Мұғалімнің тұлғалық бейнесі
Қазақстан Республикасы білім және ғылым министірлігі
«________________________»университеті
“ _________________” факультеті
“__________ ” кафедрасы
КУРСТЫҚ ЖҰМЫС
Тақырыбы: «Жаңа формациядағы мұғалім моделі»
Орындаған:____________
Қабылдаған: ___________
Астана-2008 ж.
Мазмұны
Кіріспе..................................................................................3
1. Мұғалім бейнесі
1.1 Мұғалімнің тұлғалық бейнесі.........................................4
1.2 Мұғалімдік шеберлік –негізгі сапа..................................7
2. Жаңа формациядағы мұғалім моделі
2.1 Жаңа формациядағы мұғалім моделі............................14
2.2 Моделдеу технологияны қолдану саласы бойынша
3. Педагогикалық технология кәсіптік білім беру жүйесіндегі жаңа
Қорытынды..................................................................................24
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі............................................27
Кіріспе
Бұл кезеңде елімізде орта мектептің құрылымы мен мазмұнын
Егеменді еліміздің ұрпағына саналы тәрбие, сапалы білім беретін
Дидактикалық әдебиеттерде инновациялық іс-әрекет - деп педагогикалық еңбектің
Мұғалімнің кәсіби педагогикалық инновациялық іс-әрекетін біз оның мектептегі
Қоғамды ақпараттандырудың негізгі бөлігі – білім беруді ақпараттандыру.
Мұғалiм–ақпараттанушы емес, оқушының жеке-тұлғалық және интеллектуальды дамуын жобалаушы.
1.1 Мұғалімнің тұлғалық бейнесі.
Мектептегі оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастырушы және іске асырушы жеке
Білім беру мен тәрбие берудегі мұғалімнің шешуші қызметін
Ян Амос Коменский балаларға тәлім-тәрбие беріп, ұстаздық қызметті
Қазақ халқының белгілі ағартушы –педагогі, қазақ топырағында тұңғыш
Мұғалім- арнайы мамандығы бар және педагогикалық қызметпен кәсіби
Тәуелсіз елдің тірегі- білімді ұрпақ десек, жаңа дәуірдің
Қазақ педагогикасының көрнекті қайраткері Ахмет Байтұрсынұлы мұғалім
Баланың бойына білім нәрін себетін басты тұлға –
Халық мұғалімі- жасөспірімнің рухани дүниесінің мүсіншісі, қоғам өзінің
Әркім өзінің мұғалімдерін біледі және есінде сақтайды, ең
Бұдан кейін оқушының жолында көптеген мұғалімдер кездеседі. Олардың
Нағыз мұғалім деп тәрбиелеушінің ойы мен жүрегіне жол
Мұғалімнің қызметі өте күрделі, әрі жан-жақты. Ұстаздық қызметтің
Мектеп оқушыларының дене және психикалық даму ерекшеліктерін, ақыл-ой
Мұғалімнің қызметі өте күрделі, әрі сан-салалы.
Мұғалімнің еңбегі өзінің мақсаты, мазмұны мен қоғамдағы алатын
Сондықтан мұғалімнен жан-жақты терең ғылыми білім, жоғары педагогикалық
Мұғалім еңбегінің негізгі объектісі әрі субъектісі бала, ал
В.А.Сухомлинский «Менің өмірімдегі ең басты нәрсе не болып
Жоғары педагогикалық білім берудің қазіргі жүйесінің мақсаты жаңа
- жоғары азаматтық белсенділік пен әлеуметтік
- баланы сүю, балаға жүрек жылуын сыйлауға бейімділігі
- шынайы интеллигенттілік, рухани мәдениеттілік, ұжымдық педагогикалық шығармашылықта
- өз пәнін жете білетін, ғылыми-педагогикалық ойлау
Қоғамды демократияландырумен қатар бүкіл жоғары педагогикалық білім беру
жоғары педагогикалық білім берудің үздіксіздігі;
кәсіптік-педагогикалық бағдарлау, базалық-кәсіптік даярлау, мұғалімді кәсіптік жетілдіру;
шығармашылық қызметке бағдарлау, әрбір мұғалімді қайталанбайтын тұлға ретінде
жоғары педагогикалық білім беруді жаппай ізгіліктендіру жағдайында мұғалімнің
жоғары педагогикалық білім беруді ізгіліктендіру, қарым-қатынас, әлеуметтік шығармашылық
қазіргі уақыт талабы болашақты жобалауға сәйкес мұғалім даярлаудың
Тәуелсіз ел тірегі- білімді ұрпақ десек, жаңа дәуірдің
Баланың бойына білім нәрін себетін басты тұлға –
[Шәбжантайқызы, Мақтым. Ұстаз -
тұлға[Мәтін].- Көкшетау: [Б.ж.], 2004.- 158 б.]
1.2 Мұғалімдік шеберлік – негізгі сапа.
Ерекше педагогикалық таланты бар мұғалімдер, тумысынан дарынды мұғалімдер
Тәжірибеде кез-келген мектептің ұжымымен балаларды қызықтыра білетін, сабақтарында
«Шеберлік» дегеніміз- қол жеткізуге болатын нәрсе,- деп жазды
Әрине шеберлік жылдар өткеннен кейін барып келеді. Педагогикалық
Адамның бойында мұғалім мамандығына деген бейімділіктің болуы педагогтік
Мұғалімдік бейімділік дегеніміз өз пәнін жете білетін, психологиялық-педогогикалық
Мұғалімдік бейімділік- кәсіби шеберлігінің негізі А.С.Макаренко дауысты ұстай
Мұғалім үшін дауысты билей білудің зор маңызы бар.
Мұғалімнің кәсіби қызметінің ең жоғарғы деңгейі педагогикалық жаңашылдық
Бұл анықтама педагогикалық жаңашылдыққа тікелей қатысы бар. Ол
Бұл тапсырмаларды орындау ерікті сипатта болды, әрбір оқушы
Мұғалімнің кәсіптік өсуінің келесі сатысы педагогикалық шеберлік. Шеберлік-
Мұғалім шеберлігінің негізінде сондай-ақ оның өз пәнін және
Жақсы шебер мұғалім дегеніміз баланың психологиясын, балалардың жас
Балалар мұғалімнің әділдігі мен адалдығын, сөзінде тұра алатынын,
Әділеттілік бәрінен де гөрі баға қоюдан, көтермелеу және
Педагогикалық әдеп- мұғалімнің аса бағалы педагогтік қасиеті, бұл
Педагогикалық шеберлікте педагогикалық техниканы меңгерудің өте зор маңызы
Ол қалай тұру, қалай отыру, столдан қалай тұру,
Жақсы шебер мұғалім оқушылармен қарым-қатынастарда белгілі сыңай да
«Ұжымдағы қатынас, стиль сыңай» деген еңбегінде А.С.Макаренко былай
Ол мұғалімнің сыртқы кейпіне ерекше мән берді: «Мен
Педагогикалық шеберліктің мәні-мұғалімнің жеке мәдениетінің, білімінің және ой-өрісінің
Педагогикалық техника жекеленген оқушыларға, сонымен қатар жалпы балалар
Педагогикалық техниканы меңгеру- педагогикалық шеберліктің құрамды бөлігі. Педагогика
Педагогке ең алдымен, балалар мен қарым-қатынас мәдениетін меңгеру,
[Педагогиканың жалпы негіздері: оқу құралы.- Ақтөбе:
Полиграфия, 2004. «Мұғалімнің шеберлігін қалыптастыру»- 211б.]
С.А. Назарбаеваның «Ұстаздан ұлағат» атты кітабында: «Тәрбие дегеніміздің
Мұғалімнің шеберлігін дамытуға қажетті факторлардың бірі-біліктілікті артыру ісін
-тұлға –қайталанбайтын ерекше тұтастық, оны сол тұтас күйінде
-адам табтғатында оның өзін-өзі жетілдіру, дамытуға ұмтылысының негізі
-тұлғаның өзін -өзі дамытудың қозғаушы күші – оның
-«адамның ішкі әлемі сыртқа әсер етушілерге қарағанда оның
-тұлғаға жанама әсер ету керек, ол тұрпайылықты көтермейді.
Біліктілікті артыру – мұғалімдердің құқықтары әрі міндеті білім
Педагогикадан, негізінен, оқыту тәрбиелеу және дамыту әдістеріне, сондай-ақ
Бірақ , педагогтер өз әрекетінде бірдей әдістеріді қолданғандығына
Оқыту әдістері педагогтың тұлғалық сапаларымен тығыз байланыста өзара
Мұғалімнің тұлғалық сапалары сабақта төмендегідей көрініс береді.
оқушыны тұлға ретінде қабылдау, оның табысқа жететіндігіне сендіру
мәлімметерді қысқаша түрде беру арқылы оған әлсіз оқушының
жаңа жағдайларға тез бейімделіп, сабақты оңтайлы қайта құра
мейірімді бірақ талап қоя білу;
оқушыны білім алуға жұмылдыра білу;
оқудағы қиындықтарды алдын-ала білу, сол қиындықтарды жеңуге бағыт
өз жұмыстарының кемшілік жақтарын көре білу, оны жойып
Педагогтың сезімталдығы оқушыларда біліктерді қалыптастыру кезінде оқушының әрбір
[«Қазақстан мектебі» -2007. №4, 9—11 беттерден.
«Педагогтың тұлғалық сапалары» атты мақаладан.]
Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас
Мұғалімнің кәсіптік қажеттілігін анықтауда оның еңбегінің нәтижесін жан-жақты
Мектепте мұғалімдердің кәсіптік шеберлігін арттыруда әдістемелік жұмыстың ұжымдық,
Ойымызды қорыта келе айтарымыз, мұғалімдердің оқыту үрдісіне жаңаша
Жаңа технология мұғалімнің зейін-зерделік, кәсіптік, адамгершілік, рухани-азаматтық келбетінің
Технологияларды енгізу арқасында оқу процесінің деңгеі көтерілді. Нәтижесінде
[«Мектеп директоры» 2005жыл, №3-16-18беттері.
Педагогтың кәсіби шеберлігін арттыру және
инновациялық көзқарастағы мұғалімді қалыптастыру»]
2.1 Жаңа формациядағы мұғалім моделі
Бұл кезеңде елімізде орта мектептің құрылымы мен мазмұнын
Сонымен, оқыту дегеніміз – оқушылардың белсенділігін арттыру арқылы
Ресейлік ғалым-әдіскер Н.В. Кузьмина педагогтың кәсібилігін былайша түсіндіреді:
бірін-бірі тәрбиелей отырып барлық адам айналысатын кәсіби емес
арнайы оқу-тәрбие мен білім беретін мекемелерде жүзеге асатын
Н.В. Кузьмина бойынша мұғалім білімі құрамды үш компоненттен
1. Ғылыми және кәсіби білімнің жүйесі. Бұл жүйенің
2. Оқушылардың білімді қабылдау, игеру ерекшеліктерін қамтитын психологиялық
3. Оқушылардың білімді сапасын анықтайтындай, біліміндегі кемшіліктерді, іскерліктерін
Көрсеткіштік деңгей Жоғары деңгей Орташа
деңгей Төмен
деңгей
Инновациялық проблеманы көре білу Проблеманың инновациялық мәнін ұғыну,
Дидактикалық әдебиеттерде инновациялық іс-әрекет - деп педагогикалық еңбектің
1-сызба
Инновациялық іс-әрекеттер моделі
Педагогикалық – инновациялық іс-әрекеттер
Теориялық зерттеу Тәжірибелік зерттеу Зерттеу
нәтижелерін
қорытындылау
Мұғалімнің кәсіби педагогикалық инновациялық іс-әрекетін біз оның мектептегі
Мұғалімнің инновациялық негізде құрылған іс-әрекетінің мазмұны мен құрылымы
2-сызба
Мұғалімнің оқытушылық іс-әрекетінің моделі
Мұғалімнің оқытушылық іс-әрекеті
Мұғалімнің
инновациялық дамаларды, идеяларды, инновациялық
іс-әрекеті заңдылықтарды, іс-әрекетіндегі
ұсыныстарды білуі оқыту іскерлігі
мақсаты олардың мазмұны
инновациялық
іс-әрекетті игеру ұғымдар мен заңдарды, вациялық білімді
міндеттері жаңалықтарды игеруі мектеп практикасында
пайдалануы
мұғалімнің өз даярлығын жетілдіру
іс-әрекеті
Мұғалімнің кәсіби шеберлігін, жалпы педагогикалық, ғылыми-теориялық, әдістемелік және
2.2. МОДЕЛДЕУ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ САЛАСЫ БОЙЫНША ПЕДАГОГ МАМАНДАРДЫҢ
Қоғамды ақпараттандыру жағдайында білім беру қызметкерлерінің біліктілігін ақпараттық-коммуникациялық
Қоғамды ақпараттандырудың негізгі бөлігі – білім беруді ақпараттандыру.
Білім беруді ақпараттандыру жағдайында компьютер оқыту мен дидактикалық
Аталған мәселені дамыту үшін білім беру қызметкерлері үшін
МҰҒАЛIМДЕРДIҢ БIЛIКТIЛIГIН КӨТЕРУДІҢ ДИДАКТИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Мұғалiмдерiнiң бiлiктiлiгiн көтеру жүйесi бiлiм беру мекемелерi қызметкерлерiнiң
Пәндiк-мамандық қызметтерiне байланысты қойылатын проблемаларды шешу қабiлеттiлiгi.
Аналитикалық бақылау - пәндiк iс-әрекеттерiн талдау
Ұйымдастырушылық – оқушылардың өзiндiк iс-әрекеттерiн ұйымдастыруға бағытталған проблемаларды
Коммуникативтiк - «Мұғалiм-Оқушы», «Оқушы-Оқушы», «Мұғалiм – Ата-ана» және
Бейiмделген - қазiргi жағдайдың өзгерiстерi мен талаптарына
Ынталық/психологиялық – психологиялық, жекетұлғалық, жекетұлғалар арасындағы өзара қарама-қайшылықты
Жобалық – мектептi, мұғалiмдi және оқушыны дамыту жобаларын
Ғылыми-iзденiстiк – мектептiң, мұғалiмнiң және оқушының даму нәтижелерiн
Бiлiктiлiктi көтеру курстарындағы (88 сағаттық) оқыту мазмұны тыңдаушылардың
Мұғалiм–ақпараттанушы емес, оқушының жеке-тұлғалық және интеллектуальды дамуын жобалаушы.
Мұғалiмнiң бiлiмi бiлiктiлiктi көтеру курстарымен шектелiп қалмауы керек.
Курс мазмұнын құрастырудағы модульдiк принцип түрлi бiлiм беру
Курстың моделiн жасақтау барысында бiз келесi мақсаттарды негiзге
- бiлiктiлiктi көтерудi түрлi деңгейлермен қамсыздандыру;
тыңдаушылардың мамандық құзырлылығын қалыптастыру;
тыңдаушылардың өзiн-өзi дамуы мен жетiлу жағдайларын қалыптастыру.
Тыңдаушылардың бiлiм жетiлдiру мазмұны бiр-бiрiмен байланысқан үш блоктан
Бiрiншi блок-модуль (инварианттық) — «ҚР бiлiм саласындағы негiзгi
ҚР “Бiлiм туралы” заңы;
Қазақстан Республикасында 2010 жылға дейiн бiлiм берудi дамытудың
Тұлғалық әлеуметтендiрудiң құқықтық негiздерi.
Екiншi блок-модуль (инварианттық)– «Бiлiм беру процесiн әлеуметтiк-психологиялық жағынан
Оқыту мен тәрбиелеу жүйесiнiң тиiмдiлiгiн анықтайтын психологиялық диагностика;
Мұғалiм – тұлғаны әлеуметтендiрудiң негiзi.
Үшiншi блок-модуль – «Пәннiң мазмұны мен әдiстерiн
бiлiм берудегi нәтижеге бағытталған құзырлылық тәсiл;
тыңдаушының кәсiби шеберлiгiн шыңдауға бағытталған модельдеу мен
қазiргi мұғалiмнiң ғылыми-әдiстемелiк жинағын өзiн-өзi дамыту көрсеткiшi ретiнде
бiлiм беру қызметкерлерiнiң қызметiн ақпараттандыру саласына бағыттау
Оқыту бағдарламаларын таңдау тыңдаушыларға жүргiзiлген тест пен сауалнама
Курстық дайындықты жобалау барысында тұлғалық-бағдарлық бөлiктер ескерiлдi. Ол
Бiлiм мазмұнының аралығындағы аралық топ пен оны ұйымдастыру
Шет елдiк және отандық тәжiрибелерге талдау жасау барысында
Оқытуды ұйымдастыру формалары: жеке, топтық, фронтальды, ұжымдық жұмыс
Қолданылған технологиялар: жобалау әдiсi, модульдеп және деңгейлеп
Қорытынды диагностика: тестiлеу, рефлексия, жобаны қорғау.
Жоғарыда атап көрсеткендей, педагог мамандардың бiлiктiлiгiн үздiксiз көтеру
Мазмұндық құрылым мұғалімдері үшін келесі деңгейлер бойынша
Іргелі. Бұл ақпараттық технологияның мүмкiндiктерiн мамандық деңгейлерiне сәйкес
Базалық. Оның мазмұны мұғалiмнiң ақпараттық-коммуникациялық технологияның мүмкiндiктерiн өз
Арнайы. Бұл пәннің әдiстемелiк мәселелерiн шешумен анықталады
Білім беру мекемелерінің басшылары мен «Информатика» пәні
3. Педагогикалық технология кәсіптік білім беру жүйесіндегі жаңа
Егеменді еліміздің ұрпағына саналы тәрбие, сапалы білім беретін
Осы орайда қазіргі кезде елімізде ақпараттық технологиялар парктері
Технология – “шеберлік туралы ғылым” деген ұғымды білдіретін
Жоғары білім беру кезеңінде біз қолданылған технология негізінде
Барлық модельдер әртүрлі формада өз объект туралы жаңа
Жоғары оқу орнындағы оқыту үрдісінің жүйелі білім беретін
Бұл тәсілдердің әрқайсысы белгілі бір мағыналы жүктемеге ие,
Қазіргі жоғары оқу орындары студенттерінің тұлғалық-бағдарлы іс-әрекеттерін ұйымдастыру
Мотивациялы компонент студенттерді жоғары орында ұтымды құрастырылған педагогикалық
Студенттерге жоғары оқу орындарындағы өз орнын ұғыну және
Оқыту үрдісінде студенттердің оқу іс-әрекетінің әрбір түрін меңгеруін,
Әрбір студенттің тұлғалық қасиеттерін дамыту үшін жағдай жасау,
Бұл компоненттің мақсатына жету үшін қажетті құралдар:
Жоғары оқу орнында оқөытудың алғашқы курстарында «Компьютерлік модельдеу
Студентерді өздігінен тиімді және өнімді жұмыс істеу мүмкіндігін
Алға қойылған мақсатқа байланысты қол жетерлік, көзделген нәтижелер:
1.Оқытудың мемлекеттік жүйесін жоғары оқу орынының жүйесіне ыңғайлы
2.Оқу пәндеріне, оқыту үрдісіне қызығушылығын студенттерді оқытудың ішкі
3.Болашақ мұғалімдердің педагогикалық іс-әрекеттерін тұлғалық-бағдарлы бағыттылық арқылы ұйымдастыру.
Бағдарламалық-мақсаттық компонент әртүрлі деңгейдегі масаттар жүйесін ойдастыру
Бұл компоненттің мақсаты:
Білімгер үшін оқу пәні бойынша оның педагогикалықоқу үрдісіндегі
Педагогикалық жұмыс кезіндегі студенттің тұлғалық даму кеңістігін қамтамасыз
Оқу пәндері бойынша студенттердің өзіндік жұмыстарының кестесін, бірнеше
Бұл компонент бойынша мақсатқа жету құралдары:
Бақлау түрлері мен формалары көрсетілген студенттердің студенттердің жеке,
Пән бойынша әдістемелік және оқулық әдебиеттер. Қолданбалы компьютерлікбағдарламалар.
Алға қойылған мақсатқа байланысты қол жетерлік нәтижелер: өз
Операциялық компонент студенттердің оқу іс-әрекетінің түрлері бойынша практикалық
Бұл компоненттің мақсаты: әрбір студенттің өзін дамытуы жіне
Мақсатқа жету құралдары:
Студенттердің тұлғалық-бағдарлы педагогикалық іс-әрекеттері үшін күрделілек деңгейі мен
Әдістемелік, оқулық және ғылыми әдебиеттер мен мультимедиялы электронды
Бұл компонент бойынша мақсатқа жету арқылы алынатын нәтижелер:
Атқарушылық компонент оқу іс-әрекеттерін тікелей орындауды қарастырады. Бұл
Оқу іс-әрекеттерін сапалы және өз мерзіміндеорындау үшін
Әрбір тұлғаға өз қабілеттерін оқу пәнінің мазмұны және
Мақсатқа жету құралдары:
Студенттің аудиторияда және аудитриядан тыс атқаратын жұмыстарының жеке
Студенттің оқу іс-әрекеттерінің, өзіндік жұмыстарының жеке жоспарына сәйкес
әдістемелік, оқулық, ғылыми және қосымша әдебиеттер. Телекоммуникация (қашықтан
Оқытушы бағдарламалар (мультимедиялы, электронды оқулықтар) пакеті бар ЭЕМ;
Оқу үрдісіне дамытушы білім берутехнологияларын ендіру.
Қол жетерлік нәтижелер: жоғары мектептің оқу үрдісіне даралап
Бақылау компоненті оқу үрісінде студенттердің педагогикалық іс-әрекеттері мен
Бұл компоненттің мақсаты: оқыту нәтижесінің жетістігін, студентпен бірлесе
Педагогикалық іс-әрекетке және өзіндік жұмыстарға арналған, күрделілігі әртүрлі
ЭЕМ-ді қолдану арқылы жұмыс істейтін білімді бақылау бағдарламалардың
Қол жетерлік нәтижелер: студенттің тұлғалық дамуы траекторияны (оқытушының,
Болашақ мұғалімдердің педагогикалық іс-әрекетерін ұйымдастырудың екінші бөлімі математикалық
Мұнда жоғары мектептің оқу үрдісін ұйымдастыруда білімгерлердің іс-әрекеттерін
Математикалық және ақпараттық модельдеу арқылы білім беру технологиясы
Сонымен, болашақ мұғалімдерді кәсіби даярлаудың маңыздылығы оның жеке
Сондықтан да кәсіби білім беру жүйесін ұйымдастыруда педагогикалық
Тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйіні – қоғамды тұрақтандыратын,
Қорытынды:
Нағыз ұстаз , шынайы мұғалім - өскелең ұрпақтың
Өсіп келе жатқан ұрпақ – адамзаттың болашағы, жалғасы.
Жалпы қай заманда болмасын шығыс әлемінде білімге деген
Бала тәрбиесі ең алдымен, аға ұрпақтың жас жеткіншекке
Адамзаттық асыл қасиеттердің жиынтығын алдымен мұғалім өз бойынан
Атап айтсақ, жаңа инновациялық оқыту технологияларын оқу үрдісіне
Мұғалімнің кәсіби педагогикалық инновациялық іс-әрекетін біз оның мектептегі
Курс мазмұнын құрастырудағы модульдiк принцип түрлi бiлiм беру
Курстың моделiн жасақтау барысында бiз келесi мақсаттарды негiзге
- бiлiктiлiктi көтерудi түрлi деңгейлермен қамсыздандыру;
тыңдаушылардың мамандық құзырлылығын қалыптастыру;
тыңдаушылардың өзiн-өзi дамуы мен жетiлу жағдайларын қалыптастыру.
Тыңдаушылардың бiлiм жетiлдiру мазмұны бiр-бiрiмен байланысқан үш блоктан
Бiрiншi блок-модуль (инварианттық) — «ҚР бiлiм саласындағы негiзгi
ҚР “Бiлiм туралы” заңы;
Қазақстан Республикасында 2010 жылға дейiн бiлiм берудi дамытудың
Тұлғалық әлеуметтендiрудiң құқықтық негiздерi.
Екiншi блок-модуль (инварианттық)– «Бiлiм беру процесiн әлеуметтiк-психологиялық жағынан
Оқыту мен тәрбиелеу жүйесiнiң тиiмдiлiгiн анықтайтын психологиялық диагностика;
Мұғалiм – тұлғаны әлеуметтендiрудiң негiзi.
Үшiншi блок-модуль – «Пәннiң мазмұны мен әдiстерiн
Мамандардың бiлiктiлiгiн арттыратын жүйе бойынша негiзгi қойылған мiндеттердi
Ақпараттық-коммуникациялық технология саласы бойынша мамандардың дайындығын жетiлдiру үшiн
педагог мамандардың ақпараттық мәдениетiн қалыптастыруды қамтамасыз ететiн дайындық
қашықтықтан оқыту технологиясын бiлiктiлiктi арттыру жүйесiне енгiзу мәселелерiн
бiлiктiлiктi арттыру жүйесiне виртуальды консалтингiлiк қызметтi енгiзу моделiн
мектеп басшылары мен мектеп пәндерiнiң мұғалiмдерiнiң практикалық қызметiне
Үздiксiз педагогикалық бiлiм беру жүйесi - бұл
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.
«Ақпараттық технология және қашықтықтан оқыту» Мұхамбетжанова С.Т. п.ғ.к.,
2.Бабамұратов, Д. Мұғалімдердің қадір-қасиетін
Бұзаубақова, К. Мұғалімнің инновациялық
Бiлiм беру жүйесiн 2003-2005 жылға дейiн ақпараттандырудың Мемлекеттiк
Введение в педагогическую деятельность: Учеб. пособие для студ.
Захарова И. Г. Информационные технологии е образовании: Учеб.
Жүніс, Н. Мұғалімнің кәсіби
Қазақстан Республикасының бiлiм беру жүйесiн 2010 жылға дейiн
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін 2015 жылға дейін
Қайдарова, А. Мұғалім тұлғасына
Қаратаев, Н. Қ. ХХІ
Құтпанбаев, Ә. Мұғалім мәртебесін
Морева Н. А. Педагогика среднего профессионального образования: Учеб.
Профессиональное развитие: из опыта учителей/ под ред.: С.
27
Педагог мамандардың құзырлық қалыптастыру деңгейлерi
Пәндiк
Коммуникативтiк
Ұйымдастырушылық
Аналитикалық бақылау
Бейiмделген
Ғылыми-iзденiстiк
Жобалық
Ынталық/психологиялық
ЖАҢА АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ САЛАСЫНА ДАЙЫНДАУ
ЭЛЕКТРОНДЫҚ ОҚУЛЫҚТАРДЫ, МУЛЬТИМЕДИЯЛЫҚ ПРОГРАММАЛАРДЫ ҚОЛДАНУ САЛАСЫНА ДАЙЫНДАУ
АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ САЛАСЫ БОЙЫНША ШЫҒАРМАШЫЛЫҚПЕН ЖҰМЫС ЖАСАУҒА
ИНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГИЯМЕН ЖҰМЫС ЖАСАУҒА ДАЙЫНДАУ
Мұғалімнің тұлғалық бейнесі
Педагогикалық әдептің негіздері
МҰҒАЛІМНІҢ КӘСІБИ ИМИДЖІ
Педагогтың кәсіби мәдениетін қалыптастыру жолдары
Педагогикалық құзырлық түсінігі
Тұтас педагогикалық үдерісіндегі тәрбиенің мазмұны
Мұғалімдерге қойылатын қазіргі талаптар
Оқытушының тұлғалық өсуі
Мұғалімнің жеке тұлғасының оқушылардың тәрбиесіне ықпалы
Педагогтің тұлғалық сапалары