ТІЛ ҮЙРЕНУДІҢ ӘДІСТЕМЕСІ



 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
«_______________» кафедрасы
КУРСТЫҚ ЖҰМЫС
Тақырыбы: «Сөйлеуді оқытудың
аСТАНА
Тақырыбы: «Сөйлеуді оқытудың инновациялық технологиялары».
Ж О С П А Р
КІРІСПЕ...............................................................................................................3
1.Бөлім
ТІЛ ҮЙРЕНУДІҢ ӘДІСТЕМЕСІ.............................................................................5
1.1.Тіл үйрену және әдістеме ғылымына экскурс..............................................5
1.2. Ағылшын тілі және оны оқытудың әдістері................................................7
1.3.Ағылшын тілінде еркін сөйлеу жолдары....................................................14
2.Бөлім
СӨЙЛЕУДІ ОҚЫТУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ…………17
2.1.Мультимедиа-инновациялық технологиялар - тілдерге оқытудың тиімді
жолдары.........................................................................................................17
2.2.Аудиокітаптар ағылшын тілін үйрену құралы ретінде..............................23
2.3.Ағылшын тілі сабақтарында қарым-қатынастың интер-активті формасын
дамыту жолдары............................................................................................26
3 Бөлім
МҰҒАЛІМ ШЕБЕРЛІГІН ШЫҢДАУ КӘСІБИ БІЛІМ БЕРУДІҢ ТАЛАБЫ…...…29
ҚОРТЫНДЫ........................................................................................................34
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ...................................................35
КІРІСПЕ
Ел егемендігін алып, демократия кең өрістей бастаған қоғамда,
“Білім – тұл, тілден шығып есілмесе”,- дейді Жүсіп
Тақырыптың өзектілігі: Еліміздің тарихында болып жатқан әлеуметтік-экономикалық өзгерістер,
Ағылшын тiлi сабақтарының басты мақсаты - шәкiрттерге өз
Зерттеудің мақсаты. Жалпы білім беретін орта мектепте ағылшын
Зерттеудің міндеттері:
Ағылшын тілін оқыту бойынша инновациялық технологияларды қолдану жолдарын
1.Бөлім ТІЛ ҮЙРЕНУДІҢ ӘДІСТЕМЕСІ
1.1 Тіл үйрену және әдістеме ғылымына экскурс .
Тіл – қоғамдық құбылыстың бір формасы. Тіл –
Тіл қоғамдағы маңызды қатынас құралы болғандықтан, ол, ең
Сөз– қауымның әрбір мүшесіне тікелей байланысты обьективті құбылыс,
Осы шет тілдерін оқыту әдістемесінің зерттеулеріне сүйенсек, өткен
Шетел тілдерін оқу процесін сипаттайтын әдістемлік білімнің категориялары
Даму заңдылықтары бұрынғыдай пәлсапаның жаңа зерттеулерімен, лингвистикамен, психологиямен,
Көптеген әдістемелік зерттеулердің арқасында оқу жүйесінде әр түрлі
Шет тілін оқуда үйренуші тіл және сол тіл
Шет тілін үйрену процесінде коммуникативті бағыттағы негіз ұсынылды.
Шет тілін оқыту процесінде аудио-видео және электронды техникалық
Шет тілін оқытуда, оқытылып жатқан тілде сөйлеу проблемалары
Шет тілін оқытуда білімді стандарттау, реттеу әдістемесі ғылымның
Шешімін тапқан осы проблемаларға тереңірек үңілсек, олар әлі
1.2 Ағылшын тілі және оны оқытудың әдістері
Ағылшын тілі — Үнді-Еуропалық тілдер жанұясының батыс
Осыдан 300 жыл бұрын ағылшын тілінің жалғыз ғана
Ағылшын тілі - дүниежүзілік тіл немесе халықаралық тіл.
Ұлттық география қоғамының деректері бойынша әлем халықтарының 70
Жуықта елімізде Мемлекет Басшысының жетекшілігімен «тілдердің үш тұғырлығы»
Ағылшын тілі — БҰҰ -ның негізгі алты тілінің
Ағылшын тiлi пәнi мектепте бiлiм, тәрбие берумен қатар
Ағылшын тiлi пәнiнiң басты мiндетi - шәкiрттердiң тiлдiк
Ағылшын тілін оқыту барысында белгілі бір әдістемені қолдану
Оқыту шарттарының ішінде оқыту мақсаты аса маңызды рөль
Осы замандық ағылшын тілін оқыту әдістерін салыстыра сипаттау
Сондай-ақ салыстыра сипаттау оқытушының таңдауы үшін де маңызды.
Аталмыш зерттеудің міндеттері бүгінгі ағылшын тілін оқыту әдістерінің
Адамзат тарихында білім берудің әр алуан әдіс-тәсілдері әзірленген.
Мұндай әдістің негізі XVIII ғасырдың аяғында қаланып, XX
Жоғарыдағы әдіске сай, тілді меңгеру үшін грамматика мен
Қолданысқа ертеден кіргеніне қарамастан, бұл әдістің өзіне тән
50 жылдардың орта тұсында бұл тәсіл лингвистердің заман
60 жылдары пайда болған «Silent way» (үнсіздік әдісі)
Аталған әдістің артықшылықтары неде? Оқытушының тілді білу деңгейі
Келесі тағы бір қызықты әдіс «Total-physical response» (физикалық
Ойға шому («Sugesto pedia») деп аталатын әдіске де
Ағылшын тілін үйренудің келесісі - аудиолингвистикалық әдіс («Audio-lingual
70 жылдары пайда болған тәсілдің бірі – коммуникативтік
Әдіссіз оқыту процесі жүзеге асу мүмкін емес. Осы
Тілді меңгеруде сөздік қордың бай болуы да манызды
Ағылшын тілі сабағындағы сөздік қорды дамыту жұмыстары мынадай
Түсіндіру әдісі - жаңа сөз, сөз тіркесі,
Көрнекілік әдісі – сабақ сайын жүргізілетін әдіс. Басқа
Келесі әдіс – сұрақ-жауап әдісі. Бұл - балалардың
Практикалык әдіске ойын элементтері бойынша тіл үйрену кіреді.
Интерактивтік әдіс. Интерактивтік деген сөз энциклопедияда көрсетілгендей, интеракция
Бұл әдістің негізгі мақсаты – оқу процесінің барлық
1.3. Ағылшын тілінде еркін сөйлеу жолдары.
Ел Президентінің жолдауында көрсеткендей қазіргі шәкірттеріміз ертеңгі
Оқушының зиялы, интеллект ретінде және сезімтал жан
Оқушылардың танымдық белсенділіктерін арттыру, оларды өмip бойы
ала беруге дағдыландыру;
Оқушының өзі тіл үйреніп жатқан ел мен оның
өнеріне деген өз көзқарастарын қалыптастыру, сол тілге деген
Өздерінің қабілеттерінше, мүдделеріне орай тіл үйреніп жүрген
өкілдерімен байланыс орнатып, оны түрлі қарым-қатынас жағдайларында ары
Бұл талаптарға жауап беру үшін таңдалған мектептерде мұғалімдер
Осы орайда ерте жастан ағылшын тілінде коммуникативтік білгіштікті
Бастауыш сыныптағы әpбip сабақ басынан аяғына дейін балаға
1.1 am glad to see you.
I love you
I like you
2. Turn and say warm words.
Say complements.
Ceбeбi: біз оқушылардың ойлауына, сабаққа қызығуына қолайлы
Мыс: This, These еткен кезде мынадай ойын ойнауға
Take sheets of paper. Put them on your
Бұл ойынды сөйлеп отырып ойнайды.
Ex. This is my friend. This is his
Соңынан дайын суретті досына сыйлайды. Бұл ойын арқылы
Бұдан басқа әртүрлі бағыттағы cypeттepдi байланыстырып, әңгіме құратуға
Сынып бөлмeлepi жаңадан жасақталынады. Оқушылардың білім денгейлері толық
Бұл сыныптарда сабақ беретін мұғалімдер өз icтepінe үлкен
Мемлекеттік білім стандартының басты мәселесінің. 6ipi: тіл
Шетел тілі-үлкен тәpбиeлiк диапазон. Ол оқушылардың рухани жан-дүниесін
2.Бөлім СӨЙЛЕУДІ ОҚЫТУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
2.1. Мультимедиа-инновациялық технологиялар - тілдерге оқытудың тиімді жолдары
Еліміздегі білім берудің дәстүрлі қалыптасқан жүйесінен әлеуметтік- экономикалық
Еліміздің даму бағыты айқындалған қазіргі уақытта білім берудің
Бүгінде білімге деген көзқарас түбегейлі өзгеріп, оқытудың жаңа
Қазіргі оқыту әдістемесіндегі заманауи бағдар деп инновациялық білім
Инновация дегеніміз – жаңа мазмұнды ұйымдастыру, жаңалық енгізу,
Инновациялық технологиялар оқыту үрдісінде білім сапасын заман талабына
Ағылшын тілінің мектепте тілден берілетін білім жүйесіндегі негізгі
әлеуметтік лингвистикалық: Адамзат тарихында бірде бір тілге тән
әлеуметтік мәдениеттілік: Ағылшын тілді мәдениеттің қазіргі әлемдегі мәдениеттің
экономикалық: әлемдік экономикалық кеңістіктегі ықпалдасуда әлеуметтік қалыптасу және
Ақпараттық: ғылыми-техникалық ақпараттар легі ағылшын тілінде сақталатындықтан, ағылшын
Мектепте жеке тұлғаның тілдік жүйесінің дамуына көп көңіл
Ең маңызды мәселе – ол оқытудың бірыңғай мазмұнын
Оқытудың нәтижелілігіне бағытталған тіл материалдарының көлемін анықтау;
Сыныптар бойынша бағдарлама материалдарының (бірізді, жүйелі, логикалық) презентациясы;
Қарым-қатынас құзырлығын және тілдік сөйлеуді дамытуға арналған арнайы
Ағылшын тілін үйретудегі қарым-қатынас аспектісі мен сөйлеу қабілетін
Ағылшын тілін оқытудағы рационалды әдіс-тәсілдерге оқушы қызығушылығын ояту.
Ағылшын тілін оқытудағы 3 - 4 сыныптардың жаңа
Лингвистикалық білімнің (фонетика, грамматика, лексика) ауызша және жазбаша
Берілген білімді ауызша және жазбаша сөйлеу процесінде қолдану.
Оқыту процесі жеке тұлғаның ойлау және шығармашылық қабілеттерін
Ағылшын тілін оқытудың құрылымы
Ағылшын тілін тереңдетіп оқытуды жүзеге асыру мүмкіндіктеріне сәйкес
1 саты – бастауыш мектеп;
2 саты – негізгі мектеп;
3 саты – жалпы орта мектеп.
Алғашқы сатысында оны оқып-үйренуге қызығушылығын қалыптастыру үшін педагогикалық-дидактикалық
Екінші сатыда оқушыларда тілдік қызметтің барлық тілдерінде: сөйлеу,
Үшінші сатыда ағылшын тілін оқыту өзара қатысымдылық ықпал
Қазіргі заман жаңа формация мұғалімінің моделіндегі интеллектуальдық, қарым-қатынастық
Компьютерлік технологияларды, оның ішінде мультимадиалық кабинет мүмкіндіктерін пайдалана
Мультимадиалық кабинет
Көптілділікке оқытудың әдістемелік міндеттерін шешу жолдары
Интернет ресурстары
Электронды оқулықтар, компьютерлік оқыту бағ/сы
Интерактивті модуль
Аудио-видео
Он-лайн режіміндегі тапсырмаларды орындау, ақысыз электронды сайыстарға тізілу,
Көптілділік ұғымы – шетел тілін меңгеруде сол тілде
Ғылымның өсіп-өркендеуі елеулі техникалық прогресске жол ашып отырған
Инновациялық жобалар - көптілділікке оқыту жүйесінің парадигмасы.
Мұның мақсаты - көптілділік білім арқылы басқа халықтың
Білім беруді дамытудың қазіргі кезеңінде жаңа формация мұғалімдерінің
Көптілділікке оқытудың инновациялық технологиялармен
жұмыс моделі
Көптілділік
Инновациялық технологиялар
«Қазақстан бүкіл әлемде үш тілді пайдаланатын жоғары білімді
Ақпараттық технологиялар
Қашықтан (аралықтан) оқыту Программалап оқыту
Оқыту технологиялары
Модульдік технология Дамыта оқыту
технологиясы Триз Деңгейлеп оқыту технологиясы
.
Шетел тілін оқыту процесін жеңілдету және жетілдіру үшін
Бейнефильмдер оқушының фонетикалық, лексикалық, грамматикалық материалды жақсы меңгеруіне,
Бейнефильмдер оқытушыға оқу-тәрбие жұмысын өмір шындығына жанастыруға мүмкіндік
Сабақта бейнефильмдерді қолдану нәтижесінде оқушылар өздері меңгерген оқушының
Бейнефильмдер тыңдап-түсінуде кездесетін қиындықтарды жеңуге, оқушының бойында тыңдап-түсіну
Сабақта бейнефильмдерді қолдану оқу сапасын жоғарылатады, оқшының шетел
Сабақта қолданылатын бейнефильмдердің түрлері: документальды, көркем фильм, комедия,
Сабақта бейнефильмдерді қолданғанда ескерілетін жағдайлар: бейнефильмдерді жоспарға сай
Бейнефильмдерді сабақта пайдалану жолдары:
Фильмді бірнеше кадрға бөліп көрсету керек.
Сабақты ой ашардан бастау.
Фильмді көруге дайындық кезеңі:
а) таяныш, қажетті сөздермен таныстыру;
ә) болжау сұрақтар қою;
б) хабарлама жасау.
Фильмді көрсету барысында мына жайлар ескеріледі:
а) негізгі идеяны анықтау;
ә) басты ақпаратты да, қосалқы ақпаратты да толық
Фильмді көріп болғаннан кейін төмендегі жұмыстар жүргізіледі:
а) сұрақтар қою арқылы оқушылардың түсініктерін тексеру;
ә) сюжетті талқылау;
б) рөльдік ойындар ұйымдастыру.
Фильмді көрсету әдістер де әр түрлі. Оқушылар фильмді
Оқушының өздіктерінен жұмыс белсенділігін арттыру үшін бейнефильмдерді көрсету
2.2. Аудиокітаптар ағылшын тілін үйрену құралы ретінде
Еліміздің әлемдік интеграцияға шоғырлануы жағдайында ағылшын тіліне сұраныс
Ол үшін мектеп қабырғасынан алған білім тілдік дағдының
Шетел тілін үйренгісі келетіндердің басым бөлігінің кейбір қажеттіліктерге
Аудиокітаптар – жазылған және айтылған мәтіндердің синтезі.
Аудиокітаптар – жазылған және айтылған мәтіндердің синтезі.
Кәсіби диктордың оқуындағы аудиокітапты тыңдау, олармен бірлесе оқу
Сөйтіп, аудиокітаптар тыңдаушының сөздік қорын кеңейтумен қатар, оның
Аудиокітаптарды қолданудан күтілетін нәтижелер:
Аудиокітаптар тілдік дағды мен сауаттылық сапасын көтереді. Олар
2. Аудиокітаптар оқушылардың оқуға деген ықыласын оятып, уақыт
3. Аудиокітаптар аудиториядағы тыңдармандарға тең мүмкіндік жасайды. Олар
Сондай-ақ аудиокітаптар жете талдап қарауға және негізгісін ажырату
Аудиокітаптармен жұмыс әдістемесі кәдімгідей, бірақ, берер жемісі берекелі.
Бастамас бұрын мәтіннің жалпы ұғымын жинақтау керек.
- Тыңдаған кезде әрбір сөздің бұлжытпай айтылуына зейін
«Қанша көп болған сайын, ол үстіртін келеді, дұрысы
Жүйелі түрле шұғылданыңыз. Сабаққа арнайы уақыт бөліңіз
Сабаққа дайындалуға қанша көп уақыт жұмсасаңыз, оқуыңыз соншалықты
Пассив сөздер қатарындағы сөздер мен сөйлемдерді аудару үшін
Аудиокітаптар - ағылшын тілін меңгертуді жетілдірудің берден бір
2.3.Ағылшын тілі сабақтарында қарым-қатынастың интер-активті формасын дамыту жолдары.
Қазіргі таңда шетел тілін игеру мәдениетаралық қатынас құралы
Оқытушы мен білімгердің арасында тығыз байланыс негізінде интерактивті
Жалпы шет тілін үйрету тұлғаның қалыптасуында маңызды түрткі
Америка еліндегі адамдардың демократиялық қатынасы білімгерлердің өмірге деген
Ағылшын тілінде сөйлеуге үйретудің міндетті жағдайлары оқытушының әрбір
Ағылшын тілін оқу адам психикасының дамуына, жан-жақты қалыптасуына
К. Д. Ушинский айтқандай: «Адамды жан-жақты тәрбиелеу үшін
Флегматик - әрекеті енжар, сезімталдығы мен көңіл шарпуы
Сангвиник – жоғары дәрежелі әрекетшең адам, бұл әрекетшеңдік
Холерик - әрекетшең және белсенді, әрі ұстамсыз, шыдамсыз
Меланхолик - өте сезімтал, сырттай әсерді күйзеліспен қабылдайды.
Яғни, сабақты белгілі бір көздеген нәтижеге жеткізу үшін,
3 Бөлім . Мұғалім шеберлігін шыңдау кәсіби білім
Бүгінгі жас ұрпаққа жан-жақты білім беру, тәрбиелеу -әрбір
ХХ ғасырдң басында Жүсіпбек Аймауытов: «Сабақ беру-үйреншікті жай
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай қабілет-олардың белгілі бір іс-әрекетке
Қазіргі уақыт талабына сай мектепте шет тілі пәнін
Осы мақсат оқушыларға шет тілін практикалық тұрғыда меңгертудің
Әр пәннің жеке ерекшелігіне орай ізденіп, әдіс-тәсілдерін түрлендіру
Мұғалім сөзі деп сабақ кезіндегі және еркін жұмыс
Сабақты тыңдата білудің тиімділігіне жету үшін түсінбеуден түсінуге
Бірінші кедергі-тыңдатуға көңіл бөлудің жоқтығы. Оқушының назарын мұғалімнің
Екінші кедергі-дауысты хабарламаны дауыстата қабылдата білуді
Егер дәріс мазмұндылығы жағынан оқушылар сұранымымен қанағаттандырмаса, қызығуын
Қорытып айтқанда, жоғарыда айтылған қасиеттердің барлығы Ұстаздың
ҚОРЫТЫНДЫ
Жаңа өмір талабы кез келген адамды алаңдатады. Шетел
Еліміздің даму бағыты айқындалған қазіргі уақытта білім берудің
Қазіргі оқыту әдістемесіндегі заманауи бағдар деп инновациялық білім
Инновация дегеніміз – жаңа мазмұнды ұйымдастыру, жаңалық енгізу,
Инновациялық технологиялар оқыту үрдісінде білім сапасын заман талабына
Қорыта айтқанда білім беруді дамытудың қазіргі кезеңінде жаңа
Пайдаланылған әдебиеттер:
1). И. П. Иванова «Теоретическая грамматика современного английского
2). Л. С. Бархударов «Грамматика английского языка», Москва,
3). 1. Иманқұлова С. «Жаңаша оқыту әдістемесі», Әл-Фараби
4). М. С. Сақтағанова, Н. Қ. Алиева, Н.
5). Г. Ботағарина, «Ағылшын тілін оқытудағы бүгінгі белес»,
6). Г. Шамшырақова «Ағылшын тілін оқытудың құрылымы»,
7). Гүлмира Жұмайқызы, «Ағылшын және қазақ тілдеріндегі салыстырмалы
8). Ж. А. Жақыпов «Аударматануды аңдату», Астана, Аударма
9) М. Новщкан, Н. Д. Кучин «Практическая грамматика
10). Қазақ грамматикасы, Алматы «Жазушы», 1990 ж. 681-717
11). К. Н. Качалова, Е. Е. Израилевич «Практическая
12). Г. Рысбаева «Ағылшын және қазақ тіліндегі етістіктің
13). Қ. Тубышева, «Модульдік оқыту технолгиясын ағылшын тілі
14). Е. Нұрланбекова «Шетел тілін оқытуда бейнефильмдерді қолдану»,
15). Abai «book of words», «Abai international club»
16) Movie Talk. Английский, интерактивный видеокурс: для
35
көптілділікке
үйрету
технологиясы
британ әдістемесі
Фонематикалық тыңдап түсінуді дамыту
Америка әдістемесі
Аутентикалық сөйлеу қатынасы
корея әдістемесі
Логикалық ойлауды дамыту
Қазақстан әдістемесі
білім сапасын бақылау



Ұқсас жұмыстар

ТІЛ ҮЙРЕНУДІҢ ӘДІСТЕМЕСІ
Шет тілі оқыту әдістемесі
Оқушыларды дәлелдеуге үйрету әдістемесі
Ағылшын тілі сабағында оқушылардың танымдық белсенділіктерін арттыру
Оқушыларға мәтіндер арқылы тәрбие тәрбие беру жағын сұрыптау
ҚАЗАҚ ТІЛІН ЖЕДЕЛДЕТЕ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Тіл дамыту әдістемесі мәнерлеп оқудың практикумымен
Химияны оқыту әдістерінің классификациясы
Шет тілін үйренудің тиімді әдістері
Қазақ тілі түркі тілінен шыққандықтан, түркі халықтарына қазақ тілін үйрену әлдеқайда жеңіл