Орталықсыздандыру - басқару функцияларын орталық органдардан




Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі
КУРСТЫҚ ЖҰМЫС
Тақырыбы: Жергілікті өзін - өзі басқару жүйесіндегі халықты
тікелей басқаруының жолдары
Мазмұны
Кіріспе…………………………………………………………………..........3
І. Жергілікті
механизмінжетілдіру..............................................................................5-7
Жергілікті өзін-өзі басқаруды енгізудің маңызы мен
проблемалары ......................................................................................7-10
II. Жергілікті өзін-өзі басқарудың принциптері мен модельдері.............11-21
2.1. Қазақстанда халықты тікелей басқарудағы жергілікті басқаруды
жетілдіру жолдары .............................................................................21-28
Қорытынды..................................................................................................29-30
Пайдаланған әдебиеттер.................................................................................31
Кіріспе
Мемлекетті экономикалық, әлеуметтік және саяси жағынан одан әрі
"Қазақстан - 2030" Стратегиясында қазіргі заманғы мемлекеттік қызмет
Нарықтық экономика құрудың стратегиялық мiндеттерi мемлекеттiк басқарудың барлық
Екiншi жағынан, нарықтық экономика шешiм қабылдау жүйесiнде шектен
Қазіргі таңда еліміздің мемлекеттік құрылысын жетілдіру, оның
Жергілікті органдар өзінің қызметін орталық биліктердің бақылауыңда атқарады.
Орталық органдар жергіліктілерді әкімшілік бақылауыңда өзінің кейбір актілерін
Орталық органдар өзіңің жергілікті басқару құрылымдарымен арақатынастарында қаржылай
Сонымен қатар жергілікті органдарды қоғамдық, сот және т.б.
Президентіміздің биылғы жылғы халыққа Жолдауында тұрғын - үй
Жергілікті мемлекеттік басқару жүйесінде әкімшілік-аумақтық бөліністің әр қилылығы
Жалпы мемлекеттің сыртқы және ішкі саясатына сәйкес
Ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз етуде Қазақстан Республикасының мүдделерін сақтау.
Қазметінің қоғамдық маңызы бар салаларында бекітілген жалпы мемлекеттік
4. Азаматтардың құқықтары мен заңды мүдделерінің сақталуын қамтамасыз
І. Жергілікті өзін - өзі басқарудың аймақтық
Кез-келген мемлекетте ЖӨӨБ үш негізгі мақсатта іске асады:
"ЖӨӨБ" түсінігі мемлекет пен қоғамның тіршілігіндегі ұйымдасу жөніндегі
а)елдің конституциялық құрылымының негізі;
б)халықтың жергілікті маңызды мәселелерді өздері шешудегі құқығы;
в)халық билігінің формасы.
ҚР-ның Конституциясы демократиялық қоғам мен құқықтык мемлекетті құруда,
Конституция-мемлекеттік саяси-құқықтық әрексті негізінде, терриоториялық-әкімшілік бірліктің үйлесімді дамуына
Жергілікті референдум — жергілікті аса маңызды мәселелерді шешуде
Жергілікті референдумның маңыздылығы халықтың еркіндігінін жоғарғы көрінісі Қазақстандағы
Одан басқа Қазақстанда ЖӨӨБ жүзеге асыру үшін аймақтық
Әлі күнге дейін мемлекеттік биліктің аймақтық деңгейіндегі атқарушы
Елдегі барлық ұйымдасуды жүзеге асыруда, ең алдымен заң
Өткен уақыттағы елдегі әлеуметтік-экономикалық дағдарыстың бір себебі, тұтас
Заңдар жинағын қарау мен қабылдау аймақтардағы және жергілікті
-бастапқы кезенде аймақтық деңгейде ЖӨӨБ органдарының басшылары мен
- ҚР аймақтарының дамуына қатысты заң концепциясын өңдеу;
- базалық нормативтік актілермен айналысатын,
-қоғамдық-психологиялық әсер ету институтын құруды белсендіру, осы сфераға
Жалпы міндетті оқу моделінің мақсаттылығы, елдің әлеуметтік-экономикалық жағдайын
Қоғамның тұрақты даму схемасы үшін Қазақстандағы билікті орталықсыздандыру
1.1 Жергілікті өзін-өзі басқаруды енгізудің маңызы мен проблемалары
Көптеген дамушы елдердің тәжірибелері көрсетіп отырғандай, жергілікті өзін-өзі
Қазіргі уақытта Қазақстан жергілікті өзін-өзі басқару жүйесін құру
Бұрынырақ осындай жүйені құруға талай рет ұмтылыс жасалды.
Жергілікті өзін-өзі басқарудьщ заңнамалық негізін әзірлеу мен оны
Билікті орталық пен аймақтарға жіктеу мәселесінің қоғамымызда талқыланып
Жергілікті басқаруды дамыту мақсаты әр әкім өз мекенінің
Жергілікті жағдайда экономиканы басқаруды жетілдіру жолдарын іздестіруде көптеген
Тарихқа тоқталып өтсек, жергілікті басқарудың даму жолы былайша
жалпыодақтық;
республикалық;
жергілікті.
Кейін 1991 жылғы 15 ақпанда "Жергілікті өзін-өзі басқару
Жоғарғы Кеңес өзінің таралуы алдында 1993 жылдың 10
Ал 2001 жылдын қаңтарында "Қазақстан Республикасының жергілікті мемлекеттік
Қазір "Жергілікті өзін-өзі басқару туралы" Заң жобасы көпшіліктің
Қазір елімізде "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы"
Жергілікті өзін-өзі баскару жергілікті қоғамдастық шеңберінде іс-қимыл жасайтын
Кеңесті Төраға басқарады, оны Кеңестің не жергілікті қоғамдастықтың
2006 жылдың мамыр айында Демократиялық реформалар бағдарламасын әзірлеу
жергілікті өзін-өзі басқару - халықтың міндеті емес, тек
жергілікті өзін-өзі басқарудың нысандарының деңгейін анықтау керек;
жергілікті өзін-өзі басқару органдарының формасы (бұл орган -
жергілікті өзін-өзі басқару органы атқаратын қызметтердің шегін анықтау
Олардың саны - 51);
жергілікті өзін-өзі басқару органдарының бірігіп, үлкеюіне жол беру;
жергілікті өзін-өзі басқару органдарының қаржысы оларға бөлінген қызметтерге
«Жергілікті өзін-өзі басқару туралың Заң жобасы талкыға түскеннен
Жергілікті өзін-өзі басқару органдары - бұл мемлекеттік құрылымдары
Жергілікті өзін-өзі басқару жүйесінің қүрылуына орай жүмыс тобының
Тұтастай алғанда, жергілікті өзін-өзі басқару жөніндегі жұмыстар ол
ІІ . Жергілікті өзін-өзі басқарудың принциптері мен
ЖӨӨБ-дың формалары мен типтерінің көптігіне карамастан ЖӨӨБ жүйесін
Демократизм принципі - аймақтық масштабтағы мәслелерді шешуде халықтың
Субсидиярлы принципі - басқарудың түрлі деңгейлері арасындағы өкілеттіктерді
Бұл принципке басқару деңгейлері арасындағы басқару қызметін тиімді
Комплементарлы принцип — тік басқаруды бөлу арқылы билік
Депортаментализаций принципі — ЖӨӨБ органдарының функционалды және терриоториолды
Орталықсыздандыру принципі — жекелеген аймақтарға басқару функциясын осы
Орталықсыздандыру механизмі мемлекеттік және муниципалдық органдар пәнін енгізудің
Орталықсыздандыру механизмі құру реттілігі келесі пунктерді қамтиды.
Әрбір муниципалды бірлестіктерде мемлекет өкілеттігінің құрылуы;
Олардың орындалуына бағытталған
Заңға сәйкес мемлекеттің іске асырылып жатқап өкілеттігін
беруді құжаттау;
Өкілеттікті беру механизмінің
ЖӨӨБ белгіленген ұлттық заң шеңберіндегі мемлекеттік міндеттср аясындағы
ЖӨӨБ-дың басты принциптері арасынан мыналарды айрықша көрсетуге болады.
Жергілікті билік органдарының сайланбалылығы;
Коммуналдық меншіктің болуы;
Жергілікті билік пен халық арасындағы
Өзіндік кіріс ағымы себінен территориялық кажеттіліктерді қанағаттандыру;
Әлеуметтік сферада ЖӨӨБ-дың жетік мамандануы:
Муниципалды қызметкерлердің лауазымды қызметке конкурстық жүйе арқалы
Берілген терриоториядағы тұрғылықты халыққа есеп беру:
Шешім қабылдау еркіндігі;
Құқықпен қорғалуы.
Осығанан байланысты ЖӨӨБ жергілікті маңызмы мәселелерді шешудегі халықтық
ЖӨӨБ-дың келесі -
- жергілікті мемлекеттік басқару мен ЖӨӨБ органдарының өзара
- мемлекеттің институционалдык параметрлеріндс ӨӨБ-дың дамуының көрінуі;
- ӨӨБ-да азаматтардың кең көлемде қатысу еркіндігі және
- бекітілген заң шеңберінде өздерінің жеке инициативасын жүзеге
1. Қазақстанда жергілікті мемлекеттік басқару мен ӨӨБ органдарының
ҚР Конституциясы (89-бап) халықтың жергілікті ммаңызды мәселелерін
Қазақстан Үкіметі мен орталық атқару органдары басқаруың барлық
Жергілікті өкілетті және атқарушы органдарды кайта құруды ұйымдастыру
Мемлекеттік және муниципалдық құрылымдағы ӨӨБ-дың даму тәжірибесінің әр
Әлеуметтік құрылымның мұндай қалыптасуынының негізінде мемлекеттің жалпы билік
Мәселелерді шешу ізденістері қоғамды мемлекетке, жеке индивидке, толық
Функционалды-догматикалық концепция берілген функцияны құжаттау құқығымен негізделеді, мәселен:
Гуманистік және функционалды-догматикалық тұлғалық концепциялардың бір-біріне қарсы келуі
2. ЖӨӨБ-дың институционалдық белгілері "Жергілікті өзін-өзі басқарудың" Европалық
ЖӨӨБ-дың құқықтық кепілдік өлшемі мыналар болуы тиіс:
а) ЖӨӨБ-дың ұйымдық қиғастығы,
б) ЖӨӨБ органдарының өзіндік
в) ЖӨӨБ органдарының басқа
г) ЖӨӨБ формаларының алуан түрлілігі, тарихи,
органдарының құзыретімен өлшенеді.
Осыған орай ЖӨӨБ-дың институционалдық белгілерінің құжатталуы ҚР-ның Контситуциясымен
3. Адам мен азаматтың еркіндігі мен құқығының камтамасыз
Бұл жағдай мемлекеттік билік органдарын тек азаматтарды сайлау
Сонымен қоса муниципалды тәжірибедегі белгілі жағдай, ол мемлекеттің
Өкілеттіктердің бөлінуі екі формада жүргізілуі мүмкін: 1)бөплі беру-
Сонымен мемлекеттік билік жергілікті қауымдағы ӨӨБ билігін мойындайды
4. ЖӨӨБ қолданыстағы
- ӨӨБ органдарын сайлау;
- халықтың жергілікті аса маңызды мәселелерді шешудегі орындалған
- халықтың құқықтық шығармашылық ынтасының қозғалысы;
-муниципалды округте тұрғылықты тұратын халықтың талабын құруға және
ЖӨӨБ-дың арқа сүйейтін және басшылыққа алатып заңы Конституция
Жарғы міндетті түрде, мемлекеттік тіркеуден өтеді және бір
ЖӨӨБ органдары — иерархиялық жүйеде емес, жepгілікті халықтын
Бұл Қазақстанның унитарлы мемлекет болып табылғандықтан біртұтас әлеуметтік-экономикалық
Бұл үшін мүмкін, ЖӨӨБ органдарының тиімді жұмыс істеуі
Құрылымдық жағынан да, мазмұны жағынанда ЖӨӨБ-ға ең жақыны
Дегенмен ең күрделі мәселенің бірі — сол өкілдік
Демек Қазақстандағы ЖӨӨБ жүйесі тек бір ғана заңның
ҚР Конституциясының 89-бабына сәйкес ЖӨӨБ-ды тұрғын халық тікелей
ЖӨӨБ терриоториялық принцип негізінде құрылады, бірақ муниципалды билікті
Терриотория мемлекет белгісі және ол қаншалықты ЖӨӨБ-дың кепілі
Қолданыстағы заң негізінде ЖӨӨБ органдарына кіретін: ЖӨӨБ дың
- берілген органның міндеті;
- сайланбалы органның аталуы ұлттық, тарихи және басқа
- ЖӨӨБ органдары құрылымын халық өзі анықтайды;
- ЖӨӨБ өкілетті органдары сайланбалы органдардың сессияларын анықтайтын
ЖӨӨБ-дың сайланбалы органдары жалпы халықтың теңдей жасырын дауыспен
ЖӨӨБ сайланбалы органдарының ерекше құзіреті жататындар;
- муниципалды бюджетті бекіту және оның орындалуы жөніндегіесепті
- муниципалды бірлестіктің даму жоспарын, бағдарламасын бекіту;
- жергілікті салықтар мен алымдарды айқындау, белгілеу;
- басқару тәртібін және муниципалды меншікті басқаруды белгілеу;
- ЖӨӨБ атқарушы органы мен ЖӨӨБ органының лауазымды
- муниципалды бірлестіктің Жарлығында бекітілген жалпыға міндетті құқықты
ЖӨӨБ-дың терриоториялық негізі.
Кез-келген аймақтық органның қызметі негізінде ЖӨӨБ органдарының өкілеттігін
ҚР-ның терриоториясындағы әкімшілік-терриоториялыұ жөніндегі заң бойынша екі негізгі
Осы арқылы мемлекеттік органдар тарапынан терриоториины басқаруды қамтамасыз
Муниципалды бірлестіктің терриоториясын қалалық ауылдық мекендердің
Байқағанымыздай проблемалардың кеңейуі тек түрлі субъектілерінің өзара әрекеттестігінің
ЖӨӨБ-дың терриоториялық негізін заңды бекіте отырып, келесі позитивті
- ЖӨӨБ-да тығыз тұратын халықтың құқығы жөнінде;
- заңды тұлға ретінде муниципалды бірлестіктің құқықтық мүмкіндігін
- ЖӨӨБ-дың көп деңгейлі құрылымы: мысалы қалалық және
Көптеген елдерде ЖӨӨБ-дың екі деңгейі бар: бірі-қауымдар мен
Моделде көрсетілгендей ауыл, ауылдық аймақтық, аудандық маңызы бар
Желгілікті мемлекеттік басқару осы деңгейде мынадай түрде көрінуі
Облыс деңгейіндегі ЖӨӨБ органдарының ролі, тек жергілікті халықтың
Мемлекеттің жергілікті басқару органдары орталықтан біршама тәуелсіздік шегінде
Жогаргы мемлекеттік басқару деңгейінде міндетті түрде арнайы орталықсыздандыру
ЖӨӨБ-дың қалыптасу контексіндегі тұрақты даму өзіне мыналардың құрылуын
-бизнес полигондары (инкабаторлар);
-еңбек биржасы және ақпататтық ауысу;
-тұтынушы кооперативтер;
-аймақтың тұрақты даму бірлестігі және т.б.
Соңғы уақытта аймақтың тұрақты дамуына бағытталған әлеуметтік-экономикалық жобалардың
АТДҚК құрамында азаматтық позицияда белсенділікті көрсететін адамдар, белгілі
Бірлескен кеңес мынадай құқықтармен бөлінеді:
- аймақ алдында тұрған, қоғамдық саяси және әлеуметтік-экономикалық
- қоғам алдында тұрған нақты міндеттерді шешуге бағытталған
- аймақтағы әлеуметтік-экономикалық және саяси жағдайды сараптауды ақпараттық-аналитикалық
Толықтай тұрақты дамуды азаматтар әл-ауқатының үнемі өсуімен бірге
Мемлекеттік басқару жүйесіндегі құзыреттерді беру, конституциялық норманың талаптарын
Мемлекет жүйесін құру мен қызметтестіру принципі Қазақстан қоғамының
Басқарудың әрбір деңгейі қоғамның тұрақты дамуында мақсатты
Басқарудың ұлттық деңгейіндегі әлеуметтік инициативаны ұйымдастыру төменнен, ал
Басқарудың аймақтық деңгейі аналитикалық схема бойынша құрылады, бірақ
Жергілікті деңгейдегі сайланбалы лауазымдағы маслихат — жергілікті өкілетті
1-ден, мемлекеттің дамуындағы салауатты өмір салты бағдарламасына белсенді
2-ден, терриотория аймағына кіргізілген мен стандартқа медикаменттердің жауапкершілігіне
Сондай-ақ халықтың үйлесімді дамуындагы шексіз құқық негізін құруда
Жергілікті басқару органдарының қызметін әкімшілік жәнә қаржылық пен
Әкімшілік-терриоториялық сферадағы қайта ұйымдасуды қолданыстағы заңның шексіз негізгі
1-кесте. Жергілікті қауымдағы мүдделер жүйесі
Субъектілер Мүдделер
Жергілікті қауым
Еңбекке қабілетті халық
Үй шаруашылығы
Аз қамтылған жанұялар
Мектепке дейінгі балалар
Кеңес, жамағат
Үй шаруашылығының меншікті кооперативті Халықты өмірлік қамту
Жұмыспен қамту
Бірінші қажеттіліктегі тауарлар бағасы мен қызмет тарифтерінің қолайлығы
Әлеуметтік көмек пен тарифтерге жеңілдік
Бала-бақшалар мен үш жасқа дейінгі балаларға көмек және
Коммуналдық меншікті басқарудан түскен түсім мен ішкі шаруашылықтағы
Алынған табыстар, үй шаруашылығы экономикасының нығайуы
ЖӨӨБ органдары осы мүдделерді тиімді үйлестіру механизмі арқылы
Басқару жүйесінде жетекшінің кооперативті басқаруы мен оның қызметіндегі
ЖӨӨБ органдарының қызметкерлері осы органда кәсіби негізде үнемі
ЖӨӨБ қүрылымның құрылуы және өндірістік функциянын көрінуі.
Жоғарыда айтылғандар ЖӨӨБ-дың жалпы функциялары олардың ішінді халықка
Әрбір нақты жағдайда (ауыл, поселка, микроаудан және басқалар)
Осы функцияларды орындауда ең алдымен:
а) халық тапсырыстарын жинау және өндеу;
б) осы тапсырыстарды орындау және тауар мен қызметтерді
2.1. Қазақстанда халықты тікелей басқарудағы жергілікті басқаруды жетілдіру
Қазіргі таңда еліміздің мемлекеттік құрылысын жетілдіру, оның
Қазақстанның қазіргі сатыдағы дамуы реформа үрдістерінің арасалмағын орталықтан
Саяси орталықсыздандырудың табиғатын, оның қаншалықты таралғанын, жүзеге асыру
Орталықсыздандыру түсінігінің көптеген анықтамалары бар. Солардың түпкілікті
1. Орталықсыздандыру - басқару функцияларын орталық органдардан
2. Орталықсыздандыру — орталықтандыруға қарама-қарсы басқару
Бірінші жағдай билік тепе-теңділігін сақтай отырып, өкілеттіктерін орталықтан
Екінші анықтама бойынша, мемлекеттік функциялардың бір бөлігі (меншік,
Бірақ жергілікті органдар белгілі өкілеттерді іске асыру құқығымен
Сонымен бірге орталықсыздандыруды білікті жүргізбеу елде сепаратистік пиғылдардың
Сонымен қатар орталықсыздандырудың екі түрін ескергеніміз дұрыс: шоғырландырудан
Шоғырландырудан алшақтауды мемлекеттік басқару функцияларының мемлекеттік билік жүйесі
Осылайша аймақтық, жергілікті басқару органдары өзінің деңгейіндегі мәселелермен,
Жалпы айтқанда, мемлекеттің аяққа тұруы кезеңінде, көптеген елдердің
Тым қатты орталықсыздандыру, яғни әкімшілік-аумақтық басшыларын сайлау, олардың
Шығыс пен солтүстік жағымызда орналасқан екі алып мемлекет
Орталықсыздандыру келесі үш талаптың орындалуын қажет етеді:
• біріншіден, аумақтық бірліктер қоғамдық заңды
• екіншіден, олар өз құзырларына кіретін
• үшіншіден, олардың іс-әрекетін жалпы
Қазақстанда жергілікті өзін өзі басқару мәселесіне келгенде баса
Соңғы үш-төрт жыл аралығында жергілікті өзін өзі басқару
Жергілікті өзін-өзі басқару - "... шешім қабылдауды неғұрлым
Еуропалық Хартияға сәйкес, жергілікті өзін-өзі басқару мемлекеттік істердің
Жергілікті өзін-өзі басқару Еуропалық Хартиясының негізінде субсидиарлық принципі
Қазіргі кездегі әлем елдерінде жергілікті өзін өзі басқару
Жергілікті органдардың өкілеттіктері арнайы заңдармен, соңдай-ақ мемлекеттік басқарудың
Сонымен қатар жергілікті органдарды қоғамдық, сот және т.б.
Орталықсыздандыру мен жергілікті өзін өзі басқаруды жүзеге асыру
Жергілікті өзін-өзі басқару органының жергілікті мемлекеттік басқару органынан
Сонымен, билікті орталықсыздандыру және жергілікті өзін өзі басқару
Жергілікті өзін-өзі басқару жүйесі жергілікті мәдениет пен дәстүрлерге,
Басқарудың нәтижелі болуы үшін тұрақтылық қажет, ал реформа
Орталықсыздандыруды тек ұйымдастыру және құқықтық шаралар ретінде қабылдау
Әлемдік тәжірибеге жүгінсек, француз мамандары Францияда орталықсыздандыруды жүргізудің
Біріншіден, мемлекеттің қоғам өмірінің барлық салаларына ықпал ету
Екіншіден, қоғамдық деңгейде қабылданатын шешімдерде көптеген жергілікті факторлар
Үшіншіден, азаматтың өзін айқындау құқығын тану және олар
Ұйымдастыру-техникалық себептердің арасынан мыналарға ерекше көңіл бөлінеді: орталықтың
Жергілікті өзін-өзі басқару жүйесін қалыптастыру тек демократиялық процедуралардың
Сөйтіп, елімізде жергілікті өзін өзі басқаруды нығайту процесі
Бірінші кезең. Бастапқы, ягни қазіргі уақытта, жергілікті өзін-өзі
Екінші кезең. Халықтың демократиялық мәдениеті қалыптасып, оның экономикалық
Үшінші кезең. Ол осы деңгейдегі шаруаларды шешуге толық
Бұндай реформа аудан, облыс денгейінде жүрмейді. ол тек
Ауыл проблемаларын дәйекті шешу, жергілікті мемлекеттік басқарудың
ауылдық округтерді қаржыландырудың сметалық тәсілін жетілдіру;
ауыл округтері әкімдеріне бекітілген міндеттер тізбесін кеңейту:
елді мекендерді көркейту, көгалдандыру және санитарлық тазалық жұмыстарын
бейіттерді, басқа да жерлеу орындарын күтімге алуға қоғамдық
өрт және су қауіпсіздіктерін қамтамасыз етуге бақылау жасау;
елді мекендерді сумен қамтамасыз ету, су және жер
тиісті әкімшілік-аумақтық әкімияттарға берілген коммуналдық меншікті басқару;
ауыл әкімдері аппаратының материалдық-техникалық базасын нығайту, автокөлік және
ауылдық округтердің шаруашылық кітаптары бойынша электрондық дерекқор жасау;
республикалық бюджет есебінен барлық ауыл округтеріне бір-бірден статистик
барлық ауыл округтерінде бір малдәрігерлік инспектор ұстау;
білім, денсаулық сақтау, мәдениет мекемелеріне қосымша штат бірліктерін
экономикасы құлдыраған ауылдарға қаржы жағдайы мықты облыстың өндіріс,
ауыл округтеріне облыстық басқармалар мен департаменттер бастықтарының жетекшілігін
ауыл тұрғындары арасында жерге байланысты сұрақтарға түсіндіру жұмыстарын
алдағы 2003-2004 жылдардағы сайлауларға ауыл жастары арасында азаматтық
ауылда құқық тәртібін сақтау үшін учаскелік полиция инспекторларының
Мемлекет өз тарапынан уәкіл арқылы әкімшілік және қаржылық
әкімшілік бақылау:
қабылданған шешімдер мен оның іске асырылуын және дұрыстығын
жергілікті өзін-өзі басқару органы қабылданған шешімдердің заңға сәйкестігін
Жергілікті өзін-өзі басқару құрамына кіретін екі органның біреуі
Уәкіл институтын кіргізу неге қажет? Аты басқа болғанымен,
Осылайша, қоғамда демократиялық үрдістердің және мемлекеттілігіміздің нығаюымен бірге
Баса назар аударып айтатын жайт, осы кезеңдер аралығын
Жергілікті өзін-өзі басқару органы мемлекеттің тұрақты және маңызды
Ұсынылған жол жүзегс асу үшін, мемлекеттік органдар мен
Сонымен қатар осы деңгейлердегі өкілді органдардың — мәслихаттардың
Ал бұлай болған жағдайда, мәслихаттар жергілікті саясатты анықтайтын
Мәслихат тұрғылықты халықтың ерік-жігерін іске асыратын орган ретінде
Қорытынды
Қазақстан Республикасы қазіргі кезде өзінің мемлекеттік дамуында жаңа
Бірақ қазіргі кезде мемлекеттік құрылымда бұл жүйенің
Мұның басты себептері қолданыстағы заңдылықтардың, соның ішіндегі сайлау
Қазақстанның қазіргі сатыдағы дамуы реформа үрдістерінің арасалмағын орталықтан
Польшаның биліктің жергілікті органдарын реформалаңдыру істері жөніндегі бұрынғы
• жергілікті және аймақтық нәтижелі басқарудың
• жергілікті деңгейдегі мәселелерді шешуге қабілеті жететін
Соның нәтижесінде екі мақсат пайда болып отыр:
• кәсіби және нәтижелі аумақтық басқаруды құру
• азаматтық қоғамды құру үрдісінің
Посткеңестік елдерде орталықсыздандыру процесі басқа тұрақты демократиялық жүйе
Екіншіден, өзін өзі басқару, биліктің бөлінуінің қажетті (яғни
Пайдаланған әдебиеттер
Баянов Е. ред. "Мемлекеттік және құқық негіздері", Оқулық,
"Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы" Қазақстан Республикасының
Нүкенов А.: "Жергілікті басқаруды жетілдіру мәселелері". "Саясат" №7.,
Танкиева А.: "Жергілікті басқаруда экономикалық механизмдерді қолдану жолдары".
Қазақстан Республикасы Үкіметінің ресми Web-сайты: www.government.kz
3




Ұқсас жұмыстар

Жергілікті атқарушы органдардың құзыреті
Жергілікті мемлекеттік органдар түрлері
Жергілікті атқарушы органдардың жалпы сипаттамасы
Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік басқару жүйесін жаңғырту тұжырымдамасы
Қазақстандағы жергілікті өзін-өзі басқару жүйесінің қалыптасуы мен дамуы
Қазақстан Республикасында басқару органдарының жүйесі
Жергілікті өзін - өзі басқару жүйесіндегі халықты тікелей басқаруының жолдары
Қазақстан Республикасындағы жергілікті өзін-өзі басқару органдарының қалыптасу мәселелері
ҚР-да жергілікті және өзін-өзі басқаруды жетілдіру жолдары
Мемлекеттік басқаруды орталықсыздандыру нәтижесі ретіндегі жергілікті өзін - өзі басқарудың мәні