Жастардың барлық проблемалары кедейшілік
ЖОСПАР
Кіріспе 2
Жастар — әлеуметтік-демографияльқ топ. Қылмыстық жасалу
Білім берудің мәні және функциялары. Қазіргi
Қорытынды 11
Қолданылған әдебиеттер 13
Кіріспе
Адамзат қоғамы түрлі кезеңдерде қоғамның жастар
Қоғамда демографиялық топтың осы санатын айқындаудың
Басқа көзқарастың жақтастары жастар социологаялық мағынада
ол жас баланың ролін аса көп
үлкендердің рөлін толық құқықты тасымадаушы болып
адамдар өміріндегі мінез-құқық базасы болып табылады
(Г.Шилский). Жастардың барлық проблемалары кедейшілік
Құрылымды бейтарап аумақтың» (no men's land)
үздіксіздік құрылады деп санайтын американ социологы
Г.Сиболд та осы көзқарасты ұстанды.
Жастар — әлеуметтік-демографияльқ топ. Қылмыстық жасалу
Жастардың соцологиялық теориясында «ұрпақ», «жас ерекшелік
Сөйтіп, зерттеуші И.Конн «ұрпақ» терминінің көп
Демографияда жобамен бірдей уақытта туған адамдардың
жиынтығын ұрпақ деп санайды.
Антропологтар мен заңгсрлер жалпы ата-бабадан шыққан
Тарихшылар мен социологтар ұрпақты ата-анасы мен
Ұрпақ ұғымы кіретін символдық мағына бар.
Социологиялық түсінікте жастық шақ қашан басталды?
13 пен 18 жыл аралығыңдағы жас
18 және 24 жыл арасындағы жаста
Жастық шақта әлеуметтік рөлдерді белсенді игеру
Социолог В.Н. Боряз «толығу» шегі жастық
Көптеген социологтар адам жасы тек «есептегіш»,
жылдың көрсеткіші ретінде ғана қаралуы мүмкін
көзқарасты жақтайды. Оның жеке адамның даму
динамикасын зерттеуде елеулі мәні бар. Әлеуметтік
қажеттілік пен мүдде, мақсаттар мен өмір
әрекеттің нәтижелері мен перспективалар әрбір алдыңғы
дайындалады. Сондықтан зерттеушілер жеке тұлғаны бүкіл
бойындағы тұтастықта зерттеуді ұсынады.
Мәселе, әдетте, адам ең жоғарғы жетістіктерге
Адам жасының қоғамдық функциялармен байланыс идеясы
Аналогия үшін ІПопенгауэр мифологиядағы құдайлардың аттарына
Шопенгауэр өмірдің бірінші жартысының сипаты бақытқа
Шопенгауэр аса маңызды кезең ретінде жастық
Қазіргі қоғам жүз, екі жүз жыл
Олардың жартысынан азы ғана жұмыспен
Жастардың әлеуметтік және экономикалық жағдайының
нашарлауы олардың әлеуметгік өмірдегі қылмыстық ұяларға
әрі тартылуынъң басты себебі болуы мүмкін.
Проблеманы зерттеушілер 1990 жылдан бастап қылмысекрлер
Жасөспірімдердің делинквенттік мінез-құлқы «ересек» қылмыстық мінез-құлықтың
Өзінің мінез-құлқына осылайша қарау біршама дәрежеде
Білім берудің мәні және функциялары. Қазіргi
жүйесіндегі үрдістер
Бүгінгі күні жастардың көп бөлігі білім
Осы әлеуметтік институт білім беру социологиясын
социологиялық білімнің білім беру жүйесінің әлеуметтік
ретінде қалыптасуыньң және дамуыньң, сондай-ақ оңың
өзара әрекеттестігінің заңдылықтарын зерттеу мәні болып
табылатын саласын білдіреді.
Қазіргі білім берудің қалыптасуының ұзақ тарихы
Антикалық үлгіде ежелгі гректер білімнің практикалық
Білімнің римдік үлгісінің улитилитарлық сипаты болды
Орта гасыр, әсіресе проблеманы зерттеушілер атап
Білім берудің қазіргі замангы жүйесі ХVIII
Қоғамның әлеуметтік құрылымы өзінің ішкі даму
Мамандар білім беруде байқалған қазіргі заманғы
интернационализациясы (бірлескен халықаралық ғылыми
зерттеулер, студенттер мен оқытушылардың алмасуы); үздіксіз
білім беруді дамыту (ақпараттық шу, сондықтаң
орнында 4-5 жыл оқытумен шектелмеу керек).
білім беру адам өмірінің бөлігі сияқты
құқықтарының бірі ретінде танылады.
Адамдарға білім беру — білім берудің
Жас ұрпақтың өнегелі, ойлау және дене
Адамдар алған білімді құжаттың (диплом, аттестат)
Орта мектеп өсіп келе жатқан қозғалмалық
Бүгін транзиттік қоғам қажеттілігін сезе отырып
Орталық білім әлемдік мәдениетке бірігу проблемасын
1997-1998 жылдардың басында Республикада 133 жоғары
Бүгін 300 мың қазақстандық жастар жоғары
Қорытынды
ҚР студенттер контингентін қалыптастыру 1999 жылдан
Қазақстанның жоғары оқу орындарына мемлекеттік бюджет
1. ҚР Ғылым жөне жоғары
Тестілеу жөніндегі республикалық комиссия мемлекеттік білім
Комиссияның мемлекеттік білім беру грантын немесе
Тестілеу Ғылым және жоғары білім министрлігі
Мемлекеттік білім гранттары тестілеу жүрхізілместен ерекше
1999-2000 оқу жылы жоғары білімді мамандар
1999 жылы 170 мың мектеп бітірушілердің
Енді меншік нысанына қарамастан жоғары оқу
2000-2001 оқу жылына студент қайтармайтын 12360
Мемлекет инженерлер, мұғалімдер (бүгінгі күні мектеп
Жоғары оқу орнына оқуға түсудің жаңа
ҚР студентер контингентін қалыптастыру 1999 жылдан
Қолданылған әдебиеттер
Аитов Н.А Основы социологии. Алматы, 1997.
Аңдрущенко В.П., Горлач Н.И. Социология: наука
Харьков, 1996.
Горбачев А., Омаргазин Р. Евразийская культура
понимает молодежь. Мысль. 1997. № 12.
Интеллектуальная культура специалиста. Новосибирск, 1993.
Лукашева[Е.А. Право, мораль, личность. М., 1986.
Климова С.Г. Изменения в алкогольном поведении
Социологические исследования. 1992. № 8.
Подкладок Е.Б. Образование во Франции. Социально-
политический журнал. 1997. № 4.
Подопригора Р.А. Высшее юридическое образование в
Научные труды «Адилет». 1997. № 1.
Филипов Р.П. Социология образования. М. 1980.
Филипов Р.П. Школа и социальные развитие
М., 1990.
Фролов Н.В. Наука в стратегии развития.
Шуруханев Н.Г. Личность непотенциального преступника.
Социологические исследования. 1993. № 8.
Щегорцен В.А. Социология правосознания. М., 1981.
13
Халықтың әлсіз топтарымен жүргізілетін жұмыстар туралы толық мағлұмат беру
Қазақстанның әлеуметтік жағдайы және кедейшілік деңгейін талдау
Жас стратификациясы
Қазақстан Республикасындағы әлеуметтік-экономикалық жағдай
Әлеуметтану пәнінен лекциялардың қысқаша мазмұны
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ КЕДЕЙШІЛІКТІ РЕФОРМАЛАУДЫҢ ТУРАЛЫ СОЦИОЛОГИЯЛЫҚ ТАЛДАУ
Алматы облысының 2003-2005 жылдарға арналған кедейшілікті төмендету жөніндегі бағдарламасы
Мемлекеттік жастар саясатының мақсаты
Жастық шақ кезеңдері
Отбасылық әлеуметтік педагог. Оның қызметтік міндеттері