Балатопар селолық округі
Ж О С П А Р
Кіріспе
1-бөлім. Дағдарыс жағдайын мемлекеттік реттеудің түрлері.
Экономиканы мемлекеттік реттеудің қажеттілігі мен ұйымдық – методологиялық негіздері.
Дағдарыс жағдайында мемлекеттік реттеу.
Қазақстанның ауыл шаруашылығындағы дағдарысты жағдайдан шығу әрекеттері.
Мемлекеттік басқарудағы дағдарыстан шығу жолдары.
2-бөлім.
3-бөлім. Кризиске қарсы басқарудағы шетелдік тәжірибелер
3.1. Нарықтық экономикасы дамыған елдердегі мемлекеттік басқарудың
3.2. Л.Эрхардың реформасынаң кризиске қарсы бағытталуы.
3.3. Америка экономикасын кризистен шығару үшін Ф.Д.Рузвельттің
Кіріспе
Мемлекеттік басқару дағдарысы- мемлекеттік басқару құрылымының тұрақсыздануымен, саяси институттардың
Мемлекеттік басқарудағы дағдарыстың негізгі белгілері болып мыналар табылады.
саяси және әлеуметтік қақтығыстардың ұшығуы, оның ашық саяси сипат
Қақтығыстардың өсуін мемлекеттік биліктің басқара алмауы, саяси-экономикалық процесстер мен
Басқарудың құрылымдық-функционалдық жүйесінің және саяси билік институттарының теңестірілмеуі, қоршаған
Мемлекеттік басқарудағы дағдарыстың барлық белгілері кезеңдермен дамиды.
Бірінші, бастапқы кезең: қоғамдық өмірдің әр аумағында көптеген жанжалдар
Қатаң көпшілік- саяси жүйеде жанжалдар тұрақсыздық, бұлғаңдату рөлін атқара
Екінші, мемлекеттік билік кезеңі: қоғамдық институттардың қызметі механизмінің
Үшінші, дағдарыстың өсуі мен ұшығу кезеңі: тұрақтанған саяси құрылымның
Әрине, бұл кезеңдерді бөліп қарау салыстырмалы және шартты сипат
Мемлекеттік биліктің күйзеліске ұшырауының себептерін нақтырақ қарастырайық .
Жанжал- адамзат қатынасындағы объективті элемент екені белгілі. Бұл қоғамдық
Өтпелі кезеңдегі қоғамның дамуының негізгі жанжал доминанты ретінде қоғамдық
Өтпелі кезең экономикалық және саяси кеңістікте бір уақытта қарама-қарсы
Әлеуметтік-саяси күйзеліс келесі тенденциялардың қақтығысуымен сипатталады:
бір жағынан: қоғамның ресми декларацияланған қажеттілікпен регидтік ахуалдан плюралистікке
бір жағынан: бүкіл қоғамның саяси қарым-қатынасының түбегейлі демократиялық түрлендіруінің
бір жағынан: “нарық бостандығы” ұранымен, екінші жағынан: нарық
Бір жағынан: мемлекет ішіндегі және мемлекет арасындағы ұлттық қарым-қатынастардың
Өтпелі кезеңде де сананың, қондырмалы механизмдердің, саяси –идеологиялық факторлардың
Ескілерді бұзу және жаңа тағайындауларды орнату қоғамның санасында мәдениетпен
Жалпы айтқанда, саяси немесе мемлекеттік басқару күйзелісі дегеніміз-билікті ұйымдастыру,
Елдегі дағдарыс тұрақсыздық болғандықтан туындамайды.Олар жоғарыда айтылып кеткендей, әрқашан
басқаруды қоғамның қызығушылығының немесе оның жеке субъектілерінің кейбіркүйзелістерін реттеу,
“жанжалдарды реттестіру” мен “жанжалдарды шешу” терминдері үйлесімсіз. Жанжалдарды шешу-
Саяси - әлеуметтік жанжалдардың көпшілігі кез-келген сатыда және кез-
институттандыру- жанжалды шешудегі ережелер мен мөлшерлерді тағайындау.
легитимділік-институтцияландыру процесіндегі жанжалға қатысушылардың көпшілігінің белгіленген мөлшер мен ережені
Қарама-қайшы топтарды құрылымдандыру; коллективті субъектілерді- тасығыштардың түрлі қызығушылығын көрсетуге
Жанжалдың қысаңдануы, яғни бұл басқа кезеңге өтуіне байланыста біртіндеп
күйзеліске қарсы басқару жанжалды процестер формасын саяси, әлеуметтік, экономикалық
белгіленген қайшылықтарды тиістеу және әлеуметтік-саяси қарым-қатынастарды үйлесімдеу мүмкін болады,
жанжалға билік ұстаушылардың көзімен құндылық ретінде қарауға болады, өйткені
Әрине, үкімет әрбір күйзеліске кірісуге міндетті емес, мемлекеттен тыс
Сонымен қатар, мемлекеттік органдар өздерін саяси процесті жеке, субъект
Бірақ , азаматтық қоғамның субъектілері саяси өнімді (шешімдер, программалар,
мемлекеттік басқару профилактикалық түрде қалыптасу керек. Мұндай басқару шешуші
[1.]
1. ДАҒДАРЫС ЖАҒДАЙЫН МЕМЛЕКЕТТІК РЕТТЕУДІҢ ТҮРЛЕРІ
1.1 Экономиканы мемлекеттік реттеудің қажеттілігі мен ұйымдық-методологиялық негіздері
Мемлекеттік реттеу қажеттілігінің объективті негіздерін қарастыруға кіріспестен бұрын, ең
Мемлекеттік реттеудің объективті қажеттілігін анықтайтын факторлардың мәнісін қарастыруға кіріспестен
Адамзат тарихы мемлекеттердің пайда болуы мен дамуы барысы, сондай-ақ,
Мемлекеттік реттеу қажеттілігін айқындауға мүмкіндік беретін келесі маңызды түсіністік-
Нарық субъектілерінің өзара іс-әрекетінің шарттарын анықтауға және олардың сақталуын
Ең соңында халықты әлеуметтік жағынан қорғау мен қамтамасыз ету
Мемлекеттік реттеудің объективті қажеттілігі белгілі шарттылықпен алғанда өзара байланысты
Экономиканы реттеу-мемлекеттің макроэкономикалық тұрғыда қолданатын іс-әрекеті екендігін атап өту
өндірістік немесе әлеуметтік сипаттағы нақтылы мәселелердің тиімді шешімі оны
халық шаруашылығының тиімді аймақтық-салалық құрылымын құру жөніндегі мемлекеттік шаралар
егер экономиканы өсіңкілі ұдайы өндіретін жүйе ретінде қарастыратын
Осылады ескеретін болсақ, мемлекеттік реттеу барысы өз кеңінде нақтылы
Мемлекеттік реттеудің әкімшіліктің нормалары мен әдістері Қазақстанның әлеуметтік –
Мемлекеттің экономиканы басқарудағы рөлін санмен көрсету мүмкін емес. Оның
Қазіргі уақытта жергілікті және аймақтық органдар жекешелендіруді ынталандыруда негізгі
1.2 Дағдарыс жағдайында мемлекеттік реттеу
Қаржылық күйреуінің төмендеуі мен көтерілуі-әлемдік экономикасының өнеркәсібінің “серік” шаруашылығы.
Кәсіпкерлік менеджмент ұстанымы-басқару объектісі, техникалық, коммерциялық, қаржылық, сақтандыру, есептік
Кәсіпкерлік менеджмент ұстанымының негізгі операциясының схемасы.
Жалпы кәсіпкерлік және үйшаруашылығынң көтерілу тұрақтылығы, кедейліктің азаюы, жоғарғы
Бұндай байланыстар, шынды, сұрақ туғызады, экономика өсуін мойындау, кәсіпкерлікті
Мемлекет рөлі, мемлекеттік реттеу тағы басқа да жетістіктер.
Дағдарыс классификациясының жіктелуі;
“ішкі ” талдырудың дағдарыстағы нәтижесі негізінде.Бұл жағдайда дағдарыс түсінігі,
Дағдарыс кезеңі. Экономиканың көтерілуі механизмі мен әлеуметтік процесс.
Құрылымдық дағдарыс. Экономикалық және жалпы динамика шаруашылыққа кіру барысында
Өндірістік дағдарыс тәсілі. Қарама-қайшы дағдарыс мінездемесінің шиеленісуі.
Белгілі француз экономисі Робер Буайс 4 негізгі дағдарыс типологиясын
Дағдарыстың бірінші типі-сипатты бұзу
Екінші типі-жүйе реттеуднгі ішінараны бұзу.
Үшінші типі- жүйе реттеу дағдарысы
Төртінші типі-жүйе реттеу және қор жинаудағы дағдарыс тәртібі.
Бұл типтік дағдарыстардың ішіндегілерді жіктесек.
Бірінші дағдарыс типі-“ішкі” талдыру дағдарыс нәтижесіне жатады.
Екінші типтік дағдарыс-құрылымдық кезеңге сәйкес.
Үшінші және төртінші типтік дағдарыс-тағы да басқа кезеңдер негізінде.
Реттеу дегеніміз - ол басқару функциясы. Экономикалық жүйенің институттық
Экономикалық эффекттің анықталуы мыналар;
кәсіпкерліктің эффекті , максималды шығумен қамтамасыз етеді. Оның түсінігі
Тамақтану эффектісінің құрылымы, тауар өндіру мен оңтайлы ұштастыру.
Қажеттілік эффектісі –мінезделуі тұтынушы кірісінің бөлінуімен, тауардың максималды шегіне
Дағдарыс жағдайындағы әлемдік экономиканың кезеңдері:
Инновацияны іздеу. Экономикалық өсуге өзгеріс енгізу. Ол ішкі ұйымның
Инновацияны тарату шарты.инновация қажет болуы да мүмкін емес, шарт
Локольды және глобальды өзгертуді анықтау. Құрылымдық өзгертумен шартты тексеру
Құрылымның бір қалыпты өзгеруі. Бұл дағдарыс жағдайындағы реттеу процессі
Ұйымның-құрылымдық ортасы, Әкімшілдік механизмнің аспектісін іздеу.
Мемлекет өзінің басқару функциясын көптеген сферадан өткізеді.
Біріншіден бұл–кәсіпорынның федеральды бағыныштылығы. Ұйымның басқару мүлкін кешенді жүзеге
Екіншіден - мемлекет қатысуы кәсіпорынның жарғы капиталында. Осы негізде
Үшіншіден- мемлекеттің жылжымайтын мүлік кешені. Бұл мемлекет негізіндегі алтын
Төртіншіден- жер қатынасымен тығыз байланыста.
Бұл жүйеде көптеген заңдық актілер бар.
Мемлекеттік реттеу өз аймағында жүзеге асады. Бұл базада оңтайлы
Экономиканы мемлекеттік реттеу маңызды міндеттерінің бірі болып, кәсіпорын қызметіндегі
Дағдарысты мемлекеттік реттеу- нормативті құбылыс. Ол қызметті талдаудан және
Дағдарысты мемлекеттік реттеу тәжірибесін нарықтың экономикалы елдердің бірі -
Германия тәжірибесінде белгіленгендей кәсіпорынды қаржылық сауықтыру нысандарына ұқсас,
Кей елдерде мемлекеттік органдар жекелендіру бағдарламаларын әзірлейді, ал олардың
Тағы бір айта кететін жайт, дағдарысқа қарсы мемлекеттік реттеудің
Әрбір кезек талаптары алдыңғы талап толық қанағаттандырылғаннан кейін
1-кесте
Дағдарысқа қарсы мемлекеттік реттеуді түрлі белгілері бойынша жіктеу
№ Жіктеу белгілері Дағдарысқа қарсы мемле-кеттік реттеу түрлері
1 Тараптарды қорғау -кредиторлар
бейтарап:
кәсіпорын мүдделерін қорғайтын:
2 Кәсіпорынның төлем қабілетсіздігін тану төлем сомасы:
төлем мерзімі
3 Сауықтыру мерзімінің ұзақтғы үш айға дейін:
үш айдан алты айға дейін
алты айдан бір жылға дейін
4 Конкурстық салмақты өткізу әлеуметтік бағытталған:
әлеуметтік бағытталмаған
5 Төлем қабілетсіздік диагностикасын өткізу жедел диагностика:
терең талдау жүргізу
Бұл кестеде келтірілген белгілері бойынша Қазақстандағы дағдарысты мемлекеттік реттеуді
1.3 Қазақстанның ауыл шаруашылығындағы дағдарысты
жағдайдан шығу әрекеттері
Бұл бөлімде ауыл шаруашылығындағы, одан ауыл бүгін де шыға
Қоғамда өмірін тұтастай революциялық өзгерту жағдайында, дағдарыстың шын мәніндегі
Сонымен қатар цивилизация дамуының барысы шаруа еңбегі, тек бір
Ондай тәжірибе біздің елімізде де болған мысалға жаңа экономикалық
Кеңшарлық-ұжымшарлық жүйе дамуының тұйыққа тіреуі барысында оның өз алдына
Негізгі жаппай қоғамдастыру болып табылатын мемлекеттендірілген аграрлық өндіріс барысы
Өтпелі кезең экономикасы күрделі, қарама-қайшылықты екені белгілі. Өндіріс дамуының
Өткенсіз болашақ жоқ, сондықтан қазіргі уақытқа дейінгі экономиканың дамуына
Экономика дамуының төмендеуіне нашар көріністердің болуына сол кездегі жіберілген
Екінші қателік - мемлекеттің экономиканы реттеп отырмауы. Ведомствалар мен
Үшінші қателік-мемлекеттің кәсіпорындарға деген немқұрайды қарым-қатынасынан туындады.
Нарыққа өтпелі кезеңнің басынан бастап экономиканы мемлекет дұрыс реттеп
Мемлекет иелігінен алу және жекешелендіруді жүргізудегі жіберілген қателіктер де
Ауыл шаруашылық өндірісінде инвестициялық процесті мемлекет тарапынан реттеудің объективті
Аграрлық секторда инвестициялық қызметті мемлекет тарапынан реттеудің негізгі мақсаты-бұл,
Қазақстанда мемлекет тарапынан ауылды дамытуда үш басымдылық белгіленген: азық-түліктің
1.4 Мемлекеттік басқарудағы дағдарыстан шығу жолдары.
Тиімді басқару жоғарғы көңіл бөлуді талап етеді. Дағдарыстың белгілерін
Басқада, маңыздылығы жоғары күйзелісті жағдайларды алдын-ала қарастыру тәсілі, мемлекеттік
Бірақта құқықтық мөлшерлер,олардың маңыздылығына қарамастан мемлекеттік биліктің әртүрлі тарауының
“Тік қоғам үшін күйзелістер кеңістікте дамиды: орталық аймақ, директор-
Бұл жағдайда азаматтардың билікті бөтенсінуінің бастамаларын түсіну өте маңызды.
Фундаментальды себептердің бірі болып елдегі жалпы әлеуметтік-экономикалық күйзеліс, әлеуметтік
Мемлекеттік билік пен тұрғындардың арасындағы күйзелістің бірі бастамасы болып,
Ромиттің “не үшін?” (билік халық үшін ба? әлде халық
Мемлекеттік зерттеушілер тек қана бастамаларды ғана емес, азаматтардың билік
Себептердің бірінші тобын шартты түрде техникалық деп атауға
Себептердің екінші тобы-мәдени тарихи сипаттағы азаматтардың саяси – бюрократиялық
Себептердің үшінші тобы-ұйымдастырушылық сипаттағы мемлекеттік аппараттың төменгі кәсіпқойлығы және
Себептердің төртінші тобы-саяси идеологиялық сипатта.
Нәтижелік және бақылаулық іс-әрекеттердің деңгейі әлеуметтік саяси жанжалдарды басқарудың
Жан-жалдарды басқарудың жалпы принциптері методикалары және нақты тәсілдері, белгілі
[4.]
Балқаш ауданы әкімі аппараты мен селолық округтердің
2006 жылға арналған штаттық кестесі.
№ Қызмет лауазымы Бірлік саны
1 2 3
Аудан Әкімі аппараты
1 Аудан әкімі 1
2 Әкімнің орынбасары 3
3 Аппарат басшысы 1
Барлығы: 5
Ұйымдастыру, мемлекеттік-құқықтық және кадр жұмысы жөніндегі бөлім
1 Бөлім бастығы 1
2 Бас маман 3
3 Жетекші маман 1
Барлығы:
5
Жалпы бөлім
1 Бөлім бастығы 1
2 Бас маман-есепші 2
3 Бас маман 1
4 Маман 1
Барлығы:
5
Аппарат бойынша барлығы:
15
Селолық округтер:
Ақкөл селолық округі
1 Әкім 1
2
3 Бас
Бас маман-салық инспекторы 1
1
Барлығы: 3
Ақжар селолық округі
1 Әкім 1
2
3 Бас маман
Бас маман-салық инспекторы 2
1
Барлығы: 4
Ақдала селолық округі
1 Әкім 1
2
3 Бас маман
Бас маман-салық инспекторы 2
1
Барлығы: 4
Бақанас селолық округі
1 Әкім 1
2
3
4 Әкімнің орынбасары
Бас маман
Бас маман-салық инспекторы
Барлығы: 1
2
1
5
1
2
3
4
Топар селолық округі
Әкім
Бас маман
Бас маман-салық инспекторы
Жетекші маман
Барлығы:
1
1
1
1
4
Береке селолық округі
1
2
3
4 Әкім
Бас маман
Бас маман-салық инспекторы
Жетекші маман 1
1
1
1
Барлығы: 4
Бақбақты селолық округі
1
2
3 Әкім
Бас маман
Бас маман-салық инспекторы 1
2
1
4 Жетекші маман
Барлығы: 1
5
Бірлік селолық округі
1
2 Әкім
Бас маман 1
1
3
4 Бас маман-салық инспекторы
Жетекші маман
Барлығы: 1
1
4
Балатопар селолық округі
1
2 Әкім
Бас маман 1
1
3
4 Бас маман-салық инспекторы
Жетекші маман
Барлығы: 1
1
4
Желторанғы селолық округі
1
2 Әкім
Бас маман 1
1
3
4 Бас маман-салық инспекторы
Жетекші маман
Барлығы: 1
1
4
Жиделі селолық округі
1
2 Әкім
Бас маман 1
1
3
4 Бас маман-салық инспекторы
Жетекші маман
Барлығы: 1
1
4
Қарой селолық округі
1
2 Әкім
Бас маман 1
1
3
4 Бас маман-салық инспекторы
Жетекші маман
Барлығы: 1
1
4
Құйған селолық округі
1
2 Әкім
Бас маман 1
1
3
4 Бас маман-салық инспекторы
Жетекші маман
Барлығы: 1
1
4
Көктал селолық округі
1
2
3 Әкім
Бас маман
Бас маман-салық инспекторы 1
1
1
Барлығы: 3
Миялы селолық округі
1
2
3 Әкім
Бас маман
Бас маман-салық инспекторы 1
1
1
Барлығы: 3
Аудан бойынша барлығы: 74
№ Қызмет лауазымы Бірлік саны
1 2 3
Балқаш аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі
1 Бөлім бастығы 1
2 Бөлім бастығының орынбасары – бөлім ішінде бөлім бастығы
3 Бөлім бастығы (бөлім ішінде) 1
4 Бас маман 2
5 Жетекші маман 3
Барлығы: 8
Балқаш аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар
бөлімінің 2006 жылға арналған штаттық кестесі.
Балқаш аудандық ауыл шаруашылық бөлімінің
2006 жылға арналған штаттық кестесі.
№ Қызмет лауазымы Бірлік саны
1 2 3
Балқаш аудандық ауыл шаруашылық бөлімі
1 Бөлім бастығы 1
2 Бас маман 5
Барлығы: 6
Балқаш аудандық қаржы бөлімінің
2006 жылға арналған штаттық кестесі.
№ Қызмет лауазымы Бірлік саны
1 2 3
Қаржы бөлімі
1 Бөлім бастығы 1
2 Бөлім бастығы (бөлім ішінде) 1
2 Бас маман 2
3 Жетекші маман 1
Барлығы: 5
Балқаш аудандық экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімінің
2006 жылға арналған штаттық кестесі.
№ Қызмет лауазымы Бірлік саны
1 2 3
Экономика және бюджеттк жоспарлау бөлімі
1 Бөлім бастығы 1
2 Бас маман 4
Барлығы: 5
Балқаш аудандық білім бөлімінің
2006 жылға арналған штаттық кестесі.
№ Қызмет лауазымы Бірлік саны
1 2 3
Балқаш аудандық білім бөлімі
1 Бөлім бастығы 1
2 Бас маман 3
3 Жетекші маман 1
Барлығы: 5
Балқаш аудандық ішкі саясат бөлімінің
2006 жылға арналған штаттық кестесі.
№ Қызмет лауазымы Бірлік саны
1 2 3
Балқаш аудандық ішкі саясат бөлімі
1 Бөлім бастығы 1
2 Бас маман 2
Барлығы: 3
Балқаш аудандық тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық,
жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімінің
2006 жылға арналған штаттық кестесі.
№ Қызмет лауазымы Бірлік саны
1 2 3
Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары
1 Бөлім бастығы 1
2 Бас маман 2
Барлығы: 3
Балқаш аудандық сәулет және қала құрылысы бөлімінің
2006 жылға арналған штаттық кестесі.
№ Қызмет лауазымы Бірлік саны
1 2 3
Сәулет және қала құрылысы бөлімі
1 Бөлім бастығы 1
2 Бас маман 1
3 Жетекші маман 1
Барлығы: 3
Балқаш аудандық құрылыс бөлімінің 2006 жылға арналған штаттық кестесі.
№ Қызмет лауазымы Бірлік саны
1 2 3
Құрылыс бөлімі
1 Бөлім бастығы 1
2 Бас маман 1
3 Жетекші маман 1
Барлығы: 3
Балқаш аудандық дене тәрбиесі және спорт бөлімінің
2006 жылға арналған штаттық кестесі.
№ Қызмет лауазымы Бірлік саны
1 2 3
Дене тәрбиесі және спорт бөлімі
1 Бөлім бастығы 1
2 Бас маман 2
Барлығы: 3
Балқаш аудандық жер қатынастары бөлімінің 2006 жылға арналған штаттық
№ Қызмет лауазымы Бірлік саны
1 2 3
Жер қатынастары бөлімі
1 Бөлім бастығы 1
2 Бас маман 1
3 Жетекші маман 1
Барлығы: 3
Балқаш аудандық мәдениет және тілдерді дамыту бөлімінің
№ Қызмет лауазымы Бірлік саны
1 2 3
Мәдениет және тілдерді дамыту
1 Бөлім бастығы 1
2 Бас маман 2
Барлығы: 3
2006 жылға арналған штаттық кестесі.
Балқаш аудандық кәсіпкерлікті қолдау бөлімінің
2006 жылға арналған штаттық кестесі.
№ Қызмет лауазымы Бірлік саны
1 2 3
Кәсіпкерлікті қолдау бөлімі
1 Бөлім бастығы 1
2 Бас маман 2
Барлығы: 3
Аудан әкімі аппараты
Әкім 1
Әкім орынбасары 3
Аппарат басшысы 1
Бөлім бастығы 2
Бас маман 6
Жетекші маман 1
Маман 1
Барлығы
15
Селолық округ әкімдері аппараттары
Әкім 15
Әкім орынбасары 1
Бас маман 19
Бас маман-салық инспекторлары 15
Жетекші маман 9
Барлығы
59
Аудандық бөлімдердегі лауазымдар
Бөлім бастығы 13
Бөлім бастығының орынбасары 1
Бөлім ішіндегі бөлім бастығы 2
Бас маман 29
Жетекші маман 7
Маман 1
Барлығы 53
Бөлімдердегі мамандар саны 37
Экономика және қаржы бөлімінің 2006 жылдың
І тоқсанына арналған жұмыс жоспары
№
Атқарылатын шаралар
Мерзімі
Жауапты
1 Ауданның әлеуметтік – экономикалық дамуының 2006-2009 жылдарға арналған
2 Бекітілген салық жоспарының толық орындалуына басшылық
7-сі Экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі
3 Аудандағы барлық мал мен құсты емдеуді жасалынған кестеге
5-сі Экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі
4 Ауданның әлеуметтік – экономикалық даму көрсеткіштеріне ай
12-сі Экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі
5 Балқаш ауданы Әкімдігінің орта мерзімді фискалдық жоспарын жүзеге
6 Елді мекендердегі тұрғын үйлердің техникалық құжатталуының, яғни құндалу,
мемлекеттік акті алу жұмыстарын мейлінше аяқтау жөнінде жұмыстар атқару.
Қ.Түймебаев
7 Ауданның 2006-2010 жылдарға арналған ауылдық аумақтарды дамыту бағдарламасын
8 Ауданның 2006 жылға жоспраланған бюджетін басшылыққа алып, өзгерістер
Б а л қ а ш
Халық саны 30 231 адам
1 км шаққанда 0,8 адам
Орталығы Бақанас селосы
Селолық округтер 15
Елді мекендер 33
Мектептер 26
Спорт мектебі 1
Аурухана 4
Дәрігерлік амбулатория 2
ФАП, ФП 15
Мәдениет, клуб үйлері 10
Музей 1
Кітапхана 4
Еңбек ресурстары
Барлық еңбек ресурстары 21141
Экономикалық активті халық саны 15040
Экономика саласында жұмыс істейтіндер13808
Кіші және біріккен кәсіпорындарда 5231
Шаруа қожалықтарында 1440
Өз еріктерімен жұмыс істейтіндер 7137
Барлық жұмыс істейтіндердің
пайыздық қатынасы 91,8
Жұмыссыздар 1232
Жұмыссыздар пайызы 8,2
Нақты тіркеліп тұрғандар 204
Жұмыссыздық деңгейі 1,3
Экономикалық активті емес халық саны 6101
Балқаш ауданы бойынша қоршаған ортаны қорғаудың 2005 жылдың
ІІ тоқсанына арналған жұмыс жоспары
№ Тексерілетін кәсіпорындар мен мекемелер Тексеру мерзімі Тексеруге жауапты
1 Барлық мекемелер саны 115
2 Оның ішінде жұмыс істейтіндері 104
3 2004 жылы арнайы рұқсат алған табиғат пайдаланушылар 58
4 Қоршаған ортаны қорғау заңының сақталуын, оның орындалуын, елді
5 Табиғат пайдаланушылардан рұқсат алуын қадағалап, ықпал жасау Үнемі
6 Табиғат пайдаланушылардан түсімдердің төленуіне ықпал жасау Үнемі
7 Бақанас дәрігерлік ауруханасын тазалық айлығына қатысуы, қоршаған ортаны
8 Ақкөл селолық округін экологиялық – санитарлық жағдайын тексеру
9 Бірлік селолық округін қоршаған ортаны қорғау Заңының орындалуын
10 “Бақанас - Тұлпар” ЖШС-ің тексеру Сәуір Инспектор
11 Ақжар селолық округін қоршаған ортаны қорғау Заңының орындалуын
12 Топар дәрігерлік ауруханасын қоршаған ортаны қорғау Заңының орындалуын
13 Көктал селолық округін тазалық айлығына қатысуы, экологиялық
14 Қарой селолық округін экологиялық – санитарлық
15 Балатопар селолық округін тексеру Мамыр Инспектор
16 Жидели селолық округін тексеру Мамыр Инспектор
17 Құйған селолық округін тексеру Мамыр Инспектор
18 Бақбақты селолық округін тазалық айлығына қатысуы, экологиялық –
19 Бақбақты дәрігерлік ауруханасын қоршаған ортаны қорғау Заңының орындалуын
20 Бақанас орман-аң шаруашылығын қоршаған ортаны қорғау Заңының орындалуын
21 “Балқаш су құбыры” мекемесін тексеру Мамыр Инспектор
22 Миялы селолық округін тазалық айлығына қатысуы, қоршаған ортаны
23 Бақанас селолық округін тазалық айлығына қатысуы, экологиялық –
24 Ақдала селолық округін тазалық айлығына қатысуы, экологиялық –
25 Береке селолық округін тазалық айлығына қатысуы, экологиялық –
26 АЗС ЧП “Қасымов Б” тексеру Маусым Инспектор
27 Күрті орман-аң шаруашылығың қоршаған ортаны қорғау Заңының орындалуын
Рисунок 1 диограмма-2
Атаулы әлеуметтік көмек бойынша біржолғы
грант алатындардың тізімі
№ Селолық округ атауы Семья саны Мың теңге Барлық
мың теңге
1 Бақбақты 6 70,0 420,0
2 Бірлік 4 70,0 280,0
3 Миялы 1 70,0 70,0
4 Желтораңғы 7 70,0 490,0
5 Ақкөл
Көкжиде 4
1 70,0
70,0 280,0
70,0
6 Береке
Бура 3
2 70,0
70,0 210,0
140,0
7 Көктал 4 70,0 280,0
8 Жиделі 7 70,0 490,0
9 Ақжар 2 70,0 140,0
10 Қарой 4 70,0 280,0
11 Балатопар 6 70,0 420,0
12 Топар 6 70,0 420,0
13 Бақанас 11 70,0 770,0
Барлығы: 68 70,0 4760,0
Ескетпе: Бұл 68 семья шілде айында 4760,0
Бөлімнің аудан бойынша әлеуметтік-экономикалық даму стратегиясын жасау тәртібі мен
Стратегиялық жоспарлау роцесі негізінен үш көзқарастан (прициптен) тұрады:
1.мақсаты: міндеттер, объектілер, аймақ қандай мақсатқа ұмтылады.
2.стратегия әдістері-мақсатқа қалай, қандай жақсы жолдармен, жетуге болады.
3.құрал-кім жасайды, не, қашан және мақсатқа жетуге қандай шикізаттармен
Міндетті іс/ басты мақсат: негізгі мәселе – аймақ қандай
Бұл мынадай мәселелерді үйренуге байланысты:
1.Жағдайлар (аймақ өз міндеттерін орындауға талпыну шарттары)
- Сыртқы жағдайлар: мүмкіншіліктер мен проблемалар
- Ішкі жағдайлар: мықты және әлсіз жақтары.
2.Басым міндеттер мен мақсаттар: осы мақсатпен және сондай жағдайда,
3.Стратегиялар: мақсатқа жетуге есептелген жоғары бағаланатын тәсілдерді таңдау.
4.іс – қимыл жоспар/ тактика :алға қойған мақсаттарға жету
Стратегиялық жоспар мынадай бөлімдерден тұрады:
1.Аймақтың қазіргі заманғы жайын бағалау.
2.Мақсаттарын (басты мақсат) анықтау.
3.қызмет басымдылығы.
4.Алға қойған мақсаттарға жету мүмкіндігін және жағдайларды талдау.
5.шикізаттар.
6.Алға қойған мақсаттарға жету стратегиясы.
7.Жүзеге асыру кезеңдері.
8.Іс-қимыл жоспары.
Қазіргі жайын бағалау
Бұл бөлімде аймақтың қаржылық жайын, бюджетн ескере отырып, экономика
Бағалау нақты жүзеге асырылатын жағдайлардан тұруы тиіс.
(миссия) Аймақтың басты мақсаты.
Міндетті іс-аймақтық дамудың стратегиясы мен мақсаттарын анықтауды бағдарлау және
Міндеттері мен мүмкіндіктерін талдау
Талдау жасау мүмкіндіктердің мықты және нашар жақтары, сондай-ақ стратегиялық
Балқаш ауданының әлеуметтік – экономикалық дамуының 2005 жылдың 11
Мал шаруашылығындағы көрсеткіштер
өлшем бірлігі 1 желтоқсан 2004жыл 1желтоқсан 2005 жыл +:-
1.Ірі-қара-аудан бойынша Бас 44789 47773 +2984 106,7
Оның ішінде:ауылшаруашылығы құрылымында Бас 2885 2417 -468 83,7
Шаруа қожалықтарында Бас 15605 21413 +5808 130,8
Жеке секторда Бас 26299 23943 -2356 91,0
Ана басы Бас 21161 23106 +1945 109,2
2.Қой –ешкі –аудан бойынша Бас 102931 106073 +3142 103,1
Оның ішінде:ауылшаруашылығы құрылымында Бас 500 924 +424 184,8
Шаруа қожалықтарында Бас 42074 46728 +4654 111,1
Жеке секторда Бас 60357 58421 -1936 96,8
Ана басы Бас 54759 54801 +42 100,1
3.Жылқы аудан бойынша Бас 9929 10241 +312 103,1
Оның ішінде:
Ауылшаруашылығы құрылымында Бас 117 138 +21 118,0
Шаруа қожалықтарында Бас 3747 4578 +831 122,2
Жеке секторда Бас 6065 5525 -540 92,0
Ана басы бас 3500 3530 +30 100,8
4.Шошқа аудан бойынша бас 3292 2561 -731 77,8
Оның ішінде:
Ауылшаруашылығы құрылымында бас - - - -
Шаруа қожалықтарында бас 645 912 +267 141,4
Жеке секторда Бас 2647 1649 -998 62,3
Ана басы Бас 502 555 +53 110,5
5.Барлық құс Бас 29298 34269 +4971
Шаруа қожалықтарында Бас 1761 2870 +1109 162,9
Жеке секторда Бас 27537 31399 +3862 114,0
6.Түйе жеке секторрда Бас 30 31 +1 103,3
Әр 100 ана басқа шаққандағы алынған төл:
бұзау Бас 83 83 - 100,0
Құлын Бас 73 73 - 100,0
Қозы-лақ Бас 97 97 - 100,0
Торай Бас 576 826 +250 143,4
Аудан бойынша 2004-2005 жылдардағы егілген егіс дақылдарының қорытындысы
№ Дақылдар өлшем бірлігі 2004жыл 2005жыл +:- %
Дәнді дақылдар-барлығы:
оның ішінде Га 17407 17812 +405 102,3
1 Бидай Га 6441 5251 -1190 81,5
2 Күріш Га 9000 9110 +110 101,2
3 Арпа Га 1900 2898 +998 152,5
4 Сұлы Га 66 553 +487 8есе
Майлы дақылдар-барлығы:
Оның ішінде Га 506 480 -26 94,8
5 Күнбағыс Га 6 - -6 -
6 Сафлор Га 500 480 -20 96,0
7 Картоп Га 550 550 - 100,0
8 Көкөніс Га 524 524 - 100,0
9 Бақша Га 325 325 - 100,0
10 Мал азығы Га 8359 8191 -168 98,0
оның ішінде көп жылдық шөп Га 7024 7245 +221
Бір жылдық шөп Га 1335 946 -398 70,9
Барлық егіс көлемі: Га 27671 27882 +211 100,7
№ Дақылдар өлшем бірлігі 2004жыл 2005жыл +:- %
Дәнді дақылдар-барлығы:
оның ішінде га 17800 17812 +12 100,0
1 Бидай Га 6000 5251 -749 87,5
2 Күріш Га 9100 9110 +10 100,1
3 Арпа Га 2700 2898 +198 107,3
4 Сұлы Га - 553 +553 -
Майлы дақылдар
барлығы:
Оның ішінде Га 480 480 - 100,0
5 Күнбағыс Га 110 - -110 -
6 Сафлор Га 370 480 +110 129,7
7 Картоп Га 550 550 - 100,0
8 Көкөніс Га 524 524 - 100,0
9 Бақша Га 325 325 - 100,0
10 Бір, көп жылдық шөп Га 8400 8191 -209
11 О.і.:көп жылдық шөп Га 6793 7245 +452 106,6
Бір жылдық шөп Га 1607 946 -661 58,9
Барлық егіс көлемі: га 28079 27882 -197 99,2
Орташа түсім
№ Дақылдар өлшем бірлігі 2004жыл 2005жыл +:- %
1 Дәнді дақылдар Цн/га 26,6 27,0 +0,4 101,5
2 Бидай Цн/га 16,6 18,4 +1,8 110,8
3 Күріш Цн/га 35,0 36,2 +1,2 103,4
4 Арпа Цн/га 18,7 16,2 -2,5 86,6
5 Сұлы Цн/га 22,7 20,4 -2,3 89,9
6 Сафлор Цн/га 10,0 10,3 +0,3 103,0 7
8 Картоп Цн/га 120,1 120,5 +0,4 100,3
№ дақылдар өлшем бірлігі 2004жыл 2005жыл +:- %
9 Бақша Цн/га 120,3 121,7 +1,4 101,2
10 Көкөніс Цн/га 120,0 121,0 +1,0 100,8
11 Көп жылдық шөп Цн/га 31,4 38,6 +7,2 122,9
Егін шаруашылығындағы өндірілген өнімдерге талдау
№ Дақылдар өлшем бірлігі 2004жыл 2005жыл +:- %
Дәнді дақылдар-барлығы: оның ішінде тонна 45116 47354 +2238 104,9
1 Бидай тонна 10662 9651 -1011 90,5
2 Күріш тонна 31504 31875 +371 101,1
3 Арпа тонна 2800 4702 +1902 167,9
4 Жүгері тонна -
5 сұлы тонна 150 1126 +976 7есе
Майлы дақылдар-барлығы:
Оның ішінде тонна 543 494 -49 90,9
6 Күнбағыс тонна 43 - -43 -
7 Сафлор тонна 500 494 -6 98,8
8 Лен тонна -
9 Картоп тонна 6607 6630 +23 100,3
10 Көкөніс тонна 6288 6340 +52 100,8
11 Бақша тонна 3911 3958 +47 100,0
12 Бір,көп жылдық шөп тонна 70000 69200 -800 98,9
“Балқаш ауданының әлеуметтік – экономикалық даму
Бағдарламасының 2005 жылы орындалуы және 2006 жылға алда
Бүгінде еліміздің табыстарын әлем қоғамдастығы мойындап, еліміздің экономикалық-әлеуметтік
Енді біз алдымызға бұдан да өршіл мақсат- әлемнің бәсекеге
Егер Елбасы белгілеген елулікке ену стратегиясына зер салатын болсақ,
Елбасының шешімімен жарияланған ауыл жылдарында аграрлық сектордың дамуына тұрақтылық
Жаңадан басталған жылға ерекше серпіліс берген маңызды
Қазақстан Республикасының Президенті Н.А.Назарбаевтың тапсырмасы бойынша барлық деңгейдегі
Бүгінгі таңда 91 сын-ескертпелердің 84 орындалып, бүгінгі күнге қаржы
Жыл он екі ай тынбай атқарылған жұмыс қорытындысын саралай
Ауданда әлеуметтік-экономикалық даму Бағдарламасы аясында ауылды түлету, оның
Соңғы 4 жылда осы бағдарламаларды жүзеге асыруда тұрақты өсу
Экономика- біздің дамуымыздың басты басымдығы. Ал экономикалық өсімнің барынша
Ауданда 2005 жылы мемлекеттік бюджетке түсімдер 241,1 млн. теңгеге
Аудан бойынша барлық бюджет кіріс болжамы 735521,0 мың теңге
Бюджет саласында кемшіліктер орын алып, недоимка 26,5 млн. теңгені
Ауылды өркендетудің басты факторы - агроөнеркәсіп кешенін тұрлаулы әрі
Аграрлық сала-аудандағы басты сала. Суы мол, топырағы құнарлы, алқабы
Ауыл шаруашылығындағы барлық өндірілген өнімнің көлемі 2713,6 млн.
Бүгінгі таңда ауылшаруашылығы саласына Үкімет тарапынан көптеген жеңілдіктер көрсетілуде.
Сондай-ақ Ақдала массивінің Бас коллекторын қалпына келтіру үшін 209
Аудан шаруашылықтары өз қаражаттары есебінен 2005 жылы 2 дана
Ауыл жылдары бағдарламасы аясында Үкімет тарапынан ауылды дамытып, өркендетуге
Қазір жер-жерлерде ауылдық несие серіктестіктерінің құрылып жатқандығы баршамызға аян.
Осы мақсатта биылғы жылы ауданда ауылшаруашылығы тауар өндірушілерін қолдау
Сонымен қатар ауданда кедейшілік деңгейінен төмен тұратын халықтарды қолдау
Аудан экономикасының дамуы тікелей егін шаруашылығына байланысты.
Ауданда 47354 тонна астық, оның ішінде 31875 тонна күріш,
Күріш шаруашылығындағы біршама жетістіктерге қарамастан оның тиімділігі мен күріш
Ол өндірістік өзіндік құнын төмендету, күріштің жаңа сорттарын шығару,
«Күріштің қауызы да кәдеге жарайды» демекші күріш тек қана
Сондықтан қол жеткізген жетістіктерге тоқмейілсінбей, аудандық ауыл шаруашылық бөлімі,
Елбасы ауылшаруашылық құрылымдарды ірілендіру жөнінде міндеттер қойып отыр,
Сондай-ақ егін шаруашылығында бірқатар олқылықтарға жол берілуде.
Әлі де болса Ақдала алқабындағы 3,5 мың га егістік
Ауданда егін шаруашылығымен бірге мал шаруашылығы да даму
Мүйізді ірі қара саны 44519 басқа, қой мен ешкі
Ауданда өнім өндіруде ет 8631 тонна, сүт 13816 тонна,
Аудан көлемінде “Індеттік сәттілікті қамтамасыз ету” бюджеттік бағдарламасына
Мал тұқымын асылдандыруда бірден-бір қолға алатын шаралар қолдан ұрықтандыру
Өткен жылы ауданда екі шаруашылық: “Өтес” агрофирмасы ірі қара
Сонымен қатар мал тұқымын асылдандыруда мал өнімдерін өңдеуде (ет
Аудан экономикасының одан әрі өсуі өнеркәсіптің дамуымен айқындалады.
Кез келген дамыған елдерде экономикалық дамудың, халықты жұмыспен қамтудың
Кәсіпкерлікті дамыту және жеке меншік институтын нығайту Қазақстанның әлемдегі
Осы сала бойынша тоқталатын болсақ, ауданда 2005
Сонымен қатар ауданда тұрмыстық қызмет көрсету, қоғамдық тамақтандыру
Аудандағы барлық сауда нүктелері 230 болып,
Экономикалық және әлеуметтік жедел жаңару бағыты еліміздің экономикалық және
2005 жылы ауданға барлығы 191,2 млн. теңге қаржы салымын
*Республикалық бюджеттен тартылған 190,8 млн. теңге қаржы салымының 109,8
Атқарушы органдар алдында тұрған негізгі міндеттердің бірі- тұрғын
Бұл бағытта да ауданда нақты шаралар жасалынды. 2005 жылы
Әлі де болса келешекте ауылдық жерлерде тұрғын үй құрылысын
Елімізді дамытуға арналған басымдықтардың бірі- инфрақұрылым болып табылады. Тиісті
Ауданда жолаушыларды қоғамдық көлікпен тасымалдаумен айналысатын “Тұлпар” ЖШС-і
Осыған қарамастан Бақанас-Бақбақты-Миялы-Бірлік және Бақанас-Қарой маршруттары қараша айында тоқтады,
Аудан бойынша 339 км автокөлік жолдары орта және ағымдағы
Әлі де болса Балатопар-Құйған аралығындағы 69 км, Ақкөл-Қарой аралығындағы
Аудан тұрғындарын таза ауызсумен қамтамасыз ету жұмыстары да оңды
Биылғы жылы Ақкөл ауылы бойынша 38,6 млн. теңгеге ұзындығы
Ауданның 9 елді мекені орталықтандырылған, 24-і колонка арқылы тұрақты
Бұл салада атқарылған йгі істермен қатар кемшіліктерге де жол
Сонымен қатар жергілікті тұрғындар орталықтандырылған ауызсу төлемін уақытылы төлемей
Қыруар қаражатқа салынған дүние не селолық округ әкімдеріне, не
Облыста тұрғындар тіршілігіне қолайлы орта қалыптастыру мен ауылды көркейту
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Назарбаевтың Қазақстан халқына жолдауында атап көрсеткен
Аудан бойынша 9715 түп жас ағаш, 120 түп шырша,
Аудандағы жастар кеңесі Елбасының «Жасыл Ел» бағдарламасын насихаттап, жастар
«Бейбіт» шаруа қожалығының төрағасы марқұм Пермебек Сұлтановтың «2030
Аудандағы Бақанас орман шаруашылығы мемлекеттік мекемесі 500 га жерге
Аудан бойынша 2004 жылы коммуналдық меншіктегі 80 объектінің
Сондай-ақ жеке үйлердің техникалық құжаттандыру жұмыстары әлі де болса,
Елбасы Н.Назарбаевтың Парламент палаталарының бірлескен отырысында сөйлеген сөзінде «Біздің
Аудандағы экономикалық активті 15040 халықтың 13808-і, немесе 91,8 пайызы
Халықты әлеуметтік жағынан қорғау және оларды әлеуметтік көмектермен қамтамасыз
Аудан бойынша орташа еңбекақы 17988 теңге болып, өткен жылдың
Ауданда кедейшілік және жұмыссыздыққа қарсы күрес бағдарламасы бойынша жұмыс
Жыл басындағы кедейшілік шегінен төмен тұратын халық саны 1683
Дегенмен де барлық жұмыссыздардың пайыздық қатынасы 8,2 болып, барлық
Халқымыз ежелден-ақ өзінің ізгілік, қайырымдылық қасиеттерімен ерекшеленген. Жалғыз басты
Осы мақсатта аудан орталығы Бақанас селосында аудан әкімдігі және
Соңғы 5-6 жыл ішінде медициналық қызмет көрсететін мекемелердің басым
Ауданда денсаулық сақтау саласында 1 орталық, 5 селолық аурухана,
Тұрғындардың денсаулығын жақсартуда, оның ішінде балалар мен аналардың
Осының нәтижесінде 2005 жылдың сәуір айынан бастап орталық аудандық
Ауданда жекелеген сырқаттар бойынша 5 жасқа дейінгі балаларға дәрі-дәрмек,
Ауданда әлеуметтік маңызы бар ауруларды ерте анықтап, олардың алдын
Сонымен қатар туберкулез ауруының 100 мың тұрғынға шаққандағы көрсеткіші
Сондай-ақ денсаулық сақтау саласында әзірге шешемін таппай тұрған өзекті
Елбасының өткен жылғы дәстүрлі Жолдауында білім саласына жете көңіл
Ауданда мектептердің материалдық-техникалық базасын нығайтуда біршама жұмыстар жасалынды. Барлық
Оқушылардың білім сапасын көтеру мен заман талабына сай
Мектепалды даярлық былтыр 27 класс комплект болып, 440 бала
Мектептерде білімді, білікті мамандар санын көбейту қажет. Жақсы кадр
2005 жылы мектеп бітіруші 606 түлектің 506-сы немесе 83,5
Өткен оқу жылдарындағы бірыңғай ұлттық тесті тапсырудағы жіберілген кемшіліктерді
Мәдениет – халықтың рухани азығы. Бүгінгі таңда ауданда 1
2005 жылы Жиделі ауылындағы клуб үйіне 15,3 млн теңге
Сонымен қатар әлі де болса мәдениет үйлерімен кіиапханалар өз
Аудан жұртшылығы бұқаралық ақпарат құралдарын еліміздің тәуелсіздігін баянды етіп,
Сонымен қатар ауданымызда болып жатқан іргелі істер мен
Ауданымыздағы бірден-бір басылым «Балқаш өңірі» газетінің барлық уақытта да
Аудандық ішкі істер бөлімінде тіркелген 96 қылмыстық іс өткен
2005 жылы Ақдала, Ақкөл, Бақанас, Бірлік селолық округтерінде қылмыстың
Қылмыстың алдын алу мәселесі қоғамдық ұйымдардың назарынан тыс қалды.
Жастарды «Отансүйгіштікке», «Патриотизмге», «Ұлтжандылыққа» тәрбиелеудің орнына қылмыс жасауға жол
Жергілікті бюджет түсімін 149,8 млн. теңгеге, оның ішінде жергілікті
Ауылшаруашылығында барлық өндірілетін өнімнің құнын 2871,1 млн. теңгеге жеткізіп,
Егін шаруашылығында барлық егіс көлемін 28729 га, оның ішінде
Одан өндірілетін өнім астықты 49692 тн, оның ішінде арпа-бидайды
Мал басы ірі қараны 45060 бас, қой-ешкіні 102500 бас,
Өнеркәсіп саласында барлық өндірілетін өнеркәсіп өнімдерінің көлемін 687,0 млн.
Кіші кәсіпкерлікте барлық субъекті санын 960-қа, олардағы өндірілетін өнімнің
Сауда және қызмет көрсету салаларында барлық объекті санын 273-ке,
2006 жылы 211,0 млн. теңге қаржы салымын тарту, оның
Селолық елді мекендердің инфрақұрылымдарын дамытуда Береке және Көктал ауылдарында
346 км автокөлік жолдарын ағымдағы, күрделі және орта жөндеу
Құрылыс саласында жыл аяғына дейін барлығы 2300 шаршы метр
Әлеуметтік қамсыздандыру саласында жоспарланған экономикалық активті 15316 халықтың 14177-н
Бақбақты ауылында 20 төсектік аурухана ашылады, осы аурухананың ғимаратын
Біздің күшіміз бірлігімізде- құндылықтарымыздың Отанымызды көркейту мен гүлдендіру
Қосымша статистикалық материал
Балқаш ауданы бойынша жан басына шаққандағы атаулы ақшалай табыс
Жан басына шаққандағы атаулы ақшалай табыс,теңге 2004ж Жан басына
Қаңтар 4732 5154 -422
Ақпан 4291 5216 -925
Наурыз 4506 52116 -710
Сәуір 4313 5096 -783
Мамыр 4177 5021 -844
Маусым 4373 5017 -644
Шілде 4195 4953 -758
Тамыз 4143 4760 -617
Қыркүйек 4603 4861 -258
Қазан 4797 5030 -233
Қараша 4856 5083 -227
Желтоқсан 4856 5083 -227
2005 2006 +,-,теңге
Қаңтар 4729 5261 -532
Ақпан 4331 5350 -1019
+,- -525 +267
Балқаш ауданының 2005 жылдың қорытындысымен статистикалық есебі бойынша жан
Жан басына шаққандағы атаулы ақшалай табыс 2005 жылмен салыстырғанда
. Нарықтық экономикасы дамыған елдердегі мемлекеттік басқарудың дағдарысқа қарсы
Нарықтық экономикасы дамыған елдердегі мемлекеттік басқарудың дағдарысқа қарсы аспектілері
АҚШ жұмыс қызметі жайлы дағдарыстық сасат заңды түрде бекітілген.Оны
Конгресстің ойынша жұмыссыздық деңгейі, әсіресе, жастар арасында көп, және
АҚШ ты мемлекеттік басқарудағы дағдарысқа қарсы дамытудағы екінші маңызды
басқаруды қаржылық ресурстармен қамтамасыз ету:
басқару қондырғылары мен процедураларын тарату;
бас инспекторлардың қабілетін арттыру;
қылмыс пен басқа санын азайту үшін әр түрлі шараларды
Дағдарысқа қарсы мемлекеттік басқару экстримальды даму кезеңінде- өнімді
Жапониядағы сол кезеңдегі мемлекеттік экономикалық саясатты күшейту, нарықтық бәсекелестік
Елде мемлекеттік органдар жеке кәсіпорындармен экономика салаларында дағдарыстан шығуға
Жекелегендірудің әр елде өзінше ерекшелігі болады.Великобританияның жекешелендіруінің сипаттамасы
Жалпы батыстың дамыған елдері жекешелендіруді аралас экономиканы құрудағы жабдық
Приватизацияның негізгі стимулы жекелеген инвестиция, сонымен қатр шетелдік капиталдар
Нарықтық экономикасы дамыған елдерде жекешелендірудің келесі формалары бар:
мемлекеттік кәсіпорындарды жеке инвесторларға физикалық және заңды тұлғаларға сату;
жеке капиталдың үлестерінің қатысуымен біріккен кәсіпорындар құру;
мемлекеттің меншіктері болып табылатын кәсіпорындарының акцияларының бөлігін сату.
Бұл елдерде жекешелендіру этап бойынша орындалады; алдымен кәсіпоырн жақсартуға
Чех Республикасында жекешелендіру екі формада кіші және үлкен формада
Үлкен жекешелендіру мемлекеттік өндірістік кәсіпорындарда екі этап бойынша орындалады.Бірінші
Чехияда жекешелендіру процесінде шетелдік фирмалар Германия (31,2 ), АҚШ(27,4),
20-21 ғасырлада шетелдерде дамыған елдердің экономикасы жоғары темппен өсті
АҚШ тың экономикалық зерттеуінің халықтың бюросы хабарлағандай экономиканың жеткен
АҚШ өкімдерінің федеральды органдары,алдыңғы қатарлы америка компанияларының басшылығы дағдарысқа
2001 жыл бойы федеральдық қор жүйесі пайыздық ставкалық деңгейін
Төменделу жағдайында америкалық корпарациялар персоналдарын қысқартты (2001 жылдың
Эксперттердің ойынша евро аймақтар жағдай жақсы ,ол Жапонияда
Нарықтық экономикасы дамыған елдерде банкрот институттың дамыған елдерде банкрот
Мекемелерді максималь сақтауға мақсат қойып, кредиторлардың құқығына тиімді жүйе
Бұл кезде Сауда сотының рөлі кеңейді.Сауда сотының Президенті белгілі
Егер мекеме жұмыспен жалғастыра алатын мүмкіндігі болса сот қайта
«Мекемені қаржылық жақсарту жайлы» заң арқылы мекемені банкроттықа жеткізген
Сонымен нарықтық экономикасы дамыған елдерде макро және микро
3.2. Л.Эрхардың реформасының дағдарысқа қарсы бағытталуы.
Ғалым, саясаткер, ФРГ-ң екінші концелері –Людвиг Эрхардты (1897-1947) "германиялық
Соғысттан ейінгі кезде Батыс Германия экономикасының күйі өте нашар
Елдің қаржылық күйі толығымен құлдырады.Ақша сомы тауарлық қорлардың бағасын
Дағдарысқа қарсы реформаның теориялық фундаменті Людвиг Эрхард жасаған "Әлеуметтік
Бұл тек қана теория емес, сонымен қатар елдің келбетін
Эрхард мықты мемлекеттің қоғамды түрлендіруге негізделген "басқарушы","қалпына келтіруші" және
Мемлекет қиындық көрген бағыттар, әсіресе көмір және электро техникалық
Эрхард мемлекеттік рынокты қолайсыз жағдайларды жеңу үшін және таңдалған
Жүргізген түрлендірудің жетістігіне және ФРГ-ны дағдарыстан алып шығуда үлкен
1948 жылы шілде айында жүргізілген бірінші шара құнсыз ақшадан
Ақша реформасы Германия экономикасын барлық экономикалық механизмын деңгейлеудегі маңызды
Соңында ақша массасының өлшемі (жеке ақшалармен банктық депозиттер) 14
Ақша реформасынан кейін баға реформасы орын алды.Шаруашылық құрылымы принцип
Бұған біраз уақыт кейін дағдарыстық және салықтық саясат жайлы,
Эрхардтың экономикалық саясатындағы маңызды элемент –экспортты үш есе өсірген
Мемлекеттік органдар кадрларды алдын ала дайындайтын, қоғамдық жұмысшыларды дамытатын,жұмыссыздықты
ФРГ-ны дағдарыстан шығаруда индикативті жоспарлау маңызды рөл атқарды.Бұл "жоспар-бағдар","жоспар-жұмбақтар"
ФРГ-ны дағдарыстық күйден шығаруға өмір күйін өзгерту, миллиондаған неміс
Людвиг Эрхард тың қойған және жүргізген дағдарысқа қарсы
Людвиг Эрхардтың реформаторлық қабілетін бағалай және талқылай отырып,
3.3. Америка экономикасын дағдарыстан шығару үшін Ф.Д.Рузвельттің "жаңа курс"
Әлемнің көптеген елдеріндегі әлеуметтік – экономикалық даму тарихынан, олардың
20 ғасырдың аяғы мен 21 ғасырдың басындағы Ресей экономикасын
20 ғасырдың 20 жылының аяғы мен 30 жылдың басында
1932 жылы Президенттік сайлауда "жаңа курс" деп аталатын реформа
Екінші маңызды банк заңдары банктың депореттік және инвестициялық функциялары
"Жаңа курс" реформа жүйесінде ресурстарды сақтандырудың азаматтық корпус маңызды
1933 жылдың жазында жұмыссыз ардагерлер семьиясынан және көмек алатын
Экономикалық дағдарыстан шығу үшін маңызды заң өндірісті қайта өңдеу
а) минимум айлық аптасына 12-15 доллар көлемінде болды;
б) максимум жұмыс уақыты 8- сағат ;
в) балалар еңбегіне тосқауыл қою. Бұл заң 2 жыл
1933 жылы Рузвельт саясаты бойынша байыған Америка экономикасындағы жақсару
Ф.Рузвельтпен оның командасы жасаған экономиканы, қаржыны, әлеуметтік саясатты реформалау
"Жаңа курс" реформасының әдістемесі, стратегиясы және тактикасы капиталистік жүйені
Қорытынды
Бөлімнің аудан бойынша әлеуметтік-экономикалқ даму стратегиясын жоспарлау жұмыстарына өз
Аудан атқарушы органдарының негізгі басымдықтарының бірі ауданның әлеуметтік-экономикалық даму
Ауданның атқарушы органдары мен жалпы аудан тұрғындарының басты,негізгі назары
Қолданылған әдебиеттер тізімі
1. Кораткова .Э.М."Антикризисное управление" инфра. Москва 2000г
2. Ихданов Ж.О.,Орманов Ә.О."Экономиканы мемлекеттік реттеудің өзекті мәселелері".Алматы
3.Берденова Ә,Құбаев.Қ.Е,Кәрібай .А.Ш."Қазақстанның мемлекет ретінде қалыптассуы мен экономиканың
4.Уткин .Э.А."Антикризисное управление" ТАНДЕМ 1997г
5.Қошанбеков.Е.Қ, Нұрланбеков А.Б. "балқаш ауданы әкімі аппараты мен селолық
6.Смағұлов.С.С,Айдарбеков.Е.А."Балқаш ауданының әлеуметтік – экономикалық даму бағдарламасының 2005
7.Рақышев.Н.Р. "Балқаш ауданы бойынша қоршаған ортаны қорғаудың 2005 жылдың
8.Қамзаев.Ә.К."Балқаш ауданының әлеуметтік-экономикалық дамуының 2005жылдың 11 айындағы негізгі экономикалық
9.Айвазян.З.,Кириченков."Антикризасное управление принятие решений на краю пропасти "проблемы теорий
10.Ашимбеков.М. Казакстанская правда 2003г-26 март."Причина и последствие кризиса".
11.Мухамбетов.Т.Транзитное экономика 2000№3. "Кризис государственного управление".
12.Чиркин.В.Е."Государственное управление" Юристь 2003г
13.Камали.Қ.М."Сыртқы экономикалық қызметті мемлекеттік басқару".Алматы2005
14.Жас-алаш 2003г 27-наурыз."Қазіргі халықаралық жағдайлар".
15.Ақиқат 2004№1"Ирак дағдарысының сабақтары".
16.ҚазЭУ-хабаршысы 2004№3.
85
Менеджмент
Коммерциялық
қаржылық
Сақтандыру
Есептік
әкімшілдік
Техникалық
Кризиске қарсы басқарудағы шетелдік тәжірибелер
АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҚ КАРТАСЫН ҚҰРАСТЫРУДА ГЕОАҚПАРАТ ЖҮЙЕСІН ҚОЛДАНУ
Ауыл шаруашылығы кәсіпорындары
Жұмыспен қамту бөлімі
Алматы облысы Райымбек ауданы жерлерін есепке алу және бағалау
Шығыс Қазақстан облысының топонимінің қалыптасуы табиғи және тарихи жағдайы
Жергілікті бюджет түсімдері
Ұзынкөл ауылы халықының жынысы бойынша динамикасы
Ақсуат ауылдық округі
Алға ауданының топонимикасы