Үсті шұбар келеңгір



 ЖОСПАР
КІРІСПЕ 2
Мұсылман дініне табынудан бұрынғы кезең 2
Ислам діні және мәдени өрлеу 5
Әл-Фараби 9
Жүсіп Хас Хаджиб Баласағұни 12
Махмұд Қашқари 15
Қорытынды 17
Қолданылған әдебиеттер 18
КІРІСПЕ
Арабтардың Орта Азия халықтарын ислам дініне
X ғасырдағы араб жиһанкезі Әбу-әл-Қасым ибн
Сырдарияның шығыс жағалауында оғыздар мен Талас
Худуд - әл Ғалам (ғаламның шекаралары)
Тараз қаласының сауда орталығы, ал Исфижабты
Тұңғыш Самани патшасы Исмайл Ахмедұлының немере
Сонымен мұсылманшылдық Оңтүстік Қазақстанда бірте-бірте жайылған
Мұсылман дініне табынудан бұрынғы кезең
Бүгінгі діндер қалыптасып, олар әлеуметтік-идеологиялық санаға
Қазақтар, түркі тектес халықтар дүниедегі барлық
Ежелгі түріктер, түркі тектес халықтар Көк
Осы күштердің арасындағы күресте зұлымдықтың жолын
Келең-келең, келеңгір,
Бауры шұбар келеңгір.
Үсті шұбар келеңгір
Тас төбеңнен түсерлік
Таң ұрғандай қылармын,
Танауыңды тілермін.
Шапты-бұтты қылармын, -
деп зікір салғанда айтатын «таң» сөзі
Табиғаттан тыс тұрған әлемнің құдіретті билеушісі
Ислам діні және мәдени өрлеу
Шығыс Ренессансының талай елдерді қамтыған және
Арабтар Орта Азия жерін 712 жылдан
Бұрыннан Орта Азиямен тығыз байланысты Қазақстан
Осы кезден басталған мәдени өркендеуге мұсылманның
Біздің жыл санауымыздың VII ғасырында өмірге
VIII ғасырдағы арабтардың Солтүстік Африканы, Испанияны
Орта Азия мен қазақ жерінің араб
Айта кету керек, VIII ғасырда Орта
Қарым-қатынастың өрістеуіне батыс пен шығысты, шығыс
Шынында, қалалар халықтың мәдениетін, салт-дәстүрін қалыптастыруға,
Орта ғасырдағы қазақ жеріндегі қалалардың ірісі
Әл-Фараби
Орта ғасырдағы қазақ жеріндегі қалалардың ірісі
Әл-Фараби (Мұхаммед ибн Мұхаммед уз лаг
Қазақ мәдениетінің қалыптасу кезеңдері мен тарихын
Әл-Фарабидің философиялық, әлеуметтік көзқарастары мен идеясының,
«Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары» деп аталатын
Әл-Фарабидің бірегей тұлға болғанын айта отырып
Осы Әбу Ибраһим Исхак Әл-Фарабидің шәкірті
Жүсіп Хас Хаджиб Баласағұни
Бұл аталған ойшыл-оқымыстылардан шоқтығы биігірек болмаса
Каспийден Қытайға дейінгі алып даланы жайлаған
XIX ғасырдың басынан мәлім болған «Құдатғу
Тез түсер тірлік өлім тұзағына.
Ұлықта бара қоймас ұзағына,
Қаншама жасасаң да зордай болып,
Сом дене үгіледі бордай болып,
Бар арман, құрмет тауып сіңірсең де,
Өлмейтін өмір суын сімірсең де,
«Жетті деп төбем көкке!» шіренерсің
Бәрібір жер қойнына бір енерсің.
Кетпеді ме небір жайсаң қасқалар,
Жеді, жұтты қу қара жер бас
Орда, сарай, қорған салған берік қып
Тастап кетті барлығын да тәрік қып,
Талап елді көре алмаған пайдасын
Ел басылар тойымы жоқ қайдасың.
Талай елді талап алған сол батыр
Екі-ақ құлаш жерге сиып ол жатыр.
Зар қақтырған жаулап алып кең елді
Міне бүгін қара жерге теңелді
Талай елді жаулап алып, ту тіккенді,
Жер жастанды барлық ісі бітіп енді.
Осы жолдардан тойымсыздықтың,
Махмұд Қашқари
Қазақ жерінде дүниеге келіп, халқымыздың мәдениетін
Сегіз бөлімнен тұратын кітапқа топтастырылған мазмұны
Жалпы теңдесі жоқ тамаша бұл туындымен
Қорытынды
Қилы-қилы қиын замандарда тарыдай шашылып тоз-тоз
Ұлы бабаларымыз Әл Фараби, Жүсіп Баласағұни,
Қолданылған әдебиеттер
1. Қазақтар. І-VII том, Құрастырғандар Әбен.Е.
2. Қазақ ССР тарихы, 2 том.
3. Қазақ Совет Энциклопедиясы, 1-12 томдар.
4. Машанов А., Әл-Фараби, Алматы, 1971
5. Көбесов А., Әл-Фараби, Алматы,
6. Григорян С.Н. Великие мыслители Средней
1





Ұқсас жұмыстар

Ислам діні және мәдени өрлеу
Мектеп жасына дейінгі балаларға ертегіні пайдалану әдіс тәсілдер
Тиіндер тұқымдасының түрлері
Әл – Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университетінің Биология мұражайындағы омыртқалы жануарлардың био алуан түрлілігі
Елжандылыққа тәрбиелеудегі қазақ ертегілерінің әсері
Геологиялық бөлім
Құстардың экологиялық жағдайы
Мектеп жасындағы балаға ертегі арқылы адамгершілік тәрбиесін қалыптастыру
Жерге орналастыру жұмыстары жүйесіндегі жерді түгендеу орны
Бүйрек аурулары туралы