Шағын бизнес кәсіпорындар саны




Мазмұны
Кіріспе..................................................................................................................
1 Кәсіпорынның мәні мен мазмұны
1.1 Кәсіпорындардың ұйымдастыру- экономикалық түрлері..............
1.2 Шағын кәсіпорындардың ерекшеліктері мен кемшілігі.................
2 Шағын кәсіпкерлік және бизнестің негізін қалау жолдары
2.1 Шағын бизнестің ерекшеліктері..............................................................
2.2 Шағын кәсіпорындыдамытудың кешенді бағдарламалары........
3. Қазақстан Республикасындағы шағын кәсіпорын жағдайын
талдау
3.1 Шағын кәсіпорындардың даму жолдары............................................
Қорытынды......................................................................................................
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі...........................................................
Қосымшалар.....................................................................................................
Кіріспе
Қазақстанда шағын кәсіпкерлік жөнінде 2000-жылдардың басыңда - қайта
Қазақстан Республикасы 1991 жылы тәуелсіздік алғаннан кейін шағын
Соңғы жылдары Қазақстан Республикасы Президентінің 2007 жылғы 6-наурыздағы
1 Кәсіпорынның мәні мен мазмұны
Шағын кәсіпкерлік процесін қозғалысқа келтіретін іргелі күштерге
бірінші кезекте, фирманы құрушы және негізін салушы болып
Тағы да ескеретін маңызды фактор, ол - көсіпорынның
Жоғарыда кестеленіп көрсетілген шағын кәсіпкерлік процесінің негізгі қозғаушы
Қазіргі нарықтың қиын жағдайында, жақсы жинақталған жоғары білікті
Команда негізді және жетілген саласына сәйкес еңбек тәжірибесіне
Шағын кәсіпкерлік процесінің екінші қозғаушы күші -
Ұзақ уақыт аралығы бойында пайда және табыспен қамтамасыз
Кәсіпкерлік шеберлік дегеніміз — бұл басқаларға әлі көріне
Кәсіпкерлік процесінің үшінші қозғаушы күші - бұл қажетті
Осындай козкарастардың арқасында қаржылық қорлардың қажеттілі-гін қысқартын, тәуекелді
Шындығына келгенде, табыс кәсіпкерлердің кәсіпкерлік процестің барлық қалған
Қазіргі заманғы теорияларда кәсіпкерліктің 7 концепциясы бөліп көрсетіледі,
1. Шағын кәсіпкерліктің жеке тұлғалық қасиеттерді бағалау ұстанымындағы
Кәсіпкерліктің психологиялық мектебі.
Кәсіпкерліктің классикалық мектебі.
Кәсіпкерліктің жетекші ұстанымындағы мектебі.
Кәсіпкерліктің ішкі мектебі.
Кәсіпкерліктің маркетингтік ұстанымындағы мектебі.
7. Кәсіпкерліктің менеджменттік ұстанымындағы мектебі.
1.2 Шағын кәсіпорындардың ерекшеліктері мен кемшілігі
Қазақстанда шағын кәсіпкерлік жөнінде 2000-жылдардың басыңда - қайта
Қазақстан Республикасы 2001 жылы тәуелсіздік алғаннан кейін кәсіпкерлік
Кәсіпорынның дамуының әртүрлі сатылары: бастама, бизнестің пайда болуы,
Шағын кәсіпкерліктің жеке тұлғалық қасиеттерін бағалау ұстанымындағы мектебі:
Шағын кәсіпкерліктің осы мектебіне сәйкес кәсіпкерлер тиісті шешім
Бұл мектепке сәйкес табысты кәсіпкер тәуелсіздік пен жетістікке
Мұңдай көзқарастың негізгі қарсыластары - кәсіпкерліктің көбінесе жағдаймен
Бұдан басқа жеке қасиет ұстанымындағы мектепке жақын тұрған
Жетістікке деген құштарлық, еңбекқорлық және қажырлық кәсіпкер үшін
Осы мектептің ілімін қарастыра келе, психологиялық мектеп кәсіпкердің
2 Шағын кәсіпкерлік және бизнестің негізін қалау жолдары
2.1 Шағын бизнестің ерекшеліктері
Шағын кәсіпкерліктің классикалық мектеп ілімдері, кәсіпкерлік процесінің құрамы
Жоғарыда аталып өткендей кәсіпкер сөзі француздың сөзінен шыққан,
Классикалық мектеп бойынша тәуекел элементтері бар жаңартпашылық пен
Шағын кәсіпкерліктің жетекшілік ұстанымындағы мектебіне сәйкес, кәсіпкер —
Осы мектептің екінші бағыты келесі сұрақтарға жауап табуға
* Жетекші-кәсіпкер нақты орындаушылар үшін мақсаттар мен тапсырмаларды
* Тапсырманың орындалуына кәсіпкер-жетекші қалай жағдай жасайды?
Бұл мектеп концепциясының негізінде ұжым ішінде белгілі бір
Басқа мектептерге қарағанда кәсіпкерліктің ішкі мектебі ірі кәсіпорындардың
"Ішкі" деп аталатын кәсіпкерлер ұйым ішінде әрекет ету
Бұл мектептің концепциясына сәйкес, бюрократиялық құрылымдардың қысымын азайтуға
Ішкі шағын кәсіпкерлік белсенділік бірнеше бағытта іске асырылуы
Жоғарыда көрсетілген шетелдік теориялар мен іс жүзінде жете
Әртүрлі мектеп концепцияларының талдауы көрсетіп отырғандай, әрбір мектептің
Біз өзіміздің зерттеулерімізді менеджмент ұстанымындағы кәсіпкерлік концепциясын, жоғарыда
Бұл концепцияға сәйкес кәсіпкерлік: кәсіпкерлердің жаңа кәсіпорын құрудағы
Шағын кәсіпкерліктің менеджменттік ұстанымындағы концеп-цияға сәйкес кәсіпкерлік процес
Шағын кәсіпкерліктің менеджменттік ұстанымындағы концеп-циясы бойынша кәсіпкер —
Алдыңғы мектептерге карағанда мұнда сәйкес оқыту мен трейнинг
2.2 Шағын кәсіпорындыдамытудың кешенді
бағдарламалары
Нарықтық экономика — бұл ең алдымен еркін іскерлік
Кеңестік кезеңнен кейінгі кеңістіктегі ел тұрғындарының дәстүрлі көзқарасында
Экономикалық реформаларды іс жүзіне асыру, бірте-бірте нарықтық қатынастарға
Бизнес — бір жақты анықтауға бағынбайтын, барынша ауқымды
Бәрімізге белгілі, қоғамда өндірістің үш факторы бар, олар
Осыдан көріп отырғанымыздай, „бизнес" терминінің ішкі мазмұны сан
Ең алдымен бизнесті пайда табу немесе басқадай әдіспен
Бизнесмендердің экономикалық қарым-қатынастары бір-бірімен тығыз араласып кеткен өркениетті
Кесте 1
Зерттелген шағын кәсіпорындардың саны және ондағы қызметкерлер
Ақтөбе 3393 3409 3421 28295 30792 32749
Алматы 2777 2822 3089 47016 43975 42641
Атырау 2253 2517 2681 26729 31479 36188
Жамбыл 1918 2038 2668 26985 24067 60922
Қарағанды 2626 2613 5060 54327 51953 21655
Қостанай 5056 4955 2614 40681 42047 23862
Қызылорда 3574 2727 1720 16534 16631 51986
Маңғыстау 1521 1644 1425 26747 25494 40160
Павлодар 1761 3216 3453 37171 31670 18686
Солтүстік 3171 2190 2470 26138 26288 28869
Оңтүстік Қазақстан 3834 4028 4303 61005 52999 55709
Астана 4826 5065 5328 59121 89041 94279
Алматы қаласы 21734 21738 24680 182326 189594 207391
Бизнестің өзіне тән бір белгісі — ол жеке
Бизнес экономикалық қызметтің басқа тұрақты түрлерімен салыстырғанда өзінің
Бизнес жоғары деңгейдегі өзінше іс-қимыл танытуды және экономикалық
Бизнестің аталмыш қасиеттері шығармашылыққа, жетілдірілуге, жұмыстың тиімді әдістерін
Нағыз бизнесменнің бойынан табылатын осы қасиеттер тізбесі сырттан
Осы айтқандардың барлығын ой елегінен өткізе келе экономикалық
Бизнес немесе іскерлік — бұл өзіндік инициативалық, өз
„Экономические науки" журналы төмендегідей қысқа анықтама береді: бизнес
3. Қазақстан Республикасындағы шағын кәсіпорын
жағдайын талдау
3.1 Шағын кәсіпорындардың даму жолдары
Біздің Республикамыздың көптеген азаматтарының түсінігінде бизнес коммерциялық қызмет
Өндірістік бизнеске негізін материалдық, рухани және интеллектуалдық өндіріс
Өндірістік бизнес — бұл, негізінен алғанда, өнеркәсіптік және
Өндірістік бизнесті жүзеге асыру үшін өндірістің бірқатар факторларын
Онан әрі ақпарат алуға, алынған материалдар мен дайын
Қолөнер және жеке өндірістік іскерлік кәсіпорынды тиісті заңдық
Өндірістік бизнес — қолға түсе бермейтін және қымбат
Сонымен қатар, өндірістік іскерлік кез келген мемлекет экономикасының
Коммерциялық немесе саудалық бизнес — бұл тауарларды сату
Сауда операциясының негізгі формуласы: сату кезінде — „тауар-ақша"
Былай қарағанда қарапайым көрінетін коммерциялық бизнес шын мәнісінде
Саудалық бизнеске әлдеқайда жақын тұрған қаржылық іскерлік болып
Егеменді Қазақстанымызда кәсіпкерліктің даму тарихына он бес жыл
Кесте 2
1993-1999 жылдар кезіндегі Қ.Р-дағы шағын кәсіпкерліктің өсу динамикасы.
Жылдар 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999
Кәсіпорындар 19060 20606 21260 17539 21907 31145 63422
Өсу қарқыны 100 108 103 82 124 142
Кесте 3
2000-2005 жылдар кезіндегі Қ.Р-дағы шағын кәсіпкерліктің өсу динамикасы.
Жылдар 2000 2001 2002 2003 2004 2005
Кәсіпорындар 99289 115354 130770 143160 141789 195700
Өсу қарқыны 157 116 113 111 99 138
Қаржылық іскерліктің негізгі мазмұны мен принципті схемасы мынадай:
Бизнесмен несиелік іскерлікті жүзеге асыру барысында салымның кеңінен
Әрине, бұл жерде қаржылық іскерліктің барынша жалпы ортақ
Қаржылық іскерлік Қазақстанда қалыптасу және бастапқы даму кезеңін
Жоғарыда қарастырылған бизнестің өндірістік, коммерциялық (саудалық) және қаржылық
Делдал-бизнесменнің мақсаты — тауар мен қызмет көрсетудің мөлшері
Алайда, көбінесе ақпарат үшін ақы 0-ге тең болады,
Сатушының немесе өндірушінің ақпаратын алған делдал тауар немесе
Делдал сатып алушының ақпаратын алғаннан кейін сатып алушының
Егер сауда-саттық жасалса, онда делдал сатушыдан да, сатып
Бұдан басқа, егер сауда-саттық сатып алу-сату немесе жалға
Бір қарағанда, делдалдық іскерлік бизнесте басы артық буын
Бизнесмен-делдалдар өз қызметтерін тек қана материалдық игіліктердің айналым
Бизнесмен-делдалдың қызметі қосымша мәндегі жұмыс болып табылады. Өйткені,
Егер делдалдылықты қызмет көрсетудің белгілі бір түрі ретінде
Кейбір мамандардың іскерліктің өзінше бір түрі деп санағанына
Сақтандыру экономикалық қарым-қатынастың бір түрі ретінде біздің тарихымыздың
Сақтандыру бизнесі — сақтандырудың ең ерікті формасы. Оған
Сақтандыру қызметін сатушы ретінде жұмыс істейтін бизнесмен жеке
Бизнестің басқа түрлеріне қарағанда, сақтандыру бизнесінде сақтандыру жарнасы
Қорытынды
Қорыта айтқанда, Қазақстандағы кәсіпкерлік және бизнестің дамуы яғни,
Соңғы жылдары Қазақстан Республикасы Президентінің 1997 жылғы 6-наурыздағы
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
1. А.Үмбеталиев, Ғ.Керімбек «Кәсіпорын экономикасы және кәсіпкерлік»
2. О.Сәбден, А.Тоқсанова «Шағын кәсіпкерлікті басқару» жоғарғы
3. Әубәкіров «Экономика теория А.Қ. негіздері»
4.Райымқұлұлы С. «Экономикалық теория негіздері» Шымкент 2005 жыл
5. «Заң» Республикалық құқықтық, ғылыми
8. Қазақстан Республиксының еңбек туралы заңы. Алматы 2000ж.
9. Мельников В.Д., Ілиясов К. «Қаржы» Алматы, 1994ж.
10. Назарбаев Н.Ә. Қазақстанның егеменді мемлекет ретінде қалыптасуы
мен дамуының стратегиясы.
11.Назарбаев Н.Ә. Қазақстан Республикасына арнаған жолдауы.
12. Қазақстан Республикасының « Шағын кәсіпкерлікті мемлекеттік
13. Қазақстан Республикасындағы 2003-2004 жылдарға арналған шағын және
14. М.Б.Бейсенғазиев, А,Ш.Хамитов «Кәсіпкерлік негіздері».Батыс Қазақстан мемлекеттік
15. М.С.Башиева, И.Т.Манабаев «Қ.Р. шағын бизнестің қалыптасуы
16. Ілиясов Қ.Қ., Құлпабаева С. Қаржы. Алматы, Алматы
17. Мейірбеков, Қ.Ә.Әлімбетов «Кәсіпорын» Алматы
Қосымша А.
Шағын бизнес кәсіпорындар саны
Қ.Р. бойынша жалпылама ж/е облыстар бойынша
Тіркелгені
Барлығы бірлік
Олардың белсенді-лері,
бірлік
Жұмыспен
Қамтылған-дар саны,
Мың адам
Бір айда шығарылған өнім
Қ.Р. 182445 117657 51110 600302 112889,6
Ақмола 5717 3648 1820 27673 2961,8
Ақтөбе 7121 5243 2131 26327 3649,8
Алматы 8020 4565 2417 35121 5835,3
Атырау 4896 3764 1935 19653 7445,9
Шығыс Қазақстан 11078 7935 3790 45449 4024,8
Жамбыл 4836 3283 1551 19549 2069,3
Батыс Қазақстан 3530 2922 1530 16621 3695,3
Қарағанды 11342 7742 3207 43450 4985,6
Қостанай 6439 3971 2320 28717 3637,3
Қызылорда 3322 2483 1414 16630 4668,6
Маңғыстау 5290 4570 2136 21019 4381,7
Павлодар 8214 4827 2190 28625 4611,7
Оңтүстік Қазақстан 15839 9537 4966 55843 5695,8
Астана қаласы 19000 12627 5119 58054 20811,1
Алматы қ. 63841 37932 13243 137149 31572,4
Қосымша Ә.
Шағын кәсіпкерлік бойынша қызметкерлер саны (пайызбен)
Қалалар
Қызметкерлер саны - барлығы Қызметкерлердің нақты саны (орташа
Мың адам пайызбен
Мың адам пайызбен
өткен жылғы тиісті айға
өткен айға
өткен жылғы тиісті айға
өткен айға
Қ.Р. 2856,2 105,6 100,5 2728,5 105,7 100,5
Ақмола 136,8 101,2 100,6 128,8 103,2 100,5
Ақтөбе 145,1 107,5 100,5 140,9 107,1 100,4
Алматы 175,1 105,1 100,9 166,7 105,3 101,6
Атырау 139,4 111,8 101,9 131,1 113,6 101,3
Шығыс Қазақстан 255,7 102 99,8 247 102,3 99,8
Жамбыл 127,5 105,2 100,2 116,8 103,8 101,5
Батыс Қазақстан 107,4 104,9 100,6 104,9 105,1 100,9
Қарағанды 312,3 101,7 99,6 303 101,5 99,6
Қостанай 169,2 101,4 100,3 163,6 101 100,2
Қызылорда 103,8 105,9 100,7 97,2 106,2 100,7
Маңғыстау 105,3 107,2 101 101,6 106,7 101
Павлодар 160,5 103,6 99,8 157,1 103,3 99,8
Солтүстік Қазақстан 106,1 104,5 101,4 99,5 103,5 100
Оңтүстік Қазақстан 247,9 104,7 100,6 222 105,1 100,7
Астана қаласы 167,1 110,3 100,8 160,7 110,3 100,9
Алматы қаласы 397 112,4 100,7 387,7 111,9 100,5
Аннотация
Бұл курстық жұмысттың бірінші бөлімінде кәсіпорынның мәні мен
Қазақстан Республикасының 2005 жылғы кәсіркерлікке берілген несиелер құрылымы,
Курстық жұмыс 30бет компьютерлік тексте берілген.Курстық жұмыстағы қолданылған
40
38



Ұқсас жұмыстар

Қазақстан Республикасындағы шағын бизнесті дамыту
Қазақстан Республикасының шағын және орта бизнесінің даму бағыттары
Шағын бизнестің: мән – мазмұны, ерекшеліктері
Қазақстан Республикасындағы халықаралық тәжірибесі және қалыптасу проблемалары
Қазақстан Республикасындағы шағын бизнесті басқаруды жетілдіру
Шағын кәсіпорынның маңызы мен міндеттері
Ұсақ бизнес: мән – мазмұны, ерекшеліктері
Шағын бизнестің Қазақстанның нарықтық экономикасындағы мәні мен маңызы
Шағын бизнестiң дамуындағы әлемдiк тәжiрибе
Шағын бизнесті қолдау тәжірибесі