Өндірістік бағдарламаны жоспарлаудың әдістері
Кіріспе.......................................................................................................................3
I Нарық жағдайында кәсіпорындағы өндірістік бағдарламаның қалыптасуының теориялық
1.1 Өндірістік бағдарлама: оның түсінігі, құрлымы мен көрсеткіштері............5
1.2 Өндірістік бағдарламаны жоспарлаудың әдістері..........................................9
1.3 Ұзақ мерзімді стратегияға сай эконмиканың даму жағдайындағы
II «КТЗ» АҚ өндірістік бағдарламасын талдау.
2.1 «КТЗ» АҚ экономикалық көрсеткіштерінің қысқаша сипаттамасы..........23
2.2 Кәсіпорынның өнім өндіруі мен өткізуін талдау.........................................30
2.3 «КТЗ » АҚ өндірістік бағдарламасының құрылымын талдау....................36
III Кәсіпорын өндірістік бағдарламасын қалыптастыруды жетілдрудің негізгі бағыттары.
3.1 Қазақстан Республыкасы машина жасау саласындағы өндірістік бағдарламаны
3.2 «КТЗ» АҚ өндірістік бағдарламаны жетілдіру жолдарының қалыптасуы.............................................................................................................48
Қорытынды............................................................................................................52
Қолданылған әдебиеттер тізімі...........................................................................53
КІРІСПЕ
Курстық жұмыс тақырыбының өзектілігі болып, Президентіміз Н.Ә. Назарбаевтың
Дәстүрлі экономика кезінде кезінде мемлекет өнеркәсіптің барлық салаларын
Алайда бір орталықтан басқару кәсіпорындардың өз бетімен қызмет
Нарықтық экононмикада бір жағынан тұтынушылар билігі, екінші жағынан
Біздің жағдайымызда ол «КТЗ» АҚ шығаратын транформатор
Курстық жұмыс тақырыбының мақсатына болып нарық экономикасы жағдайында
Курстық жұмыстың тақырыбына сай міндеттері болып:
нарық жағдайында өндірістік бағдарламаның қалыптасуының теориялық негіздерін ашып
өндірістік бағдарламаны жоспарлаудың әдістерін қарастыру;
транформатор өнімдерін өндіретін кәсіпорынның өндірістік бағдарламасын жасаудағы ерекшеліктерін
кәсіпорынның өндірістік бағдарламасының құрылмын талдау саналады.
Зерттеп отырған тақырыптың мәні болып, нарық жағдайындағы кәсіпорынның
Зерттеудің обьектісіне трансформатор құралдарын шығаратын «Кентау транформатор зауыты»
Зерттеліп отырған тақырыптың теориялық маңызы, өндірістік бағдарламаны қалыптастырудағы
Курстық жұмыстың қүрылымы мен көлемі кіріспеден, үш тараудан,
1 НАРЫҚ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ КӘСІПОРЫНДАҒЫ ӨНДІРІСТІК
БАҒДАРЛАМАНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ.
1.1 Өндірістік бағдарлама: оның түсінігі, құрылымы
мен көрсеткіштері
Өндірістік бағдарлама тұтынушылар үшін өнім өндіретін кез келген
Тауарлар мен қызметтердің әр түрлі түрлері өндірістік бағдарламаның
Кәсіпорынның өндірістік бағдарламасы – тұтынушылардың тапсырысы мен келісім
Ұзақ мерзімді стратегиясын жасағанда өндірістік бағдарламада көрсетілген өнім
Тауардың өмірлік циклының фазалары
сурет
Егер кәсіпорын бір ғана тауар шығарса, оның қаржылық
Қаржылық жағдайда тұрақтылыққа жеткізу үшін тауардың өмірлік циклының
Тауардың өмірлік циклының соңғы фазаларын ескеріп, әрқашан өндірістің
Нарықтық жағдайда дамып отырған әрбір кэсіпорынньщ тактикалық жоспарының
Өндірістік бағдарлама көптеген басқа жоспарлармен тығыз байланысты: еңбек
Өнеркәсіптік кәсіпорындар біздің жағдайда «Кентау Трансформатор зауыты» АҚ
Мемлекеттік тапсырыстар көбінесе халықшаруашылық маңызы бар, сирек кездесетін
Сонымен әрбір кэсіпорын өндірістік бағдарламаны қажет етеді және
Диверсификация - капитал . мен табыстың тиімділігін жоғалту
Өндірістік диверсификация - бір уақытта бір-бірімен байланыссыз енім
Өндірістік бағдарламаны диверсификациялау алдында нарықтағы сұраныс пен ұсьнысты
Сонымен кәсіпорынның тиімді жұмысының тұбінде тұтынушылардың қажеттілігін толық
Ресурстық бағыт ең бірінші өндірістік стратегияның жасалуымен тығыз
Өндірістік бағдарлама екі бөлімнен тұрады: өнім өндірудің натуралды
Өткізілген өнімнің жоспарлы
Мұндағы: Пт - і-лік өнім түрінің
Өткізілген өнім жоспарлы жылғы кәсіпорынның жалпы табысын (Дв)
;
мұндағы Дві - і-лік өиім түрін сатқаннан түскен
Ці- і-лік өнім түрінің бірлігі бағасы (көтерме, келісім
Жоспарда жалпы табыстан басқа орташа табыста ескерілуі қажет.
Орташа табыс көлемі (Дсі) і-лік өнім түрін сатқаннан
=
Жоспарлы кезеңде өткізу бағасын өзгерту жағдайы болғанда орташа
Дсі =
Тауарлық өнімдер өз қүрамына: өндіруге жоспарланған дайын өнім
; (5)
мұндағы: Аnі - натуралды турдегі і-лік өнім түрінің
Ці- і-лік өнім түрінің қазіргі бағасы; п -
Тауарлық өнім өндірілген дайын өнім көлемін сипаттайды және
Жалпы өнім көлемі (Пв) келесі формуламен анықталады.
Пв= Пт+(Нк-Нн)+(Ик-Ин); (6)
Мүндағы: Нк, Нн - жоспарлы кезеңдегі жылдың басы
Ішкі шаруашылық айналым мен аяқталмаған өндірісі жоқ кейбір
1.2 Өндірістік бағдарламаны жоспарлаудың әдістері.
Кәсіпорынның өндірістік бағдарламасы жоспарлы кезеңде өндіріс қуатына сәйкес
Жоспарлы немесе есепті
Кұндық жэне натуралды көрсеткіштер бойынша өнімнің шығару мен
өткізу жоспарының орындалуын тексеру;
жоспарлы көрсеткіштердің оң немесе
себептерін талдау;
— келешектегі өсу қорын анықтау және өндірістің тиімділігін
талдау барысында анықталған қорларды пайдаланудағы іс шараларды
жасау мен өнім көлемін және оның сапасын арттыру;
жеке шараларды енгізудің
қызметкерлер мен жұмыстардың
сонымен қатар іс-әрекеттердің тиімділігін анықтау. Мемлекеттік тапсырысты қамтитын
— ең кіші пайыздық әдістеме бойынша (жоспардың
орындалуын қамтыйтьш номенклатура калпы);
тауардьщ жалпы тізімінде үлес салмағы бойынша;
орташа пайыздың көмегімен, ал ол өз кезегінде нақты
Өндірістік бағдарламаны жоспарлау
Шығарған өнім қүнының өзгерісі өндіріс қүрылымының әсерін орташа
Дәл осындай жетістікке қарапайым түрде жетуге болады. Өнім
Ырғақтылық коэффициеыті (Кр) келесі формуламен есептелінеді.
(7)
мүндағы: Апі- і-лік кезеңде жоспарлы өнім өндірудің натуралды
Кэсіпорын ырғақтылық коэффициентін есептеу өнім өндірудің бірқалыптылығын анықтаумен
—- жалпылама көрсеткіштер (жалпы өндірістегі жаңа өнімнің үлес
өнімнің қасиеттерін сипаттайтын бірретті жэне кешенді көрсеткіштер
(пайдалылық, сенімділік, технологиялық, эстетикалық);
жанама көрсеткіштер (ақаудан болған шығындар, сапасыз өнімдер үшін
пеня мен штрафтар, рекламацияны жою үшін шығындар).
Баллдық одіс: оньщ мэні өнім сапасының орташа есептелген
жоспарлы деңгейін салыстыру арқылы есептелінеді. Біздің зерттеп отырған
— өндірілген өнімнің сапасын жоғарлату, жаңа өнімді игеру,
— прогрессивті
механизациялау және автоматтизациялау;
басқаруды жетілдіру, жоспарлау мен өндірісті ұйымдастыру;
еңбекті ғылыми ұйымдастыру;
түпкілікті жөндеу және негізгі қорларды модернизациялау;
шикізат, материалдар, отын мен энергияны ұнемдеу іс шаралары;
ғылыми зерттеушілік және тәжірибе құрастырушылық жұмыстар;
шығарылған өнім мен өндірістің техникалық - экономикалық деңгейлері;
іс шараларды енгізуді техникалық-экономикалық қорытындылары.
Сатуды жоспарлау жүмыстары тапсырыстар қоржыныыың қалыптасуымен немесе сату
Өндіріс қуатын есептеу өндірістік бағдарламаиы қалыптастыруда үлкен орын
Кәсіпорынгғың өндірістік қуаты дегеніміз - номенклатура мен ассортимент
біріншісі кәсіпорынның белгілі уақыт кезеңінде өнімнің натуарлды түрде
Нақты және жоспарлық қуатты айыра білу қажет. Олардың
Жобаланған қуатты меңгеру кезеңінін ұзақтылығы деген - оны
1. Агрегаттық өндіріс қуаты (Ма) жоспарлы жылдық уақыт
Ма - Фп * Эа; (8)
Өндірістің қуатын есептегенде агрегаттың жоспарлы жұмыс істеу қорын
Фр =
Жоспарлау түсінігі, мақсаты және міндеті.
ЭКОНОМИКАНЫ МЕМЛЕКЕТТІК РЕТТЕУ ҚЫЗМЕТІНІҢ САТЫСЫ ӘЛЕУМЕТТІК-ЭКОНОМИКАЛЫҚ БОЛЖАУ ЖӘНЕ ЖОСПАРЛАУ
Рахат фабрикасының өндіріс саласындағы жоспарлау көрсеткіштері
Бизнес жоспарлау
Кәсіпорын экономикалық стратегиясы мен бағдарламасын әзірлеу
Әлеуметтік-экономикалық жоспарлау
Нарық жағдайында кәсіпорын көрсеткіштерін жоспарлауды ұйымдастыру
Әлеуметтік-экономикалық жоспарлаудың жүйесі
Кәсіпорынға қызмет көрсетуші шаруашылықтар мен қосымша цехтары ұйымдастыруды қарастыру
Қазақстан Республикасындағы қаржылық жоспарлау мен оның әдістері.