Әлеуметтік жұмыскердің кәсіби ерекшеліктері
Мазмұны
Кіріспе……………………………………………………….............. 3
І бөлім Әлеуметтік жұмыскердің кәсіби ерекшеліктері................. 5
Әлеуметтік жұмыстың этикалық аспектілері…………………………... 5
1.2 Әлеуметтік жұмыскерге қойылатын кәсіби талаптар………………….
1.3 Әлеуметтік жұмыстың профессиограммасы…………………………… 10
ІІ бөлім. Әлеуметтік жұмыс маманның әлеуметтік жұмыстағы қызметі…….........................................................................................
2.1 Еңбек қызметіндегі әлеуметтік жұмыскердің кәсіби бейнесі………….. 13
2.2 Әлеуметтік жұмыскердің атқаратын қызметі ………............................. 17
2.3 Құқықтық қатынастар жүйесіндегі әлеуметтік қызметкер маманы…... 19
ІІІ бөлім. Әлеуметтік жұмыстың этикалық кодексі және стандарты…………………………………………………………….
Қорытынды…………………………………………………............. 26
Пайдаланылған әдебиеттер………………………………................ 28
Кіріспе
Қазақстанда болып жатқан әлеуметтік экономикалық, саяси, демографиялық жағдайлар
Осындай қиын жағдайда әлеуметтік көмекпен, қолдаумен, жеке тұлғаның,
Осыған байланысты адамдардың,топтардың және бірлестіктердің әлеуметтік қорғалуы,
Тақырып өзектілігі әлеуметтік жұмыскерлердің кәсіби моделін қалыптастыруда әлеуметтік
Жұмыстың мақсаты – әр саладағы әлеуметтік жұмыскердің моделін
Жұмыстың зерттеу болжамы – әлеуметтік жұмыскердің кәсіби моделі
Көрсетілген мақсатқа және болжамға жету жолында бірнеше міндеттер
Зерттелінетін тақырып бойынша әдебиеттерді оқып білу;
Әдебиеттерден әлеуметтік жұмыстың кәсіби қызмет ретіндегі мәнді
Әлеуметтік жұмыскердің тұлғалық ерекшеліктерін анықтау;
Әлеуметтік жұмыскердің кәсіби ерекшеліктерін талдау;
Жұмыстың объектісі әлеуметтік жұмыскердің кәсіби дамуы.
Жұмыстың зерттеу пәні – әлеуметтік жұмыскердің кәсіби
Жұмыстың құрылымы кіріспеден үш бөлімнен, қорытындыдан, әдебиеттер тізімінен
І бөлім Әлеуметтік жұмыскердің кәсіби ерекшеліктері
1.1 Әлеуметтік жұмыстың этикалық аспектілері.
Әлеуметтік жұмыс өз негізінде нормативтік қызмет екенін көрсетеді.
Ол тікелей әдет-ғұрыптық құндылықтармен және әлеуметтік нормалармен,
Құндылықты бағыттар жеке адам мен қоғамның қалыптасуында маңызды
Әлеуметтік жұмыстағы координаттардың құндылықты жүйесі кез келген ұғынылған
Әлеуметтік қарым қатынас жүйесіндегі әлеуметтік жұмыстың делдалдық тапсырмасы
Осыған ұқсас жағдайлар әлеуметтік жұмыскерді әрбір нақты жағдайларда
Әлеуметтік жұмыстың этикалық принциптері демократиялық қоғамның негізгі құндылықтарымен
Әрбір индивидтің шығармашылық мүмкіндіктері мен адамгершілігі, құндылықтарға деген
Әрбіреуінің өз сенімі мен көзқарасына құқығы бар екеніне
Әр адамның тұрақты қоғамдағы өз таңдауын жасап және
Әлеуметтік жұмыстың нормативті-құндылықты табиғаты клиенттердің кәсіпқой құндылықты бағдарлар
Әлеуметтік жұмыстағы кеңес берудің имманентті моральдық-этикалық табиғаты клиенттің
Егер өзің шын сенбесең, құндылықтарды тарату мүмкін бе?
Құндылықты жүйелердің байланысының көзқарасы бойынша С.Халлектің бақылауларынан әлеуметтік
Рефлексия – әлеуметтік жұмыскердің кәсіпқой қасиеті.
С.Халлек әлеуметтік жұмыскердің кәсіпқой өтіріктерінің бірнеше жиі кездесетін
1. Өтірік үлкендердің негізгі құндылықтары болып табылады. Үлкен
2. Өтірік ол кәсіпқойдан көмек сұраған қажеттілік ретінде
3. Өтірік ол құпия тәрізді. «Не болғанын маған
4. Өтірік ол конформдық үшін сый сияпат тәрізді.
5. Өтірік ол шектеуліктен бас тарту. «Егер сен
6. Шектеусіз көмектесетін өтірік. «Сен маған сен, бәрі
7. Өтірік ол шартсыз қабылдау. «Сен маған ұнайсың,
С.Халлек ұсынған классификация жеке және кәсіпқой дамуында қызығушылық
Әлеуметтік жұмыскерге көбіне оның мамандығымен түскен қарама қайшылықты
Әлеуметтік жұмыскерлер адамдарға қоғамдағы әлеуметтік-экономикалық жағдайлармен шиеленіскен күрделі
Әлеуметтік жұмыскердің кәсіпқой бағытының іс әрекеттерін гуманистік құндылықтармен
Әлеуметтік жұмыскерлерге қойылатын кәсіби талаптар.
1998 жылы Қазақстан Республикасында әлеуметтік жұмыстың маманы және
Әлеуметтік үй тұрмысты, материалды, емдік және оқу-тәрбиелік мекемелерге
Отбасылық әлеуметтік көмек көрсету орталығын құруға қатысады: асырап
Әлеуметтік жұмыскердің арнайыланған жүйесі этикалық және кәсіпқой
Сонымен, әлеуметтік жұмыскердің міндетті қасиеттеріне жатады:
Психологиялық жете білушілік;
Сыпайыгершілік және өнегелік;
Адамгершілік және мейірімділік;
Ұйымдастырушылық қасиеттері;
Жоғары рухани мәдениеттілік пен құндылығы;
Әлеуметтік интеллект;
Қоршаған ортаға қызығушылық тудыра алатын және клиентпен жұмыс
Ықыласының клиенттің адамгершілік қасиетінің қажеттілігі мен қорғанысына
Клиенттің жеке құпияларын және қызметтік ақпараттардың сыртқа таратылмауы;
Кәсіпқой білімінің үнемі жоғарылатуына тырмысу;
Адалдық, өз жұмысындағы рухани тазалық, адамдармен араласқандағы этиканың
1.3 Әлеуметтік жұмыстың профессиограммасы.
Профессиограмма – арнайы тапсырмаларды шешу үшін және белгілі
бір жүйеде жасалынған кәсіпқой қызметтің бір түрінің сипаттама-технологиялық
«Әлеуметтік жұмыс» мамандығының профессиограммасы
1.Мамандықтың жалпы сипаттамасы. Әлеуметтік жұмыс – қазіргі заманға
2.Кәсіпқойлық қызметтің мазмұны. Маман әлеуметтік проектілер мен программалар
Маманның міндетіне тағы да мүмкіндігі шектеулі жеке тұлғалармен
Әлеуметтік жұмыс ортасындағы маман әлеуметтік қызмет пен мекемелердің
Әлеуметтік жұмыстың маманының міндетіне тағы әлеуметтік орындардағы, арнайы
3.Қажетті білім мен қабілеттілік. Әлеуметтік жұмыстың маманы қажетті
Жалпы гуманитарлық және әлеуметтік экономикалық пәндерден басқа Ресейдегі
Әлеуметтік жұмыстың маманы халықтың әр түрлі жеке тұлғалары
Оның міндетіне психология, педагогика, әлеуметтік медицина, әлеуметтік жұмыстың
Әлеуметтік жұмыстың маманы әлеуметтік мекемелер мен қызмет орталықтарындағы
Маманның міндетіне әлеуметтік медициналық және әлеуметтік педагогикалық,психоәлеуметтік
4.Маманға деген талаптар. Әлеуметтік жұмыстағы маманның қызметі алдымен
Халықты әлеуметтік қорғау жүйесі мекемелерінде жақсы жұмыс істеу
Әлеуметтік жұмыс ортасындағы маманның дамыған интеллектуалды қасиеттері болу
5.Жұмысқа орналастыру. Маманның кәсіпқойлық қызметінің әлеуметтік жұмыс сферасына
Әлеуметтік жұмыскерде кәсіпқойлық қабілеттілік, адам жайлы тереңдетілген ғылыми
ІІ бөлім. Әлеуметтік жұмыс маманының әлеуметтік жұмыстағы қызметі
«Әлеуметтік жұмыскер», «әлеуметтік педагог», «әлеуметтік жұмыс бойынша маман»
Әлеуметтік және психологиялық конфликттер, кризистік және стресстық жағдайлар;
Эмоционалды және психологиялық проблемалар;
Қажеттілік пен кедейшілік;
Алкоголизм мен наркомания;
Зорлық пен зомбылық;
Ұлттық проблемалар;
Қылмыс пен тәртіп бұзушылық;
Жұмыссыздық пен кәсіпқойлық адаптация;
Тұрмыстық проблема;
Бала асыраушылық;
Ата аналық қатыгездік және тағы басқалары.
Қазіргі уақытта әлеуметтік жұмыскер мамандығы өте қажетті мамандықтардың
- Жеке тұлға жайлы ақпараттың сарапталуы мен жинақталуы;
- шағын орта диагностикасы;
- тұлғаның әлеуметтенуі мен дамуын болжау;
- Қоршаған ортадағы жағымсыз құбылыстарға әлеуметтік терапия
алдын алу шараларын жүргізу;
- ортаны организациялық коммукативті педагогизациялау;
- құқықтық сақтандыру;
- Білім беру, тәрбиелеу міндеттері;
- құжаттарды жазу және құрастыру;
- Пед коллективпен жұмыс.
Әлеуметтік жұмыстың қарастын мәселелері ауқымды және ол өзіне
Әрбір мекемеге өзіндік ерекше бір тәсіл керек, мысалы,
Әлеуметтік жұмыс маманы өзінің тәжірибелерінде әр түрлі әлеуметтік
Әлеуметтік ортаның қызметкері бір мезетте адамдардың қызығушылығын қорғаушы,
Сонымен қатар, әлеуметтік жұмыскер бірігіп атқарылатын қызметтердің мүшесі
Және де ол өз қамқоршысының шиеленістік жағдайларын шешетін
2.1 Еңбек қызметіндегі әлеуметтік жұмыскердің кәсіби бейнесі
Әлеуметтік жұмыскер қызметтердің нақты түрлерін жүзеге асырады. Біз
Кәсіби тұлға ретінде әлеуметтік жұмыстың негізгі мақсаттарына келесілерді
Клиенттердің өз өмірлерін басқара алуын және туындаған
Клиенттің өз мүмкіндіктерін максималды түрде көрсете алатын және
Адамдардың қоғамға бейімделуі;
Адамдардың физикалық зақымдануына, жан күйзелісіне және өмірлік сәтсіздігіне
Және де соңғы мақсат клиенттің әлеуметтік қызметкердің
Әлеуметтік жұмыс тәжірибе ретінде, алдымен, индивидуалды және әлеуметтік
Әлеуметтік жұмыстың мақсаттарын жүзеге асырушы клиентпен жұмыс жасаудан
Әлеуметтік жұмыс бұл басқару, экономика, психология, социология, педагогика,
Әлеуметтік қызметкердің кәсіби қасиеттері тұлғаның арнайы білімді,
Әлеуметтік жұмыскерді суреттеуде қабілеттілік түсініктерін әлеуметтік қызметке жауап
Әлеуметтік қызметке қажет ең жақсы жеке қасиеттер: жауапкершілік,
Сонымен қатар әлеуметтік жұмысқа қайшы психологиялық қасиеттер анықталған.
Кез келген адам әлеуметтік қызметкер бола алмайды; басты
Әлеуметтік жұмыс ең күрделі мамандықтың бірі болып
Әлеуметтік жұмыскердің жеке қасиеттерін анықтай отырып, Е.Н.Холостова оларды
Психологиялық сипаттама;
Екіншісі әлеуметтік қызметкердің тұлға ретінде қалыптасуына бағытталған психолого
Үшіншісі өзіне деген қызығушылыққа бағытталған психолого педагогикалық
Адамдармен жұмыс жасау психологиялық талаптарға жинақылық пен
Шет елде әлеуметтік жұмыскерге үлкен үміт артылады. «АҚШ
Клиентпен және топпен жұмыс жасаудың теориясы мен тәсілдерін
Қауымдар ойлағандай қызмет пен ресурстарды
Әлеуметтік қызметтік бағдарламалар мен мақсаттарын
Жергілікті мекемелердің құрылымын, денсаулық сақтау ұйымдарының және әлеуметтік
Әлеуметтік экономикалық және саяси теориялар туралы
Қоғамдағы нәсілдік, этникалық және басқа да мәдени топтар
Тәжірибеде қолдануға болатын кәсіби және ғылыми зерттеулер нәтижелерін
Әлеуметтік жоспарлаудың тәсілдері мен концепцияларын
Бақылау жүргізудің теориясы мен іс тәжірибесін, әсіресе, әлеуметтік
Қызметкерлерді басқарудың теориясы мен тәжірибесін
Әлеуметтік, психологиялық, статистикалық зерттеулердің әдістері мен әдістемесін
Халықты әлеуметтік қорғау қызметтерінің басқару концепциялары мен теорияларын
Клиентке әсер ететін қоршаған орта мен қоғамның факторларын
Клиент жағдайының дифференциалдық диагнозын
Ұйымдастырушылық және әлеуметтік система теориясы мен тәжірибесін және
Қорғаушының теориялары мен әдістерін
Әлеуметтік жұмыстың кәсіби этикалық стандарттарын
Оқыту мен үйрету теорияларын және тәжірибелерін
Халықты әлеуметтік қорғау саясатының тенденцияларын
Заңдар мен қаулыларды. [14; 18]
Финляндияда әдеуметтік жұмыскер өмірінде келесідей нұсқауларды орындауы қажет.
Сыпайы болуы керек.
Клиентке толыққанды еместік сезімінен арылуға көмектесуі керек.
Таңдау еркіндігін қамтамасыз етуі керек
Құпия сақтай алу
Алдын алу
Мадақтау
Әлеуметтік жұмыскерлер өзінің кәсіби функцияларын орындау барысында әр
Тәрбие беру әдісі - ұстаз, консультант, эксперт ретінде
Фасилитативті әдіс - көмекші, жақтас немесе апатияны жеңу
Қорғаушылық әдісі - әлеуметтік жұмыскердің нақты клиенттің немесе
Ресейлік ғалымдардың зерттеуі және тәжірибе нәтижелері әлеуметтік жұмыс
Когнитивті шеберлік. Мамандандырылған әлеуметтік жұмыскер:
Өзінің және басқалардың сынағын бағалай алуы және анализдей
Мәселелер мен концепцияларды анықтау және анализдеуі қажет
Тәжірибеде өзінің білімін қолдануы және мәселелерді түсінуі қажет
Тәжірибеде зерттей алу қабілеттілігін қолдана алуы керек.
Коммуникативті шеберлік. Мамандандырылған әлеуметтік жұмыскер:
Жұмыс жасауға жағдай жасауы керек;
Өзіне және адамдарға әсер ететін жағымсыз сезімдерді анықтап,
Жұмыста жеке, ұлттық, әлеуметтік және мәдени тарихи мінездерді
Адамдармен қарым қатынас жасауда агрессияны анықтап, алдын алу;
Қарттар мен мұқтаж жандарға физикалық көмек көрсетуде жәрдемдесу;
Адамдар арасындағы қатынастарды бақылау, түсіну;
Ауызша, вербалды емес, жазбаша араласу;
Әр түрлі жағдайларда да сұхбат алу және ұйымдастыру;
Келіссөздер жүргізу, радиодан сөйлеу, басқа да әлеуметтік қызметкерлермен
Өзінің клиентінің қорғаушысы ретінде болуы.
Конструктивті шеберлік. Мамандандырылған әлеуметтік жұмыскер:
Тұлғалармен бірге немесе қажет болған жағдайда олардың атынан
Басқа мамандармен ақылдасып шығаратын шешімдерді белгілеп қою;
Шешім шығаруда белгілі бір алгоритм бойынша жүру;
Басқа мекемелермен, ведомствалармен, мамандармен серіктесуді ескеретін шешімдерді қабылдау.
Ұйымдастырушылық шеберлік. Мамандандырылған әлеуметтік жұмыскер:
Нақты әрі қысқа жазбалар жүргізуі;
Жұмыстың жүргізу тәсіліне байланысты қызметтің саясатын жүргізуі;
Баяндамалар дайындап және оны баяндауы;
Жұмысты ұйымдастыруы, жоспарлауы және бақылауы керек;
Ақпараттар алып тұруы керек;
Қызмет көрсетудегі қажеттіліктерді анықтап зерттеуі;
Өзінің қызмет көрсету аясын кеңейтуі;
Мекемелерді, шағын аудандарды, үй аулаларын бұл жерлерде өмір
Әлеуметтік қатынастар мен мекемелердің ресурстарын қолдану және бағалау.
Әлеуметтік жұмыскер әлеуметтік жұмыстың мақсаттарын жүзеге асырушы ретінде
2.2 Әлеуметтік жұмыскердің атқаратын қызметтері
Әр түрлі әлеуметтік ролдерді атқара отырып әлеуметтік жұмыскер
Білім беру, тәрбиелеу - маман балалар мен ересектер
Диагностикалық - маман «әлеуметтік диагноз» қояды, психологиялық және
Ұйымдастырушылық - маман балаларға және ересектерге қоғамға маңызды
Жобалау - маман жоспарларды, бағдарламаларды және шағын ортаның
Әлеуметтік терапиялық және профилактикалық - маман әлеуметтік құқықтық
Ұйымдастырушылық коммуникативті функциясы - маман ерікті көмекшілердің, халықтың
Қорғау функциясы - маман клиентті қорғау үшін барлық
Делдалдық функция - маман баланың мүддесі үшін отбасы,
Әлеуметтік саланың маманы бола тұра әлеуметтік жұмыскерлер өзін
Осы атақты кәсіби иелену үшін адамдардың қалай дамитындарын,
Жұмыстың авторитарлы әдісінен бас тартып қана қоймай, сонымен
Әлеуметтік қызметтің көптеген нұсқалары мен моделдері жалпы жағдайларды
Қорыта келгенде, әлеуметтік жұмыскердің қызмет ортасы көп қырлы,
Әлеуметтік жұмыскердің барлық қызметі камқоршысына психологиялық комфорт және
Әлеуметтік жұмыскердің кәсібилігі оның қызметінің нәтижелілігімен және оның
Көңілді мінез құлық
Көмек көрсете алу
Жылы шырай таныту
Сыпайылық
Әділдік
және де осы қатар бойынша сақтауы қажет.
Бірақ тек осыған ғана әлеуметтік жұмыскердің табыстылығы байланысты
Мекеменің өзгешелігіне байланысты құрылған міндетті міндеттер қатары;
Әлеуметтік жұмыс маманының міндетті міндеттері жайында нақты және
Уақытымен бірге жасалған жұмыс жоспары;
Жеке кабинет;
Әдебиеттер;
Кәсіби жетістікке жету мүмкіндігі;
Еңбегіне сай жалақы;
Әлеуметтік дәреже.
Әлеуметтік жұмыскердің қызмет саласы кең, алайда бұл жұмыстың
2.3 Құқықтық қатынастар жүйесіндегі әлеуметтік қызметкер маманы
Қазіргі уақытта Қазақстан барлық салада сонымен қатар әлеуметтік
Әлеуметтік жұмыс маманы Қазақстанның барлық азаматтары секілді нормативті
Халықаралық құжаттар (конвенциялар, актілер, келісім шарттар);
Маманға және оның қызмет аясына қажетті ҚР субъектісінің
Муниципалды білім құжаттары;
Мекеме ішіндегі құжаттар.
Әлеуметтік жұмыс маманы деликвентті мінез құлқы бар балалармен
Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіндегі әлеуметтік жұмыскер үшін ең
Қазақстан Республикасының 2007 жылғы «Білім беру жайлы» заңы
Бұған қарағанда 2002 жылғы «Қазақстан Республикасындағы балалар құқығы»
Кей жағдайларда балалардың әлеуметтенуіне отбасы жағдайы секілді балалар
Кәмелет жасқа толмағандардың қараусыз қалулары мен құқық бұзушылықтарының
Міндеттері - қараусыз, үйсіз қалулары, құқық бұзулары және
Кәмелетке толмағандардың заңдық қызығушылықтарын және құқықтарын қорғау;
Әлеуметтік қауіпті жағдайда тұрған кәмелетке толмағандарды әлеуметті педагогикалық
Кәмелетке толмағандарды құқық бұзушылыққа және қоғамға қарсы әрекет
Принциптері - демократизм заңдылықтары, кәмелетке толмағандарға жақсы
Әлеуметтік қызмет маманының қызметінде балаларға қатысты барлық білім
Шынын айтқанда, бұл заң барлығына қолданыла бермейді және
Маңызды құжаттар бұйрықтар, өкімдер және муниципалды білім беру
Сонымен, әлеуметтік жұмыскерге нақты бір жағдайларда көмек көрсететіндей
Әлеуметтік жұмыскердің нормативті құқықтық аймағы маманның қорғауындағы
Мекемелердегі құжаттар белгілі бір система бойынша құрылады. Мекемнің
Құжаттармен жұмыс жасау системасы құжаттарды жасау, олармен жұмыс
Әлеуметтік жұмыскердің іс жүргізуі келесілерден тұрады:
Маманның және мекеменің қызметтерін реттейтін нормативті құқықтық актілер;
Маманның және мекеменің апталық, айлық, жылдық жұмыс жоспарлары;
Зерттеу актілері;
Өзінің жеке жазбалары;
Мәселені шешуге қатысатын мекемелер мен ұйымдармен хат алмасу;
Есептер;
Әлеуметтік педагогикалық диагностика және басқа да зерттеулер нәтижесі
Арнайы жоспарланған жеке тұлғалық жұмыстар жүргізілетін жеке қатысушылардың
Әлеуметтік жұмыс маманының құзырына кіретін педкеңестер, кездесулер, совещаниелар,
Жоспарлар мен есептер мекеменің арнайы құжаттар бөлігіне кірмесе,
Әлеуметтік жұмыскер өз клиентінің көзқарастарын қорғайтындықтан әр түрлі
ІІІ бөлім. Әлеуметтік жұмыстың этикалық кодексі және стандарты
Әлеуметтік жұмыскердің этикалық және кәсіпқойлық кодексі әлеуметтік жұмыстың
Әлеуметтік жұмыскердің этикалық стандарттары.
Жоғарыда айтылғандармен қатар НАРС жоспарлаған этикалық кодексі бар
Оның негізгі жағдайына жататындар:
Жеке мінезінің үлгісі болу, жұмыс барысында ең алдымен
Клиенттің максималды дербестігін ашу үшін бәрін жасау;
Клиенттің жеке өмірін және оған қатысты барлық ақпартты
Қызметтестерімен жақсылық тілеушіл болу;
Жұмыс барысында өз мамандығының рухани нормалары мен белгілерімен,
Қоршаған орта игілігіне орай өз мамандығына қызмет ету;
Әлеуметтік жұмыскердің кәсіпқойлық этикалық стандарттарына келесілерді жатқызуға болады:
Әлеуметтік жұмыскер өтірікпен, алдау арбаймен байланысты жұмыстарға жақындамау
Әлеуметтік жұмыскер жеке тұлға ретінде өз мүмкіншіліктері мен
Әлеуметтік жұмыскер кәсіпқой білімін шыңдап өзінің қызметтік борышын
Әлеуметтік жұмыскер бір адамға немесе топтарға қарсы бағытталған
Әлеуметтік жұмыскер өз мақсатына жету үшін кәсіпқойлық қызметін
Зерттеушілік жұмыспен айналысатын әлеуметтік жұмыскер мүмкін болатын жағдайлардың
Зерттеушілік жұмыспен айналысатын әлеуметтік жұмыскер өз қарамағындағыларды құқықтарынан
Кез келген жағдайларды сараптайтын әлеуметтік жұмыскер өзімен кәсіпқой
Зерттеу жұмысы барысындағы алынған ақпарат құпия түрде сақталуы
Клиенттің алдындағы әлеуметтік жұмыскердің тікелей этикалық міндеттеріне келсек,
Клиенттің талабы ең бірінші орында тұру керек;
Әлеуметтік жұмыскер клиентпен жұмыс істеу барысында бар кәсіпқой
Өз мүддесі үшін клиентпен араласуға болмайды;
Дәреже, шарттар, жеке тұлғалық мінездемелер, рухани және физикалық
Әлеуметтік жұмыскер қызмет көрсету орталығы ұсынып отырған мүмкіншіліктер
Клиентке пайдасы тисе басқарушылармен, қызметтестермен ақылдасып отырған жөн;
Әлеуметтік жұмыскер клиентпен оған аз дегендегі зиян тиетін
Әлеуметтік жұмыскер клиентке өзі шешім қабылдауына көп септігін
Әлеуметтік жұмыскер заңды және азаматтық құқықтарына зардабын тигізетіндей
Құпия сақтауға қажетті әлеуметтік жұмыскердің этикалық жағына келсек:
Клиенттің жеке өмірін сыйлап, оған қатысты барлық ақпараттарды
Әрбір нақты жағдайлардағы құпиялылықтың шегі жайлы клиентті ақпараттандырып
Қызметтестерімен байланысында:
Әділ және адал болу керек;
Кәсіпқой қажеттіліктерін жүзеге асыру үшін қызметтестермен бірігу;
Егер әлеуметтік жұмыскер қызметтесінің орнына істеп отырса, оның
Қызметтестерін басқаратын әлеуметтік жұмыскер өз міндетін орнықты түрде
Мамандықтың алдындағы этикалық жауапкершілік:
Әлеуметтік жұмыскер құндылықтарды, этикаларды, білімдерін көбейтіп отыру керек;
Әлеуметтік жұмыскер мамандықтың тұтастылығын қорғап отыру қажет;
Әлеуметтік жұмыскер әлеуметтік жұмысқа қатысты білімнен хабардар болу
Әлеуметтік жұмыскер әлеуметтік жұмысқа қатысты зерттеу нәтижелерімен және
Әлеуметтік жұмыс кез келген сала сияқты үнемі даму
Жоғарыда айтылған этикалық стандарттар жалғыз дұрыс шешім бола
алмайды, бірақ негізгі мақсаты адамдарға көмек көрсету болып
Әлеуметтік жұмыскердің кәсіпқойлық қасиеттері кәсіпқой еңбектегі
арнайы білім мен қабілеттіліктерді қажет ететін жеке тұлғаның
Қорытынды
Әлеуметтік жұмыстың қарастыратын мәселелері ауқымды және ол өзіне
Осы курстық жұмыста әлеуметтік жұмыскердің профессионалды моделін анықтау
Әлеуметтік жұмыстың маманы қажетті мөлшерде әр түрлі салада
Жалпы гуманитарлық және әлеуметтік экономикалық пәндерден басқа Ресейдегі
Әлеуметтік жұмыстың маманы халықтың әр түрлі жеке тұлғалары
Оның міндетіне психология, педагогика, әлеуметтік медицина, әлеуметтік жұмыстың
Әлеуметтік жұмыстың маманының әлеуметтік мекемелер мен қызмет орталықтарындағы
Әлеуметтік жұмыстағы маманның қызметі алдымен халықтың ерекше контингентімен
Халықты әлеуметтік қорғау жүйесі мекемелерінде жақсы жұмыс істеу
Әлеуметтік жұмыс ортасындағы маман әлеуметтік қызмет пен мекемелердің
Әлеуметтік жұмыстың маманы әлеуметтік орындардағы, арнайы орта
Қорыта келгенде, әлеуметтік қызметкердің білімі мен қабілеттілігі өзіне
Әдебиеттер тізімі :
Медведева Г.П. Этика социальной работы. — М.:
Теория и практика социальной работы: проблемы, прогнозы, технологии.
Жданов С.Т., Табохлин В.И. Профессиональная деятельность социального работника:
Фирсов М.В., Студенова Е.Г. Теория социальной работы: Учеб.
Холостова Е.И. Профессиональный и духовно-нравственный портрет социального работника.
П.Д. Павленок. ОСНОВЫ СОЦИАЛЬНОЙ РАБОТЫ: Учебник / -
Зимняя И.Г. Социальная работа как профессиональная деятельность //
Шевеленкова Т.Д. О личностной характеристике социального работника
Иванцова А. Работа специалиста социальной работы с детьми
Фирсов М.В. Введение в специальность и основы профессиональной
Профессиональная деятельность социального работника: содержание и организация. М.:
Доэл М. Практика социальной работы. М., 1995.
www.google.kz
Ляшенко А.И. Профессиональное становление социального работника: Автореферат, дис.
3
Әлеуметтік жұмыскердің кәсіби ерекшеліктері
Жұмыстың объектісі әлеуметтік жұмыскердің кәсіби дамуы
Әлеуметтік жұмыскердің маман ретінде қалыптасыуындағы этикалық сапалары
Әлеуметтанудағы әлеуметтік жұмыскерді зерттеудің методологиясы
Еңбек құқығы қатынастары
Жеке еңбек шарты және оның мәні
Нарықтық қатынас жағдайында еңбек құқық қатынастарының жалпы сипаты
Қазіргі кезеңдегі еңбек заңнамаларындағы жеке еңбек шартының анықтамасы
Әлеуметтік жұмыскерлерді дайындаудың практикасында қолданылатын оқыту технологияларының болашақ маманның өзіндік дамуындағы маңыздылығы
Сауатты, білімді, қабілетті басшы болуға үлес қосу, өз ісін шебер атқаруға шақыру