Корпоративті клиенттерге қызмет көрсету



Жоспар
Кіріспе..................................................................................................................3
Корпоративті клиенттерге қызмет көрсету......................................5
«Нұрбанк»ААҚ және басқарудың қолда бар жүйесін сипаттау.......7
«Корпоративті клиенттерге қызмет көрсету» АЖ-сін құрудің
мақсаты мен міндеті...............................................................................13
«Корпоративті клиенттерге қызмет көрсету» АЖ-сіне
қойылатын талаптар..............................................................................14
«Корпоративті клиенттердің жазбасын түрлі тіліктерде
алу» есебінің сипаттамасы.....................................................................15
Ақпараттық өнімді коммерциялық жүзеге асыру бойынша
нәтижелер мен рекомендацияларды талдау.........................................20
Қорытынды.........................................................................................................23
Пайдаланылған әдебиеттер..............................................................................25
Кіріспе
Қаржылық және банктік ұйымдарды жетілдірудің маңызды бағыттарының бірі
Қазақстан Республикасында банктік сфера бұл экономиканың динамикалық түрде
Қазіргі банктік жүйелер – бұл клиенттерге көрсетілетін, көп
Клиенттерге қызмет көрсету банкке пайда алып келетін банк
Курстық жұмыс «Нұрбанк» ААҚ-дағы корпоративтік клиенттерге қызмет көрсетудің
Курстық жұмыстың мақсаты – клиенттің сұранысы бойынша уақыттың
Теориялық бөлімде пәндік облыс бейнеленген, «Нұрбанк» ААҚ-на сипаттама
Корпоративті клиенттерге қызмет көрсету.
Әрбір ақпараттық жүйе (АЖ) ақпараттық объектілердің жиынтығынан тұратын,
Осы курстық жұмыста клиенттердің (иегерлердің) және олардың бөлімшелерінің
Корпоративтік клиенттердің саясаты 1997 жылы 23 сәуірде «Нұрбанк»
Клиент ретінде қызмет етуде артықшылығымен және бірлестікті дамыту
«Корпоративті клиент» статусын иемдену үшін компанияларды таңдаудың критериялары
А) Міндеттілері:
компаниядағы менеджменттің жоғары деңгейі;
«Нұрбанк» 1 өзге банктердің ААҚ-дағы оң несиелік тарихтың
клиентті несиелендіру сенімділігінің жоғарғы деңгейі (минималды несиелік тәуекелдер).
Б) Қосымшалары:
рыноктағы көшбасшылық жағдай;
компания тәуекелдерін диверсификациялау;
компания шоттары бойынша маңызды айналымдар.
Компанияға «корпоративті клиент» статусы келесілер сәйкес келгенде беріледі:
Барлық міндетті шоттарға;
Бір және / немесе көбірек қосымша шоттарға.
Корпоративті клиенттер өзінің қаржылық жағдайы жөніндегі барлық ақпаратты
Мәліметтердің орталық қоймасы (DATA WARE HOUSE) – бұл
Мәліметтердің орталық базасында түрлі сөздіктер және кестелер сақталады,
Ақпаратты беру түрлі жолдармен жүргізіле алады, нақтырақ:
Электрондық почта бойынша;
Факс бойынша;
Сымтетік арқылы және тағы басқалар.
«Корпоративті клиент» түсінігі салыстырмалы түрде жуырға туындады, сондықтан
Корпоративті клиенттің портфелінде корпоративті клиенттің депозиттері мен несиелері
Корпоративті жазбада корпоративті клиент жөнінде түрлі қаржылық мәліметтер
Әрқайсысы бірнеше шоттарға, корпоративті клиенттердің қажеттіктерін есептеу мүмкіндігі
Клиентке банк үшін хаттамаларды жіберуге және қабылдауға, қызметтік
«Нұрбанк» ААҚ және басқарудың қолда бар жүйесін сипаттау.
Банк – бұл ақша қаражаттарын тарту үшін және
Банктің негізгі міндеті – ақша қаражаттарын, несиелендірушілерден алымшыларға,
Жаңа агрессивті банктердің аса айқын өкілі Нұрбанк болып
1995 жылдың 14 ақпанында «Нұрбанкі» сауда банкі акционерлерінің
1997 жылы Қазақстан Республикасының Ұлттық банкісі банкіге, клиенттерге
Осы уақыттан бастап банкі Қазақстанда өзінің бөлімді ауым
2001 жылы Отандық секторда күштері нығайтып және Қазақстан
2002 жылдың басында банкінің 9 филиалы және Орталық
2001 жылы Отандық секторда күштері нығайтып және Қазақстан
Қазақстан Республикасының ұлттық банкісінің қолдауы арқасында «Нұрбанкі» ААҚ
Депозиттік базаның толассыз өсу шегі банкінің қаражаттық тұрақтылығы
Алматы филиалы 1997 жылдың тамыз айында ашылды. Осы
Ақтөбе аймақтық қаражаттық нарығы күннен күнге тартымды болуда.
Евразияның ең орталық орнында орналасқан Қарағанды облысы, сауданың
Банкіде өткізілетін акциялар көбінесе қайырымдылық қорларына жіберіледі. Халықтың
Бірлескен басқару принциптері заңға сүйенген негіздер, алғашқы басқару
Заң жолымен айтқанда, диспозитивті қабыл алуды реттейтін негіздік
Бірлескен басқару принциптері бірнеше мақсат шешімін болжайды, ол
Осы банкінің бас офисінде біріңғай ақпараттық база жүйесі
«Нұрбанкі»ААҚ өзін банкілік қызметтердің нарығында, Универсалды банкі сияқты
Банкінің филиалдық кеңеюі, ең алдымен аймақ клиенттерінің өсуімен
Банк ЕБРР, кәсіпкерлікпен кіші бизнесті қолдаудың Орталық-Азиялық Фондымен,
«Нұрбанк» ААҚ-мен көрсетілетін қызметтердің реті:
теңге түрінде есептік және ағымдағы шоттарды, жеке заңды
есептік және ағымдағы шоттарды теңге түрінде, физикалық тұлғалар
халықтан депозиттерді қабылдау;
«Нұрбанк» ААҚ бөлімшелерінде – операционды департаментінде есептік субшоттарды
есептік шоттарда теңге түрінде – 4 % жылдық,
Есептік операциялар:
клирингтік жүйелер мен ірі төлемдер жүйесін пайдаланумен теңге
бірінші топтық батыс және ресейлік банктердің желісі арқылы
банктер – корреспонденттер және «Нұрбанк» ААҚ желісі арқылы
Кассалық операциялар мен инкассация:
шоттардағы қалдықтар шегінде теңге және шетел валюталарымен ақшалай
банк кассасына сол күні шотқа тіркеумен ақшалай қаражатты
тәуліктердің кез келген ыңғайлы уақытында және демалыс күндері
Құжатты инкассо – есептер бөлімі:
төлем немесе акцепт үшін импорттық істер бойынша құжаттарды
экспорттық істер бойынша инкассалық кепілдемелерді пішімдеу және құжаттарды
инкассо тратт;
құжаттарды индоссирлеу;
Чектермен операциялар:
MasterCard, American Express, CITICORP, VISA жолдық чектерін
CHASE Manhattan Bank коммерциялық чектерін сату;
инкассо коммерциялық, жолдық, атаулыларға чектерді қабылдау;
Аккредитивтермен операциялар – есептер бөлімі:
аккредитивті ашу;
аккредитивті визалау, дәлелдеу;
экспорттық аккредитивтер бойынша негоциация және акцепт тратт;
трансферабельді аккредитивті аудару;
аккредитивтермен операцияларды өткізу бойынша консультациялар;
Конверсионды операцияларды өткізу:
теңге үшін валютаны сатып алу / сату;
«валюта – валюта» конверсионды операциялар;
күнбе-күн конверсионды операцияларды жылдамдатып өткізу;
Көп бөлімшелі компанияларға қызмет көрсету, Қазақстан аймақтарында клиент
Компьютерлік – модельді байланысты пайдаланумен «Банк - клиент»
банкке теңге түрінде төлемдік тапсырыстар мен шетел валютасы
валютаны конвертацияға өтініштерді банкке беру;
экспорттық істер бойынша инкассалық тапсырыстарды пішімдеу және құжаттарды
инкассо тратт;
құжаттарды индоссирлеу;
Чектермен операциялар:
Master Card, American Express, CITICORP, VISA жолдық
CHASE Manhattan Bank коммерциялық чектерін сату;
Инкассо коммерциялық, жолдық, атаулыларға чектерді қабылдау;
Аккредитивтермен операциялар – есептер бөлімі;
аккредитивті ашу;
аккредитивті визалау, дәлелдеу;
экспорттық аккредитивтер бойынша акцепт тротт және негоциация;
аккредитив бойынша төлемдер;
трансферабельдік аккредитивті аудару;
аккредитивтермен операцияларды өткізу үшін консультациялар;
Конверсионды операцияларды өткізу:
теңгеге валютаны сатып алу / сату;
«валюта - валюта» конверсионды операциялар;
күнбе-күн конверсионды операцияларды жылдамдатып өткізу;
Көп бөлімшелі компанияларға қызмет көрсету, Қазақстан аймақтарында
Компьютерлік-модемді байланысты пайдаланумен «Банк-клиент» жүйесі бойынша «электрондық» қызмет
банкке теңге түрінде төлемдік тапсырыстар мен шетел валютасы
валютаны конвертацияға өтініштерді банкке беру;
Басқа банк пен бөлімшелердегі барлық шоттар бойынша жазбаларды
Ұлттық Банк; Қазақстандық Фондық Биржадан және Мәскеулік Банкаралық
Жеке өтініш бойынша ақпаратты алу;
Заңды тұлғалардың депозиттерін қабылдау;
Теңге және қатты валюталарда шектеусіз жоғарғы тиімділікті жобаларды
Құнды қағаздармен операциялар – қазыналық департамент уақытша бос
МҚМ (мемлекеттік қысқамерзімді МФ қазыналық міндеттер);
Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің қысқамерзімді ноталары;
ҰЖО (ұлттық жинағыш МФ облигациялар);
пластикалық карточкалармен операциялар – банктік карточкалардың дамуын басқару:
CIRRUS / MAESTRO дебеттік теңгелік карточкаларын беру және
MasterCard, American Express, VISA халықаралық несиелік карточкаларын беру;
Банктің ұйымдастырушылық құрылымы екі негізгі әдіспен анықталады: банкті
Басқару органдарының негізгі міндеті – оның негізгі функцияларын
Банкпен басқарудың құрылымын анықтау басқару органдарын бөлу, олардың
«Нұрбанк» ААҚ-ның жоғарғы органы келесі негізгі сұрақтарды шешу
жарғы мен жарғылық капиталды өзгерту;
банк басқаруын (кеңесін) таңдау;
жылдық есеп берулерді бекіту;
банк табыстарын үлестіру;
банк бөлімшелерін құру және ликвидациялау және тағы басқалар;
Басқарма (кеңес) банк мақсаттарын анықтайды және несиелік-есептік, инвестициялық,
Комитеттер құрылады: несиелік, ревизионды, атқарушы, сенімділікті қатынастар және
Банк құрылымы функционалдық белгісі бойынша құрылатын, департаменттерден, басқармалардан
«Корпоративті клиенттерге қызмет көрсету» АЖ-сін құрудың мақсаты мен
Кез келген АЖ-ның мақсаты, оның қолданылу аумағынан құрудың
«Корпоративті клиенттерге қызмет көрсету» АЖ-сін құрудың негізгі мақсаты
ЭАЖ-ні құрудың негізгі мақсатымен сәйкес АЖ-нің міндеттері мыналар
корпоративті қатынастар бөлімінің қызметкерлерінің еңбегінің оперативті жұмысы мен
жеткізілетін мәліметтердің сенімділігі;
клиент сұраныстарымен сәйкестікте бөлімшелер жөнінде мәліметтерді алудың оперативтілігі;
берілетін ақпараттың қорғалуы мен сенімділігі бойынша талаптардың барлық
«Корпоративті клиенттерге қызмет көрсету» АЖ-нің міндеті болып қаржылық
Жүйенің функционалдық және ақпараттық құрылымы ары қарай дамуы
Компьютермен жұмыс істеу кезіндегі жақын интерфейс өнімділік пен
«Корпоративті клиенттерге қызмет көрсету» АЖ-сіне қойылатын талаптар.
Ақпараттық жүйе (АЖ) – бұл қолданушыларға олардың сұраныстарына
Қолданушы үшін жүйе ыңғайлы және жақсы интерфейске және
Банктік жүйеде ақпарат конфиденциальды және құпия болып табылады,
Корпоративті клиенттердің жазбасын түрлі тіліктерде алу есебінің сипаттамасы.
ЕК корпоративті клиенттер бойынша мәліметтерді өндеуге арналған, олардың
Мәліметтер базасын жүргізу;
Мәліметтердің жиналуы мен оларды клиентке беру;
Банкпен өз клиентіне берілетін, ақпараттың қозғалысын бақылау.
Есептің мақсаты – клиенттің сұранысы бойынша және
Берілген есептің шешімі техникалық құралдардың жұмысында кедергілер мен
Кірістік ақпарат.
Кірістік ақпарат – бұл ақпараттық жүйенің функцияларын
Өңдеуге түсетінақпарат бақылаудан өтуі тиіс. Бақылаудың минималды талабы
Берілген есепте кірістік ақпарат жоқ.
Клиенттерден келіп түсетін ақпарат түрлі сөздіктерге сақталатын орталық
Ақпараттық өнімді коммерциялық жүзеге асыру бойынша нәтижелер мен
Корпоративті клиенттерге қызмет көрсетудің ақпараттық жүйесі қаржыландырудың берілген
Корпоративті клиенттерге қызмет көрсету ақпараттық жүйесінің тиімділігі кешенің
Компьютерді пайдалану басқаруда экономикалық-математикалық әдістердің қолданылуын кеңейтуге мүмкіндік
Есептер кешенінің әрекет етуінің жағдайы үзіліссіз өзгере алатындықтан,
Мәліметтер базаларында ақпараттың жиналуы жұмыстың баяу жүруіне алып
Кешеннің сенімділігі уақыттың ұзақ периодының ағымында жұмыстың берілген
Бүкіл кешен үшін әрекет етудің ортақ мақсатының бар
Әрекет етудің берілген мақсатына жетуге бағытталған және есептер
Мәзірді қалыптастыру қатынасындағы кешеннің икемділігі мен модульдылығы және
Бағдарламалық модельдердің байланысының иерархиялық құрылымы және бүкіл кешеннің
Сыртқы ортамен өзара әрекеттесудің болуы және кездейсоқ факторлардың
Басқарудың болу және автоматтандырудың жоғары деңгейі;
Сыртқы және ішкі факторлардың (кедергілердің) әсеріне орнықтылық және
Кешеннің бүтіндей сенімділігі.
Банктердің қызмет ету сферасында жүретін және заңды сфераға,
Барлық операцияларды орындау уақыттың ақиқат масштабында жүзеге асырылады.
Ортақ ақпараттық базамен жұмыс оның кез келген бөлігіне
Бағдарлама бойынша жұмыстың логикасы қарапайым және ыңғайлы, түсіну
Жүйеде есептеулерді жүргізу дер кезінде және дұрыс жүргізіледі.
Бағдарламалық кешен, сапасыз энергиямен қамтамасыз ету жағынан да,
Ары қарай бағдарламалық кешен жаңа бағдарламалық модульдермен салыстырмалы
Клиенттер үшін қызметтер сервисінің аумағында банк жұмысының функцияларының
Осы ақпараттық өнімнің маңызды тұтынушылық сапасы болып табылатын,
Қорытынды.
Курстық жұмыста есептер кешенің шешуде есепті шешудің қолда
Корпоративті клиенттерге қызмет көрсетудің ақпараттық жүйесі кез келген
Құрастырудың бүкіл циклінің ағымында кешеннің ресурстары мен құрылымына
Бұл курстық жұмыстың мақсаты болып корпоративті клиенттерге қызмет
Енді, жұмысты аяқтағаннан кейін, курстық жұмыстың мақсатына қол
Қолданушылардың қатысуының талаптарын өзгерту үшін дұрыс алдын-ала қарастырылған
Объекттің талдануы, оның қызметінің сипаты мен қолда бар
Есептер кешенін құрастырудың нәтижесінде ерекше қиыншылықтарсыз қажетті құжаттарды
Есептер кешенін коммерциялық жүзеге асыру бойынша оның әмбебаптылығы,
Есептер тізімі қалыптастырылды, олардың иерархиясы анықталды, басқару жүйесінің
Есептер кешенін құрастыруда тұтынушылардың үлкен саны үшін ақпарат
Жұмыстың нәтижесінде ақпараттық қамтамасыздандыру құрылды, есепті шешудің алгоритмі
Әдебиеттер:
Назарбаев Н.А. Казахстан - 2030. Процветание, безопасность и
Указ Президента Республики Казахстан № 359 от 14
Постановление Правительства Республики Казахстан № 492 от 4
Республиканская целевая научно - техническая программа "Информатизация народного
Программа Информатизации Казахской ССР на 1991-1995 годы и
Бралиева Н.Б. Информатизация общества как особенность современного этапа
Бралиева Н.Б.,Пушкарев Л.А. Основные напрвления развития новых технологий
Бралиева Н.Б.,Куличихин А.А. Информационные аспекты создания и функционирования
Пушкарева Л.А. Развитие информационной технологии
Гагарина Н.Л. Разработка информационной системы банка.
Стороженко Л.А. Матвеева И.А. Информационно-компьютерные системы учета в
Автоматизированные информационные технологии в банковской деятельности: Учеб.пособие для
Бралиева Н.Б., Тимошенко В.Ф., Гагарина Н.Л.
Информационные системы бизнеса. – Алматы: РИК, 1994. -
Бралиева Н.Б., Байбулекова Л.А., Тилегенов А.И.
Основы информационного менеджмента: Учебное пособие. – Алматы: Экономика,
Бухгалтерские информационные системы: Учебное пособие/ Тулегенов Э.Т.,
Диго С.М. Проектирование баз данных: Учебник. – М.:Финансы
Когаловский М.Р. Технология баз данных на персональных ЭВМ.
Козлова Е.П., Галанина Е.Н. Бухгалтерский учет в коммерческих
Фигурнов В.Э. IBM PC для пользователя. –М.:Инфра –
.Банковское дело Учебник для ВУЗов, Колесников В. И.,
Системы управления базами данных и знаний: Справочное издание
Банковское дело: Учебник / Под ред. Г.С.Сейткасымова. -
Годовой отчет ОАО "Нурбанк" за 1998г.
Экономическая документация "Информационные системы ОАО "Нурбанк" ".
Информация с сайта "ОАО "Нурбанк"" в Internet.
Жылдағы бір жұмысшының жұмысшы уақытының
жылдық фондыны есептеу.
Көрсеткіштер Өлшеудің бірлігі Саны
Күнтізбелік уақыт күндер 366
Демалыс күндер күндер 53
Мерекелік күндер 8
Номиналды уақыт күндер 305
Жұмысқа шықпай қалулар
Отпусктер күндер 24
Сырқаттар күндер 11
Мем.міндеттер күндер
Жылдағы жұмысшы күндер саны күндер 270
Корпоративті клиенттерге қызмет көрсету»
АЖ-сіндегі есептер тізімі.
Есептің атауы Міндеті Кірістік ақпарат Шығыстық ақпарат Қолда-нушы
1 2 3 4 5
1. Корпоративті клиенттердің портфелін жүргізу Корпоративті клиенттің депозиттері
2. Корпоративті клиенттердің жазбасы Клиентке оның бөлімшелері жөніндегі
28
Управление аудита
Председатель правления
Наблюдательный совет
Управление собственных средств банка
Первый заместитель председателя правления
Административный совет
Совет директоров
Управляющий директор
Департамент инвестиционного банкинга
Управление по работе с персоналом
Исполнительный директор
Управляющий директор
Казначейство
Управление корреспондентских отношений
Департамент безопасности
Департамент корпоративных отношений
Главный юрисконсульт
Юридический департамент
Управляющий директор
Департамент финансового контроля
Управляющий директор
Департамент управления рисками
Департамент бухгалтерского учета и отчетности
Главный бухгалтер
Управляющий директор
Управляющий директор
Операционный департамент
Международное управление
Департамент филиальной сети банка и банковских технологий
Управляющий директор
Управление экспертизы и оценки залога
Управление консалтинга и анализа инвестиционных проектов
Управляющий директор
Исполнительный директор
Департамент информационных технологий
Административно-хозяйственный департамент
Управление банковских карточек
Управляющий директор
Департамент по работе с населением
Управление кастодиальных услуг
Управляющий директор



Ұқсас жұмыстар

Корпоративті клиенттерге қызмет көрсету
Банктің корпоративтік клиенттерімен жүргізетін операцияларын басқарудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Банкттердің инновациялық маркетингтің қызметі
ААҚ ЕБ «Альфа- Банк»
Банктегі қоғаммен байланыс бөлімі
Банк имиджінің қалыптасуы
Цеснабанктің бір филиалы
Банктік қызметтің классификациясы
Корпоративтік бұқаралық ақпарат құралдарының функциялары
Мекеме жетекшісі