Елімай бағдарламасы


Мазмұны
Кіріспе.......................................................................3
1. Музыка сабағы– музыкалық білім берудің негізгі
1.1. Музыкалық іс-әрекеттің әртүрлеріндегі музыка сабағының
1.2. Музыка мұғалімінің басты практикалық жұмыстары…………….…..9
1.3. “Елімай” бағдарламасы…………………………………………………..14
1.4.“Мұрагер” бағдарламасы……………………………………………..…..16 2. Музыка мұғалімінің кәсіби педагогикалық іс-әрекеті…………………...18
Қорытынды........................................................... 20
Қолданылған әдебиеттер тізімі…………….……………… ………………. 22
Кіріспе
Жоғары дәрежелі педагог музыкант маман дайындауда мақсаттарына, міндеттеріне, мазмұндарына
Курстық жұмыс мақсаты: “Әдістеме”, “Музыкалық білім” ұғымдарын жете
Курстық мазмұны:
1.“Әдістеме”-деп педагогиканың ненің қалай екендігін яғни қандай дидактикалық негізде
Мысалы: Музыкалық білім беру әдістемесіне қандай, қалай жетуге болады?
2. Балаларды музыка әлемін түсініп қабылдауға, талғампаздығын, тәрбиелеуге,
Әдістемеде түсініктеме болып қолданатын әдебиеттердің пайдасы мол. Мектеп
Музыка сабағы– музыкалық білім берудің негізгі формасы, оны ұйымдастыру
Білім беру мекемелерінде музыкалық білім беру жұмысын ұйымдастырудың негізгі
Музыка сабағы саналық пен эмоциялықтың бірлігін қамтамасыз етіп, сабақтың
Музыка сабағында саналық пен көркем эмоцияның бірлігін қамтамасыз етіп
Сабақ өткізілмес бұрын, алдын ала оның мақсаты мен міңдетін
Музыкалық іс-әрекеттің әртүрлеріндегі музыка сабағының құрылымының әдістемесі.
Музыка сабағында балалар ән салу, балалар аспабында ойнау,
Балалардың эстетикалық сезімін қалыптастырып, әрі қарай дамытуда,
Осылайша музыкаға қызығушылығын, оған эмоциялық көзқарасы қалыптасады. Әр шығарманың
Ең негізгісі-оларды қызықтыра білу. Музыка сабағындағы болып жатқан әрекеттерге
«Музыкаға деген қызығушылық, музыкамен әуестену, ұнату- оның ғажайып
Сабақтың өз дәрежесінде өту әрине, мұғалімдерге байланысты. Мұғалім
Музыкалық білім берудің мақсаты мен міндеттерінің сабақтастығы.
Сыныптан тыс жұмыстардың спецификасы: үйірмелер (хор, орекстр,
Оқушылармен жаппай өткізілетін музыкалық трбие беру жұмыстары балалардың білімділігіне
Мектептегі музыка мұғалімі өз сабағында білім беру мен шектелетін
Сыныптан тыс ұйымдастырылатын жұмыстардың ішіндегі ең сүбелі сала танымдық,
Лекция-концерттің құрылысы, мазмұны, өткізу формасы тыңдаушыларға олардың дайындық деңгейіне
1.2.Музыка мұғалімінің басты практикалық жұмыстары
Қазақ мектебі өзінің даму жолында көптеген кезеңдерді басынан өткізді.
Бағдарлама 1980 жылға дейін өзгеріссіз бірнеше басылым көрумен бірге
Біздің жоғары дәуірімізде мектеп жастарын адамгершілік рухта тәрибелеу
Жалпы білім беретін мектептегі музыка сабағының оқу бағдарламасында
Д.Б.Кабалевский балалар композиторы, педагог, қоғам қайраткері, СССР халық артисі
2.Музыкалық білім беру салаларында Кабалевский бағдарлама жазып қана қоймай
Көрнекті Ресей педагогы музыка бағдарламасының авторы Д.Б.Кабалевский өзінің “Жалпы
Д.Б.Кабалевскийдің музыка педагогикалық концепсиясын негізге алып, бастапқы ұлттық
Қазақ мектептерінің даярлау топтарына арналған музыка пәнінің программасын
Төрт жанрға сүйену-мектептегі музыка сабақтарын күнделікті өмірмен тығыз байланыстыруға
Музыка және өмір-ең негізгі тақырып. Оның өзінше бір бөлім
Бұл бағдарламаның ең негізгі, маңызы ерекшелігі оның тақырыптық жүйеге
Бағдарламаның тақырыптық жүйемен орналасу сабақтың біртұтастығын қамтамасыз етеді. Қолданатын
“Елімай” бағдарламасы
1988 – 1989 оқу жылы профессор М.Х.Балтабаевтің басшылығымен және
Бағдарлама мақсаты- оқушылар бойына өз ұлтының әдет ғұрпын, салт-дәстүрін
Негізгі міндеттері:
1. Халықтың ән –күйлерінің мазмұнымен, шығу тарихымен,
2. Балаларды ән-күйдің өзіндік көркемдік ерекшеліктерін көре, ажырата, талдай
3. Ұлттық өнерлер:ән, күй, би, ою-өрнектер арасындағы (мәселен:әуен мен
4. Ауыз әдебиеті үлгілеін(мақал – мәтелдер, жұмбақ, жаңылтпаш, қашақ
5. Балаларды ата-баба мұрасы домбыра аспабында ойынға үйцрету арқылы
Бағдарламаның басқа көрсететін бір ерекшелігі-оның тақырыптық құрылымы. Әрбір тоқсанның
3.Тақырып аттары қазақ халқының дәтүр-ерекшелігіне байланысты туындаған.
“Сарыарқа” –қазақ халқының кең жазира даласы. Бұл символдық мәні
Міне осы жер, осы сүйіспеншілік, осы мақтаныш сезім
“Елім –ай қазақ халқының қиын кезеңінде көңіл-күйін танытып,
Әннің мазмұны күрделі, сарыны қайғылы сондықтан баланың жас
1.4.“Мұрагер” бағдарламасы
«Мұрагер» атты бағдарлама «ән-күй» пәні
1. домбыра сүйемелдеуімен ән
2. қазақтың кейбір қолөнер түрлерін үйретіп,
3. бала шердың творчествалық
4. дәстүрлі өнеріміз арқылы қайырымдылыққа, адамкершілікке,
2.Бағдарламаның басты темірқазығы – балаларға
Домбыра үйретудің дәстүрлі
2.Музыка мұғалімінің кәсіби педагогикалық іс-әрекеті
Түрлі музыкалық шығармалар балаларды сезімдік толғанысқа келтіріп, белгілі бір
Музыкамен қимыл арасындағы байланыс тек қана олардың жалпы сипаттағы
Көркемдік образ уақытына орай дамытыла отырып, музыкалық мәнерлік құралдарының
Қарама-қарсылық және қайталаушылық принципі музыкада қимылдың қарама-қарсылық және оның
Музыканы көркем орындау дегеніміз- бұл айқындық қарапайымдылық, дәлдік. Бұл
2.Педагогтың музыка жайлы сөздері қысқа, айқын, бейнелі, шығарма мазмұнының
3.Педагог өз сөзі музыкалық құралдар арқылы берілген сезіммен көңіл
Сөзбен жетекшілік ету формалары: қысқа әңгімелер, түсіндірулер, сұрақтар қою
Балалардың назарын вокалды музыканы түйсінуге аудара отырып педагог музыкалық
Қорытынды
Өнердің жас балаға беретін дүниесі көп-ақ. Ол баланың туған
Өнерді игеруді бойға біткен табиғи қабілетке қарамастан, бірінші еңбек
Жас баланы өмірге баулауда осы айтылған ойлардың іс жүзіне
Баланың айтылған тілегіне ата-ана педагогикалық үлкен баға беріп, оның
Міне бірлескен бала мен әкенің өнер тану еңбегіне бір-екі
.
ПАЙДАЛАНАТЫН ӘДЕБИЕТТЕР
а) негізгі
Абдуллин Э.Б. Теория и практика музыкального обучения в общеобразовательной
Абдуллин Э.Б. Сущность структура методологического анализа проблем музыкальной
Алиев Ю.Б. Дидактические аспекты художественного оброзования. М., 1994.
Апраксина О.А. О праве учителя на эксперимент. М., 1982.
Арчажникова О.А. Профессия-учителя музыки. М., 1984.
Балтабаев М.Х. Казахская традиционная художественная культура в системе оброзования.
Балтабаев М.Х. Современное художественное культура Казахстана. А., 1998.
б) қосымша
Бордовская Н.В. Методология научного поиска педагога-исследователя. С-Петербург. 2000.
Гришанович Н.Н. Педагогическая концепция Д.Б.Кабалевского и современность. М.,1999.
Джердемалиева Р.Р. Научно-педагогическое основы методической подготовка учителя музыки в
2






Ұқсас жұмыстар

Музыка мұғалімінің басты практикалық жұмыстары
Қазақ әнінің ұлы көші
Ақтабан шұбырынды, Алакөл сұлама жылдары
1723 ж. Қазақ даласындағы тойтарыс
Қазақстандағы комерциялық кәсіпорындардың қаржылық жағдайы мен оларды талдау
Музыкалық мәдениетті қалыптастыру
Музыка сабағында музыкалық іс-әрекеттердің түрлері және олардың өзара байланысы
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЭТНИКАЛЫҚ ТОПТАРДЫҢ ЭТНОМӘДЕНИ ОРТАЛЫҚТАРЫНЫҢ БҮГІНГІ КӨРІНІСІ
Сынып жетекшісінің мектеп әкімшілігі және пән мұғалімдерімен жұмысының мазмұны
Музыкалық эстетиканың қалыптасуын қазіргі мәдениеттің маңызды құрамдас бөлігі ретінде қарастыру