Қағаздан гүл дайындау



 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министірлігі
«________________________________»колледжі
“________________________ ” факультеті
“______________” кафедрасы
Курстық жұмыс
Тақырыбы: «Жапсырмалау және мозайка құрастыру»
алардың мінезінің түрлері..................................................................................3
Қабылдаған: _______________
Астана 2008
МАЗМҰНЫ
Кіріспе...................................................................................3
1. Жапсырмалаудың технологиясы
1.1 Қағаздың шығу тарихы..............................................................5
1.2 Жапсырмалау. Симметриялы, асимметриялы фигураларды қағаздан жапсырмалау...............................................................7
1.3 Матамен жапсырмалау.....................................................11
2. Мозайка саласының даму барысынан
2.1Мозайка өнерінің тарихы.........................................................13
2.2Қазақстан мозайкасы................................................................14
3. Жаңа сабақ жоспары «Қағаздан гүл жасау»........17
Қорытынды.......................................................................19
Пайдаланылған әдебиеттер............................................20
Жапсырмалау сабағы бойынша презентация..............................21
Кіріспе
Адамдар қазір біз жазып, сурет салып жүрген қағаз
Ежелгі мысырлықтар мен индустар құрма ағашының жапырағына жазыпты.
Ондай қыш тақтайшалар қыш қораптарға салынып сақталыныпты. Кейбір
Ніл дария жағасында папирус деген өсімдік өседі. Ол
Ежелгі Пергамда жануарлардың терісін жазу жазуға болатындай қып
Алғаш рет қағаз жасаудың қайдан шыққаны әлі күнге
Арада бірнеше ғасыр өткен соң Европа елдері де
Біздің кезімізде қағаз матадан емес, ағаштан жасалады.
Қағаздың жұқа, қалың, тегіс, бұдыр әр алуан түрлері
Қарындаш пен акварель бояулармен сурет салу, ватман, жартылай
Қағаздың өте бағалы түрлеріне арнаулы әдіспен тек күнге
Жалпы біз осы курыстық жұмыста қағаздың шығу тегіне
Қазіргі кезде қағаздардың 200-ден астам түрлері өндіріс орындарынан
Бірінші бөлімде - жапсырмалауға толық тоқталғанбыз. Жапсырмалау,
1.1 Қағаздың шығу тарихы.
Қағаз алуан түрлі болады. Бірінен-бірі салмағы, тығыздығы, түсі
(3-сурет)
Алғашқы қағаздар бамбук жапырақтарынан, тұт ағашының қабығынан жасалды.
Қағаздың түрлеріне: сурет қағаздары, жазба қағаздары, сызба қағаздары,
Әрбір қағаздардың өзінің бірнеше сорттары болады. Мысалы: жазба
Сызба қағаздары қатты, беті жылтыр сурет қағаздарына қарағанда
Қағаз дегеніміз – бүктеуге, бояуға, майыстыруға, қаттауға, қиюға,
Қағаздардың қоймалжың көлемі торлардан өткізіліп, кептіріліп, сығымдап, тегістеп,
Мұқабалық қатырма қағаздар;
Қорапшалқы қатырма қағаздар;
Техникалық қатырма қағаздар;
Құрылыстық қатырма қағаздар;
Қатырма қағаздар негізінен сары сабыннан, қағаз, мата қалдықтарынан
Қатырма қағаздың кейбір түрлерін жасау үшін шыны талшықтарын,
1.1 Жапсырмалау. Симметрия. Симметриялы фигураларды қағаздан жапсырмалау.
Жапсырмалау, негізінен, балалар заттарын әшекейлеу тәсілі. Сатып алатын
Балалар киімдеріне арналған жапсырмаларда әр түрлі жемістердің, жануарлардың,
Жапсырмалауды бантиктермен, түймелермен, жапырақтармен, кестемен немесе
Симметрия. Симметриялы фигураларды қағаздан жапсырмалау.
Егер суреттегі бейнелердің әрқайсысын тең ортасынан бүктесек, онда
Сендер көбелекті, қоңызды, мысықты, күшікті, балапанды көрдіңдер, олардың
Сонымен бірге табиғаттағы барлық өсімдік жапырақтары, жәндіктер мен
1.3 Матамен жапсырмалау.
Мата қиықтарынан жасалған суреттер. Әр суреттің (1-3) бөлшектері
Біз қағазға не матаға қағаз немесе мата қиықтарынан
Содан кейін оларды матаға тепшіп тігеміз. Матаға немесе
Матамен жапсырмалау берік әрі әдемі болу үшін, оны
І. Сабақтың тақырыбы: Киім кескінін жапсырмалау (аппликация)
ІІ. Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларды киім кескінін жапсырмалауға
Сабақтың өтілу әдісі: Әңгімелеу, түсіндіру.
Сабақтың түрі: Практикалық сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: Ұлттық киім үлгілерінің суреттерінен жапсырмалау тәсілімен
Сабақққа қажетті материалдар: түсті қағаз, қатырма қағаз, желім,
Сабаққа қажетті құралдар: қайшы, сызғыш, қалам.
ІІІ. Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі, өткен сабақты
Сабақтың мазмұны:
Мұғалім бұған дейін өткен сабақтарда орындалған жапсырмалау жұмысының
Орындайтын тапсырманы жүйелеп түсіндіргеннен соң оқушылармен бірлесіп жұмыс
Тапсырма: 1-сынып болғандықтан алдын ала дайындалған киім үлгілерінің
Мұғалім әр партаға жеке ашық хатқа салып келген
Оқулықтағы суретті таңдап алу.
Ұлттық киімнің бөліктерін үлгі бойынша түсті қағазға көшіру.
Киім бөліктерін қиып алу.
Қиып алынған киім элементтерін басқа түсті қағаз бетіне
Киім үлгілерінің ою-өрнектерін желімдеу.
Практикалық жұмыс кезінде оқушыларға көмек көрсетіліп кемшіліктерін дер
2.Мозайка саласының даму тарихы
2.1 Мозайка өнерінің тарихы
Мозайка – ең ежелгі өнердің бірі. Ол смальта
Ежелгі мысыр перғауыны Тутанхамонның тағы асыл тастар сынығынан
Италия музейлерінде бір кезде ежелгі ғимараттар қабырғаларын безендірген
Орта Азияның ескі мешіттері мен сарайлары ақ, сары,
Мозайканың ерекше бір етек жайған жері – Византия.
Ежелгі Русьта да түрлі-түсті шынылар жасауды білген. Х-ХІ
Кейін бұл өнер тоқырап, атымен ұмыт болды. Русьте
Асыл тас та, алтын да емес, шыныға,
Арнаймын мен мақтау, мадақ жырымды.
деп жазды ол. 1753 жылы Петербург түбіндегі Усть-Рудницкое
«Полтава шайқасын» жасауға екі жыл уақыт, І030 000
2.2 Қазақстан мозайкасы.
Мозайка елімізде әлі көп өркен жая қоймаған, балауса
Бұл өнердің тарихы сонау ерте ғасырлардан бастау алады.
Ендігі бір мәселе – біз осы тастар туралы
3. Жаңа сабақ жоспары. Қағаздан гүл дайындау
Сондықтан кез-келген қағазды, қағаздан жасалған бұйымдарды күтіп ұстау
І. Сабақтың тақырыбы: Қағаздан гүл дайындау.
ІІ. Сабақтың мақсаты: 1.Қағаздан қызғалдақ гүлін дайындау жолын
2. Оқушылардың гүл туралытүсініктерін кеңейту.
Сабақтың өтілу әдісі: жаттығу, түсіндіру, әңгімелеу.
Сабақтың түрі: Практикалық сабақ
Сабақтың көрнекілігі: Гүл суреттері, гүлді дайындау жолы көрсетілген
Сабаққа қажетті матеиалдар: гүлдік қағаз, суретқағазы, түсті қағаздар.
Сабақтың құрал-жабдықтары: қайшы, сызғыш, қалам.
ІІІ. Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі. Өткен сабақтың
2. Жаңа сабақ материалын түсіндіру.
Өткен сабақта алған түсініктерін еске түсіріп қағаздан қызғалдақ
Алдымен оқулықтағы суретке назар аударып, сосын мұғалімнің көрсетуімен
І. Сабақтың тақырыбы: Қағаздан себет (дорба) жасау
ІІ. Сабақтың мақсаты: 1. Қағаздан себет (дорба) жасау
Сабақтың өтілу әдісі: жаттығу, түсіндіру.
Сабақтың түрі: Практикалық сабақ
Сабақтың көрнекілігі: Қағаздан дайындалатын дайын себет үлгісі, себетті
Сабақтың құрал-жабдықтары: қайшы, сызғыш, қалам.
Қажетті материалдары: түсті қағаздар, сурет қағаздары желім.
ІІІ. Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың жаңа
2. Өткен сабақты жаңа сабақпен байланыстыру
3. Жаңа сабақ материалын түсіндіру.
Сабақ барысында оқушылардан себет түрлері, себеттерді не үшін
Себеттер жеміс-жидектер теру үшін қолданылады. Бүгінгі сабақта себетті
Қорытынды
Жалпы біз бұл «Жапсырмалау және мозайка құрастыру»
Ал енді тақырыпты қортындылау үшін сөзді қағаз
Қытай қағазды ойлап тапқан соң қағаз шығара бастады,
Қытайдың қағаз жасау технологиясы батысқа таралуымен бірге, шығыста
Салмағы жеңіл, бағасы арзан қағаз кітаптың өзіндік құнын
Содан барып, құйма әріптік баспа өнері тапқырланды. Бұл
Ал енді мозайка өнері – ең ежелгі
Қағаз дегеніміз не және қағаздың алғаш пайда
Пайдаланылған әдебиеттер.
Байжан, Күмісжан, Төлепберген, Мейрамбек. Елдікті өсиеттеген, ерлікті қасиеттеген
Байжан, Күмісжан. Қазақстан қазынасының бүгіні мен болашағы
Баймаханова, О. Оқулық оқушыға лайықты ма?// Қазақстан мұғалімі.-
Оралбекова, Тұрсын Шахбахрамқызы, Дүйсебаева, Қанымқан Сүлімбайқызы. Еңбекке баулу:
Оралбекова, Тұрсын Шахбахрамқызы, Дүйсебаева, Қанымқан Сүлімбайқызы. Еңбекке баулу
Янчун. Ерте заман Қытай тапқырлықтарының әлемге тарауы :
7. Бекова, Дәметкен. Қазақстан мозаикасы: [өнер]
22



Ұқсас жұмыстар

Матамен жапсырмалау
Биология кабинетінің жабдықталуы
Мектеп жасына дейінгі балаларға құрастыру туралы түсінік беру және оның балалар үшін маңызы
Оригами өнерінің шығу тарихы
Панно материалдары
Балаларды мектепке дайындаудағы еңбектің маңызы
Қыста қардан тазартуға үйрету
Техникалық еңбек сабақтарын жүргізу әдістемесі
ОРИГАМИ - ШАРШЫ ЭСТЕТИКАСЫ
Қызмет көрсетуді ұйымдастырудың этаптары