Инновациялық технологиялар



Жоспар
І. Кіріспе
ІІ. Негізгі бөлім. Балалардың
Мектепке дейінгі тәрбие мен
Жалпы орта білім беру
Арнайы білім беру ұйымдары
Бастауыш және орта кәсіптік білім беру
Білім беру жүйесін ақпараттандыру
Білім беру мекемелеріндегі тәрбие процесі
Қосымша білім беру
Педагог кадрларының біліктілігін арттыру
Балалардың дарындылығын дамыту
ІІІ. Қорытынды
VI.Пайдаланылған әдебиеттер
Кіріспе
Дарынды балаларға қолдау көрсету бағдарламаларын жүзеге
- балалар дарындылығының құзыретті диагностика
- дарынды балаларды оқытып, дамыту
- облыста «Дарын» эксперименталдық
- балалардың дарындылығын дамытуда білім
- басқа елдердің осы бағыттағы іс-тәжірибелерін
Облыстағы педагог кадрларының біліктілігін көтеру білім
Педагогтарды, білім беру ұйымдарының жетекшілерін
Шығыс Қазақстан облысының білім беру жүйесіндегі
Осы беталыстардың өмірге келуіне білім беру
БАЛАЛАРДЫҢ МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУҒА ДАЯРЛЫҒЫН
Педагог кадрларының біліктілігін көтерудің қалыптасқан жүйесі
Білім беру ұйымдар жұмысының тәжірибесіне психологиялық-педагогикалық
Кешендік бюджеттік курстардың бағдарламасы мектепте
Біліктілігін арттыру жүйесіндегі білім беру ұйымдары
Қазіргі уақытта мектептің психологиялық қызметі біртұтас
Облыстың білім берудегі психологиялық қызметтің негізгі
балалардың жеке ерекшеліктерін дамыту;
мектепте балалардың дамуы үшін жағымды психологиялық
балаларға, ата-аналарға, педагогтарға уақтында психологиялық көмек
Бүгінгі күні облыс мектептерінде 396 практикалық
Облыс мектептерінің оқу-тәрбие процесіне мектеп психологиялық
Мектеп психологтарының жинақталған жұмыс тәжірибесі
Бүгінгі күні облыста мектеп психологтарының біліктілігін
мектеп психологиялық қызметінің көкейкесті проблемалары бойынша
білім берудегі практикалық психологтардың қызметін ғылыми-әдістемелік
облыс мектептерінің таңдаулы психологтарының жұмыс тәжірибесін
Бағдарламаның мақсаты мен міндеттері
Бағдарламаның мақсаты: білім беруді реформалау саласындағы
Бағдарламаның міндеттері:
- өңірдің әлеуметтік-экономикалық, ұлттық, мәдени, экологиялық
- Шығыс Қазақстанның білім беру органдары
- облыс халқының барлық әлеуметтік топтары
- қазақстандық отан сүйгіштікке, төзімділікке, жоғары
- облыс халығының тілдік мәдениетін дамыту,
- балалардың мектеп алды тәрбиесі мен
- 12 жылдық жалпы орта білім
- бастауыш және орта кәсіптік білім
- білім беру сапасының менеджмент жүйесін
- білім беру процесін оқу-әдістемелік және
- білім беру жүйесінің материалдық-техникалық базасын
- оқу процесіне ақпараттық коммуникациялық технологиялар
- дұрыс деректер мониторингі және облыстың
- білім берудің және білім беру
- облыстың білім беру жүйесінде мемлекеттік,
Облыстық білім беру жүйесін дамыту Бағдарламасын
білім беру жүйесін оңтайлы дамыту үшін
білім беру жүйесінің есебіне өңірдің барлық
Шығыс Қазақстан өңірінің жағдайында өңірлік білім
Бағдарлама Шығыс Қазақстан облысының білім берудегі
Бағдарлама бұл жүйенің ішкі әлеуетін және
Облыстық білім беру жүйесінің барлық буындарын,
Бағдарламаны әзірлеудегі негізгі ұстанымдар:
- республикалық білім беру жүйесін нығайтатын
- республикалық білім беру компонентінің қисыны
- облыстың білім беру мекемелерінің нақты
- білім беру мекемелерін басқару және
- білім беру жүйесінде жетекші мен
- білім беру сапасын бағалау жүйесін
- тұлғаның негізгі құзыреттілігін қалыптастыру.
Облыстық бағдарлама мектептер жұмысының тәжірибе-эксперименталдық және
Осындай бағдарламаларды әзірлеудің негізгі идеялары мыналар
- қазіргі заман қоғамында білім берудің
- білім берудің алдын ала даму
- ауданның әлеуметтік-экономикалық даму міндеттерін
- білім беруді, оның өсіп келе
Білім алушыларды практикалық шешу жұмыстарын қоса,
Мектеп немесе орта білімнен кейінгі білім
Бағдарламаны әзірлеуде негізгі принциптер мыналар болды:
- білім берудің тұтастығы мен жүйелілігі,
- өсіп келе жатқан адамның үздіксіз
- білім беру мекемелерінің саралап жіктелуі
- облыстың білім беру жүйесінің өңірлік
облыстағы білім беру жүйесінің дамуын бақылаудың
құзыреттілікті көзқарас;
білім беру сапасына бағдар;
- әлемдік білім беру кеңістігіне ықпалдасу.
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту
Мектепке дейін тәрбиелеу мен оқыту сапасын
мектепте оқыту үшін қажетті практикалық дағдыларды,
мемлекеттік тілді оқу, олардың физикалық және
мектепке дейінгі білім беру бағдарламасымен қамтуды
мектепке дейінгі әр түрлі білім беру
жалпы дамыту, түзету, мектепке дейінгі құрастырылған
мектепке дейінгі мекемелерде және жалпы білім
балалардың, оның ішінде соматикалық және психикалық
мектепке дейінгі және мектепте білім алудың
мектепке дейінгі білім беруде инновациялық процестерді
облыстағы мектепке дейінгі білім беру ахуалының
1 сурет. Шығыс Қазақстан облысындағы
Жалпы орта білім беру
Жалпы орта білім беру үш сатыны
І-саты – жалпы бастауыш білім беру,
ІІ-саты - жалпы негізгі білім беру,
ІІІ- сатының бағдарламалары білім берудің мазмұнын
12 жылдық білім беруге көшу кезең-кезеңмен
Сондай-ақ, мыналар көзделеді:
- Мұғалімдер, мектеп және білім беруді
- Білім берудің жаңа мазмұнына сәйкес
- Оқушылардың ағымдағы сыртқы және қорытынды
- Ауылдық балаларды мектептегі оқуға
- Ақпараттық технологияларды, қашықтықтан оқытуды толық
- Мектепте білім берудің материалдық-техникалық базасын
- Ауыл өмірінің мәдениетін қалыптастыратын орталықтар
Арнайы білім беру ұйымдары
- мемлекет тарапынан ерекше қамқорлыққа мұқтаж
- ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды уақтылы
- балалар үйіне және интернат мекемелеріне
- дамуында мүмкіншіліктері шектеулі балалардың арнайы
Бастауыш және орта кәсіптік білім беру
- бастауыш және орта кәсіптік білім
- техникалық, кәсіптік және орта кәсіптік
- бір қатар кәсіптік мектептерді кәсіптік
- бастауыш және орта кәсіптік білім
- бастауыш және орта кәсіптік білім
- оқу жоспарларының өңірлік құрамдас бөлігін,
- арнайы пәндер бойынша оқулықтар мен
- бастауыш және орта кәсіптік білім
- үш жақты шарт бойынша
- бастауыш және орта кәсіптік білім
- бастауыш және орта кәсіптік білім
Білім беру жүйесін ақпараттандыру
Білім беруді ақпараттандырудың өзекті мәселелері:
облыс мектептерінің және білім берудің басқа
электрондық оқу бағдарламалары және құралдарымен жеткіліксіз
оқу-тәрбие процесінде оқушылардың компьютерлік технологияларды пайдаланып
білім беру мекемелерінің қызметінде оқушылардың қызығушылығын,
білім беру мекемелерінің жаһанданған ақпараттық ресурстарына,
Перспективалар:
- салалық ақпараттық жүйені құру;
- барлық білім беру ұйымдары мен
оқушылардың өз бетімен, жеке, топтық жұмыстарын,
оқушылардың жеке ерекшеліктер, бейімділіктер, қызығушылықтар және
білім беру жүйесінде инновациялық процестерді ақпараттық
оқу процесіне интернеттегі дидактикалық материалдар қорын
компьютерлік тестілерді, білім беру сапасын бақылау
мемлекеттік, орыс және шетел тілдерін үйренуде
жаңа ақпараттық технологияларды пайдалану және енгізу
басқару ақпаратын жедел жинау, сақтау
электрондық оқу басылымдарын әзірлеу және енгізу
Білім беру мекемелеріндегі тәрбие процесі
- «Қазақстан Республикасының білім беру мекемелерінде
- қазақстандық отан сүйгіштікті, төзімділікті, жоғары
- оқушыларды жалпы адамзаттық құндылыққа, адамгершілік
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Қазақстан Республикасының “Білім туралы” Заңы /баптары
Қазақстан Республикасы “Білім мемлеттік бағдарламасы” /Қазақстан
3. Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі
4. Қазақстан Республикасында гуманитарлық білім беру
5. Т.Мейірманқұлова. Білім берудегі инновациялық технологиялар.
6. Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті
7. М.Валиева. Білім беру технологиялары және
8.К.Ж.Бұзаубақова Жаңа педагогикалық технология. Алматы, 2004,
9.Қ.А.Сарбасова. Инновациялық технологиялар. Алматы., 2006.
Н.Р.Юсуфбекова. Общие основы педагогической инноватики. Опыт
2





Ұқсас жұмыстар

Қазақстандағы және әлемдегі инновациялық құрылым
Индустриялық - инновациялық инфрақұрылымның теориялық негіздері
Бизнес инкубаторларды басқару
ҚР-ң индустриялық инновациалық дамуы
Инновациялық экономиканың теориялық негіздері
Ағылшын тілін инновациялық технологиялар жүйесімен оқыту әдісте - месі
Ағылшын тілі сабағын оқыту барысында жаңа инновациялық технологияларды тиімді пайдалану
Қазақстандағы инфрақұрылым түрлерінің қазіргі даму жағдайы
Инновацияларды басқарудың технологиялары мен әдістері
Инновациялық қызметті реттеу