікті түсіну, яғни,
Қазіргі уақытта клиенттер ең алдымен өзіне «Маған
Әлемнің жетекші менеджерлерінің пікірі бойынша қазіргі уақыттағы нарықтық
Қазақстандағы коммерциялық банктерде менеджментті жетілдіру мақсатында банктік
Ұсынылатын банктік өнімдердің аясын кеңейту келесілерді қамтиды:
-несие нарығында операцияларды әртараптандыру мен хеджирлеу бойынша жаңа
-корпоративтік клиенттерге электрондық қызмет көрсетуді құру мен енгізу;
-жаңа шоттар жоспары мен халықаралық стандарттарға сәйкес құжаттар
-қолма-қол емес есеп айырысуларды қолданылатын нысандарын кеңейту;
-ұзақ мерзімдік бағалы қағаздарға инвестицияларды кеңейту;
-қаржылық лизинг, ұзақ мерзімдік несие желілері сияқты қаржы
-халықаралық құжаттық операцияларды дамыту;
-қызметтері нақты аймақтың экономикалық ахуалына және тұрғылықты халықтың
-банк жүйесі туралы халықтың мәдениеті мен білімін арттыру
Сонымен, кадрлық менеджментті дамытуда төменгі шараларды жүзеге асыру
1. Корпоративтік мәдениет пен корпоративтік рухты қолдау және
Корпоративтік мәдениеттің негізін ұйымның мүшелері қолдайтын идеялар, құндылықтар
Алайда корпоративтік мәдениет жұмыскерлердің тікелей қатысуынсыз қалыптасады. Корпоративтік
Тәжирибе көрсеткендей, корпоративтік мәдениеті айқын көрінетін ұйымдарда адам
Банкирлердің пікірінше, банктік бизнес шарты бойынша корпоративтік мәдениеттің
- банк қызметкерлерінің барлық шешімдері мен әрекеттерінің мақсатын
- барлық басқару шешімдері құнның негізгі көрсеткіштеріне негізделетін
- банктің қызметкері өзінің әр шешімі немесе әрекеті
- қызметкердің материалдық өтемі толығымен оның банк құнын
Тиімді корпоративтік мәдениетті қалыптастыру үшін келесі қадамдарды орындау
1. Банктің миссиясын анықтау.
2. Банктің негізгі базалық құндылықтарын анықтау.
3. Базалық құндылықтар негізінде банк қызметкерлерінің жүріс –
4. Базалық құндылықтар мен жүріс – тұрыс
5. Банктің корпоративтік мәдениетін қалыптастыратын және анықтайтын
Сондықтан, кадрлық менеджмент тұжырымдамасында келесі шараларды жүзеге асыруды
-банктің басты құндылығы – оның қызметкерлері. Тек қызметкерлері
-банк ішінде персоналдың бір – бірімен және клиенттермен
-әрқашан инновацияларға икемді әрі дайын болу керек;
-жұмыскерлерге топта жұмыс істеу мен ортақ мақсатқа ұмтылуды
-қызмет сатысы бойынша жоғарылау мүмкіндігін барлық қызметкерлер үшін
2. Материалдық ынталандыру жүйесі. Банктің қызметінің тиімділігі персоналдың
Қызметкерді материалдық ынталандыру жүйесі қаржылық нәтижені жақсартуға, құрылымдық
3. Моральдық ынталандыру жүйесі. Жоғары квалификациялы мамандарды тұрақтандыру
Бұл жүйе банкте еңбек ету стажына, кәсіби деңгейіне
4. Әлеуметтік пакет. Әлеуметтік пакет банк қызметкерлері үшін
Сонымен қатар, индивидуалдық әлеуметтік пакет түрлерін енгізуге болады.
5. Өндірістік пакет. Кез келген банктің қызметінде үш
Банк басшылығы жұмыс орындарын жақсарту, қызметкерлердің еңбегін ұйымдастыруды
Банктің әр қызметкері барлық санитарлы – гигиеналық нормаларға
6. Қабілеттерді арттыру және персоналды бағалау жүйесі. Қабілеттерді
-жеке табыстарын бағалаудың негізгі идеялары;
-банк қызметкерлерінің бейнесін және оның алып отырған дәрежесіне
-қабілеттерді және жеткен дәрежелерін бағалау.
7. Персоналдың дамуы мен персоналды оқыту. Қазіргі заманғы
Банктер өз қызметкерлеріне отандық және шетелдік оқу орындарында
8. Персоналды жоспарлау және таңдау. Персоналды жоспарлау және
Персоналды таңдау банк қызметіндегі ең маңызды элементтердің бірі.
9. Кадрлық тәуекелдерді азайту. Кадрлық тәуекелдерге банктің персона-лымен
Бұл тәуекелдердің ерекшелігі кадрлық тәуекелді басқару мен қаржылық
Кадрлық тәуекелдің сандық сипатын басқару үшін жұмыс орындарының
Қазіргі заманғы кадрлық менеджметтің жаңа технологияларын қолдану банктерге
Сонымен, Қазақстандағы банктердің қызметінің тиімділігін арттыру үшін банктің
ҚОРЫТЫНДЫ
Коммерциялық банктегі менеджмент клиенттердің қаржылық дамуына неғұрлым қолайлы
Сонымен қорытындылай келе мынадай нәтижелер шығаруға болады:
Нарықтық экономикаға көшкен сәттен бастап банктер экономикада басты
Банктік менеджмент қаржылық менеджмент және коммерциялық банктегі персоналды
Қаржылық менеджмент активтер мен пассивтерді басқару, ликвидтілікті басқару,
Персоналдық менеджмент еңбекті ұйымдастыру мен еңбек төлемі
Банктік менеджменттің негізгі міндеттері банктік саясат,
Шешімдер қабылдау, бақылау жауапкершілігі мен ұйымдастыру, қол астындағылармен
Банктің күрделі операциялары адамдар арқылы атқарылады. Олар операцияларды
Банктік менеджменті жетілдіру мақсатында келесі шараларды жүзеге асыру
- активтер мен пассивтерді басқару
- банктің ақпараттық жүйесіне аса
- банк менеджерлерін банктік менеджмент бойынша квалификациясын жоғарылату
Қабілеттерді арттыру және персоналды бағалау үшін үш негізгі
- жеке табыстарын бағалаудың негізгі идеялары;
- банк қызметкерлерінің бейнесін және оның алып отырған
- қабілеттерді және жеткен дәрежелерін бағалау.
Банктік менеджментте қорларды тиімді басқару үшін және өзінің
Сонымен қатар, несие нарығында операцияларды әртараптандыру мен хеджирлеу





Ұқсас жұмыстар

Банктің несие саясатының түрлері
Коммерциялық несие саясатының мақсаттары
Екінші деңгейлі банктердің несие саясатын басқару
Несие берудегі несие саясаты
Депозит
Банктің директорлар кеңесі банк
Қазіргі кездегі коммерциялық банктің қызметіндегі несиелік саясаттың рөлін айқындау және оны жетілдіру жолдары
Нарықтық экономика жағдайындағы банк қарыз капиталдарын басқару жүйесi
Коммерциялық банктердің несие саясаты
Коммерциялық банктердің пайыздық саясаты