Туристік салалар



 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ТУРИСТІК БИЗНЕСТІҢ САЛА АРАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІГІН
Бет
Кіріспе 3
1 Туристік қызметтің негізгі түсініктерін талдау 5
1.1 Туризм теориясының негізгі түсінігі, түрлері 5
1.2 Туристік қызметтің инфрақұрылымы және коньюктурасы 9
2 Қазақстандағы туризм қызметінің даму перспективасын талдaу 13
2.1 Қазақстанның туризм дамуының салалық ерекшелігін талдау 13
2.2 Қазақстандағы туристік қызметтегі тұтынушылардың сұранысын
талдау 18
2.3 Қазақстан Республикасының туристік аясының дамуын талдау және
3 Қазақстан Республикасының туризм индустриясын дамыту жолдары
3.1 Қазақстанда – туризмді кластерлік жүйеде дамыту бағыттары
3.2 Еліміздегі Ұлы Жібек Жолы тармағында туризмді дамыту
Қорытынды 47
Қолданылған әдебиеттер 49
ЖОСПАР
Кіріспе
Қазіргі таңда туризм әлемдік экономиканың
Сондықтан да туризмнің негізгі бағыты ең
Кейінгі жылдары елімізде туризмді дамытуға
Курстық жұмыста бірінші бөлімде бөлген мәселе
Ал екінші бөлімінде Қазақстанның туризм дамуының салалық
Үшінші қорытынды тарауында Қазақстандағы Ұлы
Тағы еліміздегі туризмнің даму бағыттары турөнім
Негізіне туризм басқа салалармен тығыз
Туризм көптеген аспектілер қамтиды. Менім көз қарасым бойынша,
Кейінгі жылдары елімізде туризмді дамытуға көбірек көңіл
І Туристік қызметінің негізгі түсініктерін талдау
1.1 Туризм теориясының негізгі түсінігі, түрлері
Қазіргі уақытта туризм – ең басты
ДТҰ – ның зерттеулері бойынша туризм жөніндегі мамандалған
2005жылы 18 ақпандағы Президентінің Қазақстан жолдауында атап өткен
«Біз экономиканың бәсеке қабілетті басты салалар моделін таңдадық,
Ұшқыштық кластерді құрастыру үшін туризм саласы таңдалды.
Бұл қадам қонақ үй және мейрамхана бизнесіне қарқынды
Туризм термині (Turisme, tur – серуендеу жолға шығу
Туризм – ол саяхатшылардың уақытша тұрғылық жерлері ауыстырумен
Туризмді үлкен экономикалық жүйесі ретінді елдің ұлттық оңаша
Туризм – ләззат алу, демалу мақсатында саяхаттану, емдену,
Туризмді әлеуметтік – экономикалық құбылыстардың кеңістігін қарастырады. Қазіргі
Манильдік декларация – туризмді әлем ретінде келесідей қарастырады:
Уругвай рауінде ГААТ туризмге анықтама беріп, және де
турисік ұйымның, туроператордың, турагеттердің қызметі;
транспорттық қызметті қолдану;
орналастыру және тамақтану орындары;
рекреациондық, мәдени, спорттық және де басқа ойын –
қосымша қызметтері: гидтер, конгрестерді ұйымдастыру, сақтандыру, туризммен байланысты
кредиттік карточкалар, туристік чектер,медициналық қызмет көрсету.
Қазіргі туризм анықтамасы БҰҰ қабылдаған : Туризм –
2001жылы Қазақстандағы туристік қызмет заңында туралы анықтамасында былай
Туризм – жеке тұлғалардың ұзақтығы 24 сағаттан бір
Сондықтан да, туризм көптеген аспектілер қамтиды. Біздің көз
2001 жылы 13 шілде айындағы Қазақстандағы туристік
Туризм өзінің тауарын қызмет түрінде ұсынады. Біржақтан туризм
Р. А. Браймер ғалымның ойынша қонақ жай –
Дж. Р. Уокер ағылшын туризм аясының маманы қонақ
Г. А. Папирян ғалымы қонақ жай индустриясының классификациясын
Коммерциялық қызметтер – орналастыру, тамақтану, лицензиялық сауда, туризм
Идивидуалды және қоғамдық қызметтер – индустриалдық, қоғамдық қызмет
Қонақ жай мен туризмнің байланысының түсінігі.
Басқаша айтқанда қонақ жайды – туризмнің ең басты
Туризм=қонақ жай + басқа қызмет көрсету салалары
Қонақ жай = туризм +басқа қызмет көрсету салалары.
Сурет 1. Қонақ жай мен туризмнің байланысының
М. Б. Биржаков ғалымның туризмнің ең басты элементі
В. А. Квартальнов өзінің жұмыстарында қонақ жайды –
И .В. Зорин ғалымы қонақ жайды тек қана
Сондықтан да қонақ жай – пайданы алу үшін
Зерттеудің арқасында екі көз қарас пайда болды:
1. Туризм –қонақ жайдың құрамдас элементі ретінде қарастырамыз.
2. Қонақ жай – туризмнің құрамдас элементі
Батыстық мамандары ойынша туризм екі бөлімнен тұрады:
Мамандардың ойынша: туризмнің дамуына – мейманханалық бизнес,
Әлемнің ең басты бизнес – мейманханалық және мейрамханалық
Сондықтан туристерге қызмет көрсету үшін, транспорттық инфрақұрылымды және
1.2 Туристік қызметің инфрақұрылымы және коньюктурасы
Жалпы коньюктурасы: 2005 жылының наурыз айының аяғында 201
2005 жылы 1 квартылында туристік фирманың қорытындысында, кәсіпкерлік
2004 жылмен салыстырғанда кәсіпкерліктің тиесілі бөлімінде сұраныс мөлшері
Кіру қызметінің пайдасының төмендегенің байқаған туристік фирмалар саны
2005 жылы 1 квартылында маусымдық қызмет сұранысының төмендеуіне
2005 жылдың қаңтар наурыз айларында шет елдерінен кірген
2004 жылмен салыстырғанда сұраған туристік кәсіпкерлік басшыларының ойынша:
қызмет сапасын көтеру;
тұтынушылардың сұранысын бақылау;
жарнамалық компания;
қызметкерлерді квалификациясын көтеру;
туристік қызметтердің аясын кеңейту;
бәсекелестерді бақылау;
менеджменті жақсарту;
шығынды төмендету;
қосымша қызметке мемлекеттік лицензия алу;
басқалар.
Кез келген кәсіпорында маркетингтік зерттеу жоғары орын алады.
Диаграмма 1. 2005 жылдың туристердің таңдаған себептер көрсеткіші
Жолдама бағалары 2004 – 2005 жылдың 1
Қызмет көрсетудің өсу көлемін шектеуші фактор. 2005 жылдың
Күтпелі коньюктура. Кәсіпкерлердің ойлары бойынша 2005 жылдың 2
сұраныстың жоғарлауы;
көрсетілген қызмет көлемінің өсуі;
көрсетілетін қызмет ретінің өсуі;
кәсіпкерлердің қаржылық көрсеткіштерінің өсуі;
ІІ Қазақстандағы туризм қызметінің даму перспективасын талдау
2.1. Қазақстанның туризм дамуының салалық ерекшелігін талқылау
Кейінгі жылдары елімізде туризмді дамытуға көбірек көңіл
туристік қызметке жәрдемдесу және оның дамуы үшін қолайлы
туристік қызметтің басым бағыттарын анықтау және қолдау;
Қазақстан Республикасы туралы туризм үшін қолайлы ел ретінде
туристердің және Қазакстан Республикасының туристік үйымдары мен бірлестіктерінің
Туристік қызметті мемлекеттік реттеудің негізгі мақсаттары :
туристік қызмет саласында азаматтардың демалуға, еркін қозғалуға құқықтарын
қоршаған ортаны қорғау;
туристерді тәрбиелеуге, білімін арттыруға және сауықтыруға бағытталған қызмет
саяхат кезінде азаматтардың қажеттіліктерін қамтамасыз ететін туристік индустрияны
жаңа жұмыс орындарын құру, туристік индустрия есебінен
халықаралық туристік қатынастарды дамыту.
Туристік қызметті мемлекеттік реттеудің бағыттары:
туризмнің Қазақстан Республикасы экономикасының табыстылығы жоғары саласы ретінде
мемлекеттік мүдделерді есепке алу, туристік ресурстарды пайдалану кезінде
балалар, жасөспірімдер, жастар, мүгедектер мен халықтың тұрмысы төмен
туристік индустрияны инвестициялау үшін қолайлы жағдайлар жасау;
Қазақстан Республикасы аумағында келу және шығу туризмімен айналысатын
ішкі және халықаралық туризмнің қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін
Туристік агенттіктер қызметінде Қазақстанда 2003 жылы 2,7 мың
Қазақстанда 2001 жылы 154,5 мың туристке қызмет
Қазақстандағы негізгі туристік ресурстар қатарына 2003 жылы 143
2003 жылы туристерге көрсетілген
Меншік нысандары бойынша алып қарағанда, туризм саласында 2003
Туризм саласы үшін мамандар даярлаумен Қазақстанда 2003 жылы
Қазақстандағы туристік фирмалар мен агенттіктердің жалпы саны 2003
2003 жылы Қазақстан Республикасында туристік фирмалар және
2003 жылы Қазақстан Республикасы бойынша – 229,0 мың
Көрсетілген туристік қызметтер көлемін алып қарасақ 2003 жылы
Туристік фирмалар мен агенттіктер табысы, туристердің саны басқа
Туристік қызметтен түскен табыс
Қазақстанда туристерді орналастыруға арналған
Осы туристік сапарды екіге бөліп келу туризмі және
Сөйтіп, келушілердің көбі негізінен Қазақстанға
Туристердің емдік санаторийлерде, пансионаттарда, санаторий-профилакторилерде орналасу жағдайына келсек
2.2 Қазақстандағы туристік қызметті тұтынушылардың сұранысын талдау
Қазақстан Республикасының Президентінің жолдауында келесі экономикалық мақсаттар қойылды,
Тұрғындардың сұранысының негізгі ақпараттар көзі – бұл статистикалық
Туристік қызметте келесі жеті айрықша сипаттамасы бар:
1. Сақтау қабілеттілігі. Қонақ үйде немесе ұшқыштағы орындарды
2. Сезілмейтін қызмет. Турөнімді бағалау үшін оның қандай
3. Маусымдық тербелістердің өзгерістері. Маусымдық және маусымдық
4. Белгілі бір орынға бейімделу.
5. Туристік қызметті пайдалану басында бір апта
6. Туристік нарықтағы тұтынушылар мен өндірушілердің территориясын қамту.
7. Сатып алушы қандай қашықты өтеді, оның оның
Өзінің спецификалық ерекшеліктерін тур қызметтік өндірушіде: туристік қызметке
Туризмге деген сұраныс тұтынушылардың пайдасынан тиеді, сондықтанда тұрғындардың
Мысалы: Қазақстанда 2003 жылдың орта айлық минималды төлем
Бұрынғы посткеңестік қоғам.
Ұлттар арсындағы тарихи қарым – қатынастар.
Батысшылдық. Қазақстандық менталитетке әсерін тигізетін батыс мәдениеті, бұнда
Қазақстандық туристер көбінесе 2 түрге сұраныс етеді. Оны
Сапар шегу турлері Жас бала-р 18ден 24дейін 25тен
лығы
Емдік 2 14 29 35 37 39 35
Белсенді емес демалыс 6 49 112 99 48
Белсенді демалу 69 37 23 10 6 3
Танымды 18 24 25 37 42 24 13
Іскерлік сапар - 21 38 31 10 12
Ойын-сауық 55 64 31 15 10 - -
Шоп-туризм - 39 96 74 46 6 -
Діндік - 7 9 14 16 19 23
Барлығы 150 255 363 315 215 121
Кесте 1. Қазақстандық тұтынушылардың ең басты туризм түрлері
Сапар шегу турлері Жас бала-р 18ден 24дейін 25тен
лығы
Емдік 1,3 5,5 8,0 11,1 17,2 32,2 43,2
Белсенді емес демалыс 4 19,2 30,9 31,5 22,3
Белсенді демалу 46 14,5 6,3 3,2 2,8 2,5
Танымды 12 9,4 6,9 11,7 19,5 19,8 16,1
Іскерлік сапар - 8,2 10,5 9,8 4,7 9,9
Ойын-сауық 36,7 25,1 8,5 4,8 4,7 - -
Шоп-туризм - 15,4 26,4 23,5 21,4 5,0 -
Кесте 2. Қазақстандық туристердің көбінесе қалайтын туризм
түрлерінің құрылымы (%)
Сұранысты болжау үшін, маркетинг зерттеудің сұрау арқылы жүргізіледі.
Көрсеткіштердегі анықтағандай жасөспірімдер нарықтың маңызды сегментін құрайды. Өйткені
жеке бастылар;
балалары жоқ жас жанұялар.
Ал 35тен – 44ке дейін аралықтағы жастар сегментіне
Келесі сегмент 45тен – 54ке дейінгі аралықтары. Бұл
Тауарлар мен қызметтерді көрсету және олардың жасынан байланысты
Шет ел ғалымдары зерттеуі бойынша, туризм басқаша келбет
Тұтыну нарығында сегменті талдау кезінде демалу түрлерін нақты
2.3 Қазақстан Республикасының туристік аясының дамуын талдау және
Қазақстан Республикасының интеграциясы, әлемдік қоғамда ұлттық экономикалық секторын
Бұған себеп нормативтік – хұқықтық актілер, Қазақстан Республикасындағы
Нәтижесінде бұл салада қажетті параметірлердің ұлттық экономикада дамуы
Өзбекстанда туристік – экскурсиялық қызмет көрсетулерге, қызметтер номеклатурасы
1. Қазір қалыптасқан материалдық – техникалық базада сапа
2. Материалдық – техникалық базасының әрі қарай дамуы,
Қазақстандағы туристік қызмет нарығында жаңа қалыптасу жағдайында
дамып жатыр. Оны Республика туризмнің 1991 – 2002
Диаграмма 2. Қазақстан Республикасының салмағының ЖІӨ
пайыздық көрсеткіші
Сонымен қатар экономикада туризм ролі қарқынды дамуда. Тек
БҰТ – ның анықтауы бойынша мемелекеттер бірінші орында
Біздің ойымызша, бұл жағдай 1 – ші жылдары
Туризмнің түрлері Қызмет көрсетілген
адам Туристік түрлері
Барлығы 229 014
Шығу туризімі 44990 19,6 100,0
ТМД 2701
6,0
Қалған әлем 42289
94,0
Шығу туризімі 94692 41,3 100,0
ТМД 10156
10,7
Қалған әлем 84536
89,3
Ішкі туризм 89332 39,0
Кесте 3. Қазақстан Републикасында 2003 жылғы, туристерге көрсетілген
қызмет
Осы көрсеткіштерді 2000 жылғы көрсеткіштермен салыстырғанда кіру туризімі
Жаңашыл туризм экономикалық құбылыс ретінде индустриялды пішінде қалыптасқан,
ІІІ Қазқстан Республикасының туризм
индустриясының дамуын жетілдіру
3.1 Қазақстанда - туризмді кластерлік жүйеде даму бағыттары
Ең негізгі маркетингтік туризмнің өткізу стратегиясы – ол
Турөнім – саяхат барысында туристік қажетін қанағаттандыру үшін
Елдің табиғи климаттық және тарихи мәдениеті әр түрлі
Туристік өнім әр түрлі болғандықтан, басқаларды салыстырмалы түрде
Туристік пакет–ол турдың негізгі бөлігі, ал тур өнімнің
Қазақстан Республикасының туристік қызмет туралы заңында «Тур анықтамасы»
Турды ғылыми экономикалық категориясынан қарастырғанда, тур туристік орталық
Берілген тур пакетте туроператордың немесе туристік маршруттағы қызметтер
туристі демалу аймақтан апару және әкелу;
трансфер;
орналастыру және тамақтандыру орындары;
мәдени – экскурсиондық програмаларды өткізу.
Басқа авторлардың көз қарастары бойынша тур пакет 4
Туристің туристік өнімге шығындалатын жүйесін қарастырайық :
тур – 50% ;
қосымша туристік-экскурсиялық қызметтер – 30% ;
тауар – 20% ;
Қосымша туристік–экскурсиялық қызметтер жолдамада немесе ваучерда қарастырылмаған, ол
Тауар–тур өнімнің материалдық арнайы бағытталған бөлігі болып табылады,
Ең басты сұрақтың бірі болып тек Қазақстандық нарыққа
2006 – 2010 жылдар аралығында туризмді дамытудағы
Бүкіл туристік объект индустриясын қосып, оны негізгі
Елдің бірінші туристік кластері : Алматы және
Алматы және Алматы облысының бәсекелес қабілеттілігі мәдени
Кластерлік жүйе арқылы туристерге үш – төрт жұлдызды
Туристік маусымның тағы бір жаңашылдығы болып – саудалық
Берілген сегменттердің географиялық топталуы келесідей болды:
Алматы қаласында – кәсіпкерлік кездесулер, көрмелер өткізілуіне конгресс
Мәдени -танымдық және экологиялық туризм.
БТҰ бағалауы бойынша экологиялық туризм бөлігі жалпы
Алматы қаласы және оның жанындағы Медеу, Шымбұлақ, Тургень
Соңғы жылдары инфрақұрылымның жаңа объекттері пайда болды: «Шымбұлақ»
Алматы облысындағы туризмді дамытудағы потенциялды мүмкіншіліктер:
саны 150–ден асатын сауықтыру-санаториялық және туристік объектілер;
туристерді орналастыратын 127 объект салынған;
туристік қызмет көрсету нарығында 22 фирма жұмыс істейді
Қарасай, Талғар, Еңбекшіқазақ, Панфил аудандарында және Қапшағай қаласында
ертедегі тарихи-археологиялық ескерткіштер саналуы, сонымен қатар Ұлы Жібек
Алтын адам табылған жер және ежелгі сақтар мәдениетінің
Экологиялық туризмді дамыту үшін уникалды-табиғи жерлердің болуы (ұлттық
Алматы және Алматы облысының туристік объектілерінің және инфра–
Шымбұлақ Кіші Алматылық үртіс;
Үлкен Алматылық үртіс;
Күлсайлық көлдер бағыттары
а) Шарын мемлекеттік табиғи паркі;
б) Көлсай ;
«Алтын Емел» ұмтп;
Хан Тәңір шыңы;
«Іле Алатау» ұмтп;
Алакөл;
Іле өзені;
Жаркент;
Тамғалы тас (Қапшағай);
Маркетинг стратегиясын жасау үшін келесі сұраұқтар шешілуде:
ұлттық туризмнің логотипін және брэндін жасау;
«Қазақстандағы туризм» атты бірлік ақпараттық интернет-порталының ұйымдастырылуы;
Қазақстан және Жібек Жолы бойынша қағаз және
әлемдік BBC, CNN, Euronews, Discovery, Tourism and Adventoures,
Қазақстанның туристік потенциялына брифингтер, презентациялар ұйымдастыру;
Нарыққа бағытталған жеке бейнефильмдер жасау;
Ірі туроператорлармен әлемдік жүргізуші СМИ басшыларына пресс және
Ұлттық туристік өнімді бақылай отырып нақты турлар ағымын
Алматы қаласында – Шымбұлақ және Тургень объектілер базасында
Алтын адам табылған жер мен қорғандарды қосқанда, Талғар
Қапшағай қаласындағы тарихи «Тамғалы тас» ескерткішінің күзету проектін,
Туристердің көліктік сұранысын қанағаттандыратын және жалпылық қолданылатын
Республика және облыстық мәнді жолдарын жөндеу;
Қазақстанның әйгілі туристік өнімі – арнайы туристік
Арнайы балалар және жасөспірімдік және ішкі туризмді дамытатын
3.2 Еліміздегі Ұлы Жібек Жолы тармағында туризмді дамыту
Қазіргі таңда туризм әлемдік экономиканың негізгі салаларының бірі
Осы мәселе жөнінде сәуір айында біздің елімізде іскерлік
Қазақстанның туризмді дамытуға керемет мүмкіндіктері бар. Оған еліміздің
Ұлы Жібек жолы–ол алғашында Кытайды Орта Азиямен, Каспий,
ЮНЕСКО Бүкіләлемдік саяхат ұйымымен бірлесе отырып,
Казақстан Республикасы Президентнің 1998 жылғы 27 ақпандағы Жарлығына
Мемлекеттік бағдарламаға ұлттық игіліктерді сақтау және оларды оқып
Мемлекеттік бағдарламаны орындаушылар, атап айтқанда, кейбір министірліктер мен
Мемлекеттік бағдарламаны орындауда Алматы қаласының негізгі даму кезеңдеріне
Шығыс Жетісу аумағындағы орналасқан Жібек жолы діни және
Ұлттық компания мен Жамбыл облысы әкімдігі арасында
Тараз қаласының, орта ғасырлық Түрік қағанаты сауда–әкімшілігі орталығында
Түркістан қаласының тарихи құрылысын регенерациялау және онда қажылық,
Сондай–ақ, Алматы облысы бойынша XIV ғасырда сальнған Жаркент
Бұдан басқа Алматы облысы, Үшарал ауылында XIV ғасырдағы
Қызылорда облысы бойынша Айтбай мешіті және Құтқарушы Христос
Оңтүстік Қазақстан облысындағы Қожа Ахмет Ясауи мавзолейіне, "Сыңғыл
Жамбыл облысы бойынша Айша бибі, Бабаджа-Хатун, Карахан мавзолейлеріне
Күрделі жөндеу, орта жөндеу жұмыстары жүргізілді, сонымен
Ұлттық компанияның қызметі басталған кезеңнен бастап
Ұлттық компанияның жарнама және саяхаттық өнімдерін орналастыру мақсатында
Жібек жолы трассасының тарихи
1998 жылдың қараша айында БСҰ қамқорлығымен Тбилиси қаласында
"Кешенді зерттелетін Жібек жолы – үнқатысу жолы"
Алматы қаласыңда , 2000 жылы шілде айының 19–25
Осындай кең көлемді шараларды ұйымдастыруда комитет, маңызды жұмыстар
Фестивальдің салтанатты ашылуы
Қазақстан Республикасындағы
Қазақстан Республикасы Орталық стадионының үлкен сахнасында
Фестиваль кезінде ғалымдар, мамандар, іскер ортаның өкілдері қатысқан
Ұлттық компанияның құрамына кірген мемлекеттік кәсіпорындар (Қазактеле-фильм"
Ұлттық компания, өзінің бірінші жылғы жұмысы барысында барлығы
Өсудің өте жоғарғы қарқыны саяхаттың қызмет көрсету
Мемлекет құрған көсіпорын болып саналатын Ұлттық компания
Саяхатшылық және спорт бойынша Қазақстан Республикасы
Сонымен бірге Ұлттық компания мамандары "Ұлттық компаниялар
Салтанат Париж қаласының Елисей алаңында мерекелік шерумен (дефиле)
Осы жобаны іске асыру барысында , жорықты ұйымдастыру
"Қазақстанның Ұлы Жібек жолы бөлігі бойындағы саяхат объектілерін
Сондай–ақ, Ұлттық компанияда Верный (XIX ғ.) қорғаныс шебін
Ежелгі Түркістан қалашығы құрылысын қалпына келтіру, сондай–ақ оның
Туристік фирмалар мен агенттіктердің барлық пайдасы Кіру және
мың.теңге мың.АҚШ доллары теңгеде АҚШ долларда
Барлығы: 1716112,4 278,4
Кіру туризімі 253959,4 276,6 14,8 99,4
ТМД 30822,8
Қалған елдер 223136,6
Шығу туризімі 1049806,8 1,8 61,2 0,6
ТМД 216014,3
Қалған елдер 833792,5
Ішкі туризм 412346,2
24,0
Кесте 4. Қазақстан Республикасының 2004 жылғы туристік
қызметтерінің пайдасы
2003 жылы мемлекет туризімінен 1716112,4 мың теңге және
Қызықты деректердің бірі болып, ішкі
Үшінші кестеге сәйкес резидент
ең көп қызмет көрсетілген туристер
2003 жылғы ресурстары уникалды және
ішкі туризм бойынша негізгі
резидентттер мен резидент еместердің
барлық туристік категорияларда көосетілген
2000–2003 жылдар аралығында Қазақстанды әлемнің
Ресей салмағы резидент емес
2000 жылы
2002 жылы
2003 жылы
Сурет 2. Қазақстан Республикасының басқа елдермен
құрылымы (резидент еместер, 300 адамнан
2000 жылы аталған , он екі
Осындай түрде Қазақстан Республикасына
Қазақстан Республикасы Президенттінің жарлығында ,
Туристік саланың басты қаржы
Шығу және кіру туризімнің
Туристік және спортық кешендерді
Жаңа дамушы туристік бизнесті
Сурет 3. Туризмнің дмуындағы қаржылық ресурстардың
Қорытынды
Осы курстық жұмысты қорытындылап
2003 пен 2004 жылдарды туристік қызметпен
Ал келу және шығу туризімін
Шығу туризімі бойынша барлығы 94,7
Сөйтіп 2003 жылғы демалыс мекемелерінің қаржы
Бүгінгі таңдағы туризм экономикасының құбылыс
Туризм саласы өзіне салынған инвестицияны
Қолданылған әдебиеттер :
1 . Междонородная туристическая организация. Под
Москва 1990г.
2 . География туризма Казахстана. Под редакции Ердавлетов
Ғылым 1992г.
3 . Организация международного туризма. Под редакции Сенин
1999г.
4 . Маркетинг в туризме. Под редакции Дурович
5. Инцеклопедия туризма. Под редакции Зорин
6 . Туроперейтинг организация деятельности. Под редакции Ильина
Москва 2001г .
7 . Введения гостиприимства. Под редакции Уокер Д
8 . Маркетинг иследование туризма .Под редакции Дурович
9. Маркетинг гостиприимства туризма. Под редакции Котлер Д
2002г.
10. Международный маркетинг. Под редакции Давлетов М .Т.
11. Туризм. Под редакции Квартальнов В. А. Москва
12. Менеджмент туризма. Под редакции Чудновский А. Д.
13. Менеджмен туризма. Под редакции Кабушкин Н. И.
14. Теория и практика туризма. Под редакции Квартальнов
15. Реклама в туризме и отдыхе. Под редакции
Мерзімдік басылымдар :
1. Паномарама. 2004ж. 14май, №19.
2. Маркетинг. 2004ж. №2.
3. Деловой мир. 2002 ж. № 20.
4. Деловой мир. 2000ж. № 5.
5. Панорама. 2000ж. №5.
6. Ізденіс. 2000 ж. № 2.
7. Ізденіс. 1999ж. №3.
8. Ұлт тағлымы. 2004 ж. №3.
9. Орталық Қазақстан. 2004ж .№ 214, 25 қыркүйек.
10. Қазақстан жоғарғы мектеп. 2004ж. №4.
2
Туристік салалар
Ұлыбритания
Германия
Рессей
АҚШ
Франция
Молдава
Жапония
Италия
Қытай
Нидерланд
Ұлыбритания
Иран
Франция
Литва
Израиль
АҚШ
Ресей
Германия
Қытай
Туристік салалар
Туристік салалар
Қытай
Жапония
Израиль
Франция
Турция
АҚШ
Германия
Ұлыбритания
Литва
Польша
Ресей
Италия
Министрлік ведомствасы
Акимат облыстары
Қазақстан Республикасының басшылығы
2
Туристік саланы
дамытудың
алдын алу
Туризмді дамыту және қолдау қоры
Басты ұйым
1
6
5
4
3



Ұқсас жұмыстар

«Жамбыл облысының мысалында туристік қызметті ұйымдастырудың тиімділігі»
Туризм кластерінің даму ерекшеліктері
Туризм - экономиканы дамытудағы басты жол
Сервис қызметінің мәдениеті және оның ерекшелігі
Ақмола облысы - Солтүстік Қазақстандағы облыс
Қазақстан Республикасындағы кластерлік жүйе
Қазақстан экономикасындағы кластерлік жүйе
Экономиканы кластерлік жүйемен дамытудың теория-әдістемелік негіздері
Экономиканы басқарудың жаңа бағыты – кластерлік жүйенің бәсекелік ортаны дамытудағы теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу
Аймақтық туризм экономикасы